Royal Indian Tandoori Restaurant

• Rotterdam Centrum
  • ...

Over het restaurant Royal Indian Tandoori Restaurant

100% Indiase gastvrijheid

Bij het Royal Indian restaurant kun je, zoals de kenners zeggen, heel goed terecht voor een goede curry of heerlijke naan met kikkererwten. Het personeel hier zorgt ervoor dat, hoe druk ook, jij een plekje krijgt met je vrienden of je familie. 'Voor gasten ruimte genoeg!' geeft de Indiase gastvrijheid aan. Zin in Indiaas aan de Nieuwe Binnenweg in hartje Rotterdam? Ga zitten, laat je vriendelijk bedienen en geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant Royal Indian Tandoori Restaurant

Jouw recensie over het restaurant Royal Indian Tandoori Restaurant

Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. Het afrekenen per koppel was teleurstellend. We waren met zn zessen en wilde per 2 tal aftekenen. Was een hele issue en duurde heel lang. Jammer.
Manissa B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Haal hier regelmatig af, dit keer in het restaurant gegeten. Fijne bediening, heerlijk eten en prima prijs.
Yashvini M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten was overheerlijk, snelle bediening. Minpunt was wel de superkoude zaak.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Leuk authentiek Indiaas. Geen alcohol, maar dat maakte voor ons niet uit. Lekker theetje bij de naar keuze milde of scherpere gerechten.
sienta .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vorige week hadden we hier gegeten. De Mullagatawny soep was royaal en heerlijk. Als hoofdgerechten hadden we 2 verschillende gerechten besteld, 1 met kip, de andere met lamsvlees. Helaas hebben ze dezelfde smaak. Wat ik jammer vind, is dat er geen groente in die gerechten zaten. Slecths 1 sneetje tomaat. Paprika, courgette, aubergine en wortelen zouden goed daarbij passen. Dan lijken die porties niet zo karig. Qua smaak waren ze wel lekker, hoewel iets te zoutig.
Aartie J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Het eten was prima. Niet slecht , niet geweldig. Mild gekruid en redelijke porties. Uitgebreide menukaart met, voor een Indiase kaart, goede prijzen. Dessertkeuze viel tegen, het ijs was niet huisgemaakt (hebben ze eerlijk gezegd) en het pistacheijs proefde niet helemaal koosjer.. subtiel nog gehint dat ze dat misschien even zelf moesten proeven ivm houdbaarheid oid, maar niks meer over gehoord.
De service viel tegen, de dame was vriendelijk maar ontbrak aan ervaring. Pas na het voorgerecht werd er naar drinken gevraagd en het herhaaldelijk verkeerd uitspreken van gerechten kwam hinderlijk over.
En tot slot: houd rekening met een ontzettend krappe toilet en lage pot. Je zit met je knieën tegen de deur en de pot zit zo laag dat ik mij kan indenken dat minder valide mensen of zwangere vrouwen hier moeite mee zullen ondervinden.. groot mispunt.

En een tip voor het restaurant: vind een manier om met de thuisbezorgers te overleggen waarbij de gasten er geen last van hebben. 4 maal moeten aanhoren dat zij echt niet binnen mogen wachten van jullie wat zelfs in een woordenwisseling uitmondt is echt niet fijn, dat wil je als klant niet horen.
Gerd D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
zeer vriendelijke bediening.
Marjolijn F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten in dit gezellig drukke restaurantje
!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Klein restaurant met heel vriendelijke bediening. Geven goed advies. De kaart is heel uitgebreid, er is veel keus. Het enige wat me opviel was dat er geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart stonden.
We hebben elk een verschillende carrière gekozen en ze waren zeer goed! Echt een aanrader!
anja V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel.
Sharda J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was lekker en vers. Genoeg keuze. Wel klein beetje lang wachten. En bij andere indiaas restaurant krijg je nog gratis als je wacht op je eten dunne kroepoek met saus ( ben vergeten hoe ze weer heten in het indiaas).
Hedwig D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening en echt lekker eten
Opmerking
Geen alcoholische dranken te verkrijgen
Komen er zeker en vast nog eens terug
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gewwon heerlijk1
danny D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker gegeten in een rustige sfeer. De tandoori kip was lekker gekruid.
Service is af en toe chaotisch, inrichting rustig.
We komen hier terug
mandy V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
personeel wat opdringerig, je kon de kaart niet eerst even rustig bekijken. eten lekker, alleen was niet duidelijk welk gerecht wat was aangezien we beide kip als vlees hadden en dat niet uitgelegd werd. aardappels niet goed gaar helaas, verder wel goeie smaken aanwezig.
Steffordson A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eten was heerlijk! Verwarming stond uit dus was best een beetje fris en jammer dat je bij het heerlijke eten niet een biertje kunt bestellen maar desalnietmin zeker een aanrader.
Nadia B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hele aardige bediening. Het was een rommelige avond omdat een familie een luiddruchtig feestje vierde, maar dat maakte niet zoveel uit. De curry Was heeijk en de samosas ook.
Een aanrader
Jesper G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke curry's, vriendelijke, geïnteresseerde bediening en kulfi! Een aanrader voor iedereen!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was zeer druk hierdoor chaos, personeel was erg vriendelijk en verontschuldigde zich. Eten erg lekker goede adviezen van personeel . Zal zeker terug gaan als we weer in Rotterdam zullen komen.
Renata B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Na een bezoek aan De Kuip in goede stemming aangeschoven bij Shanu aan de Nieuwe Binnenweg. Het was behoorlijk druk, we moesten langer dan normaal wachten. Geen probleem, de stemming was prima en we hadden geen haast.

Vooraf mango lassi en naan-brood besteld. Mango lassi was weer heerlijk en vertrouwd, en het naan-brood was nog zo heet dat het eerst moest afkoelen. Qua hoofdgerecht hadden we samen vijf gerechten uitgekozen. Rijst met champignons als bijgerecht was voor samen al veel te veel, ook die bijgerechten gingen niet op. Maar die bijgerechten waren allemaal anders van smaak en structuur, dus wel een welkome variatie.

Ook welkom en niet veel te veel was de rekening. Met nog een koffie na samen niet meer dan 40 euro kwijt is een prettige afsluiting van het weekend!