Royal Palace

31-111462000

Meer informatie over restaurant Royal Palace

Dirk-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Met zijn vijfen hier gegeten het eten was heerlijk en ruime porties de bediening was aardig en men deed alle moeite ! Voor mij zeker een herhaling waard als ik weer eens in zeeland ben
Lies- .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Royal Palace. De gerechten zijn enorm smaakvol, met overduidelijk verse ingrediënten, het personeel is erg attent en vriendelijk en het is zeer betaalbaar. We wonen niet in de buurt, maar hebben altijd het autoritje er voor over. Zeker een aanrader dus!
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vorige week zaterdag mijn verjaardag gevierd op locatie. De catering werd verzorgd door Royal Palace. Het eten was super en de verzorging grandioos.
Van mij krijgen ze een dikke tien.
Bedankt !
groet,
Lenie Kroon-Pelser
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met z'n zessen hier heerlijk geten ! Alles was goed! De gerechten werden gewokt of gebakken op de plaat ! Vers, mals en prima van smaak! Als je graag wokt en van kwaliteit houdt dan is deze wok geweldig! We hadden een fijne avond met ons gezin en werden na afloop nog verrast door een drankje naar keuze van het huis....geweldig!
Stefkes .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Afgrijselijk. In de keuken staat volgens mij een dozenopener in plaats van een kok. Het begint met kroepoek uit de supermarkt. Inferieure vis in een kleffe deegkorst wordt verkocht als tong en lijkt versierd met ingrediënten uit blikken, bokalen of pakjes. De smaak is smaakloos want de dozenopener kent niet het verschil tussen weken en wokken. De zogezegde chinese champignons bestaan alleen op de rekening maar niet op het bord.Nasi heeft veel weg van rijstpap versierd met verlepte peterselie.Serveerster schuift gerecht op bord door schotel schuin te houden. Kan of wil dus niet eens fatsoenlijk een bord presenteren. Chinese thee in builtjes in een glas moet je ook lang achter zoeken. Wordt overal vers gezet in een theepot zoals het hoort. Ik had beter moeten weten toen ik het eveneens verlepte menu aan de deur had zien hangen.
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Ondanks de paar slechte recensies op Iens hier toch gaan eten. Daar hebben we zeker geen spijt van. We kozen voor het wok menu. Ruime keuze. De garnalen (op de gril) zijn zeker een aanrader als je daar van houdt. Het eten is verder niet bijzonder. Maar wel gewoon lekker. Alleen de friet was koud en slap. Er was maar 1 kok, maar die werkte super snel. Je hoefde nooit lang te wachten. We hadden het arrangement inclusief drankjes. Zodra je glas leeg was, werd er binnen twee minuten gevraagd of je wat wilde drinken. Dat zien we wel eens anders bij all in arrangementen!