Royal Mandarin

Emmastraat 9 1211 NE Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Royal Mandarin

Boeren Dim sum

Chinese lekkernijen en Nederlandse gezelligheid. Culturen leren elkaar kennen in restaurant Royal Mandarin in Hilversum. Chinese specialiteiten op een vrijstaande Hollandse boerderij in Hilversum. De lekkerste Dim sum op het platteland.

Meer informatie over restaurant Royal Mandarin

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
9,2
Duur
Mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gast te mogen zijn is een feestje!.Echt een avond uit. Mooi uitgebalanceerd 5 gangen menu, met voorafgaand 2 amuses. Goed en verrassend wijnarrangement : prima afgestemd op de verschillende gangen. Een BOBwijnarrangement mogelijk.
Als er veel grote(re) gezelschappen zijn is het echt rumoerig en dat is mn voor ouderen wel lastig.
The_only_one .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De dimsum waren ronduit fantastisch en de Peking eend lekker. Aan de andere kant van de tafel viel het dagmenu zeer in de smaak, te weten een voorgerecht met vier soorten vis en als hoofdgerecht gebakken tarbot. Alles professioneel en smakelijk bereid. We vergaten helaas om naar de prijs van het dagmenu te vragen, waarna het voorgerecht voor bijna 30 euro op de rekening bleek te staan. Dat is zelfs voor de Royal mandarijn aan de prijs ... Geen groot probleem, maar we hadden het wel netjes gevonden als dat even aangegeven was. Verder was alles uitstekend. Extra complimentje voor de heerlijke amuses.
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ik kom hier al van kinds af aan en het is mij nog nooit tegengevallen. Het is dan ook niet voor niets het beste algemene Chinese restaurant van Nederland. Ik raad het iedereen aan!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Met enige regelmaat eten wij bij restaurant. Je eet hier altijd prima maar dat mag ook wel gezien de prijzen die er gerekend worden. De bediening is altijd zeer attent.
Deze keer lieten we ons verleiden tot het zeven gangen menu. Allemaal kleine hapjes die voortreffelijk smaakten. Voor de grote eters onder ons waren de hapjes wel wat erg klein. Die waren dan ook blij dat er bij het laatste gerecht rijst, nasi en bami geserveerd werd.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Uit eten zoals uit eten bedoeld is! Perfect eten, maximale service. Echt een fantastische avond.
Vanwegen het zomermenu ook erg betaalbaar. Elke euro waard!!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gisteren weer fantastisch gegeten in mijn favoriete restaurant - normaal gesproken komen we hier alleen om een bijzonder moment te vieren maar nu werden werden we gelokt door het jubileum menu: 8 gangen voor 39,95. Allemaal heerlijke kleine gerechten waarvan sommige aan de tafel werden bereid. Meneer Man ontvangt je zeer hoffelijk en persoonlijk - de bediening is geweldig. Goed wijnadvies gekregen voor een betaalbare, heerlijke Pinot Grigio. Perfect.
Gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heel lekker genoten van de 3 gangen verrassings menu met heel lekkere bijpassende wijnen.
Het was druk maar toch een goede service.
Een heel plezierige omgeving, kortom gewoon goed
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het eten is hier werkelijk zeer goed. Ben hier met een vriend geweest en we voelden ons direct op ons gemak. Genoeg ruimte tussen de tafels voor privacy. De service en bediening was ok tot goed. Soms wat hilarisch vanwege het wat onverstaanbare Nederlands, maar dat heeft absoluut zijn charme. We gingen voor 3 gangen verassing met bijpassend wijnarrangement. Het eten was erg goed en met wensen wordt rekening gehouden. De porties waren echter wat aan de kleine kant waardoor we nog een dessert namen. Deze was echter ruim aangemeten en ook smaakvol. De wijnen waren zeer goed en erg passend bij de gerechten. Al met al een geslaagde avond in een sfeervolle ambiance. Ik kom graag een keer terug.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Wat is dit restaurant toch een groot genoegen! Heerlijke flensjes met Peking eend (de Peking eend is hier echt een 10 waard!) en diverse bereidingen van ossenhaas. Bediening is uiterst voorkomend. Ze zijn erg attent zonder opdringerigheid.
Het is aan de prijs, maar de gerechten hebben dan ook een bijzondere kwaliteit.
Nu nog een betere locatie. Het is wel erg goed omdat je je auto kwijt kan op het eigen parkeer terrein, maar het pand is vanbinnen toch wel erg sleets. Dit restaurant verdient een toplocatie!
J696969J .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Wij komen hier af en toe (niet te vaak want de prijs is behoorlijk) en elke keer weer vinden we het een geweldig restaurant! De service is top, en het eten (vooral de kokossoep en de peking eend) is formidabel.
Echt een aanrader!
David B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Wat een gastvrije onthaal en service! Je voelt je als gast gewaardeerd en de bediening is zeer attent maar niet te aanwezig. De kaart biedt een goede selectie met uitstekende wijnen! Ook de menu's en suggesties zijn erg aan te bevelen. De prijs is stevig maar in zeker overeenstemming met de kwaliteit en service.
RensTeuns .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Op aanraden van vrienden hebben ik en mijn vrouw gisteren voor de eerste keer gegeten bij Royal Mandarin. Hier hebben wij gekozen voor voor een 5 gangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en mooi opgemaakt. Het personeel, die ons bediende was zeer vriendelijk en erg professioneel, de service was dus uitstekend.
Voor ons is dit een top restaurant om een avond uitgebreid te gaan dineren en zich lekker te laten verwennen.

Al met al een perfecte avond en zeker voor herhaling vatbaar.
We komen gauw weer terug

Rens
Nerob .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wij hebben vanavond voor onze 2e huwelijks herdenking gekozen om bij de Royal Mandarin te gaan eten, maar het viel helaas tegen. Wij hebben gekozen voor de 4 gangen verrasings menu + een (de goedkoopste) fles rode wijn en was €180,- kwijt. Hierbij hebben we geen nagerecht of kopje koffie gekregen en waren er geen echte bijzondere gerechten tussen. Ook hadden we nog honger achteraf, omdat alle gerechten vrij klein waren. We hadden er toch meer van verwacht.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij de Royal Mandarin in Hilversum. Meerdere gangen verrassingsmenu. Zeer smaakvol, mooi gepresenteerd vergezeld van een goede service. Aanrader.
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Bij Royal Mandarin komen we al jaren al dan niet privé. Uitermate vriendelijk personeel en aan tafel wordt veel tijd genomen om de kaart toe te lichten. Bij dit Chinese restaurant is het Peking duck menu echt een must. Jammer dat je alleen maar twee flensjes krijgt. De vegetarische gerechten zijn redelijk maar niet uitzonderlijk Al met al wel heerlijk gegeten, maar de rekening was ook dit keer weer schrikken.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Royal Mandarin voelt voor ons altijd als thuiskomen, service gastgericht en bereidt om aan alle wensen te voldoen. Dan het eten, altijd topniveau en vers! Al jarenlang favoriet bij ons en zal dat jaren blijven, chapeau!
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Verrassingsmenu gegeten - was super - van coquilles, ganzenlever en een reuzengamba tot peking duck gecombineerd met flensjes. Elke gang was een feest. Bediening was heel goed. Echt een avond uit!
Mrjcjoe .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ossenhaasgerechten op 2 manieren bereid was subliem van smaak.
Vooraf krijg je een paar amuses die zijn al jarenlang hetzelfde wel lekker maar nooit eens verrassends iets nieuws.
Drankprijzen veel te hoog. € 3,95 voor een normaal glas Heineken bier is echt buiten proporties.
Ook de wijnen zijn doorgaans duurder dan dezelfde flessen in vergelijkbare restaurants.
Geen fles water genomen die is ook absurd duur.
Corstiaan S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Gisteren na ruim een jaar weer gegeten bij Dhr. Man en zijn Crew. Dit keer in het kader van het 20 jarig jubileum van het restaurant. Een 8 gangen menu met klassiekers in een "nieuw" jasje. De prijs kwaliteit verhouding boven niveau! De peking eend (die echt nooit mag ontbreken) was super ! Ook de Gamba was mooi op smaak en precies zoals een gamba hoort te zijn! Mooi bite en geweldige smaak. Alle gangen vulden elkaar aan en maakte de avond geweldig. De bediening is zeer vriendelijk en geen verzoek is teveel !! Hier kunnen menig restaurateurs nog iets van leren! Wat een gastvrijheid. Om deze kwaliteit en service maar vooral de sfeer te behouden zou het mooi zijn om het interieur iets aan te passen aan de moderne tijden. Met name de afzuiging van de rookruimte (ik rook niet maar je moet er langs als je naar het toilet gaat) kan beter en ook de toiletruimte zou een update kunnen hebben. Maar ach, de bediening, de kwaliteit van het eten en de zeer uitgebreide wijnkaart maakt alles goed. Een aanrader !
HrBakker00 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Onlangs heb ik met vier personen bij deze top restaurant gegeten. Hier hebben we op voorstel van Mr. Man genoten van heerlijke ‘Coquille in sake’ en ‘Gegrilde gamba’. De presentatie van deze twee gerechten waren voor ons stuk voor stuk een kunstwerkje. Maar ook de andere gerechten zijn van uitstekend niveau en de bijbehorende wijn arrangement paste perfect erbij. Daarnaast waren de obers erg attent en professioneel, erg goede service naar mijn mening.

Al met al een perfecte avond, en we komen zeker weer terug.