Royal Mandarin

Emmastraat 9 1211 NE Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Royal Mandarin

Boeren Dim sum

Chinese lekkernijen en Nederlandse gezelligheid. Culturen leren elkaar kennen in restaurant Royal Mandarin in Hilversum. Chinese specialiteiten op een vrijstaande Hollandse boerderij in Hilversum. De lekkerste Dim sum op het platteland.

Meer informatie over restaurant Royal Mandarin

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Rolstoelvriendelijk
Eten8,9/10
Service9/10
Decor8,1/10
Bart H. Fijnproever (6 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Uit eten zoals uit eten bedoeld is! Perfect eten, maximale service. Echt een fantastische avond.
Vanwegen het zomermenu ook erg betaalbaar. Elke euro waard!!!
Gerda2000 . Gastronoom (19 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heel lekker genoten van de 3 gangen verrassings menu met heel lekkere bijpassende wijnen.
Het was druk maar toch een goede service.
Een heel plezierige omgeving, kortom gewoon goed
Robert V. Gastronoom (20 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het eten is hier werkelijk zeer goed. Ben hier met een vriend geweest en we voelden ons direct op ons gemak. Genoeg ruimte tussen de tafels voor privacy. De service en bediening was ok tot goed. Soms wat hilarisch vanwege het wat onverstaanbare Nederlands, maar dat heeft absoluut zijn charme. We gingen voor 3 gangen verassing met bijpassend wijnarrangement. Het eten was erg goed en met wensen wordt rekening gehouden. De porties waren echter wat aan de kleine kant waardoor we nog een dessert namen. Deze was echter ruim aangemeten en ook smaakvol. De wijnen waren zeer goed en erg passend bij de gerechten. Al met al een geslaagde avond in een sfeervolle ambiance. Ik kom graag een keer terug.
Cees V. Gastronoom (22 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Wat is dit restaurant toch een groot genoegen! Heerlijke flensjes met Peking eend (de Peking eend is hier echt een 10 waard!) en diverse bereidingen van ossenhaas. Bediening is uiterst voorkomend. Ze zijn erg attent zonder opdringerigheid.
Het is aan de prijs, maar de gerechten hebben dan ook een bijzondere kwaliteit.
Nu nog een betere locatie. Het is wel erg goed omdat je je auto kwijt kan op het eigen parkeer terrein, maar het pand is vanbinnen toch wel erg sleets. Dit restaurant verdient een toplocatie!
J696969J . Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Wij komen hier af en toe (niet te vaak want de prijs is behoorlijk) en elke keer weer vinden we het een geweldig restaurant! De service is top, en het eten (vooral de kokossoep en de peking eend) is formidabel.
Echt een aanrader!
David B. Gastronoom (18 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Wat een gastvrije onthaal en service! Je voelt je als gast gewaardeerd en de bediening is zeer attent maar niet te aanwezig. De kaart biedt een goede selectie met uitstekende wijnen! Ook de menu's en suggesties zijn erg aan te bevelen. De prijs is stevig maar in zeker overeenstemming met de kwaliteit en service.
RensTeuns . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Op aanraden van vrienden hebben ik en mijn vrouw gisteren voor de eerste keer gegeten bij Royal Mandarin. Hier hebben wij gekozen voor voor een 5 gangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en mooi opgemaakt. Het personeel, die ons bediende was zeer vriendelijk en erg professioneel, de service was dus uitstekend.
Voor ons is dit een top restaurant om een avond uitgebreid te gaan dineren en zich lekker te laten verwennen.

Al met al een perfecte avond en zeker voor herhaling vatbaar.
We komen gauw weer terug

Rens
Nerob . Bourgondiër (4 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wij hebben vanavond voor onze 2e huwelijks herdenking gekozen om bij de Royal Mandarin te gaan eten, maar het viel helaas tegen. Wij hebben gekozen voor de 4 gangen verrasings menu + een (de goedkoopste) fles rode wijn en was €180,- kwijt. Hierbij hebben we geen nagerecht of kopje koffie gekregen en waren er geen echte bijzondere gerechten tussen. Ook hadden we nog honger achteraf, omdat alle gerechten vrij klein waren. We hadden er toch meer van verwacht.
Pim V. Gastronoom (25 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij de Royal Mandarin in Hilversum. Meerdere gangen verrassingsmenu. Zeer smaakvol, mooi gepresenteerd vergezeld van een goede service. Aanrader.
Mike N. Gastronoom (32 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Bij Royal Mandarin komen we al jaren al dan niet privé. Uitermate vriendelijk personeel en aan tafel wordt veel tijd genomen om de kaart toe te lichten. Bij dit Chinese restaurant is het Peking duck menu echt een must. Jammer dat je alleen maar twee flensjes krijgt. De vegetarische gerechten zijn redelijk maar niet uitzonderlijk Al met al wel heerlijk gegeten, maar de rekening was ook dit keer weer schrikken.
Harry V. Bourgondiër (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Royal Mandarin voelt voor ons altijd als thuiskomen, service gastgericht en bereidt om aan alle wensen te voldoen. Dan het eten, altijd topniveau en vers! Al jarenlang favoriet bij ons en zal dat jaren blijven, chapeau!
HansWo . Gastronoom (28 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Verrassingsmenu gegeten - was super - van coquilles, ganzenlever en een reuzengamba tot peking duck gecombineerd met flensjes. Elke gang was een feest. Bediening was heel goed. Echt een avond uit!
Mrjcjoe . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ossenhaasgerechten op 2 manieren bereid was subliem van smaak.
Vooraf krijg je een paar amuses die zijn al jarenlang hetzelfde wel lekker maar nooit eens verrassends iets nieuws.
Drankprijzen veel te hoog. € 3,95 voor een normaal glas Heineken bier is echt buiten proporties.
Ook de wijnen zijn doorgaans duurder dan dezelfde flessen in vergelijkbare restaurants.
Geen fles water genomen die is ook absurd duur.
Corstiaan S. Gastronoom (15 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Gisteren na ruim een jaar weer gegeten bij Dhr. Man en zijn Crew. Dit keer in het kader van het 20 jarig jubileum van het restaurant. Een 8 gangen menu met klassiekers in een "nieuw" jasje. De prijs kwaliteit verhouding boven niveau! De peking eend (die echt nooit mag ontbreken) was super ! Ook de Gamba was mooi op smaak en precies zoals een gamba hoort te zijn! Mooi bite en geweldige smaak. Alle gangen vulden elkaar aan en maakte de avond geweldig. De bediening is zeer vriendelijk en geen verzoek is teveel !! Hier kunnen menig restaurateurs nog iets van leren! Wat een gastvrijheid. Om deze kwaliteit en service maar vooral de sfeer te behouden zou het mooi zijn om het interieur iets aan te passen aan de moderne tijden. Met name de afzuiging van de rookruimte (ik rook niet maar je moet er langs als je naar het toilet gaat) kan beter en ook de toiletruimte zou een update kunnen hebben. Maar ach, de bediening, de kwaliteit van het eten en de zeer uitgebreide wijnkaart maakt alles goed. Een aanrader !
HrBakker00 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Onlangs heb ik met vier personen bij deze top restaurant gegeten. Hier hebben we op voorstel van Mr. Man genoten van heerlijke ‘Coquille in sake’ en ‘Gegrilde gamba’. De presentatie van deze twee gerechten waren voor ons stuk voor stuk een kunstwerkje. Maar ook de andere gerechten zijn van uitstekend niveau en de bijbehorende wijn arrangement paste perfect erbij. Daarnaast waren de obers erg attent en professioneel, erg goede service naar mijn mening.

Al met al een perfecte avond, en we komen zeker weer terug.
Ricky V. Fijnproever (5 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Sommige mensen gaan wekelijks uit eten, anderen moeten daarvoor sparen.

Groot is dan de teleurstelling als een exclusieve keuze teleurstellend uitpakt. Daar waar je denkt dat de recencies en prijzen beloven dat je in de watten wordt gelegd kom je bedrogen uit.

Royal Mandarin zit volgens de berichten al jaren op hetzelfde adres en heeft een vaste klandizie. Behoor je daar niet toe dan krijg je misschien een andere behandeling. Wij werden zenuwachtig van een gehaaste en luidruchtige ober. Omgegooide drankjes, smijten met bestek (niet onaardig bedoelt), hardhandig neerzetten van borden, veel te nonchalant soep uit serveren waardoor je onder de (hete) spetters zit, ingeplonsde drankjes. Bij het flamberen wilde je liever even van tafel af. Halverwege de eetzaal al tegen je je gaan praten. Dit mag best anders.

Tijdens de twee minuten stilte presteerde de zenuwachtige ober het om de eerste halve minuut door te gaan met kletteren en tetteren. best aardige man, maar dit kan gewoon niet.

De kaart beloofd heel wat. Eerlijk is eerlijk. De smaken zijn goed.
De porties zijn veel te klein. (en we zijn wel geen frietjes mensen). Een tafeltje naast ons kregen ze twee stuks peking eend, wij een. Te grote borden met te weinig eten (nogmaals, wij zijn geen grote eters maar dit spande de kroon). HIerdoor was het eten koud.

Een moordend tempo. We stonden binnen twee uur buiten. Vier gangen. Drie personen 210 euro. Een ijskoude douche was onze beloning op geen tip voor deze zenuwachtige, magere vertoning.

Nee. Heeft niet voldaan aan niveau en verwachting.
Patrick S. Gastronoom (12 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
De Royal Mandarin is echt 1 van mijn favoriete restaurants!
De service is hier helemaal geweldig! Vanaf het moment dat je er binnenkomt heb je gelijk het idee dat je een warme deken om je heen krijgt. De bediening is vriendelijk, attent en vlot. Het eten is er ook altijd erg goed, helemaal de pekingeend is hier een topper! (en als voorgerecht natuurlijk de gestoomde oesters met zwarte bonen saus) Dit restaurant mag van mij bekroond worden als beste chinees van Nederland!
BastardBaron . Fijnproever (7 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Op uitnodiging van enthousiaste vrienden hier afgelopen donderdag het meest uitgebreide menu gegeten, en niet teleurgesteld. Prachtige presentatie, waar menig gerenomeerd oosters restaurant een puntje aan kan zuigen.
Wat opvalt is ,dat eigenlijk de gerechten neigen naar Franse keuken, maar met oosterse twist.
Cuisson bij alle gangen perfect, smaken mooi in balans.
Bediening attent, niet pushy , maar uiterst vriendelijk.
Adres om in je toplijstje te zetten!
Jaap K. Gastronoom (50 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Ik begrijp alle lovende recencies want het eten is inderdaad fantastisch van kwaliteit, en de service is uitmuntend maar desondanks kom ik hier hooguit nog eens in de 2 jaar vanwege het simpele feit dat er gewoonweg weinig spannends gebeurd. Ik kwam hier 8 jaar geleden voor het eerst, en heb in die tijd nauwelijks iets zien wijzigen. De amuse is (en was dat bij ieder voorgaand bezoek, nog precies hetzelfde. Ook de diverse gerechten van het verrassingsmenu zijn een voortdurende herhaling van zetten. En deze avond had de chef helaas gekozen voor het thema zoet. Iedere gang , of het nu vlees , vis of gevogelte was, was overwegend zoet. en dat maakt het er niet bepaald spannender op en gaat op den duur zelfs enigszins tegenstaan.
En het interieur is wat mij betreft inmiddels toch wel wat uit de oude doos. Ook daarin zou een kleine update geen kwaad kunnen.
Dus ik wacht weer een paar jaar voordat ik op herhaling ga. Hopelijk kan men in de tussentijd iets vernieuwends bedenken.
Lauwii . Gastronoom (18 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Gisteren weer heerlijk gegeten bij de Royal Manderin, met drie personen. Voor het voorgerechtje al twee lekkere amuses gekregen. Als voorgerecht had ik de sashimi, deze was echt voortreffelijk. Als hoofdgerechten hadden we gekozen voor 2x de ossenhaas op drie verschillende manieren bereid. 1x zoet, 1x met knoflook en 1x spicy. Ook 1x de zeetong, dit werd voor onze tafel gefilleerd. Over het nagerecht hoefden we niet na te denken, scroppino!! Deze is echt overheerlijk bij de Royal Manderin. De wijnen vonden we wat duur, maar de bediening kwam met een goed alternatief (deze fles was ook nog wel 45 euro, maar erg lekker). Bediening is gewoon altijd goed, heel beleefd en vriendelijk. Meneer Man is een erg goede gastheer en weet hoe het hoort, dit geeft hij ook door aan zijn bediening. We hebben genoten en komen graag weer terug!