Royal Thai

Lange Leidsedwarsstraat 94 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206267261

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Royal Thai

Thaise sferen in hartje Amsterdam

Restaurant Royal Thais is gevestigd in Amsterdam, in de buurt van het Leidseplein. Hier kun je heerlijk lunchen en dineren. Het restaurant is gespecialiseerd in authentieke Thaise gerechten en heeft een grote verscheidenheid aan gerechten, waarmee met ieders smaak rekening wordt gehouden. Alle gerechten zijn op ambachtelijke wijze klaargemaakt door de Thaise chef-kokkin en haar medewerksters.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Royal Thai

Maandag - Vrijdag: 15.00 uur - 00.00 uur
Zaterdag - Zondag: 12.00 uur - 00.00 uur

psvanvliet V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
We handen een drie gangen menu met viskoekjes kingprawns en ijs. De viskoekjes smaakten matig.ze waren slap en vettig. Niet wat we gewend zijn bij andere restaurants.de garnalen ,het hoofdgerecht was prima. Het nagerecht smaakte naar goedkoop ijs, gesmolten en weer bevroren.
Winnie58 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Ruime kaart, met ook voor vegetariërs genoeg keus. Wij mochten met de ah-actie een voor, hoofd- en nagerecht kiezen. Voor en hoofdgerechten lekker en veel. Nagerecht ijs, koffie of thee. Ijs was niet echt lekker, maar we hadden ook geen bijzondere toetjes verwacht bij een Thai.
rbosveld45 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Heerlijk eten en gastvrije bediening.
Dit restaurant is een aanrader voor mensen die van de echte thaise gerechten houden.
Marike K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Hoofdgerecht was lekker, maar niet bijzonder. Duurste combi-voorgerecht was absoluut niet Thais, behalve de viskoekjes. Het geheel was helemaal aangepast aan Europeanen die geen heet of echt Thais eten gewend zijn. Waarom zou je dan bij de Thai gaan eten? Geen aanrader!
March O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Met de ah restaurant actie hier gegeten met een grote groep. Bediening en eten was prima. Op de kaart is duidelijk aangeven hoe pittig een gerecht is. Prijs voor de fried rice is aan de hoge kant en niet gul voor Thaise begrip. Maar ik zou zo weer gaan op basis van de actie ????????????
Floorbohan B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het eten was voortreffelijk. De bediening zeer behulpzaam en charmant. Wij aten buiten en dan stoort het wel dat veel toeristen voorbij slenteren. De naastgelegen club Bubbels en het afhaalpunt van eten voor de Griek geeft veel stankoverlast van de brommertjes alsmede geluidsoverlast..
moederrobpot1 P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
De service was erg goed en alle gerechten kwamen warm op tafel
Vriendelijke bediening.
De gerechten waren erg smakelijk en vers zoals de sate,garnalen loempia met prima sate saus.
Gaan zeker terug.
Katma K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vriendelijke bediening het restaurant heeft zijn lokatie op een drukke plek dichtbij het Leidse plein. Toch kan je er rustig zitten .
Vooraf hebben we een mix van Thaise voorafjes gehad lekker gekruid daarna als hoofdgerecht de gebakken noodles met kip en groenten niet veel groenten en de asperges waren niet vers wel heel veel noodles ,de smaak van het gerecht was wel goed .Als nagerecht de kokos met banaan dit gerecht was heel zoet .
kroesjaap .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het eten was zonder de echte thaise smaak. Alle ingredienten leken wel uit blik te komen. In vergelijking met andere thaise restaurants erg teleurstellend. (De locatie, een erg vercommercialiseerde straat, heeft daar wel iets mee te maken.)
De bediening van de thaise dames was keurig en vriendelijk.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Met AH iens actie gegeten (2e driegangenmenu gratis), we hadden vrije keuze van de kaart. Vooraf tofu en kip sate. Royale porties, maar niet bijzonder. Hoofdgerecht rode curry vegetarisch en kip. Beiden weer royale porties en erg lekker en vers. Nagerecht ijs met fruit, wederom veel. Met verse lychees, maar ijs gewoon uit een grootverpakking. Al met al €38,- kwijt voor 2 personen met deze actie. Voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer is alleen een hoofdgerecht voldoende.
Vroomans H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Beef met knoflook en zwarte bonen saus. Heerlijk. Ook tafelgenoten hebben echt genoten van heerlijk curry gerechten en kip met amandeltjes.
En vooraf natuurlijk de overheerlijke (echt beste) sateh.

Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Bediening was keurig netjes,de tafels wat te dicht bij elkaar.
Twee van ons hadden grote garnalen,en allebei hadden we twee koppen zonder lijf/vlees, dus niet zo veel garnalen,dat viel wat tegen,maar de smaak van alles was heerlijk.
Alle vier verder lekker gegeten.
Moustafa C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het eten en de service is prima. Leuke thaise sfeer alhoewel de interieur iets authentieker mocht zijn. Ik heb wel 1 belangrijke item gemist en dat is het halal eten. Ik heb voor vertrek gekeken op de site van iens en hier stond dat Royal thai halal eten serveert. Eenmaal in het restaurant wist niemand hier wat van. Dit is jammer want het voelt als misleiding.

Hierdoor hebben we eigenlijk "noodgedwongen" vis (garnalen) genomen. De smaak hiervan was overigens wel goed.
Bob O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vriendelijke bediening. Lekker eten.
Viergangen diner goed bevonden in het kader van de Albert Heijn restaurantactie.
In eerste instantie korting niet berekend, maar snel gecorrigeerd.
Johanna A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
we hebben lekker gegeten, snel service en vriendelijk. We waren niet onder de indruk van de wijnen. De prijzen zijn scherp.
Rinesh S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Ik ben gisteren gaan eten bij Royal Thai. Het eten was heerlijk en het personeel was vriendelijk. Het restaurant heeft een toplocatie. Het is namelijk dicht bij het drukke Leidseplein.
We begonnen met de Tom Kha khai soep. Ik heb de soep op vele plaatsen gegeten, maar bij Royal Thai blijft de soep het lekkerst. Vervolgens bestond het hoofdgerecht uit een garnalengerecht met gebakken rijst. Ook deze was lekker en goed op smaak. Tot slot ijs met lychees.
Het was een geslaagde avond.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Op 10 december met vrienden bij Royal Thai gegeten. Inderdaad gelegen in de met goedkope toerist restaurants overladen buurt van het Leidseplein. Maar daar vormt Royal Thai een bijzonder uitzondering op. Hartelijke ontvangst, heerlijk eten, de klant centraal, wat wil je nog meer. Toen ik aangaf dat we tijdig moesten afreizen voor een concert in de Melkweg hield men voor ons de tijd zorgvuldig in de gaten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rizwan F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Vandaag eerste keer ik ben met mijn familie royal thai restarant geweest voor gerechten kip saté tom yam koong tom kha kai soups yam kai salad hoofd gerechten beef ???? red cury chicken ???? cashewnoten gebakken rijst pad thai noodles yellow mild Cury desert was heel echt lekker gegeten was heel gezellig vriendelijke bediening heel goed thais restaurant tip voorde mensen hou van thais gerechten beste thais restaurant Amsterdam moet royal thai restarant proberen
sunny A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
A very nice place to eat thai food in Amsterdam. It's my first time experience and it's awesome wid friendly staff and excellent service.I ordered glass of red wine wid mix starters followed by main course and in deserts I had coconut ice cream. I really had a wonderful time cheers!!!!!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Pasen was voor ons een en al Happy Hour, zo ook vanavond (18:00 uur).

Schoon restaurant, schone keuken, vriendelijke bediening.
Gerechten prima, lijkt aan de prijs (bijvoorbeeld de soepen), maar maken hun prijs volledig waar (rijkelijk gevuld).
Ook hoofdgerecht, ,kip in rode currysaus met allerlei verrassende ingredienten/kruiden, was smullen.
Wel enorme hoeveelheid rijst (zou zo genoeg kunnen zijn voor 4 personen), wel lekker (kleefrijst), waardoor we 't bijna nog presteerden om de hele (zilverkleurige) kom soldaat te maken.
Door dit alles helaas niet meer 't dessert kunnen doen, simpelweg geen plek meer voor.
Het mag allemaal wel wat minder zout, omdat we de rest van de avond (in bioscoop en in Melkweg) aan de (water)fles hingen.

Bediening is vriendelijk, maar mag wat proactiever qua bijvoorbeeld drankjes zijn (nu vroegen we zelf om een tweede rondje drinken).
Decor is eenvoudig, maar zoals gezegd schoon (ook decoratie aan straatraam) en dit vinden we wel 't belangrijkste.
Zeker de moeite waard om weer terug te komen.