Royal San Kong

6,7

Jouw recensie over het restaurant Royal San Kong

Rajiv G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Eerst naar het bloesempark (12 min lopen). Daarna hier heerlijk gegeten. Ik heb veel pekingeend gegeten op plekken, maar deze was van topkwaliteit.
Personeel erg vriendelijk en flexibele keuken. Voor mij erg belangrijk. Super!
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Elke keer als mijn echtgenote en ik bij familie in Amstelveen zijn eten wij bij Royal San Kong.En al jaren is de maaltijd van een topkwaliteit en de bediening voorkomend en vriendelijk.Dit jaar zijn we er met familieleden op 2e kerstdag weer en we genieten nu al van de ambiance en de smakelijke gerechten. En de bediening weet het al: tafel voor mevr. Mook. Groet, Bob en Denia
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vieze zaak, tafel laken vol vlekken en rijstkorrels toen wij er plaats namen, het eten was ook niet erg smakelijk. Gaten in het linnen; totaal vergane glorie.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
goede bediening, en het voornaamste lekker eten. Als we komen altijd even een praatje maken. Top wij nemen ook familie of vrienden daar mee naar toe
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk restaurant ook goede prijs kwaliteit verhouding
Aanrader krokante eend of de saté Royal san kong , maar eigenlijk is alles lekker, Margreet Stoks amstelveen
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk restaurant ook goede prijs kwaliteit verhouding
Priscilla R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zijn hier wezen lunchen, het eten is goed maar de service veruit slecht. Een extra drankje bestellen is bijna onmogelijk omdat de mensen niet eens omkijken naar gasten. Moet zelf nog naar de balie lopen om te betalen. Zou er zelf nooit meer heen gaan helaas..
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Voor onder de 20 euro p.p. heb je hier een smaakvol, klassiek chinees gerecht. Daar komt dan nog wel een portie bami of rijst (al dan niet gebakken) per twee personen bij. Bij ons een gevarieerd pallet aan gerechten: eend (kon po ap), tjap tjoy met ossenhaas, chinese babi pangang en pittige kip (chili kai). Geen verrassende presentatie, wel lekker. Jammergenoeg geen voorverwarmde borden, wel stoffen servetten. Verse jus voor 2,30, een biertje voor 2,50, redelijk dus, maar een grote fles Sourcy blauw voor 5 euro is aan de dure kant. Zeker als je er met z'n vieren twee 'verbruikt'. Tenslotte: vlotte bediening, en prettig zittende stoelen. Zaak zat bomvol, ook een goed teken.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
weer heel erg lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel kwaliteit prijs verhouding super! vooral de krokante eend en de saté een aanrader
22Fietie .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
k kom hier al vele jaren met mijn vrienden. Het is in de loop van de jaren steeds slechter geworden. Gisteravond waren wij daar met vier personen met allemaal verschillende gerechten. Het waa allemaal bar slecht. Het was zaterdagavond en er waren slechts vier tafels bezet. Het personeel zag er onverzorgd uit. De kinderen van de eigenaren deden normaal de bediening maar geen van allen was aanwezig.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gekozen voor het Peking eend menu, wat een goddelijkheid, het stuk vlees wordt netjes gepresenteerd, waarna er in combinatie van kleine pannenkoekjes, stukken Peking eend worden afgesneden en geserveerd. Decor is verouderd en kan inderdaad wel een upgrade gebruiken, maar het eten is subliem daarin tegen.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ben het met één van de eerdere recenties eens, het is niet meer wat het geweest is en dat terwijl we er al jaren met plezier komen ! Kregen ( na reservering ) eerst een tafel met een vlek op het tafellaken, daarna een tafel waar de gaten in het tafellaken zaten. Nou moet ik eerlijkheidshalve wel toevoegen dat er een zeer grote groep aanwezig was die behoorlijk luidruchtig was, dit is toch geen reden voor de matige service en dito eten ?
Heel jammer allemaal.
Le C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
gisteravond (14.3) super goed gegeten bij RSK! Ontvangst/bediening geweldig. Eten hier is gewoon een feestavond! Mijn Chinese relatie wil alleen maar in dit restaurant eten en hij heeft groot gelijk, wij ook! Het was veel te lang geleden, we komen heel snel terug. Hartelijke groet, Ruud, Pauline en Albert (Y).
dveenstra .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
goede lunch gedaan bij rsk, bediening was goed decor is een klein beetje oud maar aan de kwaliteit van het eten en sfeer was niks op te merken !
streep .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijk eend menu gegeten. Het voorgerecht met eend wordt aan tafel klaargemaakt. De menu's zijn zeker niet duur. De service is prima. De inrichting is zo ouderwets en het restaurant is niet schoon; dat is echt een domper.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Geroosterde eend,beef,gambarol en de heerlijke sambal.Bediending door zoon fantastisch.gezellige ronde tafel met draaischijf.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het blijft een goeie plek om met een groepje vrienden af te spreken. We bestellen dan altijd een 'verrassingsmenu'. We laten het aan de eigenaresse over wat ze op tafel zet. En dat valt nooit tegen moet ik zeggen. Veel variatie, heerlijke gerechten (van de oesters, coquilles tot aan de eend en kip, de vis en de bief). Echt lekker allemaal. De service is goed, zeker als de 'klassiekers' in de bediening staan. Alleen het interieur. Dat vraagt om meer verzorging. Dat is jammer omdat het ook meteen een stempel drukt op het eten. Als dat weer eens grondig wordt aangepakt, dan wordt San Kong weer echt Royal.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Regelmatig overheerlijk gegeten bij RSK gegeten en afgehaald, dit stond bekend als beste Chinees van Amstelveen en omstreken. Na vanavond is het voor ons helaas de laatste keer. Het eten is smakeloos, flauw en fantasieloos.
Het toilet rook vies en oogde niet schoon. Service is overigens wel altijd goed.
Heel erg jammer! ????
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
wij eten geregeld bij Royal san kong en zijn helemaal tevreden.
prijs kwaliteit is super!
aan te raden de krokante eend en de babi Pangang.
De sfeer en bediening heel erg goed ook als het druk is alles onder controle!
Margreet en Peter stoks
Lekkerbek1001 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Zeer vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten (seafood!), kinderen hebben ook genoten. Vraag ook aan de gastheer om thee, dat maakt de avond helemaal af.