Royal Plaza

Meer informatie over restaurant Royal Plaza

• Catering
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met Bon met z'n zessen geluncht,is een nieuw concept, voor hun wat inhoud tussen 12.00 en 15.00 uur onbeperkt eten en drinken.
Het lunch buffet bestond uit alles wat ze "normaal" tijdens het diner buffet ook serveren uitgezonderd het teppanyaki gedeelte.
Het buffet was zeer uitgebreid met sushi,salades,soepen,veel keuze in warme gerechten en een zeer uitgebreid dessert buffet en waren goed qua smaak.
Alle drankjes inclusief bier,wijn en koffie waren in de prijs inbegrepen.
De zaak is overzichtelijk en smaakvol ingericht en het personeel was zeer vriendelijk.
Voor de prijs zeker eens het proberen waard.
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wok royal plaza is ons favoriete wokrestaurant door de kwaliteit , de smaak , de verzorging en de uitstraling van de hele zaak . Maar ook net dat beetje extra (voor het grillen hoef je niet te wachten maar krijg je keurig aan tafel bediend)
Een wok die net even wat meer biedt dan normaal
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
afgelopen avond 22-05-2016 wou ik met mijn vrouw lekker uit eten bij Royal plaza in Oldenzaal , wij wouden graag aan het raam zitten maar moesten eventjes wachten tot de tafel opnieuw werd gedekt , op dat moment kwam er ook een Chinees paartje binnen om te eten ook zij moesten plaats nemen op het bankstel .
Er was ons tafel 1 aangeboden aan het raam , maar de man achter de kassa vond dat hun daar moesten zitten ,de dames van de bediening zijden nog dat die tafel al vergeven was aan ons maar helaas hij had het voor het zeggen , dus zaten hun aan het raam en wij aan de muur.
Het was zeer teleurstellend voor ons en wij voelden ons in de maling genomen .
Het leek net of hun meer rechten hadden dan wij ( discriminatie) .
Jammer want we komen al sinds het begin in deze zaak ,maar hebben nu gekozen voor de concurrent .
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Veel voor weinig, en dan in de positieve betekenis. Een all-you-can-eat-and-drink concept waar op zich niks mis mee is, alleen voor alcohol moet worden bijbetaald (1,20 voor een biertje, frisdranken keurig in flesjes). Kinderen kunnen zich te buiten gaan aan fristi, appelsap en snoepzakjes, er is een speelhoek.

Qua inrichting stelt het niet al te veel voor en het eten wat in het buffet te vinden is, daar werd ik ook niet heel erg enthousiast van (kleffe sushi). De wok en grillplaat zijn meer aan te raden, handig is dat je de ingrediënten afgeeft samen met een wasknijper met je tafelnummer. Vervolgens wordt alles na bereiding bij je gebracht. Service is, zeker van de eigenaresse, goed te noemen. Lege borden worden in no-time weg gehaald en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is.

Ik kan me voorstellen dat, zeker gezien de gunstige prijs, voor veel mensen/families dit een uitstekende plek is om naar toe te gaan, ik heb er zelf wat minder mee. Makkelijk parkeren.
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Lekker gegeten, goede service. Inderdaad wordt regelmatig gevraagd of we het naar ons zin hebben en personeel is behulpzaam. De inrichting is ook wel gezellig, er zijn verschillende hoeken. vooral het wok gedeelte. De saus die bij de biefstuk zit is erg lekker. De vis is ook heel smakelijk, en de groente kun je bij de wok goed uitkiezen, en wordt goed bereid: even in de pan, tot het nèt gaar genoeg is.
Pin N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Een van de betere wok-restaurants waar we hebben gegeten. Een groot assortiment aan lekkers, de drankjes zonder alcohol zijn inbegrepen (zelfbediening) en het personeel was hartelijk. Er wordt ook rekening gehouden met kinderen: er is voldoende keuze uit desserts, chocomel en fristi en er liggen zelfs zakjes snoep. Zeker een aanrader, hier komen we weer eens terug.
GeravG .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Leuk voor een snelle hap. Uitgebreide gerechten keus. Vlotte bediening en voor kinderen een feest omdat ze kunnen/ mogen pakken wat ze willen. Heerlijke sushi en niet duur. Een aanrader.
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Eten vond ik "redelijk" met name de kwaliteit van het vlees zou een stuk beter kunnen/moeten. Vooral de biefstuk en lamskoteletjes zagen er niet uitnodigend uit en waren niet mooi mager. Het lopend buffet was vrij leeg en werd amper aangevuld, daarbij vond ik de keuze erg summier. Wat ik van het buffet heb geproefd was ook niet lekker. Waarom word in het buffet niet dezelfde kwaliteit geserveerd als bij de afhaal? De bediening is correct en vriendelijk te noemen. De sfeer daarentegen is niet erg gezellig, het interieur is een beetje kaal en het ontbreekt aan echte gezelligheid. Er is een kinderspeelhoek aanwezig maar ook hier mag zeker meer aandacht aan besteed worden. Als ik dan naar de prijs kijk die ze vragen dan is dit restaurant in mijn optiek te duur. Dit restaurant nog veel kan leren en heeft wel wat verbeterpunten.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Op vakantie en mijn vrouw wou wokken ,zaak gezien en leek ons leuk.
Toen op een andere rescensie site reactie gelezen deze waren zeer negatief met als waardering een 1 dus wij waren zeer terug houdend ,
Maar toch gegaan die reactie begrijp ik na afloop totaal niet heb een veel betere ervaring.
Personeel zeer behulpzaam en kok gaf op vragen mijnerzijds over producten geduldig en duidelijk antwoord ,
Het eten was goed , keus voldoende ,en bakken waren correct gevuld ,
je kunt wasknijper op bord doen bij tepanjaki gedeelte ,Maar ik vind het leuk om te kijken bij de bereiding we hebben toch alle tijd ,dus kijken en wachten is geen probleem, en kok praat je bij tijdens het bereiden vind ik veel leuker dan aan tafel wachten tot de ook wel correcte bediening .
Enig nadeel na afgerekend te hebben zag ik op terugweg in auto, stond er op de bon 2x wokbuffet 60 +
en wij zijn nog maar 58 jaar dit was een dreun voor mijn imago , maar zoals elke Nederlander was de korting hiervoor wel lekker
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Met 6 personen hier gegeten. We werden in de grote zaal geplaatst, midden tussen 2 vrijgezellenfeesten en een grote vriendengroep met 8 schreeuwende kinderen. Niet echt een succes en zelfs een verademing toen deze gasten weg gingen. Wij zijn echt wel wat gewend, maar wat een heksenketel.
De ruimte waar de buffetten staan opgesteld, lijkt wat te klein aan het worden. Er is ook zoveel keuze!
Dan het eten: kwalitatief beter dan andere wokrestaurants waar ik heb gegeten. Vooral het sushibuffet verdient een pluim! Niet eerder zo uitgebreid en goed gezien in een wokrestaurant. Er wordt gewerkt met goede, verse producten die volop worden aangevuld.

Tip: wil je rustig zitten, vraag om een plaats in de kleine zaal.
Hennysmid .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Wok restaurant, maar dan met een ietsje meer. Tijdens het wokken kun je een wasknijper met een nummer op het bord knijpen en dan brengt de bediening het gerecht naar je tafel. Fijn dan kun je in klein gezelschap toch iets meer bij elkaar zitten dan bij een "normaal 'wok restaurant.
Bediening is alert en prettig.
JanHerman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Prima wok en teriakel restaurant waarbij je niet eindeloos in de rij hoeft te staan maar de bediening je bordje komt brengen. Goede kwaliteit en variatie van de gerechten. Leuke inrichting
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
We hebben hier gegeten met een grote groep, van te voren gereserveerd en men belde ons op of het aantal personen nog klopte. Hadden in een apart deel voor ons gedekt.
Karaffen met water stonden op tafel. De alcoholische drankje moest je bestellen, de niet alcoholische drankjes kon je zelf afhalen aan het buffet.
Er is een wok gedeelte waar je zelf de gerechten uit kunt kiezen, vlees, vis en groentes,daar moet je zelf even op wachten. Een tepanjaki gedeelte waar je ook zelf de gerechten uit kunt kiezen, oa vlees (van kangeroebiefstuk tot speklapjes) div. vis soorten en groente. Dit lever je in bij de kok en men brengt je gerecht dan aan tafel dmv houten knijpetjes die je aan je bord hebt gedaan. Er is een suhsi gedeelte, salades, chinees gedeelte, ijsbuffet.
Het is een all inclusief prijs incl. non alcoholische drankjes, koffie en thee. De alcoholische drankjes zoals wijn en bier kosten 1,20 euro per glas.Dit voor twee en een half uur. Personen boven de 60 jaar krijgen korting.Bediening was zeer voorkomend. Het is een aanrader en we komen hier graag nog een keer terug. Ik kreeg als dank voor het in eenkeer betalen van de gehele rekening nog een leuke attentie aangeboden.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2012
Eten was goed, werd volop aangevuld, ondanks dat het op deze doordeweekse dag niet zo druk was. Bediening was erg vriendelijk. Ambiance is leuk, lijkt niet zo masaal door indeling. Eerder ook ervaren dat afhaalmaaltijden goed zijn. Heel erg vers.