Royal San Kong

Dorpsstraat 57 1182 JC Amstelveen Nederland Kaart
31-206477902

Over het restaurant Royal San Kong

Eigenaar Alex heeft als kleine jongen bijzondere ervaringen opgedaan in Maleisië, waar hij opgroeide in een dorp naast een grote rubberplantage.
Op dit landgoed tapte hij iedere ochtend van 6 tot 7 rubber uit zo’n 100 bomen, samen met zijn dorpsgenootjes. Horloges waren er niet, enkel de stand van de zon en de kleur van de hemel konden aanduiden wanneer het werk er op zat. Op jonge leeftijd leerde Alex hierdoor zowel de natuur als de dieren, maar ook zich zelf kennen.
Het werken in de natuur was bijna een vorm van meditatie voor hem. Hij leerde de natuur enorm te waarderen.
Als je rubber op de juiste manier tapt, zal de boom niet sterven. Dit is een belangrijke vaardigheid die Alex gevoel voor precisie heeft bijgebracht, die hem later op een andere manier ten goede doet als kok.

Meer informatie over restaurant Royal San Kong

Jouw recensie over het restaurant Royal San Kong

Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Personeel vriendelijk, beleefd en netjes.
Eten was zeer goed.
Egbert E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk eten en top bediening, denken mee, heel aardig en gastvrij.
J.J V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De keuze van dit restaurant is gemaakt op basis van de resenties Iens.De gerechten zijn van zeer goede kwaliteit. Ook de bediening is adequaat en voorzien van een persoonlijk toefje. Kortom een restaurant waar we zeker zullen terug komen
J.J. van den Akker
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Goed als altijd. Valt op: veel vaste klanten en veel Aziatische gasten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Fantastische gastheer die veel over de gerechten kon vertellen en door wie we ons erg welkom voelden
Martien D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, altijd zeer vriendelijke bediening!
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We worden altijd vriendelijk en warm welkom gegeten. Je voelt je daar altijd welkom hoe druk het ook is. Wat een goed team. Peking eend menu is altijd een groot feest....al krijgen we nu niet meer alles op. Maar ja dat mag mee naar huis. Gastvrouw is top. Ons favo Chinees restaurant
Ch. V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad. Mooie gerechten en we voelden ons echt te gast door de fijne bediening!
Sam S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Super lekker gegeten! En een hele goede service. Ook erg vriendelijk en vrolijk personeel!
lia G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Gerechten waren uitstekend. Huiswijn was goed. Bediening voorkomend en beleefd. Gezellige ambiance. Ga zeker de volgende keer hier weer eten en kan het iedereen aanraden.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We waren er voor t eerst en we vonden t erg lekker!
Ihab K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, ze hebben een goede kaart met een ruime keus voor iedereen. De sfeer is erg prettig en het Restaurant is gezellig. Locatie is oude centrum van Amstelveen en goed te bereiken. De kantonese beef en Mapo Tofu zijn aanraders! Als je in Amstelveen bent en je zoekt een fijn Chinees restaurant ga dan zeker even langs!
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De gerechten smaakte echt lekker maarrr dat heeft volgens ons een reden, Vetsin! S'nachts niet kunnen slapen, hartkloppingen, opgejaagd gevoel en klaar wakker liggen. Volgens mij is het ook verboden om te koken met Vetsin!

Ik zou het wel willen weten of het zo is!
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
De Tarbot was idd gebakken maar de vis die kundig van de graat was afgehaald was daarna gefrituurd....
Voor de rest was het prima in orde. Vooral de nasi Merah en de zeeduivel waren heerlijk. Midden in de Dorpstraat, aardige en kundige bediening, een wat sleets en wat te dure Chinees.
Rajiv G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Eerst naar het bloesempark (12 min lopen). Daarna hier heerlijk gegeten. Ik heb veel pekingeend gegeten op plekken, maar deze was van topkwaliteit.
Personeel erg vriendelijk en flexibele keuken. Voor mij erg belangrijk. Super!
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Elke keer als mijn echtgenote en ik bij familie in Amstelveen zijn eten wij bij Royal San Kong.En al jaren is de maaltijd van een topkwaliteit en de bediening voorkomend en vriendelijk.Dit jaar zijn we er met familieleden op 2e kerstdag weer en we genieten nu al van de ambiance en de smakelijke gerechten. En de bediening weet het al: tafel voor mevr. Mook. Groet, Bob en Denia
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vieze zaak, tafel laken vol vlekken en rijstkorrels toen wij er plaats namen, het eten was ook niet erg smakelijk. Gaten in het linnen; totaal vergane glorie.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
goede bediening, en het voornaamste lekker eten. Als we komen altijd even een praatje maken. Top wij nemen ook familie of vrienden daar mee naar toe
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk restaurant ook goede prijs kwaliteit verhouding
Aanrader krokante eend of de saté Royal san kong , maar eigenlijk is alles lekker, Margreet Stoks amstelveen
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017