Royal Tandoori Indian Restaurant

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering
danny D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Moest voor een halve dag naar Amsterdam .Haastig kwam ik bij deze restaurant terecht.
Heel vriendelijk ontvangen.
Ik vroeg naar de Prawn Hariyala massala en de Chicken madras. beide gerechten waren heel lekker en toch verschillend van smaak. De Cobra bier was heel goed.

De zaak is niet zo chique ingericht maar bij mij gaat het om het eten en dat is top.
Wat mij betreft: zeker een aanrader.
haneappel .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Na een lange tijd spontaan weer langsgeweest.
Heerlijk gegeten net als altijd. Saap paneer en de tandoori chicken. Heerlijk mals en goed en pittig gekruid. De bediening net als altijd gewoon top! Ga zo door!!
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten
james11 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Hier na een hele lange tijd geweest. Niks veranderd. Nog steeds de vriendelijke dame zoals hiervoor. Het eten was nog lekkerder dan hiervoor. Prawn madras en saag paneer waren heerlijk. Niet te gekruid en perfect voor ons. Zeker een aanrader!
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vooral van buiten ziet het er nogal toeristisch uit, de menukaart met foto helpt daar ook niet echt aan mee ;-) Maar de bediening was vriendelijk, een bijzondere dame. En het allerbelangrijkst: lekker gegeten!
chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wederom hier geweest. Heerlijk gegeten, perfekt gekruid. Ditmaal de Royal Mix Grill gegeten.
Service optimaal,gezellige sfeer. Ik kom zeker terug
suzannedewit .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker mix starter special, chcken bryani, chicken vindallo gegeten en lassi gedronken. Vlotte bediening. Leuk sfeer. Juist aan de overkant van ons hotel..
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten!! Goede bediening!
daniel C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel erg goed. We houden van de Indiase keuken en hebben er vele bezocht. Service prima. Eten is erg goed. (Vooral de vindaloo) Echt aan te bevelen .
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezocht naar beste Indiaas restaurant in A'dam en niet teleurgesteld! Alles smaakte heerlijk. Alleen biryani was een beetje droog/eenvoudig van smaak. Service was bovengemiddeld goed, gastvrouw was zeer vriendelijk. Wel beetje duur maar ja, op deze locatie en voor deze kwaliteit is dit een goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen zeker nog eens terug!
Boyd V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk en verrassend gegeten. Prima lamsgerecht met curry. Ook nagerecht was uitstekend: gefrituurde melkballetjes in suikerwater.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het was 1e kerstdag en in het centrum overal ontzettend rustig.Ook Bij Royal Tandoori Indian.
Waren daar voor het eerst,maar ontzettend lekker gegeten en gaan daar zekers nog een keer eten.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We kwamen later dan aangekondigd en dat was al laat: om kwart over 10 's avonds. Er was niemand anders en we werden vriendelijk en snel geholpen. Het eten was goed (lamb madras was wel wat te zout) en lekker. Tip: doe er standaard inclusief een bakje groente bij, gewokt of sla. Dat maakt het aantrekkelijker en mensen vinden het fijn. Overall een leuke plek om nog even een hapje te eten, eenvoudig en gezellig.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten met z'n tweeen. Speciale Indiase keuken.
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We kwamen op een dinsdag na een boottour om 19:30uur in het restaurant. We hadden gereserveerd, maar bleken de enige tafel. We vonden het restaurant er niet zo goed uit zien, qua decoratie. Toch besloten om maar te bestellen want we waren hongerig. De mevrouw kon ons eigenlijk alles aanraden, want 'alles is lekker'. We besloten lam Koran en kip masala te nemen met een naambrood. De bediening was snel en het eten zag er heel erg goed uit! Dit hadden we niet gedacht en alles smaakte heerlijk! Een fijne verrassing.
sheela .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na een lange tijd opnieuw lekker gegeten bij Royal. Het was lekkerder dan hiervoor. Saag aloo en prawn masala waren heerlijk. Perfecte porties. Service was net als altijd top.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met een aantal vrienden hier beland. Heb hier heerlijk kennis gemaakt met indiaas eten o.a. Prawn jalfrezi, paneer saag en gebakken biryani.
Lekker pittig gekruid zoals in india. Bediening ook prima. Ga zo door! We zien jullie zeker terug.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gisteren met groepje van 5 hier gegeten. We hadden verschillende gerechten. Allemaal lekker en anders gekruid. Ruime porties en niet te pittig. Vriendelijke bediening. Zeker aan te raden. Top !!
Van harte bedankt voor uw recencie.Wij zien u heel graag terug.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Ambiance kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Eten was heerlijk.
Van harte bedankt voor uw recencie.