Royal Thai

Lange Leidsedwarsstraat 94 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206267261

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Royal Thai

Thaise sferen in hartje Amsterdam

Restaurant Royal Thais is gevestigd in Amsterdam, in de buurt van het Leidseplein. Hier kun je heerlijk lunchen en dineren. Het restaurant is gespecialiseerd in authentieke Thaise gerechten en heeft een grote verscheidenheid aan gerechten, waarmee met ieders smaak rekening wordt gehouden. Alle gerechten zijn op ambachtelijke wijze klaargemaakt door de Thaise chef-kokkin en haar medewerksters.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Royal Thai

Maandag - Vrijdag: 15.00 uur - 00.00 uur
Zaterdag - Zondag: 12.00 uur - 00.00 uur

AlfredPeterson .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
De beste thai van Nederland! Bij binnenkomst wordt je vriendelijk te woord gestaan en verwezen naar een tafel.Een begin van een heerlijke avond! Kai Phad Phed is mijn favoriet, niet te scherp, maar toch wel authentiek heerlijk van smaak. Ik ben zeker om hier weer te komen.
RogerPilling .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Een perfecte plek om te ontspannen en te genieten van geweldige Thaise eten . Ik hou van Pad Thai en Phad Poh Taek was gewoon perfect . Restaurant is onlangs gerenoveerd met veel gezellige interiror . Service was snel en zeer vriendelijk . Zal zeker terug gaan de volgende keer dat we in Amsterdam .
Dorette J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Royal Thai. Als voorgerecht de Royal mix starters en Tom kha kai soep. Met name de soep had ik in tijden niet zo lekker geproefd. Als hoofdgerecht 2 x pittige garnalen. Een met kerrie kokossaus, een met pepers en broccoli. De laatste toch iets te pittig, maar deze had dan ook twee pepers.
De bediening heel vriendelijk en vertelden op verzoek nog iets over de mooiste plekken in Thailand. Wij komen terug!
Michèle D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wat een heerlijke Tom Kha Kai soep! Echt een aanrader. Zou wat mij betreft alleen iets minder kip in mogen... Ook de masaman neau was heerlijk zacht en precies goed gekruid. Mijn gezelschap had de Laap Kai, deze had ik nog nooit gegeten. Wat was die ook heerlijk! Een gehakte kipsalade in Thaise pikante saus. Zou ik persoonlijk zelf nooit zo snel bedacht hebben maar ik weet wat ik de volgende keer neem ;-). Enige wat jammer was was dat we weinig aandacht kregen qua drankjes... daar hadden ze meer aan kunnen verdienen. Maar voor echt lekker thais eten zit je hier goed.
Martingraham .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk Thais eten, rustige omgeving en mooi ingericht. We heb gegeten kai phad khing en koong phad phong khari . Goede uitleg van het menu en Service is top. Wat een heerlijke avond, we komen zeker terug.
Sonam94 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Mooi inrichting en een vriendeLijk ontvangst ,Rod kerrie was prima , groot porties ,menu is zeer uitgebreid ,goede bediening vriendelijk mensen.kom hier zeker weer terug.
diana.cheng .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Alles was lekker voorgerecht, saté, viskoekjes, hoohdgerecht beef 36 en Pathai met kip en garnalen. Bediening erg vriendelijk.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Authentiek Thais. Aardige bediening. De kip groene currie met kokos was heerlijk en zeker niet te pittig. Op de kaart stond het gerecht aangegeven als zeer pittig maar dat viel dus positief mee. Ik ga zeker snel terug.
els_k L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Uiterst vriendelijke bediening. We hebben een heerlijk hoofdgerecht uit de specialiteiten lijst gekozen. Verfijnd van smaak. Ook de springrolls waren erg lekker
pvl63 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Het eten vond ik erg matig. De Moo Nam Tok was niet knapperig en weinig gekruid. De Tom ka kai was wel lekker. De Paneng Kai viel ook tegen, flauw. Jammer. Bediening vond ik ook sloom.
Marcellina S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
je wordt vlot bediend. ondanks de tegelvloer ziet het er binnen niet kil uit. de muziek is gezellig op de achtergrond. pluspunt is dat ze pas om 12 uur sluiten en dat je ook laat op de avond nog aan kan schuiven en heel relaxt kan tafelen dus. verder bezorgen ze ook nog :)! eten was gewoon lekker.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Lekker eten en het personeel is erg vriendelijk.
Wel vlogen er kleine fruitvliegjes rond in het restaurant.
Het was buien koud en nat en de omgevingstemperatuur was maar net goed.
rob N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Super vriendelijk service met alle tijd om ons uit te leggen welk menu wat is en hoe eea werkt met de menutjes.
Ja het is een simpel interieur, bijna te klassiek om te geloven qua kleuren etc etc.
Maar het eten... Heerlijk.
Prima uitleg heeft ons 6-en allemaal de juiste gerechten gebracht!
Heerlijke verschillende smaken, lekker knapperige snel gebakken groenten.
Zou niet meer weten wat we gegeten hebben qua namen, sorry. Maar aangezien we allemaal wat anders hadden en we allemaal zeer te spreken waren over smaak/hoeveelheid en combi.
Keuken is open dus je kan ook zo zien wie aan jouw gerecht werkt.
Al met al een heerlijke maaltijd met uitstekende service
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met AH-actie hier gegeten met twee personen. Er kon een voorgerecht + hoofdgerecht + nagerecht worden besteld van de menukaart. De duurste gerechten kwamen op de rekening (plus de drankjes). Vriendelijke en vlotte bediening. Eten was heerlijk, veel keuze, ook vegetarisch. Inrichting is weining sfeervol.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Met vriendinnen eten wij geregeld bij Royal Thai. Heerlijk eten en vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Makkelijk te bereiken met OV.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Saté was prima, porties goede verhouding. Konden alacart bestellen. Goede bediening vriendelijke mensen, gezellig druk.
Minpunt - er leek geen toilet aanwezig te zijn.
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Veel mogelijkheden op de kaart. Naast standaard gerechten ook traditionele gerechten. De porties zijn enorm en als je van pittig houdt, dan zit je bij dit restaurant goed!
We zijn hier met de AH actie geweest en je kan gewoon van de kaart bestellen. De rekening voor het eten (afgezien van de dranken) wordt gedeeld door 2.
wembelt .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Prima restaurant. Het eten was lekker, we werden goed en snel geholpen. Prettig was het advies bij de keuze van de gerechten.
helma B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Vriendelijke bediening. Eten was erg lekker en de sfeer was goed. Hadden alleen zelf maar kort de tijd, dus zijn helaas niet aan het dessert toegekomen....
Karyna M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Heel langzame bediening. Wij moesten 1 uur wachten op hoofdgerecht, en daar was helemaal niet druk. Eten was wel lekker.