Royal Med Restaurant

Van der Pekstraat 87 1031 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-203620950

Over restaurant Royal Med Restaurant

Echte persoonlijke service

In Amsterdam Noord zit dit restaurant met een uniek concept. Royal Med restaurant is gespecialiseerd in vleesmix grills. Het idee is simpel, je wijst aan waar je op dat moment zin in hebt en dat wordt ter plekke voor je bereid. Er zijn dus geen vaste porties. Je kan precies aangeven hoeveel je wilt hebben en het gerecht wordt helemaal voor jou persoonlijk klaargemaakt. Dat is nog eens een gerichte service!

Meer informatie over restaurant Royal Med Restaurant

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

6,8
Arnout H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Goed eten voor een zacht prijsje, goede service, schoon en vriendelijk personeel. De ambiance kan je het beste omschrijven als snackbar+, maar een aanrader voor etentje met een goede prijs kwaliteit verhouding!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
"Royal Med Zonder"
Wij hebben hier met de AH-actie gegeten. Omdat het de laatste dag van de actie was, konden we nergens anders in de buurt terecht, dus werd het deze veredelde snackbar. Het eten was prima, alleen kregen we bij aankomst te horen dat het lams- en kalfsvlees op de kaart allemaal "op was". Aan de tafel achter ons bestelden gasten echter een half uur later een mixed grill met alles erop en eraan... We snappen dat lamsvlees duurder is dan kip, maar wees er dan ook eerlijk over. Toen we vervolgens de rekening kregen, had de ober er op de een of andere sluwe manier 4 euro extra bijgetoverd. Het eten was lekker en goedkoop, maar ik zou er niet nog eens eten vanwege de behandeling.
Beste Vera,

Aller eerst wil ik u bedanken voor uw bezoek aan ons restaurant. Het is erg jammer dat u het zo ervaren heeft, zoals u hierboven beschrijft. Ik heb met de jongens gesproken die zondag 31 januari gewerkt hebben. Het volgende is er geconstateerd:

U vroeg om een kalf vlees Tajine, waarop mijn collega u hierbij heeft verteld dat de kalf vlees op was. U heeft verder de hele gebruik mogen maken van de hele kaart. U heeft keurig voor een tajine kip& groente , en een tajine kip amandel&pruimen gekozen. Deze heeft u ook keurig gekregen op tijd bediend gekregen. verder heeft u 2 koude drankje, 2 soepen, 2 thee en 2 x baklava genomen.

u verwijt ons dat wij dingen hebben achter gehouden omdat ze wellicht duurder zijn. Dat is wat u heeft geconcludeerd. Maar u heeft niet gevraagd hoe het zit met de mensen die een half uur later wel een mixgrill hebben gekregen. Deze mensen hebben een mixgrill uit de toonbank gekregen. Gegrilde vlees dus. Aangezien Tajinvlees heel wat anders is en van tevoren wordt gestoofd kunt u het niet met een mixgrill vergelijken. als u naar de toonbank waar ons vleeswaren voor de grill tentoon worden gesteld en waar u ook uit mag kiezen, had u het persoonlijk kunnen zien liggen. Maar de tajine vlees die van te voren wordt gestoofd en verder bij de bestelling wordt afgewerkt was inderdaad op. de tafel naast u met de mixgrill vroeg namelijk ook om zo een tajine en mijn collega heeft ook hen verteld dat die er niet meer was, waardoor zij ook een kip tajine hebben genomen. Als u het had gevraagd aan mijn collega die mixgrill dan had hij alles over uitgelegd. En al zou u de kalf hebben genomen, dan had u deze gewoon betaald en de kip tajine van uw collega gratis hebben gehad,omdat de actie voorschrijft dat de goedkoopste menu gratis mag. dus dat het om de prijs ging is niet echt zo mevrouw.

Verder geeft u aan dat mijn collega u op een sluwe manier heeft benadeeld voor een bedrag van 4 euro. U heeft waarschijnlijk niet goed de voorwaarden gelezen van de actie. deze luiden in het kort als volgt:

* Het restaurant kan u een vervangende menu aanbieden speciaal voor deze actie buiten de normale kaart om.
*Het restaurant mag ook bepalen welke menu's wel en welke niet gebruikt mogen worden.
*Drinken valt niet in de acties.
*De goedkoopste menu wordt gratis gegeven.
etc. etc.

Die 4 euro is voor 1 drankje en 1 thee. U heeft rekening gehouden dat u maar 2 drankjes zou betalen ipv alle 4. u heeft er dus 4 betaald omdat deze buiten de actie vallen.

Wel jammer dat wij dit soort dingen altijd via een recensie moeten vernemen ipv dat men het gewoon in het restaurant vraagt. dan kunnen we het uitleggen en wellicht u verder helpen met wat anders.

Uw rekening bedroeg 41,50 euro met de korting 26,50 euro
Als u de kalf er was geweest en u deze had genomen was uw rekening 3 euro duurder geweest.

U bent van harte welkom voor de volgende keer. U krijgt dan van ons 3 euro korting op uw bon.

mvg

Royal Med
M_balletje .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten, de harira soep is enorm lekker! Goede sfeer, vriendelijke bediening, erg service gericht en kindvriendelijk!! Absolute aanrader!
APBML .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ontvangst en bediening waren prima; heel vriendelijk. Couscous en tajine (stoofschotel) waren erg lekker. Decor was praktisch, maar niet heel sfeervol. Dit heeft onze avond overigens niet negatief beïnvloed!
Mdeheeroudejans .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ons maakt het niet uit hoe iets eruit ziet maar deze tent is alsnog erg sfeervol. Alleen jammer dat als je geen brood mag je vervangende product rijst gewoon moet betalen. We kwamen hier te laat achter anders hadden we er iets van gezegd. We weten waar we de volgende keer weer heen gaan als we weer in de buurt zijn!
Barari.07 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij hebben met de Ah actie heerlijk gegeten bij Royal Med.
We mochten zelf een menu samen stellen. We hebben mix grill besteld en een taijne met kalfsvlees pruimen en amandelen. Super lekker gegeten.
Het eet gedeelte is lekker ruim opgezet. Stoelen en banken zitten heerlijk.
Prijs van het eten is bijzonder laag voor de kwaliteit die ze leveren. Bediening was leuk en de inrichting heel netjes en gezellig. Wij komen hier zeker nog veel vaker terug.
Tineke.koster .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
We waren met 8 personen en hebben allemaal heerlijk gegeten. Ik had de tajine met pruimen en amandel met lamsvlees en ik was volkomen verrast van de zachtheid van het vlees en de zoetigheid van de pruimen. Ik heb alles opgegeten. Ook de bediening was heel vriendelijk en bood genoeg kansen om wat extra te bestellen of vragen te stellen over het maken van gerechten. Het was heel gezellig, relaxed en vooral lekker. Ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Anoniem234 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijke tajine gegeten, kip met pruimen en amandelen. Ook de soep vooraf was lekker en goed gevuld! Als nagerecht Marokkaanse koekjes genomen, lekker zoet! Flinke porties. Het is meer een snackbar dan restaurant, maar ik zou er zeker nog een keer naartoe gaan. Prijzen zijn prima! Personeel is vriendelijk. Er werd ons echter niet gevraagd of we wat wilden drinken, dit kwam pas bij het hoofdgerecht aan de orde. En het duurde even voordat lege borden werden afgehaald, maar het was ook vrij druk in het restaurant.
Mvwieren .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gewoon echt lekker Marokkaans eten voor een redelijke prijs in een snackbar-stijl ambiance. Tajines, cous-cous, vlees, vegetarisch, etc. Alleen de vis hebben we niet op de kaart teruggezien...
Ivan A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zeer vriendelijk, lekkere porties en veel, druk, snackbar sfeer, goede variëteit van menu, helemaal niet duur, moeilijk parkeren op markt dagen.
Baaselja .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We kwamen aan en ons tafeltje stond als gereserveerd op ons te wachten. We werden hartelijk welkom geheten door de kelner. Hij zag er onberispelijk uit en was heel vriendelijk. Na onze bestelling : Marokkaanse soep met groente , Tajine met vlees en groente en als toetje baklava en ijs....kregen we al snel onze drankjes. We zaten in een Marokkaans/Mediterraan-restaurant waar geen alcohol wordt geschonken, daar had ik al rekening mee gehouden dus hebben we gezellig aan de Cola en Citroenfanta gezeten. De soep was ongelooflijk heerlijk, Het hoofdgerecht was ook heel erg lekker, het spelen met kruiden is de Marokkaan wel aangeleerd, heel erg lekker was ook dat. Als toetje hadden we baklava en ijsbolletje, ook daar viel niets over op te merken. We hebben heel erg lekker uit de traditionele Marokkaanse keuken gegeten, iets wat wij zelf niet voor elkaar kunnen krijgen.
Het eetgedeelte zag er onberispelijk uit, heel erg schoon, we hadden het gevoel dat we van de vloer konden eten. De atmosfeer/aankleding is warm, het meubilair is eenvoudige, bistro-achtig. Als je niet veel verwacht is dit restaurant een echte aanrader. Eenvoudige maaltijden, maar verrassend lekker. Het was voor ons op Sinterklaasavond en enorme verrassing. Nog eens terug gaan is zeker het overwegen waard....
Adeleidis .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Royal Med is een heel eenvoudig eethuisje annex snackbar. Van de ambiance moet je het dus niet hebben. De tajines en de couscous die we er hebben gegeten waren goed. Wel had de kok wat meer kruiden mogen gebruiken.

Adeleidis
Johanneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Eten was echt lekker en de bediening vriendelijk maar niet echt professioneel.
Dit voelt ook niet echt als een restaurant maar met als een mooi aangeklede arabische snackbar, is op zich niks mis mee. Dit komt door de duidelijk aanwezige snack counter en patatlucht. Maar ze hebben verrukkelijke tajine en lage prijzen. Kortom een prima tentje om even een hapje te eten als je zelf niet wil koken!!
Haars.verboom .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Luk om via de AH-actie te eten bij restaurants waar je anders niet zo snel komt.
Het is ons bij Royal Med goed bevallen. Vriendelijke bediening, lekker tainje.
Ymke V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Tajines waren echt lekker. Brood had wat mij wat knapperiger gemogen. Baklavas was goed. Sfeer bij raam heeft wat snackbarachtigs, maar meer achterin is het gezelliger. Prima prijs-kwaliteitverhouding!
Schochenhof .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Eenvoudige zaak en eenvoudig eten(althans met de bonnen van AH ,er lag ook lekkere vis in de vitrine)
Kwalitatief goed en smakelijk
Uitstekende bediening
Ouder echtpaar
JdeRuijter .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Als je vaak in Marokko op vakantie bent geweest, zoals wij, weet je wat een goede tajine is! Bij RoyalMed maken ze de lekkerste tajines van Nederland! Het decor brengt je ook terug naar een Marokkaanse vakantie; maar dat is voor Nederlandse begrippen wat zakelijk en kil; tegels op de vloer. In de vitrine ligt al het verse vlees uitgestald zodat je weet dat er met goede producten wordt gewerkt. In het toetje zat vers fruit van de markt. De bediening is betrokken en aardig. Ons vaste restaurant!
Sylvana U.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We zijn hier met de albert heijn actieboekjes heengegaan met een groepje van 4 personen. De keuze uit de voorgerechten is soep of salade. De soep is prima! De salades simpel maar oke. Dan het hoofdgerecht: keuze uit grillgerechten, couscous of tahjine. Allemaal prima van smaak en goede porties. Ik had zelf de tahjine kip met pruimen en amandelen en deze was heerlijk. Alle borden waren helemaal leeg bij ons aan tafel dus dat is een goed teken. Het toetje was of ijs, fruit, fruit met ijs, Marokkaanse koekjes of baklava. Het fruit was vers dus dat was een pluspunt. De koekjes waren heerlijk, maar de baklava was wat weinig en niet bijzonder.
De bediening doet zijn best, maar heeft ons tussendoor geen drankjes meer aangeboden wat we minder vonden.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het eten was erg lekker. De medewerkers zijn extreem vriendelijk. Zeker ook een aanrader om even iets te lunchen. Ook goede keus aan vegetarisch eten. Leuk te combineren met een bezoek aan de Pekmarkt.
Gonny48 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Eenvoudig eten, maar goed klaargemaakt en leuk opgediend. Zeer royale porties, je gaat beslist niet met honger weg. De bediening was aardig en attent, de inrichting van de zaak niet luxe, maar wel gezellig. Arabische muziek zachtjes op de achtergrond, zodat er wel een gesprek aan tafel gevoerd kon worden. Hier kun je gerust gaan eten!