Royal Palace

6,5
6,9
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Al geruime tijd eten we met het gezin 1 x per maand bij Royal Palace.
Voor 14 mensen gereserveerd. Kregen een tafel aangewezen voor 12 personen.
De overige 2 moesten dan maar ergens anders gaan zitten.
Hebben zelf een tafel aangeschoven. We bestellen bij het drinken o.a. een grote fles spa.
De volgende fles besteld , maar het water bleek op. Zelf de fles gevuld en doorgegeven
aan het personeel dat we het wel met kraanwater oplossen. Geen probleem hoor , zei men.
Na het afrekenen van 460 euro komt er een medewerkster aangestormd dat
het erg asociaal is. Stiekem gedoe en ga zo maar door.
We zaten achter bij het ijs ( met waterkraan ) maar hebben de fles voor in de zaak gevuld.
Ik geef wat tegengas en in mum van tijd staan er 10 a 12 personeelsleden om me heen.
Met een naar gevoel hebben we deze zaak verlaten.
Ik denk niet dat we er ooit nog naar toe gaan.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Inmiddels 2x bij royal palace geweest. Helaas ook beide keren geen succes. Het eten is goed maar het duurt ontzettend lang voordat we onze bestelde gerechten kregen. De laatste keer zelfs een 30 min, toen van de 10 gerechtjes er maar 4 gekomen waren. Zelfs met vragen kwam er niks. 2e ronde besteld en dat kwam zelfs vlugger dan de rest van de gerechtjes van de 1e ronde. Voor ons geen herhaling meer bij dit restaurant. Dan rijd ik liever wat verder km lekker te eten zonder lang te moeten wachten. Als de kok het aantal rafels niet aankan is het beter om of een 2e chef erbij of de tafels halveren.
Sanbe .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vanavond met drie vrienden bij Royal Palace gegeten. Het eten was lekker maar daar is ook alles mee gezegd. We kwamen aan en hadden netjes gereserveerd maar de tafel was niet gedekt. im eetstokjes hebben we moeten vragen het kannetje waar de sojasaus in hoort te zitten was leeg. er werd wel gelijk gevraagd of we iets wilde drinken. toen we de eerste ronden bestelling door hadden gegeven hebben we zeker een uur moeten wachten tot we de alle gerechten kregen zelf nadat we er naar gevraagd hadden. We denken dat het mis is gegaan met het invoeren, maar helaas is de serveerster dat niet komen vertellen. met de tweede ronde werden ook weer een aantal gerechten vergeten. de serveerster kwam wel vragen of we alles nu wel gehad hadden, maar toen wij zijden van niet nam ze niet echt de moeite om te luisteren. Moeite om het een beetje goed te maken werd ook niet gedaan. Zelfs niet doormiddel van een praatje. al met al best teleurstellend.
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk met collega's gegeten tijdens onze werkweek.
Het eten was goed van smaak,perfect gekruid en goed gaar.
De bijpassende wijn smaakte ook heerlijk.

Een aanrader
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Onlangs met 3 personen gegeten bij Royal Palace Tilburg, volgens het "All you can eat" principe. Er werd geen uitleg gegeven over hoe dat werkt, maar gelukkig wisten 2 van ons dat al. De lamskoteletjes waren te rauw om te eten. De sushi-rijst was niet goed gemaakt of van slechte kwaliteit, want de meeste hapjes vielen al uit elkaar als je er maar naar keek. Sommige vega-sushi's roken naar vis? De geserveerde soep was koud en toen we daar iets van zeiden, duurde het hartstikke lang voordat er nieuwe werd gebracht. De schaaltjes werden gewoon maar op tafel gezet, zonder te vragen wie het besteld had. Het personeel is overigens wel erg vriendelijk. Het restaurant heeft geen uitstraling en is koud/koel ingericht. Wel rolstoelvriendelijk.
Gjastip .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Bij aankomst moest ik gelijk gebruik maken van het toilet, maar die was al niet zo fris omdat er een urinerand in het urinoir stond die er blijkbaar al langer stond omdat ie met doorspoelen niet verdween. Een blik naar het plafond leverde de aanblik van een spinnenweb op.
Regelmatig werd er het verkeerde gerecht op tafel gezet maar uiteindelijk kregen we toch het juiste gerecht wat niet echt bijzonder te noemen was, bijvoorbeeld de ribeye die met het geleverde mes niet te snijden was, en de kabeljauw die niet gaar was.
Ook dook er vanuit de keuken een kok op die slechts gekleed was in een zwart diep uitgesneden hemd, dit moet toch niet kunnen in een restaurant.
Tot slot mogen de ramen ook wel eens gelapt worden voordat men eraan blijft plakken.
Wat een leuk etentje moest zijn resulteerde in een flop.
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Ik kom hier met regelmaat.
Het eten is goed, veel variatie van eenvoudige kost tot heerlijk pittige gerechten.
Prijs/kwaliteit is niets mis mee.
De bediening is vriendelijk en netjes.
Alleen het interieur mag wat meer aandacht krijgen, sommige gedeelten zijn wat blijven hangen in de jaren tachtig zoals de ingang.
Maar voor een snelle, volle buik komen wij hier met regelmaat terug.
Twisty .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Mooi restaurant, rustig gelegen met voldoende parkeergelegenheid. Bij binnenkomst kregen wij direct een tafel toegewezen en werden onze drankjes opgenomen. Er werd niet gevraagd of wij bekend waren met het AYCE- concept (dit zijn wij wel maar goed, toch prettig als het even toegelicht wordt). De kaart ziet er mooi uit met veel diverse gerechtjes (Japans, Chinees en zelfs Westers!). Het dessert gedeelte konden wij niet vinden op de kaart en wij hebben hier dan ook even naar gevraagd. Het restaurant blijkt een dessert buffet te hebben! (Dit had bij kennismaking wel even toegelicht mogen worden, dit is afwijkend van de AYCE-sushi concepten die ik ken). Gerechtjes zijn van prima kwaliteit maar erg vlak van smaak. (Met vlak bedoel ik geen echte uitschieters in de smaak, de meeste mensen zullen dit wel op prijs stellen). Bij het serveren van de gerechtjes werd er vaak niet toegelicht wat er werd geserveerd... dit moesten wij zelf terugzoeken op de bestellijst. Verder hebben wij wel netjes alle bestelde gerechtjes gekregen en zijn er geen foutjes gemaakt. (hierbij wil ik wel toelichten dat toen wij binnen kwamen er nog niet veel mensen zaten te eten, pas na een uurtje na onze binnenkomst werd het iets drukker). Dessertbuffet lekker uitgebreid en luxer dan andere AYCE-sushi restaurants. Biefstuk was erg lekker en ook de kip sushi rol had een goede smaak. Toen wij weggingen stroomde het restaurant lekker vol en ook het afhaal gedeelte was lekker druk. Prima restaurant, prima eten en aardig personeel, maar voor mij niets bijzonders. Ik zal niet snel terug komen, er zijn in Tilburg betere sushi restaurants.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
All you can eat in Tilburg Reeshof.
Eten is redelijk tot goed, bediening personeel niets op aan te merken maar in het pand zelf is al heel lang niet veel meer geinvesteerd.
Het voorste eetgedeelte is nog wel iets vertimmerd de afgelopen jaren, maar vooral achterin de zaak en zeker de toiletten kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.
Prima of even snel wat met de kinderen te eten.
Judithchris .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
super restaurant! Lekker eten en super lieve bediening! Varkenshaas met knoflooksaus is echt de favoriet! Als je het 1 keer proeft ben je verkocht! Mijn vrienden uit dongen rijden speciaal op en neer voor de varkenshaas!!
Dicie .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Vanavond zijn we op de bonnefooi aangegaan bij Royal Palace, met de angst dat het een 'tent' zou zijn waar alles al om 14:00 klaar zou staan om geserveerd te worden. Je weet wel, taaie rijst en nori waar je drie dagen later nog 'plezier' van hebt. Niets was minder waar, alles smaakte vers bereid, en als je een blik in de keuken wierp, viel het op dat er veel koks hard aan het werk waren met de kleine gerechtjes die je telkens aanvinkt op je lijstje. Aan de tafel ging het af en toe mis, maar vooral ook omdat we zelf te gretig waren en alles wilden proberen, en daardoor elkaars eten pikten. De fijnste verrassingen waren de Mango Maguro, de zeewiersalade, de varkenshaas in knoflooksaus en de banana roll. De sweet buns die we uiteindelijk deelden als soortement van dessert staan vanaf nu definitief op het lijstje van verboden vruchten: heerlijk, maar zo ontzettend slecht voor de lijn (maar wie houd ik voor de gek, 25 kleine gerechten in 2,5 uur kan ook niet goed zijn voor de lijn). De service was prima, en we stonden er van versteld dat het personeel de tafels uit elkaar wist te houden. Misschien dat ze één gerechtje vergeten zijn, maar op bijna 100(!) bordjes, valt dat bijna niet aan te rekenen. Het decor doet wat sober en onnodig industrieel aan, maar dat heeft de pret niet kunnen drukken. Het dessertbuffet, wat bijna bij ieder aziatisch 'buffet'restaurant een dramatisch dieptepunt is, scoorde boven verwachting, mede door een iets bredere keuze aan ijs en de kleine gebakjes. Niet héél bijzonder, maar zeker beter dan zelfs in de meeste restaurants waar je toch écht meer dan rond de 25 euro voor het eten betaalt. Kortom: zoek je voor onder de dertig euro, inclusief een paar drankjes, een ge-wel-di-ge locatie om gezellig en lekker te kunnen eten, dan is dit je place to be. En probeer vooral die Mango Maguro!
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
We kwamen met 20 mensen eten. We hadden gereserveerd. De tafeltjes stonden per 3 tafels aan elkaar. We hadden tegelijk besteld bij 1 rij tafeltjes. De middelste tafel heeft anderhalf uur moeten wachten op het eten. Telkens gevraagd maar er kwam niets. De linker en rechter tafel hadden het eten al op en de middelste tafel moest nog beginnen. Mijn humeur zat in de neus van mijn schoenen. Als ik alleen was geweest was ik weggelopen. De bediening was wel vriendelijk maar alleen aan een lach stilt bij mij de honger niet.
Het eten was goed, zonder meer. Maar er was 1 persoon die de sushi maakte. Dat kan nooit 1 persoon voor een halve zaak .
En als je zei dat het bestelde niet volledig was gingen ze informeren en kreeg je weer halve porties.
Mijn aanrader zou zijn: ga over de manier van bereiding snelheid en bestellen even bij een concurrent in de leer.
Het is een prachtige zaak en het zou zonde zijn als dat er straks niet meer zou zijn.
Janssen1961 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Over het eten...niets dan lof!
Ons probleem is de afzuiging. Wij zaten met 6 personen aan een ronde tafel achterin de zaak. Bij thuiskomst bleek, naast huid en haar, onze kleding, zelf het ondergoed, voorzien te zijn van stank- en/of vetaanslag.
Zelfs onze jassen die in de garderobe hingen waren aangedaan. In de buitenlucht hangen heeft niets geholpen. Alle kleding hebben wij moeten wassen en sommige stukken moesten naar de stomerij.....Een duur etentje! Wij hebben het probleem bij Royal Palace gemeld en hopen op een reactie.
Jacko1 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Eten gehaald, de kwaliteit van de kip was niet goed, heb hierover reclame gemaakt. Hier had men van kunnen leren, er kan namelijk altijd iets fout gaan. Eten is nu eenmaal bederfelijke waar. Ik zou hier dan ook nooit zomaar iets halen... . Dit vooral omdat de klacht niet serieus werd genomen, verder prima restaurant...
Kellyx .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Geweldige service, de menukaart is erg uitgebreid. Je kunt hier veel meer gerechten eten dan bij de gewoonlijke "all you can eat" restaurants. Er was ook veel meer om te kiezen dan ik gewend was. De mensen waren erg aardig. We zijn met 15 man geweest en er was niks op aan te merken!
Erwin2014 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Dit restaurant is een echte afrader, op een maandagavond niet echt druk en het toch voor elkaar krijgen om de bestellingen keer op keer kwijt te raken. Alsmede dan na een half uur niets gehad te hebben vraagt waar de rest blijft dan kunnen ze je niet vertellen wat je nog moet krijgen. Vul de lijst maar opnieuw in. De kok ziet dan vervolgens dat je hetzelfde besteld als de vorige ronde en denkt dan dat zal wel fout zijn en doet vervolgens niets. Als je er dan echt klaar mee bent en om de rekening vraagt dan wordt de rekening zonder iets te zeggen op tafel gegooid zonder enige tegemoetkoming omdat je eigenlijk nog maar half gegeten hebt. Oh ja en de smaken van de gerechten die ik wel gekregen heb waren ook nog vrij vlak, conclusie dit was eens en nooit meer.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Prima sushi restaurant, lekker gegeten en de zaak ziet er netjes uit. Alles ruim voldoende maar niet heel bijzonder. Tevreden maar zal niet een vast adres worden
Thamara V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Heerlijk all you can eat gegeten, er was wel veel mis.
De bediening van de drankjes was erg matig, de drankjes opschrijven was erg onhandig, en na 3 x vertellen dat ik een chardonay wilde, witte wijn kwam toch nog frisdrank.
Ronde 2 van de avond met het eten, werd 2x bezorgd, dus alles in 2 voud, best wel jammer, maar de smaak was niet minder. Het ijsbuffet was wel een chaos, das jammer want dat doen de gasten en niet de bediendes. Al met al weer een gezellig avond met lekker eten
Lexmartine .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
al een paar keer gegeten met het nieuwe concept maar het eten is heerlijk en heel veel keus. zeker de thaise gerechten zijn ook een aanrader.
verder is het japans en chinees en indonesich ook erg lekker. na de verbouwing is het ook heel mooi geworden
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Op een zaterdag de all you can eat lunch gehad, om 12:30 zag het restaurant er nog enigszins gesloten uit en we zijn daarna de hele middag de enige geweest. Desalniettemin was de bediening niet bijzonder snel of zo veel met ons bezig en werd er ook nog uitgebreid schoongemaakt om ons heen. Die redelijk penetrante geur van schoonmaakmiddelen tijdens het eten droeg niet zozeer bij aan de goede ervaring.
Let op dat op de website de prijs van €16,50 voor de lunch wordt aangegeven, ter plekke werd ons echter €18,50 pp gerekend, de website zou niet meer kloppen... daarnaast bleek er, ook anders dan de website doet vermoeden, geen ijs (meer) bij de lunch inbegrepen te zitten. Dat is heel jammer als je met kinderen komt die zich daarop verheugd hebben.
De hapjes en sushi waren lekker, al heb ik beter gegeten. De varkenshaas met knoflook en de pittige kippensoep zijn aanraders. De bediening helaas iets te stroef en te afwezig, het restaurant zelf deed wat sfeerloos aan. Voor deze prijs kun je een veel betere eetervaring hebben in restaurants van dezelfde categorie.