Royal San Kong

Meer informatie over restaurant Royal San Kong

6,7
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Voor onder de 20 euro p.p. heb je hier een smaakvol, klassiek chinees gerecht. Daar komt dan nog wel een portie bami of rijst (al dan niet gebakken) per twee personen bij. Bij ons een gevarieerd pallet aan gerechten: eend (kon po ap), tjap tjoy met ossenhaas, chinese babi pangang en pittige kip (chili kai). Geen verrassende presentatie, wel lekker. Jammergenoeg geen voorverwarmde borden, wel stoffen servetten. Verse jus voor 2,30, een biertje voor 2,50, redelijk dus, maar een grote fles Sourcy blauw voor 5 euro is aan de dure kant. Zeker als je er met z'n vieren twee 'verbruikt'. Tenslotte: vlotte bediening, en prettig zittende stoelen. Zaak zat bomvol, ook een goed teken.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
weer heel erg lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel kwaliteit prijs verhouding super! vooral de krokante eend en de saté een aanrader
22Fietie .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
k kom hier al vele jaren met mijn vrienden. Het is in de loop van de jaren steeds slechter geworden. Gisteravond waren wij daar met vier personen met allemaal verschillende gerechten. Het waa allemaal bar slecht. Het was zaterdagavond en er waren slechts vier tafels bezet. Het personeel zag er onverzorgd uit. De kinderen van de eigenaren deden normaal de bediening maar geen van allen was aanwezig.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gekozen voor het Peking eend menu, wat een goddelijkheid, het stuk vlees wordt netjes gepresenteerd, waarna er in combinatie van kleine pannenkoekjes, stukken Peking eend worden afgesneden en geserveerd. Decor is verouderd en kan inderdaad wel een upgrade gebruiken, maar het eten is subliem daarin tegen.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ben het met één van de eerdere recenties eens, het is niet meer wat het geweest is en dat terwijl we er al jaren met plezier komen ! Kregen ( na reservering ) eerst een tafel met een vlek op het tafellaken, daarna een tafel waar de gaten in het tafellaken zaten. Nou moet ik eerlijkheidshalve wel toevoegen dat er een zeer grote groep aanwezig was die behoorlijk luidruchtig was, dit is toch geen reden voor de matige service en dito eten ?
Heel jammer allemaal.
Le C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
gisteravond (14.3) super goed gegeten bij RSK! Ontvangst/bediening geweldig. Eten hier is gewoon een feestavond! Mijn Chinese relatie wil alleen maar in dit restaurant eten en hij heeft groot gelijk, wij ook! Het was veel te lang geleden, we komen heel snel terug. Hartelijke groet, Ruud, Pauline en Albert (Y).
dveenstra .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
goede lunch gedaan bij rsk, bediening was goed decor is een klein beetje oud maar aan de kwaliteit van het eten en sfeer was niks op te merken !
streep .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijk eend menu gegeten. Het voorgerecht met eend wordt aan tafel klaargemaakt. De menu's zijn zeker niet duur. De service is prima. De inrichting is zo ouderwets en het restaurant is niet schoon; dat is echt een domper.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Geroosterde eend,beef,gambarol en de heerlijke sambal.Bediending door zoon fantastisch.gezellige ronde tafel met draaischijf.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het blijft een goeie plek om met een groepje vrienden af te spreken. We bestellen dan altijd een 'verrassingsmenu'. We laten het aan de eigenaresse over wat ze op tafel zet. En dat valt nooit tegen moet ik zeggen. Veel variatie, heerlijke gerechten (van de oesters, coquilles tot aan de eend en kip, de vis en de bief). Echt lekker allemaal. De service is goed, zeker als de 'klassiekers' in de bediening staan. Alleen het interieur. Dat vraagt om meer verzorging. Dat is jammer omdat het ook meteen een stempel drukt op het eten. Als dat weer eens grondig wordt aangepakt, dan wordt San Kong weer echt Royal.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Regelmatig overheerlijk gegeten bij RSK gegeten en afgehaald, dit stond bekend als beste Chinees van Amstelveen en omstreken. Na vanavond is het voor ons helaas de laatste keer. Het eten is smakeloos, flauw en fantasieloos.
Het toilet rook vies en oogde niet schoon. Service is overigens wel altijd goed.
Heel erg jammer! ????
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
wij eten geregeld bij Royal san kong en zijn helemaal tevreden.
prijs kwaliteit is super!
aan te raden de krokante eend en de babi Pangang.
De sfeer en bediening heel erg goed ook als het druk is alles onder controle!
Margreet en Peter stoks
Lekkerbek1001 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Zeer vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten (seafood!), kinderen hebben ook genoten. Vraag ook aan de gastheer om thee, dat maakt de avond helemaal af.
Hessel L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Na ruim 20 jaar trouwe gast te zijn geweest hebben wij gisterenavond voor het laatst gegeten bij RSK. De laatste jaren zit de sleet er in. Goed opgeleid personeel is vervangen door stagiaires. Er is nog nooit iets veranderd in het restaurant. Bewerkelijke gerechten zijn van de kaart gehaald. We kregen eten en wijn in/op een smerig bord en glas. En op de kaart staan werkelijk tientallen stijl, spelling sen taalfouten. Vaarwel RSK wij hebben veel mooie avonden bij jullie gekend en veel plezier gehad. No hard feelings maar julli gaan hir stuk aan.
Janappie .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Kwam hier al jaren en het is helaas echt achteruit gegaan. Eten is nog echt wel prima maar niet meer dan dat. Peking eend met citroen blijft top. Ze hebben helaas nooit meer wat aan deze zaak gedaan. Alles is oud en versleten. Personeel doet zijn best maar meer dan dat kunnen ze niet doen. Zonde.
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Na een jaar of 10 weer eens gedineerd bij Royal San Kong. Het eten was prima, maar gezien de prijs toch iets meer bijzonders verwacht en die verwachting kwam helaas niet uit. Daarnaast was er in het midden van het restaurant een zeer luidruchtig gezelschap dames geplaatst, dat vonden wij zeer storend.
Jochai V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Heerlijk met buitenlandse familie hier gegeten. Wij hebben een menu gekozen en wij konden zelfs een gang wisselen. Daarnaast kreeg de persoon die geen menu had gekozen ook de voorgerechten van het menu, zonder extra kosten!

Een aanrader!
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Na ons vorige bezoek, iets teleurstellend, toch weer een keer gegeten bij Royal San Kong, ditmaal geluncht. Complimenten want we hebben heerlijk gegeten. Zelf had ik een 'lunch' menu met o.a. Wan-Tan soep en beef Kung Po en mijn vrouw had Chinese broccoli en garnalen. De service was, net als de vorige keer, uitstekend. We komen zeker nog een keer terug...
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
ik heb gisteren 31 maart babi pangang gekocht normaal gesproken vond ik het
hier de beste van vele andere restaurants, maar wat ik nu had gekocht dat leek er nergens meer op van wat ik gewent was aangebrande stukjes vlees en hard onderin het bakje, bovenop was beter en wat zachter en de smaak was niet meer zoals het was.De service moet het altijd goed doen maar ik hecht meer waarde aan het eten.
Dus helaas was dit mijn laatste keer dat ik hier kwam en ik kwam hier al een paar jaar.
Sorry eigenaar je mag altijd je restaurant verkopen maar de kok is degene die het maken kan en breken.
Aleksandra B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Wij hebben de laatste keer eend menu mee genomen en ik vind het tegenvallen.
De prijs kwaliteit is naar mijn neming niet zoals het was, maar toch blijft daar de ambiance speciaal en de service altijd zeer goed.
Dus zeker niet slecht, maar voor de beste eend hoef je daar niet heen.