Royal Thai

Lange Leidsedwarsstraat 94 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206267261

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Royal Thai

Thaise sferen in hartje Amsterdam

Restaurant Royal Thais is gevestigd in Amsterdam, in de buurt van het Leidseplein. Hier kun je heerlijk lunchen en dineren. Het restaurant is gespecialiseerd in authentieke Thaise gerechten en heeft een grote verscheidenheid aan gerechten, waarmee met ieders smaak rekening wordt gehouden. Alle gerechten zijn op ambachtelijke wijze klaargemaakt door de Thaise chef-kokkin en haar medewerksters.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Delicious and good service
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Erg geslaagde avond. Goed eten en erg vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Douby V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk. Gezellig. Vriendelijk.
Jai S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Nvt
Romi T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk! Super lieve mensen.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Leuk restaurant met heel vriendelijke bediening.
Wij hadden een Groupon en daarom een beperkte keuze. Het eten is hier echt heerlijk. Maar 6.75!!!!! voor een fles water en 3.75 voor koffie vind ik echt niet kunnen.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Eten besteld via thuisbezorgd, helaas was het eten niet warm maar lauw. Ook de portie grootte was niet wat de naam zou vermoeden royaal; het was duur voor weinig. De smaak van het eten was oké, zeker niet super. Bestellen doen wij er echter niet meer, dit zegt genoeg lijkt me. Wat ook bij de bestelling zat: kroepoek! Kroepoek bij Thais eten????
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We komen hier al jaren, maar het is erg opgefrist. Het tempo zit er weer in, waardoor we de koffie haalden voor we naar het theater gingen en het is heerlijk als altijd.
Tip: het zitje achterin met de bankjes kan een beetje kit in de hoek tegen de tocht langs de wand gebruiken.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een aanrader: prima gerechten, goede sfeer, vriendelijke service.
kelly_swf .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Op de hoge beoordeling van andere klanten maar een kijkje genomen maar viel erg tegen. De bediening was aardig en de prijs oké, maar de kwaliteit van het eten was bedroevend.
Ariska D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hele goede service, in ons gezelschap was er een jarige en hadden ze een leuke dessert schaal met vuurwerk. Eten was zeer lekker, voor vegetariërs is het erg goed en lekker. Zeker een aanrader en kom zeker snel terug.
Myriammagda C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lekker eten en vriendelijke service.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voorgerechten prima, hoofdgerechten gemiddeld. Beetje vlakke smaken.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ondanks reservering was tafel niet beschikbaar. Gratis drankje terwijl we moesten wachten bij de de Griek(!) aan de overkant van de straat. Toen tafel vrij was, na ongeveer tien minuten, eerst voorgerecht gebruikt, waarna ons werd gevraagd om weer te verhuizen naar andere tafel omdat er een groep naast ons zou komen zitten. Kopje koffie van het huis, dat dan weer wel. Cijfer 6.5, dus dat "Royal" mag er wel af.
Margret M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Hele aangename bediening en heerlijk eten
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
erg veel zout en weinig andere specerijen, bediening vriendelijk, Wel wat prijzig gezien de matige kwaliteit van eten. al met al een matige tent die wij volgende keer voorbij lopen.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vriendelijke bediening maar de gerechten (soep met kip, met garnalen, hoofdgerecht met kip en eenmaal met gegrilde eend) smaakten allemaal een beetje hetzelfde (en wat flauw voor hete gerechten) Hoofdgerecht met kip was nogal karig er werden nauwelijks groenten bij geserveerd.
AndyRobert .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk eten, mooie smaken en lekker bereid. Personeel vriendelijk en aardig. Geven goeie uitleg bij de gerechten. Schone faciliteiten en goed verzorgd. Ik ben hier zeker niet voor het laatst geweest. Reserveer of wacht buiten op je beurt. Aanrader!
clara020 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De Tom Kha Kai soep is inderdaad erg lekker. Leuk adres voor lekker thais eten. Als je zin hebt in Thai in Amsterdam dan is dit zeker een goed adresje.