Royal Tandoori Indian Restaurant

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering
suzannedewit .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker mix starter special, chcken bryani, chicken vindallo gegeten en lassi gedronken. Vlotte bediening. Leuk sfeer. Juist aan de overkant van ons hotel..
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten!! Goede bediening!
daniel C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel erg goed. We houden van de Indiase keuken en hebben er vele bezocht. Service prima. Eten is erg goed. (Vooral de vindaloo) Echt aan te bevelen .
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezocht naar beste Indiaas restaurant in A'dam en niet teleurgesteld! Alles smaakte heerlijk. Alleen biryani was een beetje droog/eenvoudig van smaak. Service was bovengemiddeld goed, gastvrouw was zeer vriendelijk. Wel beetje duur maar ja, op deze locatie en voor deze kwaliteit is dit een goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen zeker nog eens terug!
Boyd V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk en verrassend gegeten. Prima lamsgerecht met curry. Ook nagerecht was uitstekend: gefrituurde melkballetjes in suikerwater.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het was 1e kerstdag en in het centrum overal ontzettend rustig.Ook Bij Royal Tandoori Indian.
Waren daar voor het eerst,maar ontzettend lekker gegeten en gaan daar zekers nog een keer eten.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We kwamen later dan aangekondigd en dat was al laat: om kwart over 10 's avonds. Er was niemand anders en we werden vriendelijk en snel geholpen. Het eten was goed (lamb madras was wel wat te zout) en lekker. Tip: doe er standaard inclusief een bakje groente bij, gewokt of sla. Dat maakt het aantrekkelijker en mensen vinden het fijn. Overall een leuke plek om nog even een hapje te eten, eenvoudig en gezellig.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten met z'n tweeen. Speciale Indiase keuken.
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We kwamen op een dinsdag na een boottour om 19:30uur in het restaurant. We hadden gereserveerd, maar bleken de enige tafel. We vonden het restaurant er niet zo goed uit zien, qua decoratie. Toch besloten om maar te bestellen want we waren hongerig. De mevrouw kon ons eigenlijk alles aanraden, want 'alles is lekker'. We besloten lam Koran en kip masala te nemen met een naambrood. De bediening was snel en het eten zag er heel erg goed uit! Dit hadden we niet gedacht en alles smaakte heerlijk! Een fijne verrassing.
sheela .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na een lange tijd opnieuw lekker gegeten bij Royal. Het was lekkerder dan hiervoor. Saag aloo en prawn masala waren heerlijk. Perfecte porties. Service was net als altijd top.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met een aantal vrienden hier beland. Heb hier heerlijk kennis gemaakt met indiaas eten o.a. Prawn jalfrezi, paneer saag en gebakken biryani.
Lekker pittig gekruid zoals in india. Bediening ook prima. Ga zo door! We zien jullie zeker terug.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gisteren met groepje van 5 hier gegeten. We hadden verschillende gerechten. Allemaal lekker en anders gekruid. Ruime porties en niet te pittig. Vriendelijke bediening. Zeker aan te raden. Top !!
Van harte bedankt voor uw recencie.Wij zien u heel graag terug.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Ambiance kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Eten was heerlijk.
Van harte bedankt voor uw recencie.
dave E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten . Goed gekruid en goede porties. Daarnaast ook een hele leuke aardige bediening van de mevrouw, met een goede uitleg van de gerechten. Goede sfeer en leuk decor. Wij komen hier zeker terug.
Elish V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een van de betere Indiase restaurants in de stad. Alles vers en verrukkelijk. Het gaat hier echt om het eten, dus verwacht geen fancy inrichting. Maar wel een super vriendelijke en attente bediening! Absolute aanrader.
mirj .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk perfect gekruid gegeten met enorme porties. De kruiden zijn op mijn verzoek aangepast in de gerechten en ze zagen er allemaal heerlijk en verschillend uit. De service van de mevrouw super attent. Ze geeft goed advies wat betreft eten en zeer vriendelijk.
samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker gegeten in dit lange rechthoekig restaurant, we hadden de malai tikka masala, Chicken green tikka masala, Bhindi bhaji, en naans.
Lekker gekruid, perfekte hoeveelheid peper, ook hier mocht er wat meer zout.De indiaase bier was lekker koud en heerlijk.De service is snel,vriendelijk en super attent.Een echte aanrader
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De inrichting van het restaurant is niet heel sfeervol, maar goed je komt voor het eten. Het eten was redelijk goed. Voorgerechten niet heel bijzonder (samosa's en pakora's). Als hoofgerecht tandoori kip. Dat was redelijk. Ander hoofdgerecht kip madras. Dat smaakte goed. Ik had gezien de recensies meer verwacht. Geen restaurant waar ik snel zal teruggaan.
JanvoerM .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben hier met 4 personen royal special menu gegeten. Lekkere gerechten en vriendelijk personeel. De smaken zijn heerlijk en meer dan voldoende. Prima plek om even in een relaxte sfeer lekker te eten. Het zit vlakbij het centrum van amsterdam, dus dat is ook wel ideaal.