Royal Pokhara

Gedempte Oude Gracht 21-23 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-40% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Royal Pokhara

Woensdag t/m Maandag: 17:00 t/m 22:30 uur

9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Royal Pokhara

Frederiek R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Eten heerlijk, niets op aan te merken. De entourage typisch indisch, geen yuppentent maar alles kan!
Alex A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Royal pokkara! Jullie hebben erg lekker geruchten heel lieve personeel . Ik heb erg lekker gegeten . Bedankt !????????????????????????????????????????
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening, een gezellige avond gehad!
Else O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
We zijn al vaak langsgelopen, maar pas deze week binnengestapt na een iens-aanbieding. Wat een verrassing; heerlijk eten, een aangename sfeer en heel vriendelijke bediening. We komen er zeker terug.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De inrichting is wat goedkoop.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
leuk knus tentje kom zeker terug.
Sonny F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Super lekker gegeten. De mango lassi is echt aan te raden. Heel vriendelijke mensen
Hm A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader! De sfeer was goed. Bediening heel vriendelijk, en het eten was echt een aangename verrassing!
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Goede sfeer. Voldoende eten (dat je niet eens alles op hebt). Gerechten goed van smaak.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het was vrij rustig. De bediening was prima. De Nepalese thali was uitgebalanceerd: een redelijke hoeveelheid rijst, een paar stukjes kip, niet te pittig, wat rauwkost en gebakken groenten, linzen en raita. Een royaal ingeschonken glas heerlijke witte wijn. Zeer betaalbaar!
Orlowski O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Vond de gerechten qua smaak veel op elkaar lijken.
Gemara O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Adriaan W. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het enige minpunt is de kleine servetten. Het is wenselijk grotere servetten in een bakje o.i.d. op tafel te zetten.
Elsje S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gereserveerd met 20% korting. Vriendelijke en snelle bediening. Heerlijk eten en niet duur. Enige nadeel vind ik de armoedige inrichting. koud verkeerd licht, niet gezellig ingericht. Ik denk dat er met wat (niet al te dure) aanpassingen een veel gezelliger restaurant van te maken valt!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het eten was zonder meer goed en zelfgemaakt. De bediening vriendelijk. De inrichting is eenvoudig, maar op zijn plaats. Door de wat uitbundige verlichting voelden we ons wel wat in de etalage zitten, dat mag wat minder. Indiase muziek is voor de meeste Nederlanders wat moeilijk invoelbaar en hoeft dus niet hard. Op verzoek werd deze teruggbracht naar een sfeervol niveau. Wij komen terug.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Een 'hidden gem'. Qua inrichting wellicht niet het meest 'fancy' restaurant van Haarlem, qua smaak en presentatie, maar vooral ook vriendelijkheid van de Nepalese bediening onovertroffen. Heerlijke, traditionele gerechten, een absolute aanrader.
Hebe V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk eten en een top bediening. Normaal al een prima prijs/kwaliteit verhouding, maar met de 40% korting al helemaal een koopje. Het enige minpuntje te noemen zijn de ietwat kleine porties, maar een extra bijgerechten en dan is het al goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening! Prijzen vd drankjes maken het wel wat duur.
Yannique C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Kom zeker terug. Hele grote kaart, te veel keuze misschien, je verdwaald tussen de gerechten. We kozen daarom een menu om ons te laten verrassen.
Inrichting van het restaurant is netjes maar mag wel wat sfeervoller.
Harm G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
We bestelden de Nepalese Thali. Erg lekker en gezien mijn Nepalese ervaring, zeer authentiek.