Royal Mandarin

31-206266100

Meer informatie over restaurant Royal Mandarin

Johnny O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ik ging afhalen toen ik mijn bestselling geplaats had,had ik al weer spijt.ik ging zitten en toen Kwam de goede hygiene op me af.thuis gekomen waarschuwde ik mijn familie zonder het eten gezien te hebben dat het een uitdaging wordt .loempia bevroren,nassie vies ,Babi panga Niet te herkennen smerig ,Kip sate bleh,kroepoek Oud ,twee happen genomen en toen gedonerd aan de grijze zak.die twee happen hangen nog in mijn keel
Fritsie_budgie .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Heb hier laatst om 9.30 uur twee loempia's gehaald. Toen ik binnenkwam werd de deur achter mij op slot gedraaid door oma (vermoedelijk). Voor mij vrij beangstigend.
Het was zaterdagavond en dan zijn de meeste Chinese restaurants in het Centrum gesloten, dus ik was erg blij dat deze zaak open was. Jammer genoeg waren de loempia's een grote teleurstelling. Verreweg de slechtste die ik ooit heb gegeten. Alle diepvriesloempia's die je bij de supermarkt kunt kopen zijn nog beter van kwaliteit.
Voor mij reden om dit restaurant voortaan te mijden.
Spoeuhk .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Ik heb hier een tijdje geleden gegeten, dit beviel mij persoonlijk erg goed. De prijs kwaliteit verhouding was goed naar mijn mening.

Ik had kip met groenten en rijst. De rijst was een beetje uitgedroogd maar de kip en de groenten bevielen verder prima.
Mijn metgezel had rund met groenten en rijst en ook deze schotel leek in goede aarde te vallen.

De eigenaar, uiterst vriendelijk, kwam naar onze mening iets te vaak langs voor een praatje en of alles beviel.

Mijn oordeel is in ieder geval positief.