Speciale deals

Over het restaurant Royal Thai

Thaise sferen in hartje Amsterdam

Restaurant Royal Thais is gevestigd in Amsterdam, in de buurt van het Leidseplein. Hier kun je heerlijk lunchen en dineren. Het restaurant is gespecialiseerd in authentieke Thaise gerechten en heeft een grote verscheidenheid aan gerechten, waarmee met ieders smaak rekening wordt gehouden. Alle gerechten zijn op ambachtelijke wijze klaargemaakt door de Thaise chef-kokkin en haar medewerksters.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Royal Thai

Maandag 12:00 - 01:00
Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 01:00

pvl63 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Het eten vond ik erg matig. De Moo Nam Tok was niet knapperig en weinig gekruid. De Tom ka kai was wel lekker. De Paneng Kai viel ook tegen, flauw. Jammer. Bediening vond ik ook sloom.
clairestolk .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
We hebben enorm genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. De inrichting weerspiegeld dit niet jammer genoeg. Maar voor iedereen die meer belang hecht aan goed eten dan aan de inrichting is dit wel een aanrader
Marcellina S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
je wordt vlot bediend. ondanks de tegelvloer ziet het er binnen niet kil uit. de muziek is gezellig op de achtergrond. pluspunt is dat ze pas om 12 uur sluiten en dat je ook laat op de avond nog aan kan schuiven en heel relaxt kan tafelen dus. verder bezorgen ze ook nog :)! eten was gewoon lekker.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Zeer vriendelijke bediening . Eten was top .( had een sweet and sour chicken schotel en duo een mushroom garlic ). De entourage is erg clean maar de sfeer was er prettig.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Lekker eten en het personeel is erg vriendelijk.
Wel vlogen er kleine fruitvliegjes rond in het restaurant.
Het was buien koud en nat en de omgevingstemperatuur was maar net goed.
rob N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Super vriendelijk service met alle tijd om ons uit te leggen welk menu wat is en hoe eea werkt met de menutjes.
Ja het is een simpel interieur, bijna te klassiek om te geloven qua kleuren etc etc.
Maar het eten... Heerlijk.
Prima uitleg heeft ons 6-en allemaal de juiste gerechten gebracht!
Heerlijke verschillende smaken, lekker knapperige snel gebakken groenten.
Zou niet meer weten wat we gegeten hebben qua namen, sorry. Maar aangezien we allemaal wat anders hadden en we allemaal zeer te spreken waren over smaak/hoeveelheid en combi.
Keuken is open dus je kan ook zo zien wie aan jouw gerecht werkt.
Al met al een heerlijke maaltijd met uitstekende service
vossr00 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met AH-actie hier gegeten met twee personen. Er kon een voorgerecht + hoofdgerecht + nagerecht worden besteld van de menukaart. De duurste gerechten kwamen op de rekening (plus de drankjes). Vriendelijke en vlotte bediening. Eten was heerlijk, veel keuze, ook vegetarisch. Inrichting is weining sfeervol.
marja561 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Met vriendinnen eten wij geregeld bij Royal Thai. Heerlijk eten en vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Makkelijk te bereiken met OV.
joke_vandewoestijne .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Saté was prima, porties goede verhouding. Konden alacart bestellen. Goede bediening vriendelijke mensen, gezellig druk.
Minpunt - er leek geen toilet aanwezig te zijn.
Maasj03 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Als afsluiting van een dagje Amsterdam zijn we met 3 personen bij Royal Thai gaan eten. Op aanraden van bediening 3 verschillende voor- en hoofdgerechten genomen zodat we alle drie van alles konden proberen. Dat was een hele goede tip. We wilden alle 3 namelijk hetzelfde hoofdgerecht kiezen. Het eten was heerlijk, 3 verschillende sausen van zacht tot scherp. Heerlijk eten en leuke attente bediening.
Twoudy .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Veel mogelijkheden op de kaart. Naast standaard gerechten ook traditionele gerechten. De porties zijn enorm en als je van pittig houdt, dan zit je bij dit restaurant goed!
We zijn hier met de AH actie geweest en je kan gewoon van de kaart bestellen. De rekening voor het eten (afgezien van de dranken) wordt gedeeld door 2.
Inkie- .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Restaurant is niet zo groot als het lijkt op de foto. Prettig. Bediening was vlot en vriendelijk, gaf goede adviezen over keuze van gerechten. Voorgerecht was diverse thaise gerechtjes. Loempia , saté , spare rib en viskoekje. Was lekker maar niet echt bijzonder. Hoofdgerecht curry en een beef. Beide smakelijk. Gamba's waren beetje te gaar. Porties waren ruim voldoende en veel witte rijst erbij, fijn als je een grote eter bent.
Al met al best oké gegeten maar heb het wel eens beter gehad. (Den Haag en Rotterdam)
wembelt .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Prima restaurant. Het eten was lekker, we werden goed en snel geholpen. Prettig was het advies bij de keuze van de gerechten.
helmabeijer .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Vriendelijke bediening. Eten was erg lekker en de sfeer was goed. Hadden alleen zelf maar kort de tijd, dus zijn helaas niet aan het dessert toegekomen....
Karyna M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Heel langzame bediening. Wij moesten 1 uur wachten op hoofdgerecht, en daar was helemaal niet druk. Eten was wel lekker.
saratadjipour .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
De bediening heeft alleen Engels gepraat en helemaal geen van mijn vragen begrijpen. Ze was echt onvriendelijk en niet klanten-georiënteerd. De decor was ook niet mooi. De eten was oké en echt snel klaar, maar de onvriendelijke bediening heeft de eigenlijk gezellige avond een beetje kapot gemaakt.
Wing V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Via de AH restaurantactie hier wezen eten met een vriendin afgelopen vrijdag. Het was niet druk, maar toch vonden de serveersters het belangrijker om tafels op te ruimen ipv gasten te helpen of bestelling op te nemen.
Je mocht uit de gehele menukaart bestellen en de goedkoper goedkoopste gerechten kreeg je dus gratis.
Het eten was wel lekker en best veel ook. Na afloop hadden we om doggy bag gevraagd, maar thuis kwam ik erachter dat ze een gerecht niet bij hebben gedaan. Wel jammer, want die vond ik het lekkerst.
Al met al was het een goede ervaring. Hier kan ik wel een keer terug komen.
psvanvliet .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
We handen een drie gangen menu met viskoekjes kingprawns en ijs. De viskoekjes smaakten matig.ze waren slap en vettig. Niet wat we gewend zijn bij andere restaurants.de garnalen ,het hoofdgerecht was prima. Het nagerecht smaakte naar goedkoop ijs, gesmolten en weer bevroren.
winnie58 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Ruime kaart, met ook voor vegetariërs genoeg keus. Wij mochten met de ah-actie een voor, hoofd- en nagerecht kiezen. Voor en hoofdgerechten lekker en veel. Nagerecht ijs, koffie of thee. Ijs was niet echt lekker, maar we hadden ook geen bijzondere toetjes verwacht bij een Thai.
rbosveld45 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Heerlijk eten en gastvrije bediening.
Dit restaurant is een aanrader voor mensen die van de echte thaise gerechten houden.