Royale Biladi

Camperstraat 244 1091 AG Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Royale Biladi

Proef de Marokkaanse keuken zoals je die nog nooit hebt geproefd. Al sinds 2006 is Biladi een begrip in Amsterdam. Op en top Marokkaans. Een heerlijk stukje kip, vlees of vis. Een perfecte combinatie van groente en fruit, diverse oliën en een uitgekiende combinatie van kruiden. Werk aan de winkel voor je smaakpapillen. Jijzelf kunt relaxt genieten van de gezellig sfeer die bij Biladi heerst.

Meer informatie over restaurant Royale Biladi

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Royale Biladi

Marouan D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Lekker eten sfeer was goed personeel aardig alleen soms moeilijk aandacht van personeel te krijgen en jammer dat we niet het eten te gelijk kregen en soms beetje lang wachten
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Onbegrijpelijk dat er in een vrijwel lege zaak na een half uur een verkeerd en na een uur nog steeds geen goed hoofdgerecht op tafel stond. Onze vragen daarover leidden tot de opmerking dat het zo alleen maar langer zou gaan duren. We zijn na betaling van soep en thee vertrokken.
İnanç Y.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zeer goede maaltijden, het was voor ons gevoel niet heel erg druk binnen. We hadden wel verwacht dat de medewerkers sneller zouden vragen of we nog meer eten/drinken willen bestellen.
Essaadia T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De salade was niet vers en dressing was zuur.
Aangegeven maar het hoorde zo.
Eten voldeed niet aan de verwachtingen.
Bediening was arrogant en onervaren.
We hebben uiteindelijk veel laten staan en met een teleurstellend gevoel de zaak verlaten.
Mijn avond was verpest terwijl ik samen met mijn gezelschap naar dit avondje heb uitgekeken.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Eten was lekker
Jules M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten was er heerlijk! Bij allergieën was het gerecht goed aangepast, zouden er zeker vaker gaan eten
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Voor de prijs en de hoeveelheid is het niet de moeite waard! De vleesgerechten zat er uiteindelijk meer salade en patat op je bord. Absoluut geen aanrader en kom er niet meer terug. Zonde van me tijd en gezelligheid.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Tegenvallend! Restaurant erg rommelig en viezig. Service niet bijzonder. De 50% korting maken zij hun eigen regels mee. Geldt ineens niet op desserts. Sterker nog; die krijgen ineens een heel andere prijs dan in de menu kaart te lezen is. Eenmalig en voortaan ergens anders eten.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Mals vlees, goede garnituur. Vriendelijke service. Ik kan het van harte aanraden. Wij hadden toevalligerwijs een hele goede aanbieding via Iens, maar ook zonder deze aanbieding was ik heel tevreden weg gegaan.
Anisa K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk eten maar helaas vind ik de sfeer en service onvoldoende om nog eens terug te komen.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk traditioneel Marokkaans restaurant, de tajines zijn echt een aanrader! Marokkaanse thee erbij, aardige bediening.