Royal Mandarin

Emmastraat 9 1211 NE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Royal Mandarin

Boeren Dim sum

Chinese lekkernijen en Nederlandse gezelligheid. Culturen leren elkaar kennen in restaurant Royal Mandarin in Hilversum. Chinese specialiteiten op een vrijstaande Hollandse boerderij in Hilversum. De lekkerste Dim sum op het platteland.

Meer informatie over restaurant Royal Mandarin

Jouw recensie over het restaurant Royal Mandarin

Margo S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Rustige avond, 2 man op de vloer en eentje achter de barmaar was nog best een klus om de aandacht van personeel te krijgen. En dan qua klant benaderinh geheel op automatische piloot. Matig allemaal. Eten was zeer behoorlijk
E K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Vriendelijke ontvangst, lekker drankje gedaan bij de openhaard. 1e amuse was heerlijk, 2e amuse vonden we wat minder spannend. Voorgerecht heel verrassend gepresenteerd. Gerecht wel een beetje simpel, coquille op glasnoedels met zwarte bonen saus. Mijn coquille was perfect, mijn tafelgenoot had hem iets te ver. 2e gang lekker gamba bereidingen met frambozenmayonaise. Daarna pekingeend en als hoofdgerecht bereidingen van ossenhaas. Alles lekker op smaak en leuke en geïnteresseerde bediening. Rekening viel reuze mee. Prijs-kwaliteit is wel in verhouding, maar we hadden geen wijn, die is aan de prijs.
Harmen L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Altijd heerlijk. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. ;-)
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten, verrassend lekkere amuses en goddelijke wijnen. En Walid die ons bediende is fantastisch. Hij neemt de tijd voor je, heeft humor en verstand van zaken, maar bovenal hij heeft zichtbaar plezier in zijn werk. Wij hebben een superavond gehad.
M Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We missen al lange tijd de hand van meneer Man. Bediening is sinds zijn afwezigheid niet erg oplettend en al lang niet meer de oude geoliede machine. Eten was goed maar niet perfect zoals anders. Met deze prijzen wirdt het dan opeens niet meer zo’n leuke avond. Dat we niet de enigen zijn die die ervaren bleek wel. We waren er op vrijdagavond en de zaak was slexhts halfvol. Kom snel terug meneer Man!
annadezanger .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We waren op zaterdagmiddag de enige gasten. Kwamen te vroeg aan, maar waren van harte welkom. De haard werd aangezet en we konden een drankje bestellen. De hele middag heerlijk genoten van het Peking Eend diner en heerlijke wijnen.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Gerechtjes waren niet verassende.
Alles was een beetje met het zelfde sausje overgoten. Aziatisch fusion maar dan zonder fantasie.
Prijs niet in verhouding tot smaakbeleving.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Keurig restaurant, vriendelijke en gedegen bediening en leuke ambiance
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Hele prettige bediening, maar het verliep allemaal wat rommelig, maar heerlijk gegeten
Baptiste V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
door de jaren heen wordt het er niet beter op, het is rustig, gerechten zijn niet echt meer bijzonder, wijnen erg duur en de bediening praat zo hard, dat je er verlegen van wordt. vroeger was het echt een beleving, nu lijkt de tonijn erg licht van kleur(markt!) en wordt de zoetzure chili saus overmatig op meerdere gerechten toegevoegd. zonde, maar helaas
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima eten, klassiek Chinees met soms een leuke twist. Service was uitstekend en heel attent.
MAAR: de prijzen echt belachelijk hoog, vooral voor de wijnen. Hierdoor hadden wij toch geen tevreden gevoel aan het eind van de avond.
jaffens K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De Royal Manderin in Hilversum blijft één van de beste Chinese restaurants van Nederland, op een mooie locatie in Hilversum, op de Emmastraat naast de Sint Vitus Kerk. De ontvangst was uitstekend, eerst even lekker bij de open haard borrelen. Daarna worden we begeleid naar onze tafel en mag het feest beginnen. Het eten was werkelijk subliem, van het voorgerecht tot aan de dessert: wij hebben genoten. Een tip: de pekingeend. Geweldig!
hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het begint met een uitermate vriendelijke ontvangst en van dan wordt het een belevenis qua eten en service zoals het hoort. Prima kaart, beetje beperkt maar redelijk, goede wijnkaart, prijzig maar mooie wijnen, goede getimede bedieining, attent & beleefd, goede uitleg bij de gerechten, eten goed warm, goede kwaliteit ingrediënten.

Prima maar een gepeperde rekening
Jente H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Na een spontane ingeving beland bij Royal Mandarin. Een reeds lang gekoesterd verlangen werd niet teleurgesteld. Het werd een heerlijke Pinksteravond waarbij de maaltijd werd 'gezegend'! Na twee mooie en verfijnde amuses, een torentje van eendeborst gerold in krokante ijsbergsla en een gefrituurd sesamcrackertje met kwarteleitje op een sashimi van zalm konden we gaan genieten van onze voorgerechten. Een heerlijke klassieker van eendeborst gerold in pannenkoekjes en voor mijn disgenoot een palet van kleine vishapjes, met o.a een sashimi van tonijn, St. Jacobschelp, oester en.een gefrituurde garnaal alles voorzien van bijpassende sausjes. Het hoofdgerecht betond uit een in de boter gefrituurde zeetong en een gestoomde tarbot en kippendij. Aan tafel gefileerd en opgediend. Voorzien van heerlijke krokante roergebakken groenten met nasi en mihoen. Een genot voor het oog, een lust voor de tong.... Prachtige rijke maaltijden die in twee keer door de alerte de bediening werden opgediend. Mooie wijntjes zorgden ervoor dat de vis kon blijven zwemmen. Een mooie Irish Coffee was ons dessert. Maar ook hier kunnen ze mooi verassen zoals wij konden zien aan de andere tafel waar het grand dessert werd geserveerd. Voor een avond heerlijk genieten!
ramon D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik vond het een zeer matige ervaring in dit restaurant. Erg duur voorhet geen je krijgt voorgeschoteld en voor dit niveau is de bediening te laag. De wijnen zijn echter wel goed, veelal mooie Franse wijnen. Erg duur restaurant.
mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gast te mogen zijn is een feestje!.Echt een avond uit. Mooi uitgebalanceerd 5 gangen menu, met voorafgaand 2 amuses. Goed en verrassend wijnarrangement : prima afgestemd op de verschillende gangen. Een BOBwijnarrangement mogelijk.
Als er veel grote(re) gezelschappen zijn is het echt rumoerig en dat is mn voor ouderen wel lastig.
The_only_one .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De dimsum waren ronduit fantastisch en de Peking eend lekker. Aan de andere kant van de tafel viel het dagmenu zeer in de smaak, te weten een voorgerecht met vier soorten vis en als hoofdgerecht gebakken tarbot. Alles professioneel en smakelijk bereid. We vergaten helaas om naar de prijs van het dagmenu te vragen, waarna het voorgerecht voor bijna 30 euro op de rekening bleek te staan. Dat is zelfs voor de Royal mandarijn aan de prijs ... Geen groot probleem, maar we hadden het wel netjes gevonden als dat even aangegeven was. Verder was alles uitstekend. Extra complimentje voor de heerlijke amuses.
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ik kom hier al van kinds af aan en het is mij nog nooit tegengevallen. Het is dan ook niet voor niets het beste algemene Chinese restaurant van Nederland. Ik raad het iedereen aan!
Daan G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Hier komen wij al jaren en alles is tot in de punten verzorgd, absoluut klasse dat een restaurant zo lang op constant niveau blijft. Van de bediening tot het eten, tot aan de inrichting van het restaurant, alles is verzorgd en is perfect. Geweldige wijnkelder, top wijnen. Dit kom je zelden tegen. We hebben weer onder andere de peking eend genomen en dat was zoals altijd weer een voltreffer. Wij gaan vrijwel iedere week uiteten dus hebben heel wat ervaart in restaurants, dit hoort bij de top, zonder meer. Uiteraard hang er wel een prijskaartje aan.