Royal Thai

Lange Leidsedwarsstraat 94 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206267261

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Royal Thai

Thaise sferen in hartje Amsterdam

Restaurant Royal Thais is gevestigd in Amsterdam, in de buurt van het Leidseplein. Hier kun je heerlijk lunchen en dineren. Het restaurant is gespecialiseerd in authentieke Thaise gerechten en heeft een grote verscheidenheid aan gerechten, waarmee met ieders smaak rekening wordt gehouden. Alle gerechten zijn op ambachtelijke wijze klaargemaakt door de Thaise chef-kokkin en haar medewerksters.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Royal Thai

Maandag 12:00 - 01:00
Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 01:00

moederrobpot1 P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
De service was erg goed en alle gerechten kwamen warm op tafel
Vriendelijke bediening.
De gerechten waren erg smakelijk en vers zoals de sate,garnalen loempia met prima sate saus.
Gaan zeker terug.
Katma K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vriendelijke bediening het restaurant heeft zijn lokatie op een drukke plek dichtbij het Leidse plein. Toch kan je er rustig zitten .
Vooraf hebben we een mix van Thaise voorafjes gehad lekker gekruid daarna als hoofdgerecht de gebakken noodles met kip en groenten niet veel groenten en de asperges waren niet vers wel heel veel noodles ,de smaak van het gerecht was wel goed .Als nagerecht de kokos met banaan dit gerecht was heel zoet .
kroesjaap .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het eten was zonder de echte thaise smaak. Alle ingredienten leken wel uit blik te komen. In vergelijking met andere thaise restaurants erg teleurstellend. (De locatie, een erg vercommercialiseerde straat, heeft daar wel iets mee te maken.)
De bediening van de thaise dames was keurig en vriendelijk.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Met AH iens actie gegeten (2e driegangenmenu gratis), we hadden vrije keuze van de kaart. Vooraf tofu en kip sate. Royale porties, maar niet bijzonder. Hoofdgerecht rode curry vegetarisch en kip. Beiden weer royale porties en erg lekker en vers. Nagerecht ijs met fruit, wederom veel. Met verse lychees, maar ijs gewoon uit een grootverpakking. Al met al €38,- kwijt voor 2 personen met deze actie. Voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer is alleen een hoofdgerecht voldoende.
annebeauty22 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Heerlijk eten, goede service, flexibel personeel.
Het voorgerecht en het hoofdgerecht waren zoveel dat we geen toetje op konden.
Dat was geen enkel probleem.
Tot nu toe het beste Thaise restaurant waar we ooit gegeten hebben.
Het eten smaakte perfect! Geweldige kruiden. Dit restaurant wordt toegevoegd aan onze lijst.
liannezandstra .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
De bediening was erg aardig. De locatie is op een zeer toeristische plek. De sfeer was vriendelijk en het restaurant is niet al te groot. Het eten was redelijk, maar het kan naar mijn gevoel smaakvoller. We moesten lang wachten. Door de drukte kregen we niet tegelijk ons hoofdgerecht. Dat was jammer.
vroomans H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Beef met knoflook en zwarte bonen saus. Heerlijk. Ook tafelgenoten hebben echt genoten van heerlijk curry gerechten en kip met amandeltjes.
En vooraf natuurlijk de overheerlijke (echt beste) sateh.

Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Bediening was keurig netjes,de tafels wat te dicht bij elkaar.
Twee van ons hadden grote garnalen,en allebei hadden we twee koppen zonder lijf/vlees, dus niet zo veel garnalen,dat viel wat tegen,maar de smaak van alles was heerlijk.
Alle vier verder lekker gegeten.
Laura1712R .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Voorgerecht was niet nodig geweest. Kregen een flink hoofdgerecht. En toen dat niet op ging werd het netjes ingepakt om mee te nemen. top
Moustafa C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het eten en de service is prima. Leuke thaise sfeer alhoewel de interieur iets authentieker mocht zijn. Ik heb wel 1 belangrijke item gemist en dat is het halal eten. Ik heb voor vertrek gekeken op de site van iens en hier stond dat Royal thai halal eten serveert. Eenmaal in het restaurant wist niemand hier wat van. Dit is jammer want het voelt als misleiding.

Hierdoor hebben we eigenlijk "noodgedwongen" vis (garnalen) genomen. De smaak hiervan was overigens wel goed.
MasterBob .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vriendelijke bediening. Lekker eten.
Viergangen diner goed bevonden in het kader van de Albert Heijn restaurantactie.
In eerste instantie korting niet berekend, maar snel gecorrigeerd.
Johanna A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
we hebben lekker gegeten, snel service en vriendelijk. We waren niet onder de indruk van de wijnen. De prijzen zijn scherp.
rishi S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Je raakt er echt vol van en de bediening komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. Het eten smaakt heerlijk, we hebben er al 3x gegeten en elke keer was het lekker! Een aanrader is hun Thaise Ice Tea !!!!!
Rinesh S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Ik ben gisteren gaan eten bij Royal Thai. Het eten was heerlijk en het personeel was vriendelijk. Het restaurant heeft een toplocatie. Het is namelijk dicht bij het drukke Leidseplein.
We begonnen met de Tom Kha khai soep. Ik heb de soep op vele plaatsen gegeten, maar bij Royal Thai blijft de soep het lekkerst. Vervolgens bestond het hoofdgerecht uit een garnalengerecht met gebakken rijst. Ook deze was lekker en goed op smaak. Tot slot ijs met lychees.
Het was een geslaagde avond.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Op 10 december met vrienden bij Royal Thai gegeten. Inderdaad gelegen in de met goedkope toerist restaurants overladen buurt van het Leidseplein. Maar daar vormt Royal Thai een bijzonder uitzondering op. Hartelijke ontvangst, heerlijk eten, de klant centraal, wat wil je nog meer. Toen ik aangaf dat we tijdig moesten afreizen voor een concert in de Melkweg hield men voor ons de tijd zorgvuldig in de gaten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rizwan F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Vandaag eerste keer ik ben met mijn familie royal thai restarant geweest voor gerechten kip saté tom yam koong tom kha kai soups yam kai salad hoofd gerechten beef ???? red cury chicken ???? cashewnoten gebakken rijst pad thai noodles yellow mild Cury desert was heel echt lekker gegeten was heel gezellig vriendelijke bediening heel goed thais restaurant tip voorde mensen hou van thais gerechten beste thais restaurant Amsterdam moet royal thai restarant proberen
sunny A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
A very nice place to eat thai food in Amsterdam. It's my first time experience and it's awesome wid friendly staff and excellent service.I ordered glass of red wine wid mix starters followed by main course and in deserts I had coconut ice cream. I really had a wonderful time cheers!!!!!
Lathoya K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Ik heb twee jaar in Thailand gewoond en heb daar ook veel gegeten, maar het was niet zo lekker als Royal Thai. Ik en mijn partner hebben erg genoten van het eten. Het eten proefde erg vers en de loempia's waren lekker knapperig. Ook was de bediening vlot en actief. Ik woon niet in Amsterdam maar ik ga zeker snel weer langs om daar een hapje te komen eten. Dit is zeker een aanrader.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Pasen was voor ons een en al Happy Hour, zo ook vanavond (18:00 uur).

Schoon restaurant, schone keuken, vriendelijke bediening.
Gerechten prima, lijkt aan de prijs (bijvoorbeeld de soepen), maar maken hun prijs volledig waar (rijkelijk gevuld).
Ook hoofdgerecht, ,kip in rode currysaus met allerlei verrassende ingredienten/kruiden, was smullen.
Wel enorme hoeveelheid rijst (zou zo genoeg kunnen zijn voor 4 personen), wel lekker (kleefrijst), waardoor we 't bijna nog presteerden om de hele (zilverkleurige) kom soldaat te maken.
Door dit alles helaas niet meer 't dessert kunnen doen, simpelweg geen plek meer voor.
Het mag allemaal wel wat minder zout, omdat we de rest van de avond (in bioscoop en in Melkweg) aan de (water)fles hingen.

Bediening is vriendelijk, maar mag wat proactiever qua bijvoorbeeld drankjes zijn (nu vroegen we zelf om een tweede rondje drinken).
Decor is eenvoudig, maar zoals gezegd schoon (ook decoratie aan straatraam) en dit vinden we wel 't belangrijkste.
Zeker de moeite waard om weer terug te komen.

zdg .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Lekker eten, vriendelijke bediening alleen mag de bediening iets scherper; een beetje traag. Het restaurant zelf is redelijk simpel ingericht. En jammer vind ik dat er voor de deur personeel staat die voorbijgangers naar binnen proberen te trekken maar helaas zit je in het toeristen gedeelte dus ontkom je er niet aan. Kip in rode curry met kokos was erg lekker, ook de kip met oestersaus was erg smaakvol. Lekker eten maat wel redelijk hoog geprijsd. Ik zal hier wel terug komen.