Royal Tandoori Indian Restaurant

• Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke ontvangst
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening, het eten was uitstekend! Wij zullen zeker nog een keer hier eten!
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten met erg vriendelijke attente bediening.
Allard H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Super aardige bediening, meteen welkom. Heerlijk gegeten en relatief goedkoop. Top!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Goed restaurant met heerlijk eten, mooi uitzicht over de gracht en vriendelijke bediening
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Dramatisch slecht eten in een bijzonder lelijk en slordig restaurant waar je het gevoel krijgt dat je gezondheid geweld wordt aangedaan.
Je hoort de magnetron in de keuken piepen, enige klant, rommelige puinhoop.
Laat je nooit meer zoen hier????????
meneer Rob,
Bedankt voor uw recencie. Het lijkt erop dat de tientallen mensen voor u, gewoon niet goed bij hun hoofd zijn geweest en ook niet konden zien.Het klopt, dat u op dat ogenblik de enige was,omdat net een half uur voor u,49 klanten hadden gegeten in een propvolle restaurant.U vond het duur,zag u dat niet, bij het reserveren dan?
Wat de rede is van uw boosheid,wil ik ook niet weten maar uw recencie slaat nergens op.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten. En heel lieve en sympahieke bediening. Heerlijk en goed restaurant. Ons favoriete Indiase restaurant in Amsterrdam.
Kitty T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk gegeten! We werden bijzonder hartelijk en vriendelijk ontvangen en voelden ons welkom.
Rustige plek, we volden ons een beetje terug in India.
krish .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten met mijn partner. deze keer de garnalen vindaloo geprobeerd. Was eerder niet gewend aan Vindaloo dus mijn maag ging wel flink te keer.
Mango lassi gedronken,was weer lekker. Fijne en attente bediening. Super. we komen zeker weer terug
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goede smaken, zeer vriendelijke bediening.
Toni F.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Super heerlijk eten en leuke/ attente bediening
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Warm ontvangst en bediening, veel keus in gerechten ook in vegetarische gerechten, sfeer ontspannen, goede prijs kwaliteit, verouderde inrichting, maw een aanrader, we komen zeker terug!
susan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker en goed gegeten. Inrichting zoals je mag verwachten van een Indiaas restaurant???? service meer dan goed
stiemem S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We werden heel vriendelijk welkom geheten. Het eten was erg lekker. De prijs was goed. Een aanrader!
Saira K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastvrij en vriendelijk personeel. Verrast door het eten, het was heerlijk! Voor herhaling vatbaar!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een fijn restaurant waar we zeer gastvrij werden ontvangen. We hebben heerlijk gegeten, werden vriendelijk bediend door de eigenaresse van de zaak, die erg attent was. Een aanrader!
Jean T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Deed me denken aan de vele keren dat ik in India heb gegeten. Echte, authentieke Indiase keuken. Gewoon goed en lekker. Mijn complimenten. Vriendelijke en zeer gastvrije bediening. Een aanrader voor mensen die de Indiase keuken al kennen, maar zeker ook voor diegeen de Indiase keuken eens wil leren kennen. En dat in hartje Amsterdam!
mirj .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met mijn gezin geweest , na de festival in Amsterdam. Heel lekkere Chicken Vindaloo gegeten. Daarnaast hadden we nog Butter Chicken,Chicken Tikka Massala. Heel goede ,vrolijke bediening.Ze staan altijd gereed voor de klant.We komen weer terug.
Nienke O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Als je lekker Indiaans wilt eten in Amsterdam is dit echt een aanrader. De eigenaresse is een ontzettend lieve dame die zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Wij gaan zeker nog een keer terug.
De tafel van Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke attente bediening. Gerechten goed op smaak en juiste pittigheid.
Marianne V.
Heerlijk gegeten en een spontane bediening. Ondanks dat het zaterdagavond was, was het helaas niet druk. Prijs, kwaliteit prima. Zeker een aanrader