Royal Grill

Schoolstraat 36 9934 CD Delfzijl Nederland Kaart

Over het restaurant Royal Grill

De authentieke Turkse keuken

Voor Turkse specialiteiten en mezze’s van de grill is de Royal Grill in Delfzijl het juiste adres. Je kunt hier iedere dag terecht voor heerlijke vlees- en visgerechten, uit de pan of op een broodje. Ook serveren ze knapperige salades en warme groentegerechten. De kaart is behoorlijk uitgebreid, dus kiezen wordt nog lastig. Ook kun je bij Royal Grill je maaltijd afhalen of laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Royal Grill

• MasterCard , Visa
  • Airconditioning , Bar

Jouw recensie over het restaurant Royal Grill

w H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten, zowel voor als hoofdgerecht, we hadden een verrassingsmenu van de kok , het personeel is zeer vriendelijk, we hadden het gevoel dat we ook echt gast waren, we gaan vast nog eens terug.
j.w H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De gerechten waren heel smaakvol samengesteld .Er was ruim voldoende aanwezig .De gerechten waren goed gaar en smaakten uitstekend. .De bediening was heel attent.
Kortom WARM AANBEVOLEN !!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wat een leuk restaurant We hebben heerlijk gegeten. Mijn moeder kwam alleen met de regiotaxi maar werd vriendelijk door het personeel geholpen en kreeg een kopje thee omdat ze nog op de rest van de fam moest wachten
Een hele attente ober en kok Regelmatig kwamen ze vragen of het genoeg en of het eten naar wens was We maakten gebruik van de Alberthein actie ......maar echt heel erg goed Wij waren er voor de 2 keer maar komen zeker nog eens terug Het was zelfs zo dat de ober ons nog naar het station wou brengen als het ging regenen
super leuke ervaring ...ga zo door !!
annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Alles was geweldig. Heel aardige mensen. Helaas waren er niet meer bezoekers. Ze deden hun uiterste best om ons het goed naar de zin te maken.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We waren de enige gasten en werden helemaal in de watten gelegd. De muziek werd op ons verzoek speciaal veranderd. De gerechten waren duidelijk vers klaar gemaakt en van een zeer goede kwaliteit. De huiswijn was ook van goede kwaliteit. We gaan zeker nog een keer terug!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Aangezien wij vroeg waren en de enigste klant toen we binnen kwamen werden we snel ontvangen door de nette, vriendelijke maar beetje onwennige jonge serveerster. Het eten een verrassing van de kok, was lekker maar zeker het hoofdgerecht veel en veel te veel. Dit had van ons zeker de helft mogen zijn. De toiletten waren netjes en schoon, mede hierdoor is het een aanrader.
w.groeneveld .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hadden de keuze uit 3 of 4 gangenmenu de keuze viel voor de 4 gangenmenu voor een prijs van €35,00 het eten was van erg goede kwaliteit de portie waren zeer (te) ruim , de bediening was vriendelijk het restaurant verdient het om beter bezocht kortom een aanrader.
Wim G.
m W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Slechte bediening. Geen toelichting op diner. We zijn hier voor de 4e keer, maar nu zeer teleurstellend, ook qua diner wat aangeboden was. Ik schaamde voor mij gasten die wij meegenomen hadden.
petpet .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geweldig lekker gegeten en zeer verzorgd! Verrassend leuk voorgerecht, zag er prachtig uit en heel erg lekker. Warm brood met een grote bol in het midden en een draaiplateau met allerlei kleine bakjes met smeerseltjes en zalm, makreel rond een bolletje van sla. Weer eens heel wat anders dan het simpele stokbrood met kruidenboter. Hier was heel veel werk van gemaakt! Ook het hoofdgerecht met 3 soorten vlees was heerlijk. Ijs toe met vruchten en slagroom. Complimenten.
L B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zaterdagavond geweest, online gereserveerd Ahactie.
Restaurant was erg vol, dat werd ook gelijk bij binnenkomst gezegd.
Het personeel kon het niet overzien, en bleef vragen om begrip. Vrijwel alle bezoekers waren via de AHactie en kregen het zelfde voorgeschoteld, dus daarin lag de moeilijkheid niet.Op de site stond overigens a la carte, ze deden erg verbaast toen ik dat noemde. Terwijl ik achteraf in de recensies lees dat ze hier vaker over aangesproken zijn. In het begin toonden we begrip, maar er werd fout op fout gemaakt en enige tegemoetkoming van hun kant was er totaal niet. Het eten smaakte goed, maar daar was ook alles meegezegd.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten. Was wel erg druk in het restaurant. Zat helemaal vol, waardoor men wat moeite had met de bediening en wachttijden. Eten was goed en meer dan voldoende. Bediening was wat caotisch later op de avond maar men deed goed haar best.
Gaauwe .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier geweest vanwege de Albert Heijn actie. Was op een zaterdagavond, restaurant zat bijna vol en dit konden ze blijkbaar niet aan. Wij hebben zelf na een uur gevraagd waar ons eten bleef. De serveerster had geen flauw benul hoe het zat, wist niet waar ons bonnetje gebleven was en zou de chef vragen of wij het eten zo snel mogelijk konden krijgen. Dit was typerend voor de avond, overal om ons heen klaagden mensen dat het eten maar niet kwam en bestelde drankjes kwamen ook sporadisch door. Na het hoofdgerecht hebben we besloten niet meer op het nagerecht te wachten. Hebben uiteindelijk alsnog 40 euro af moeten rekenen, bizar duur als je nagaat dat je 50% korting gekregen hebt. Sterke afrader!!!
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lange wachttijd. Serveerster wist niet of ze van voren of van achteren leefde. Vergat de bestelling. 3 x moeten vragen naar het drinken. Enz enz. Slecht. Er hing ook een deprimerende sfeer. Niemand at met plezier. heel jammer
Mireille A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Alles was goed, niets over te klagen. service was top. Je krijgt waar voor je betaald heb. Restaurant is heel netjes en is duidelijk te merken dat het goed wordt onderhouden.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen erg vreemd dat het menu ter gelegenheid van de actie met €10 verhoogd was. Dus de tweede persoon gratis eten kost €10. Ook misten we de keuze in voor - en nagerecht , wat volgens de website mogelijk was.
D.P. H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zaterdag 14 januari voor de tweede keer met de AH actie gegeten bij Royal Grill in Delfzijl.
De bediening is goed en het eten is verrukkelijk.
Enige minpuntje was een erg groot glas voor een kwart gevuld met wijn.
auke.meer .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
!!!!!! PRIMA !!!! goede en attente bediening het eten was van goede kwaliteit en erg smaakvol
we waren met 4 personen hebben een fijne avond gehad zeker voor herhaling vatbaar
Dina J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Via ah restaurantactie gereserveerd. Gekozen voor 4 gangen menu. Dit zijn geen 4 gangen maar betekent 4 soorten vlees bij hoofdgerecht. Was dus maar 3 gangen menu. Desondanks heerlijk gegeten.
marjanne_118 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prijs was €40 p.p. Voor 3 gangen menu. Wat normaal bij hun €25 p.p. Kost. Navraag gedaanten dit klopte aangezien het vande ah actie was
Eten was goed van smaak. Portie was voor mij voldoende maar voor mijn vriend had er meer mogen zijn
Het was koud in het restaurant. hierdoor koelde het eten te snel af
Bernie B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ruim voldoende en lekker eten, vooral na een dag wandelen. Wij waren drie kwartier later dan afgesproken, maar dat was geen probleem.