Royal Tandoori Indian Restaurant

• Af te huren , Catering
Voordelig
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten met z'n tweeen. Speciale Indiase keuken.
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We kwamen op een dinsdag na een boottour om 19:30uur in het restaurant. We hadden gereserveerd, maar bleken de enige tafel. We vonden het restaurant er niet zo goed uit zien, qua decoratie. Toch besloten om maar te bestellen want we waren hongerig. De mevrouw kon ons eigenlijk alles aanraden, want 'alles is lekker'. We besloten lam Koran en kip masala te nemen met een naambrood. De bediening was snel en het eten zag er heel erg goed uit! Dit hadden we niet gedacht en alles smaakte heerlijk! Een fijne verrassing.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met een aantal vrienden hier beland. Heb hier heerlijk kennis gemaakt met indiaas eten o.a. Prawn jalfrezi, paneer saag en gebakken biryani.
Lekker pittig gekruid zoals in india. Bediening ook prima. Ga zo door! We zien jullie zeker terug.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gisteren met groepje van 5 hier gegeten. We hadden verschillende gerechten. Allemaal lekker en anders gekruid. Ruime porties en niet te pittig. Vriendelijke bediening. Zeker aan te raden. Top !!
Van harte bedankt voor uw recencie.Wij zien u heel graag terug.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Ambiance kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Eten was heerlijk.
Van harte bedankt voor uw recencie.
Dave E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten . Goed gekruid en goede porties. Daarnaast ook een hele leuke aardige bediening van de mevrouw, met een goede uitleg van de gerechten. Goede sfeer en leuk decor. Wij komen hier zeker terug.
Elish V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een van de betere Indiase restaurants in de stad. Alles vers en verrukkelijk. Het gaat hier echt om het eten, dus verwacht geen fancy inrichting. Maar wel een super vriendelijke en attente bediening! Absolute aanrader.
Mirj .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk perfect gekruid gegeten met enorme porties. De kruiden zijn op mijn verzoek aangepast in de gerechten en ze zagen er allemaal heerlijk en verschillend uit. De service van de mevrouw super attent. Ze geeft goed advies wat betreft eten en zeer vriendelijk.
Samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker gegeten in dit lange rechthoekig restaurant, we hadden de malai tikka masala, Chicken green tikka masala, Bhindi bhaji, en naans.
Lekker gekruid, perfekte hoeveelheid peper, ook hier mocht er wat meer zout.De indiaase bier was lekker koud en heerlijk.De service is snel,vriendelijk en super attent.Een echte aanrader
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De inrichting van het restaurant is niet heel sfeervol, maar goed je komt voor het eten. Het eten was redelijk goed. Voorgerechten niet heel bijzonder (samosa's en pakora's). Als hoofgerecht tandoori kip. Dat was redelijk. Ander hoofdgerecht kip madras. Dat smaakte goed. Ik had gezien de recensies meer verwacht. Geen restaurant waar ik snel zal teruggaan.
JanvoerM .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben hier met 4 personen royal special menu gegeten. Lekkere gerechten en vriendelijk personeel. De smaken zijn heerlijk en meer dan voldoende. Prima plek om even in een relaxte sfeer lekker te eten. Het zit vlakbij het centrum van amsterdam, dus dat is ook wel ideaal.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker eten. Huiswijn niet te drinken!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De ontvangst in dit kleine maar gezellige restaurant was zeer gastvrij. De mevrouw wees ons onze tafel. Jammer dat de tafels 'gedekt' waren met een geplastificeerd menu-overzicht. Dat deed wat goedkoop aan. 'Niets' was hier beter geweest. Het eten was van goede kwaliteit en smaak. We hebben heerlijk gegeten en er was voldoende aandacht voor onze wensen. Ik zeg super! Kennelijk was er geen keuze voor de wijn. De Indiase Shiraz die werd geserveerd had een sterke rooksmaak en smaakte ons niet goed.
Absoluut respect voor de chef die goede gerechten uit een piepklein keukentje tovert. Onze conclusie; voor herhaling vatbaar. Een enorme aanrader? Twijfel.
Carien G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lekker eten en vriendelijke service
Magda234 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Yummy gegeten. Een topper van een restaurant.
Vandaag gekozen voor de paneer jalfrezi met garlic naan en chicken madras. Het eten was lekker pittig. Kip heel mals en perfect gekruid.
Bediening zoals altijd goed. Zal hier zeker blijven komen.
Janpiet2012 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Via via gehoord dat dit een goede restaunt zou zijn.
Na een dagje uit in Amsterdam heerlijk gegeten bij dit restaurant.
Prawn curry en saag panneer besteld. De prawn was heerlijk gekruid en niet te pittig. De saag panneer was lekker romig en paneer lekker zacht.
De beste naan tot nu toe geproefd bij royal. Decor is simple en mooi.
Bediening door de mevrouw is top. Houden zo !
Krish .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij kwamen hier aan zonder te reserveren. gelukkig kregen wij al snel een plek. We hadden de Prawn hariali massala, de butter chicken,dal makhani .Alles had een heel aparte smaak. De prawn hariali massala was wel bijzonder voor ons.hadden deze nog nooit eerder geproefd.
De service is super. Restaurant is heel simpel maar netjes ingericht.
Koen L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Na alle goede reviews hier even een bezoekje gedaan. Echter is dit geen tent waar je voor een echte curry komt. Het is tegelijkertijd een afhaalrestaurant. Restaurant ziet er echt niet mooi uit. En het is ook nog prijzig voor hen geen wat je krijgt.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Eenvoudige entourage. Geweldig lekker gegeten, super vriendelijke bediening. Glutenvrij, geen enkel probleem. Aanrader !!
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij waren weer met zijn vieren aanwezig. We weren hier zoals altijd, weer heel vriendelijk ontvangen.
We begonnen met de lekkere Mango Lassi , zoete lassi en de Cobra bier.
Daarna hadden we de Somosa's en de pakora's.
Als hoofdgerecht : de Prawn massala, Chicken Jalfrezie, De saag paneer en de Royal Grill menu.

In een woord te noemen: SUPER.
Mijn dank aan de mevrouw, die altijd vrolijk en attent bezig is.
EEn aanrader