Royal Vis & Traiteur

Meer informatie over restaurant Royal Vis & Traiteur

Jouw recensie over het restaurant Royal Vis & Traiteur

P M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aardige personeel, goed eten voor een mooie prijs (niet duur!). Zeker voor herhaling vatbaar! Probeer zeker weten de mix grill, je mag dan zelf kiezen welke vis/schelpdieren etc. je wilt hebben. De vissoep is ook lekker en bovendien maar €2,-
jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Simpele maar heerlijke visschotels voor een klein prijsje. Ik at een heerlijke dikke en verse dorade van de plaat met goeie frites en salade voor nog geen tientje. Entourage is simpel en snackbarachtig maar je kunt buiten zitten en ondanks de grote drukte was de service redelijk snel. Geen alcohol. Aan de overkant serveren ze Marokkaanse vleesgerechten en couscous maar kan ook de vis van hier besteld worden. Dikke aanrader.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Probeer hier de vissoep, en neem dan even een lekkere selectie gebakken vis. De friet is diepvries dus die kun je beter laten staan. Ook het stokbrood is saai maar de vis is altijd vers en betaalbaar. Daarom kom ik hier toch heel graag!
corstiaan .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Je kunt kiezen uit een grote variëteit van vissen en schelpdieren om thuis klaar te maken of om daar te laten bakken. Je eet je calamaris of garnalen, dorade of scholfilet (alles licht gepaneerd) met frites of brood of je kiest voor verschillende vis en schaaldieren (ook oesters). Al dan niet vooraf gegaan door vissoep (moeten we nog proberen). De sfeer is recht voor zijn raap gezellig: iedereen komt voor de heerlijke vis! Koffie en frisdrank uit de automaat. De eerste keer hebben we er zondags eind van de middag een broodje calamaris gegeten, toen kwamen veel mensen uit de buurt vis kopen en zat de zaak stampvol!