Royal Palace

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Royal Palace

Petra P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het eten was bijzonder smakelijk en goed bereid, op ons verzoek kregen wij de vleesgerechten met de saus apart geserveerd. Personeel is erg vriendelijk en attent, na het eten kwam de eigenaresse vragen of wij nog koffie of thee van het huis wilden. Het is er erg schoon, kortom een echte aanrader!
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Dit Chinese restaurant ligt een beetje in een uithoek in het gezellige centrum van Renesse en dat is wel een beetje jammer. We hebben er heerlijk gegeten. De Sin La soep en San Sin soep smaakten prima, vooral de pittige San Sin (Pekingsoep).
Als hoofdgerecht werd gekozen voor Ti Pan Babi Pangang. Prima bereid maar wel jammer dat naast het varkensvlees alleen uien op de gloeiende plaat lagen. De Ti Pan ossenhaas was daarentegen rijkelijk voorzie van champignons, uien, paprika's enz. en was daardoor uitstekend. Bovendien smolt het vlees op de tong; waarlijk een delicatesse. Ook de bijgeleverde mihoen was zeer goed.
Een aanrader voor alle bezoekers van dit vrolijke plaatsje op Schouwen Duiveland.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, van alles wat sushi eerst, daarna lekker veel vis met heel veel soorten groente :) De eigenaren ontvangen ons ook altijd
heel hartelijk na allerlei toetjes nog koffie van het huis. Zeker volgend jaar op weg naar Zeeland gaan we weer :)
Dirk-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Met zijn vijfen hier gegeten het eten was heerlijk en ruime porties de bediening was aardig en men deed alle moeite ! Voor mij zeker een herhaling waard als ik weer eens in zeeland ben
Lies- .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Royal Palace. De gerechten zijn enorm smaakvol, met overduidelijk verse ingrediënten, het personeel is erg attent en vriendelijk en het is zeer betaalbaar. We wonen niet in de buurt, maar hebben altijd het autoritje er voor over. Zeker een aanrader dus!
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vorige week zaterdag mijn verjaardag gevierd op locatie. De catering werd verzorgd door Royal Palace. Het eten was super en de verzorging grandioos.
Van mij krijgen ze een dikke tien.
Bedankt !
groet,
Lenie Kroon-Pelser
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met z'n zessen hier heerlijk geten ! Alles was goed! De gerechten werden gewokt of gebakken op de plaat ! Vers, mals en prima van smaak! Als je graag wokt en van kwaliteit houdt dan is deze wok geweldig! We hadden een fijne avond met ons gezin en werden na afloop nog verrast door een drankje naar keuze van het huis....geweldig!