Royal Parc (Hilton Hotel)

Van Weerden Poelmanweg 4-6 3768 MN Soest Nederland Kaart

Over restaurant Royal Parc (Hilton Hotel)

Klassiek diner bij de Utrechtse Heuvelrug

Bij Royal Parc eet je in stijl. Dit is een klassieke zaak in de natuur van Soest waar je met elke gelegenheid terecht kunt. Ondanks de ligging, naast vliegbasis Soesterburg, ligt het op een enorm natuurgebied (de Utrechtse heuvelrug) en is het de perfecte uitweg voor zakelijke of familiaire gelegenheden. De chef en zijn team, bied je een uitgebreide keuze uit seizoensspecialiteiten, internationale en traditionele gerechten met een lokale touch. Een nachtje in het hotel doorbrengen kan natuurlijk ook!

Meer informatie over restaurant Royal Parc (Hilton Hotel)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Hier op vrijdagavond 19 feb 2016 prima gegeten. Uitstekende bediening van leuke en vriendelijke ober. Eten lekker, goed gepresenteerd, kon wel wat minder zout hebben, met name de vis en de garnalen. Goede keus uit wijnen en de glazen werden goed ruim ingeschonken. Niet van dat meutige! Ok, restaurant kon gezelliger ingericht, maar gewoon een degelijk adres!
Asondaal .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wederom goed gegeten in een prettige omgeving met attente bediening.
Heel prettig is dat er op verzoek kraanwater wordt geserveerd .
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Netjes, beetje deftig, geen enkele wanklank, maar ook enigszins kleurloos. Net iets te weinig sfeer, hartelijkheid en gezelligheid. Dus men zal het in hoofdzaak van de hotelgasten moeten hebben.
Drie zevens zijn voor een hotel van dit (prijs)nivo eigenlijk iets te laag. Ze mogen wat mij betreft wel eens uit de comfortzone komen.
Diena L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Mooi gelegen locatie, goed te bereiken. We waren wat vroeg en werden naar de bar gestuurd om daar wat te gaan drinken. De ontvangst was onplezierig. Het was het gewoon allemaal net niet, De Pompoensoep was flauw, de Tomatentartaar was te doen hoewel de presentatie van weinig enthousiasme getuigde. Het hoofdgerecht was de entrecote prima gerecht. Weinig geinspireerde opmaak maar smaak van vlees was goed. Nagerecht was helaas een teleurstelling, VOC kruiden, hazelnootroomijs was geen ijs, nog was het Creme Brulee. Helaas een erg luidruchtige locatie. Een eenmalig bezoek.
wiekevr .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij hebben als gezin heerlijk gegeten bij Royal Parc! Het restaurant in het hotel komt wat zakelijk over, en we vonden het wat tochten. Maar we mochten uit het hele menu kiezen. Dat vind ik wel zo leuk. Er was geen aparte menukaart. Er waren hele bijzondere gerechten en we hebben heerlijk gegeten! De borden waren erg mooi opgemaakt. Allemaal stuk voor stuk kunstwerkjes! Compliment! De bediening was goed. Al met al heerlijk en gezellig!
Herman.gbm.de.lange .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
eten en bediening uitstekend, het plekje in het restaurant waswar minder, waarschijnlijk speciaal bestemd voor deze actie.
Zeker aan te bevelen.
Winnie En Kees L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Voorgerecht het lekkerst (carpatio) ,
Sfeer een beetje te zakelijk, mag iets warmer
Belichting is sfeervol, maar te donker om de menu kaart te lezen.
Het restaurant moet wel een beetje gevuld zijn, te weinig klanten....
is sfeer bepalend.
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijk tafelen in internationale sfeer! Zo kun je een avondje uit hier betitelen. Voorkomende medewerkers, heerlijk menu van buikspek en pompoensoep als starters, hertenfilet, Hilton biefstuk en wilde eend als hoofdgerechten en als verrassing de spoon tussen die twee. Als nagerecht had ik zeven kazen te proeven die allemaal even smakelijk waren.
Je mocht vrij kiezen uit het menu en het werd dus geen beperkte keuze van de AH actie.
Chapeau, on-Nederlandse service in deze klasse zaak. Ook zonder AH een aanrader van de bovenste plank!
C.vdsande .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Gastvrij ontvangen, superzacht en smakelijk buikspek, mandarijnspoompje.
Hoofdgerecht hert en Hiltonsteak goed en smakelijk.
Houdt zelf niet zo van truffelsaus, maar dat is persoonlijk.
Koffie compleet na, en onze avond was ook compleet! Aanrader!
Aandachtspuntjes: het was wat fris bij het raam en de aardappelpartjes waren iets te hard.
Dame liep nog mee voor onze jassen, top.
Gjkrebbers .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Geweldige ambiance, voortreffelijk ontvangst, perfect parkeer gelegenheid,intieme gezellige sfeer maakte deze avond voor ons een succes.
Helaas werd een van de gasten na het diner onwel. Een pluim voor het direct handelen en optreden en in actie komen (ambulance oproep) van de bediening . De voortdurende aanwezigheid van de manager en zijn geruststellend optreden tijdens het incident was super en hebben we als bemoedigend ervaren.
Top12 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Met vier personen gegeten met AH bon, prima geregeld hier bij Hilton, keuze uit de hele aantrekkelijke kaart. Goede gerechten goed op smaak. Vooral de carpaccio maakte indruk en de spontane spoom tussendoor. Prima vriendelijke en attente bediening. Leuk zo'n restuarant te ontdekken via een bon.
Pieterzeist .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het was allemaal prima op smaak, mooi gepresenteerd en vers bereid. Ik vond de hertenfilet bijzonder lekker. De bediening was vriendelijk en correct, maar de wachttijd voor het opnemen van de bestelling was aan de lange kant. Het decor is wat saai en niet meer helemaal wat je van een Hiltonhotel zou verwachten.
René C.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Lekker gegeten, goeie omgeving voor (zakelijk) gesprek. Eten en bediening was alles naar wens. Zeer goede huiswijn. Makkelijk te vinden en goeie parkeergelegenheid
Monique.johan .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Eten was prima. Mocht wat mij betreft wat warmer. Vriendelijke en professionele bediening. Restaurant is wel ruim, maar was goed bezet, dus niet ongezellig.
Devrolijkjes .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Gegeten via de Ah actie.
Ik met mijn vrouw een driegangenmenu en de kids een kindermenu.
Kleurplaten en potloden lagen al klaar, top geregeld.
Eten was heerlijk, alleen ik vond de fruitsorbet niet lekker, verkeerde keus.
Verder echt positief over de bediening en top opgemaakt en goed eten.
Rolstoel .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Goed toegankelijk met rolstoel. Heerlijke menu keuzes, wild maar ook de daghap, een schaal fruits de mer was perfect. Bediening was vriendelijk en onopvallend. Koffie kwaliteit vond ons gezelschap minder goed. Totale erg goede indruk.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Royal Park. Het restaurant verdient een betere bezetting, het was bijna leeg. Voorgerechten: het zacht gegaarde buikspek smolt op de tong, de tomatentartaar waS smaakvol en licht verteerbaar. Hoofdgerechten: aan de goudbruin gegrilde zeebaars mankeerde niets, de groenten precies goed al dente en de frietjes knapperig (beiden extra's); jammer dat de biefstuk als een paar dunne reepjes werd geserveerd; in een restaurant van een Amerikaanse hotelketen mag je een echte steak verwachten, niet een paar plakjes (osse?)haas. Nagerecht: de lychee sorbet was fris.licht en overheerlijk, en het 'kaasplateau van Fred nu eens niet uit flinterdunne brokjes maar liefst zeven flinke stukjes Nederlandse, Franse en Italiaanse kaas. We werden tussen twee gerechten door op een verrassende spoom getrakteerd. de bediening was snel, vriendelijk en professioneel - dat vind je in Nederland niet vaak- en de opmaak van de gerechten kleurrijk en gevarieerd! Voor herhaling vatbaar! W.g. Giny en René van Rooij, Amersofoort
Mjwerker .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
We vonden de service buitengewoon goed! We werden uitstekend geholpen bij het kiezen van de juiste wijnen bij de gangen.
Ook de gerechten waren prima, mooie smaken, goede balansen, mooie opmaak. Kortom precies dat waarvoor je uit eten gaat.
Michiel en Marie José Loonen
H.blik .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Het eten was goed alleen ik had eendenborst waar een zeen in zat en niet weg te werken was
dit heb ik doorgegeven. De kok is heel creatief in zijn opmaak van de borden het zag er heel
verzorgd uit. De bediening was prima.
Groot219 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Ik woon toch al 14 jaar in Soest maar om de een of andere reden nooit geweten dat er ook een restaurant was voor niet bewoners van het Hilton hotel. Misschien komt dat omdat je het niet ziet vanaf de weg. Daarom is die actie van AH zo goed. Je doet nieuwe ervaringen op. Het eten was meer dan goed. Een heerlijk gegaarde buikspek met scampies en mijn vrouw de pompoensoep. Als verassing een (gratis) spoom en als hoofdgerecht de zeebaars en herten biefstuk met allerlei heerlijke bijgerechten. Na een 7 kazen kaasplankje en een crème brûlée en allebei een espresso tevreden naar huis. Paul de Groot