Royal Indian Tandoori Restaurant

Nieuwe Binnenweg 85A 3014 GE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Royal Indian Tandoori Restaurant

100% Indiase gastvrijheid

Bij het Royal Indian restaurant kun je, zoals de kenners zeggen, heel goed terecht voor een goede curry of heerlijke naan met kikkererwten. Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas aan de Nieuwe Binnenweg in hartje Rotterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant Royal Indian Tandoori Restaurant

7,1
Voordelig
Erg lang
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was zeer druk hierdoor chaos, personeel was erg vriendelijk en verontschuldigde zich. Eten erg lekker goede adviezen van personeel . Zal zeker terug gaan als we weer in Rotterdam zullen komen.
W Ilto N O.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Na een bezoek aan De Kuip in goede stemming aangeschoven bij Shanu aan de Nieuwe Binnenweg. Het was behoorlijk druk, we moesten langer dan normaal wachten. Geen probleem, de stemming was prima en we hadden geen haast.

Vooraf mango lassi en naan-brood besteld. Mango lassi was weer heerlijk en vertrouwd, en het naan-brood was nog zo heet dat het eerst moest afkoelen. Qua hoofdgerecht hadden we samen vijf gerechten uitgekozen. Rijst met champignons als bijgerecht was voor samen al veel te veel, ook die bijgerechten gingen niet op. Maar die bijgerechten waren allemaal anders van smaak en structuur, dus wel een welkome variatie.

Ook welkom en niet veel te veel was de rekening. Met nog een koffie na samen niet meer dan 40 euro kwijt is een prettige afsluiting van het weekend!
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vandaag na lange tijd weer lekker gegeten we hebben een aantal verschillende voor en hoofd gerechten genomen en daarna een toetje bediening was echt top eigenlijk niets slecht over Royal
Quinten H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Lekker echt indiaans eten. De bediening was prima. De inrichting was een beetje kitcherig.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Prima gekruidt. Garlic-naan vond ik persoonlijk wat teveel knoflook (wel verse!), maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Service is ook prima. Ze nemen echt de tijd om gerechten uit te leggen en advies te geven.
Declan W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Erg genoten. Het eerste wat ons opviel is hoe het restaurant was ingericht, behoorlijk kitch. Dit is voor mij bij een indiaas restaurant een goed teken. Het eten was echt fantastisch als je van autentieke indiaase keuken houdt. Eten was goed pittig! De naans waren heerlijk!
In de bediening was de ervaring vrij wisselend. Namelijk een heel vriendelijke serveerster en eentje waarvab het leek dat ze het niet naar haar zin had.

Let wel op dat dit restaurant geen alcohol serveert. Dit is wat het voor mij niet boven een 8 brengt voor het eten. Naar mij idee hoort er naast een goede curry, een lekker "cobra" of "kingfisher" biertje.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben onze nieuwe Indiase favoriet gevonden!
2 x gegeten nu en 2 x zoooo lekker gegeten.
Ik weet niet hoe de chef het doet, maar de gerechten zijn zo goed gekruid en alle met verschillende smaken.
Vooraf neem ik altijd Sheek kebab. Het lamsvlees is mals en zoals gezegd, zo heerlijk gekruid. Mijn man houdt van zeer pittig eten, dus die kiest altijd voor een lam vindaloo. Deze is hier superheet ; het zweet brak hem uit maar dat kan geblust worden met een lekkere Peswari nan.
Ik heb deze keer een kip Karai genomen , omdat de vorige keer ik een niet zo pittig gerecht koos , wat toch heel pittig bleek te zijn dus ik dacht met een karai veilig te zijn, maar deze was ook enorm gekruid. Maar wel heel lekker.
De afzuiging mag helaas beter in dit restaurant. Toen we binnenkwamen , liepen we tegen een walm aan .
Er wordt hier geen alcohol geserveerd, terwijl een Cobra biertje zo lekker zou blussen. Maar een Mango lassi doet dat ook natuurlijk.
De bediening is erg lief en doet haar best, afgelopen zondag hadden we een meisje wat wel Nederlands sprak.
Het eten staat echt heel snel op tafel.
Ons zien jullie snel weer!

Wcvn .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het eten was heel lekker. Vooral als je van pittig houdt. Neem dan de Vindalu kip.
De mango lassi vond ik veel te zoet. Wel een echte mango smaak.
De porties zijn ruim voldoende. De bediening vriendelijk.
De ambiance is te klein voor zoveel tafels.
Op de toiletten heb je amper ruimte. Ze zijn wel heel erg schoon.
Fsibrahim89 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten!
Bediening was super goed en het eten werd snel geserveerd.
Voor de prijs die je betaald krijg je meer dan genoeg, zelfs nog eten meegenomen!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten in dit kleine restaurant,waar men alleen Engels spreekt,

We hadden somosa's, garnalen en lamb. De porties zijn groot genoeg .
De bediening is beleefd, alleen kostte het af en toe moeite om hun te verstaan .
Voor de rest, best wel een leuke restaurant.
MK_71 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Goede kwaliteit en lekkere smaak. Vriendelijke en attente bediening. Lekker gegeten: garlic naan en diverse kipgerechten.
Seduction .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een korte vakantie naar India.

Er zijn tal van heerlijke Indiase restaurants in ons land.
Vrijwel altijd is het er heerlijk eten, en Indiërs zijn hele vriendelijke mensen.
Dit restaurantje steekt er wel een beetje bovenuit, het is (denk ik) heel authentiek, het eten is er zeer gekruid, en wordt voor je gemaakt waar je bijna naast staat.
Je moet wel tegen een stootje kunnen want als je hier hebt gegeten ben je zelf ook ietwat gekruid voor een aantal dagen.
Verwacht geen sommelier aan je tafel het, restaurant is alcoholvrij, en deftige toestanden zijn hier ook niet op z'n plaats het gaat om het eten, en dat is heerlijk.
Een echte aanrader!
Kikki89 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Bediening is, zoals al vaker aangegeven erg vriendelijk! Eten wat goed, houd er alleen wel rekening mee dat milde maaltijden daar toch al behoorlijk pittig zijn.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg lekker eten in een typisch Indiaas restaurant. De bediening is ook heel vriendelijk en attent. De prijs/kwaliteit-verhouding is erg goed. Zeker een aanrader
Nickyvb66 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Als je door het interieur heen kijkt en van lekker eten houdt moet je hier zijn! Echt heerlijk gegeten. Wel rekening houden dat de bediening Engelstalig is.
Marklantrok .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten bij tandoori
Alle gerechten zijn heerlijk
Ze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik vind wel dat er 1 drankje van het huis bij mag
Cindyremers .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Heerlijk gegeten op zaterdag 9 april. Personeel is super vriendelijk en sfeer erg prettig.
Echt een aanrader voor vegetariërs !! De keus is enorm. En ook niet onbelangrijk , de stoelen zitten erg fijn.
Zeker tot ziens, groetjes Cindy
Chi- .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij Royal Indian Tandoori. We besloten twee medium curry's te kiezen; de Saag en de Buhna, en als bijgerecht de kikkererwten in kerriesaus. Ik vond het lamsvlees wat vettig, maar mijn partner had hier geen probleem mee. Hierbij kregen we twee naanbroden (we hebben niet voor rijst gekozen). Ik vond het eten erg lekker, heel kruidig, maar zeker smaakvol! De porties waren groot en meer dan voldoende. De bediening was erg aardig en behulpzaam. Wel vonden we dat er een zeer kruidige lucht hing in het restaurant, waardoor onze haren, kleding en jassen 'stonken' naar kruiden. Ook sloeg het op onze ogen en keel. De sfeer is niet heel gezellig, maar doordat het restaurant vol zat leek het wel wat knusser. Ik snap het 'kou-probleem', waarover in andere recensies wordt gesproken. Dit hebben ze geprobeerd te verhelpen met doeken bij de entree, waardoor er alleen kou binnenkomt zodra er gasten aankomen/weggaan.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Het is al weer even geleden dat ik hier samen met een vriendin gegeten heb maar wil toch nog mijn complimenten geven. We aten er op de VPRO filmdag van het filmfestival. Twee dagen van tevoren heb ik gebeld met de vraag of we alvast het eten konden bestellen en het dan om 19.00 uur klaar kon zijn omdat we maar zeer korte tijd hadden om tussendoor te eten. Klokslag 19.00 uur werden we naar onze tafel geleid en werd het eten meteen geserveerd. We konden daardoor heel relaxed eten. We hebben voor allerlei verschillende kleine gerechten gekozen die allemaal heerlijk waren. Erg leuke lampen! Gezellige sfeer, uitstekende bediening en service! Alle lof!
Milmafia .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Was de eerste keer dat ik hier heb gegeten: was heerlijk. Complimenten aan de kok, maar vooral ook aan de superbediening!!