Royal

31-118562016

Meer informatie over restaurant Royal

M.C. L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zaterdag 5 september wezen eten met de familie, 7 volwassenen en 7 kinderen. Groepsgrootte en diversiteit qua leeftijden waren geen probleem. Eten was smakelijk, , veel keus, juiste porties en goed gepresenteerd. Bediening attent en vriendelijk. Interieur en exterieur ook mooi en gezellig. En ondanks drukte (volle zaak) alles op tijd en tegelijk geserveerd. Eigenlijk alles dus gewoon dik in orde voor dit restaurant!
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Okay eetcafe, goede service, vriendelijk. Mosselen wel smakelijk, maar aan de zuinige kant qua aantal. Spareribs niks bijzonders, lijken standaard in Zoutelande allemaal van dezelfde slager te komen.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Afgelopen week tijdens onze vakantie twee keer hier wezen eten.

Ik heb een maagverkleining ondergaan waardoor uit eten soms lastig is.

De eerste keer had ik zin in zalm. Aangezien ik eten weg gooien zonde vind vroeg ik kleine portie. Mijn vader en ik deelde een zakje patat en de kleinste zalm werd uitgezocht.

De tweede keer vroeg ik een kinderspaghetti, dit was helemaal geen probleem. Erg fijn want vele restaurants doen hier moeilijk om of doen dat gewoon niet.

Ik ben zeer tevreden dus met de klantvriendelijkheid , het meedenken met de klant. Als we weer eens op vakantie zijn in zeeland dan gaan we zeker terug!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Merkwaardig dat bij veel van de eetcafe's in deze straat in Zoutelande geen beoordelingen zijn geschreven, want ze liggen allemaal leuk met uitzicht op de geanimeerde winkelstraat en de hoge duinen. Veel lunchkaarten lijken nogal op elkaar qua aanbiedingen van lunchgerechten en prijzen; het verschil kan hooguit nog zitten in de uitvoering. Wij dronken hier alleen heerlijke koffie, voor herhaling vatbaar, maar de volgende keer een lunch zit in de pen.