Royal Thai

Lange Leidsedwarsstraat 94 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206267261

Over het restaurant Royal Thai

Thaise sferen in hartje Amsterdam

Restaurant Royal Thais is gevestigd in Amsterdam, in de buurt van het Leidseplein. Hier kun je heerlijk lunchen en dineren. Het restaurant is gespecialiseerd in authentieke Thaise gerechten en heeft een grote verscheidenheid aan gerechten, waarmee met ieders smaak rekening wordt gehouden. Alle gerechten zijn op ambachtelijke wijze klaargemaakt door de Thaise chef-kokkin en haar medewerksters.

Meer informatie over restaurant Royal Thai

Maandag 12:00 - 01:00
Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 01:00

Marc R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Eten besteld via thuisbezorgd, helaas was het eten niet warm maar lauw. Ook de portie grootte was niet wat de naam zou vermoeden royaal; het was duur voor weinig. De smaak van het eten was oké, zeker niet super. Bestellen doen wij er echter niet meer, dit zegt genoeg lijkt me. Wat ook bij de bestelling zat: kroepoek! Kroepoek bij Thais eten????
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We komen hier al jaren, maar het is erg opgefrist. Het tempo zit er weer in, waardoor we de koffie haalden voor we naar het theater gingen en het is heerlijk als altijd.
Tip: het zitje achterin met de bankjes kan een beetje kit in de hoek tegen de tocht langs de wand gebruiken.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een aanrader: prima gerechten, goede sfeer, vriendelijke service.
kelly_swf .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Op de hoge beoordeling van andere klanten maar een kijkje genomen maar viel erg tegen. De bediening was aardig en de prijs oké, maar de kwaliteit van het eten was bedroevend.
Ariska D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hele goede service, in ons gezelschap was er een jarige en hadden ze een leuke dessert schaal met vuurwerk. Eten was zeer lekker, voor vegetariërs is het erg goed en lekker. Zeker een aanrader en kom zeker snel terug.
Myriammagda C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lekker eten en vriendelijke service.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voorgerechten prima, hoofdgerechten gemiddeld. Beetje vlakke smaken.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ondanks reservering was tafel niet beschikbaar. Gratis drankje terwijl we moesten wachten bij de de Griek(!) aan de overkant van de straat. Toen tafel vrij was, na ongeveer tien minuten, eerst voorgerecht gebruikt, waarna ons werd gevraagd om weer te verhuizen naar andere tafel omdat er een groep naast ons zou komen zitten. Kopje koffie van het huis, dat dan weer wel. Cijfer 6.5, dus dat "Royal" mag er wel af.
Margret M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Hele aangename bediening en heerlijk eten
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
erg veel zout en weinig andere specerijen, bediening vriendelijk, Wel wat prijzig gezien de matige kwaliteit van eten. al met al een matige tent die wij volgende keer voorbij lopen.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vriendelijke bediening maar de gerechten (soep met kip, met garnalen, hoofdgerecht met kip en eenmaal met gegrilde eend) smaakten allemaal een beetje hetzelfde (en wat flauw voor hete gerechten) Hoofdgerecht met kip was nogal karig er werden nauwelijks groenten bij geserveerd.
AndyRobert .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk eten, mooie smaken en lekker bereid. Personeel vriendelijk en aardig. Geven goeie uitleg bij de gerechten. Schone faciliteiten en goed verzorgd. Ik ben hier zeker niet voor het laatst geweest. Reserveer of wacht buiten op je beurt. Aanrader!
clara020 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De Tom Kha Kai soep is inderdaad erg lekker. Leuk adres voor lekker thais eten. Als je zin hebt in Thai in Amsterdam dan is dit zeker een goed adresje.
GeorgeDave .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Briljant eten en service - Thaise maaltijden die we hebben gehad komen zeker terug. De Tom Yum Kai soep zijn geweldig en ook de sauzen in de stir fry gerechten. Zo lekker. Levendige naar buiten eten in de zomer maanden.
AlfredPeterson .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
De beste thai van Nederland! Bij binnenkomst wordt je vriendelijk te woord gestaan en verwezen naar een tafel.Een begin van een heerlijke avond! Kai Phad Phed is mijn favoriet, niet te scherp, maar toch wel authentiek heerlijk van smaak. Ik ben zeker om hier weer te komen.
RogerPilling .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Een perfecte plek om te ontspannen en te genieten van geweldige Thaise eten . Ik hou van Pad Thai en Phad Poh Taek was gewoon perfect . Restaurant is onlangs gerenoveerd met veel gezellige interiror . Service was snel en zeer vriendelijk . Zal zeker terug gaan de volgende keer dat we in Amsterdam .
Dorette J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Royal Thai. Als voorgerecht de Royal mix starters en Tom kha kai soep. Met name de soep had ik in tijden niet zo lekker geproefd. Als hoofdgerecht 2 x pittige garnalen. Een met kerrie kokossaus, een met pepers en broccoli. De laatste toch iets te pittig, maar deze had dan ook twee pepers.
De bediening heel vriendelijk en vertelden op verzoek nog iets over de mooiste plekken in Thailand. Wij komen terug!
Michèle D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wat een heerlijke Tom Kha Kai soep! Echt een aanrader. Zou wat mij betreft alleen iets minder kip in mogen... Ook de masaman neau was heerlijk zacht en precies goed gekruid. Mijn gezelschap had de Laap Kai, deze had ik nog nooit gegeten. Wat was die ook heerlijk! Een gehakte kipsalade in Thaise pikante saus. Zou ik persoonlijk zelf nooit zo snel bedacht hebben maar ik weet wat ik de volgende keer neem ;-). Enige wat jammer was was dat we weinig aandacht kregen qua drankjes... daar hadden ze meer aan kunnen verdienen. Maar voor echt lekker thais eten zit je hier goed.
martingraham .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk Thais eten, rustige omgeving en mooi ingericht. We heb gegeten kai phad khing en koong phad phong khari . Goede uitleg van het menu en Service is top. Wat een heerlijke avond, we komen zeker terug.
Sonam94 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Mooi inrichting en een vriendeLijk ontvangst ,Rod kerrie was prima , groot porties ,menu is zeer uitgebreid ,goede bediening vriendelijk mensen.kom hier zeker weer terug.