Royal Ocean

Plevierenlaan 1 3645 GN Vinkeveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Royal Ocean

Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Het is een beetje 'old school"Chinees, waar de tijd een beetje stil is blijven staan.
De persoonlijke service, is hier het hoogtepunt.
We hadden wat combinatie gerechten en een paar Tipan gerechten.

Alles is ok, niet het omrijden waard, maar de uitbaters zijn dat weer wel.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
na twee jaar weer eens terug gekomen. decor niet veranderd, dus weer een 8. de service...ach...wel ietsje minder en ik blijf het lastig vinden als je een rijsttafel neemt (royal ocean) van € 37,50 p/p dat je alsnog een euro extra moet betalen voor de bami.
ik vind dat bij een dergelijke prijs deze extra berekening niet nodig zou moeten zijn .

het eten....natuurlijk redelijk goed, maar het grootste gedeelte van de 4 hoofdgerechten was stevig verstopt onder dikke donkere saus, en dat maakt het minder lekker. liever de saus ernaast zodat ik het zelf kan doseren.

al met al, met zijn tweeën 97 euro betaald (incl 1 campari soda en 4 biertjes) en ik vond het toch veel voor de relatief eenvoudige (maar smaakvolle) maaltijd
Remco747 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
De betere Chinees. Prijs ligt een fractie hoger dan de andere Chinese restaurants in de buurt, maar de kwaliteit is enorm veel beter. Hoeveelheden zijn zoals je van een Chinees mag verwachten, altijd teveel. Restaurant oogt wat oudbollig en is al jaren niet meer aangepast. Daarentegen is de kwaliteit van het eten zó goed dat dit alles goed maakt. Absolute aanrader!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Neem een " speciaal menu van het huis " en je wordt echt verwend. Een combinatie van heerlijk en leuke Chiinese gerechten passert de revue, en je verlaat de club met een voldaan gevoel. prijs ? helemaal goed.. menu voor 2 personen plm 50 euro. en een pilsje 2 euro, wat wil je nog meer