Royalz Fusion

Zaterdag 12:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Alke M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Een echte aanrader! Wij hebben hier alweer een tijdje geleden gegeten en zijn darbij heel gastvrij ontvangen, regelmatig gevraagd of alles naar wens was en tegelijkertijd alle tijd gekregen om rustig te eten. Et was toen een viergangenmenu met een hele goede prijs-kwaliteitverhouding. Het was een hele goede plek voor een romantisch avondje maar ik zou er ook zo met mijn ouders heengaan.
S-vlieland .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Gister na een meeting in het Hilton Hotel hier met toeval beland. Erg gastvrij ontvangen. Keuken ging eigenlijk pas om 17.00 uur open maar voor ons toch een uitzondering om 16.00 uur. Het gerecht King do Noodles is een aanrader, heerlijk vers en goed op smaak! Kom graag nog eens terug..
Maggie0117 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
This good cuisine;honey honey, chicken in redcurry, tenderloin in blackpepper,last week to eat very yummy, good!
Restaurant hospitality is home away from home.
Mariek52 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Leuk restaurant! Leuke sfeer, mooi en strak en mooie muziek.
Eerst aan de bar geborreld en daarna aan tafel. Met veel vertrouwen hebben we de keuzes van de gerechten aan de chef overgelaten. De gerechten zijn smaakvol, mooi en verzorgd opgediend. Vooral de ossehaas met zwarte peper was echt heerlijk van smaak en lekker mals. Je proeft dat alles vers is bereid. (H)eerlijk eten, met goede ingredienten dat geen overbodige bereidingsbehandelingen bevatten. Alles was in orde, goede service, vriendelijk en gastvrij!
Zelfs de toiletten waren heel schoon, compliment! Zeker een aanrader, we komen graag terug!
Frank457 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Het restaurant is mooi en sfeervol ingericht. We hebben afgelopen week met z'n vieren gegeten. Ontvangst was hartelijk en gastvrij, de bediening was attent en vriendelijk. We hebben hier echt genoten van de heerlijke gerechten met verfijnde smaken, met een bijpassende huiswijn. Alle gerechten zijn met zorg bereid en er was veel keuze uit de menukaart. Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Een absolute aanrader! We komen zeker snel terug.
Niesje B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Leuk ingericht restaurant, het was me nog nooit opgevallen totdat iemand hier een etentje organiseerde. Vriendelijke en vlotte bediening. Als voorgerecht de kipsate die erg lekker was met het sausje. Medegasten hadden de dimsum en die leek rechtstreeks van de Albert Heijn te komen, erg jammer. Als hoofdgerecht de Honey Honey besteld n.a.v. een recensie op Iens. Inderdaad lekker, maar enorme portie, moest de helft laten staan helaas. Bij andere eters waren de plakjes biefstuk zo goed als rauw dus dat was een groot minpunt. Overigens werd hiervoor later excuus aangeboden maar er werd niets gecompenseerd. Over het geheel een leuk restaurant met lekkere gerechten.
Tang1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Afgelopen donderdag hier gegeten en de gerechten hier zijn heerlijk! We hebben hier al eerder gegeten en de gerechten blijven lekker. Mijn favoriet is de geroosterde eend, lekker knapperig en vol van smaak. Deze bestel ik bij elk bezoek. Het personeel is altijd vriendelijk en netjes. Voor de mensen die twijfelen om hier langs te komen, zeker doen!
Gina C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Ik was wezen eten met mijn vriend en het service bevalt ons erg goed! Het eten was erg mooi gedecoreerd en het was erg lekker.
De prijs van het menu was opzich niet duur.
Dit is zeker aangeraden om nog een keer langs te gaan!
PoppyS .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Veelste duur, slecht kwaliteit eten!
Ik ging daar een maand geleden eten, kwa productkwaliteit (en kwantiteit) is het een van de slechtste restaurants waar ik ooit in gegeten heb.
We hadden een paar Dim Sum menuutjes gekozen, kwam in totaal tot iets van 45,- voor twee personen en de porties waren zo klein dat we totaal niet voldaan voelde.

We kregen eenden pannekoekjes, waarvan het eenden vlees zo hard was als ouwe leer! en dan nog als 'decoratie' op onze borden slappe sla dat bruin aan het worden was, echt vreselijk.
Mar het ergste was dat de Dim Sum smaakte en leek serieus net als die van de supermarkt, dat vind ik wel het slechtste van wat je kan serveeren in een restaurant!!

De decor daar wil ik niet eens over beginnen maar wat me het meest opviel is dat er een grote flat screen direct boven de bar hing, in een 'restaurant' betekent dat maar een ding:
De bediening vervelen zich warschijnlijk heel vaak, omdat er bijna nooit klanten zijn.
Nou daar is goed reden voor!!

Als jij echt lekkere, goede Chinees/aziatisch eten wil zou ik dit niet aanraden, want de koks in Royalz fusion weten duidelijk niet hoe ze moeten koken, of zijn hun passie voor koken lang geleden kwijt geraakt.

Ik ben nu 45,- armer, en niet blijer om!