Royal Tandoori Indian Restaurant

9,3

Jouw recensie over het restaurant Royal Tandoori Indian Restaurant

Jean T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Deed me denken aan de vele keren dat ik in India heb gegeten. Echte, authentieke Indiase keuken. Gewoon goed en lekker. Mijn complimenten. Vriendelijke en zeer gastvrije bediening. Een aanrader voor mensen die de Indiase keuken al kennen, maar zeker ook voor diegeen de Indiase keuken eens wil leren kennen. En dat in hartje Amsterdam!
mirj .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met mijn gezin geweest , na de festival in Amsterdam. Heel lekkere Chicken Vindaloo gegeten. Daarnaast hadden we nog Butter Chicken,Chicken Tikka Massala. Heel goede ,vrolijke bediening.Ze staan altijd gereed voor de klant.We komen weer terug.
Nienke O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Als je lekker Indiaans wilt eten in Amsterdam is dit echt een aanrader. De eigenaresse is een ontzettend lieve dame die zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Wij gaan zeker nog een keer terug.
De tafel van Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke attente bediening. Gerechten goed op smaak en juiste pittigheid.
Marianne V.
Heerlijk gegeten en een spontane bediening. Ondanks dat het zaterdagavond was, was het helaas niet druk. Prijs, kwaliteit prima. Zeker een aanrader
sheela J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel lekker gegeten, precies zoals wij gewend zijn.
Goed indiaas gekruid, goede en attente bediening.
Cobra bier was lekker koud en lekker
samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Was even voor een dag naar Amsterdam en gingen naar Royal Tandoori.
We namen een lamsgerecht en een hete kip gerecht. Beiden waren super lekker.
De bediening is zeer attent, je hoeft alleen naar hun te kijken of ze komen naar je toe. Voor ons weer een leuke dag.
Een aanrader
JanvoerM .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Royal Tandoori. We hadden de royal special menu besteld ..super!!! deze is een aanrader!
Uitstekende bediening, vriendelijk personeel.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
was hier met een vriendin. We hadden het AH arrangement, was echt heerlijk. Fijne sfeer. Alles was eigenlijk gewoon goed en het eten was geweldig
Reno D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening goede uitleg van wat op de kaart staat. Eten was verrukkelijk heerlijke authentieke smaken. Wij komen zeker nog een keer terug.
kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Lekker gegeten bij Royal Tandoori. Vlees was lekker mals en heerlijk gekruid. Eten is over het algemeen heel lekker. Bediening was perfect door de damez. Zeker een aanradar !
Nur Ö.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hele lekkere chicken biryani heb zeker genoten van het eten. Hele vriendelijke medewerkers voelde net als thuis ik zou zeggen kom maar lekker eten
Marij S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gisteren voor de tweede keer hier gegeten, heerlijk en bijzonder. Gezellige bediening en ook de prijs/kwaliteit verhouding prima.
danny D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Moest voor een halve dag naar Amsterdam .Haastig kwam ik bij deze restaurant terecht.
Heel vriendelijk ontvangen.
Ik vroeg naar de Prawn Hariyala massala en de Chicken madras. beide gerechten waren heel lekker en toch verschillend van smaak. De Cobra bier was heel goed.

De zaak is niet zo chique ingericht maar bij mij gaat het om het eten en dat is top.
Wat mij betreft: zeker een aanrader.
haneappel .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Na een lange tijd spontaan weer langsgeweest.
Heerlijk gegeten net als altijd. Saap paneer en de tandoori chicken. Heerlijk mals en goed en pittig gekruid. De bediening net als altijd gewoon top! Ga zo door!!
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten
james11 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Hier na een hele lange tijd geweest. Niks veranderd. Nog steeds de vriendelijke dame zoals hiervoor. Het eten was nog lekkerder dan hiervoor. Prawn madras en saag paneer waren heerlijk. Niet te gekruid en perfect voor ons. Zeker een aanrader!
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vooral van buiten ziet het er nogal toeristisch uit, de menukaart met foto helpt daar ook niet echt aan mee ;-) Maar de bediening was vriendelijk, een bijzondere dame. En het allerbelangrijkst: lekker gegeten!
chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wederom hier geweest. Heerlijk gegeten, perfekt gekruid. Ditmaal de Royal Mix Grill gegeten.
Service optimaal,gezellige sfeer. Ik kom zeker terug
suzannedewit .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker mix starter special, chcken bryani, chicken vindallo gegeten en lassi gedronken. Vlotte bediening. Leuk sfeer. Juist aan de overkant van ons hotel..
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten!! Goede bediening!