Royal Grill

Schoolstraat 36 9934 CD Delfzijl Nederland Kaart

Over het restaurant Royal Grill

De authentieke Turkse keuken

Voor Turkse specialiteiten en mezze’s van de grill is de Royal Grill in Delfzijl het juiste adres. Je kunt hier iedere dag terecht voor heerlijke vlees- en visgerechten, uit de pan of op een broodje. Ook serveren ze knapperige salades en warme groentegerechten. De kaart is behoorlijk uitgebreid, dus kiezen wordt nog lastig. Ook kun je bij Royal Grill je maaltijd afhalen of laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Royal Grill

• Mastercard , Visa card
  • Airconditioning , Bar
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen erg vreemd dat het menu ter gelegenheid van de actie met €10 verhoogd was. Dus de tweede persoon gratis eten kost €10. Ook misten we de keuze in voor - en nagerecht , wat volgens de website mogelijk was.
auke.meer .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
!!!!!! PRIMA !!!! goede en attente bediening het eten was van goede kwaliteit en erg smaakvol
we waren met 4 personen hebben een fijne avond gehad zeker voor herhaling vatbaar
Dina J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Via ah restaurantactie gereserveerd. Gekozen voor 4 gangen menu. Dit zijn geen 4 gangen maar betekent 4 soorten vlees bij hoofdgerecht. Was dus maar 3 gangen menu. Desondanks heerlijk gegeten.
marjanne_118 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prijs was €40 p.p. Voor 3 gangen menu. Wat normaal bij hun €25 p.p. Kost. Navraag gedaanten dit klopte aangezien het vande ah actie was
Eten was goed van smaak. Portie was voor mij voldoende maar voor mijn vriend had er meer mogen zijn
Het was koud in het restaurant. hierdoor koelde het eten te snel af
Bernie B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ruim voldoende en lekker eten, vooral na een dag wandelen. Wij waren drie kwartier later dan afgesproken, maar dat was geen probleem.
klasen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een betrekkelijk nieuw restaurant in Delfzijl, ze bestaan pas sinds een half jaar, waardoor het publiek nog duidelijk zijn weg naar het restaurant moet vinden.
En het is te hopen dat dit snel gaat gebeuren. Want wij waren zeer verrast.
De vraag of we gereserveerd hadden deed een beetje potsierlijk aan in een haast leeg restaurant, maar de bediening en de kwaliteit van het eten maakten alles goed. Wij kozen voor een driegangen menu.
Het voorgerecht bestond uit lavas (een luchtballon van brood) met daarbij een draaiplateau met daarop in het midden een bergje met enkele soorten vis, zoals een paar stukjes gerookte forel, gerookte paling en gerookte zalm. En een paar rolletjes boterhamworst. Daar omheen diverse sausjes en daar weer tussen enkele kleine sandwiches van bruinbrood met een beleg van boterhamworst en kaas gegarneerd met een cherrytomaatje en een miniaugurkje. De jonge dame van de bediening legde ons uit waar de sausjes uit bestonden.
Het hoofdgerecht bestond uit een grote vierkante schaal waarop een heel ruime hoeveelheid van diverse vleessoorten lag met op de hoeken een salade van ui, tomaat en komkommer, met in het midden een kleine terrine van bulgur. Hierbij werden drie sausjes en gefrituurde aardappelschijfje gepresenteerd.
Het nagerecht was naar keuze, waarbij wij voor ijs kozen, waarna er bordjes met twee soorten ijs en slagroom werden gepresenteerd. En ook hier was de hoeveelheid meer dan voldoende.
Verder is de vriendelijke bediening het vermelden waard. De jonge dame die ons bediende is tijdens het diner nog een keer bij ons langs geweest om te vragen of alles naar wens was, zonder dat dit hinderlijk of opdringerig was. Ook de kok kwam nog een keer naar onze tafel om te vragen of alles naar wens was.
Al met al een plezierig ervaring en zeker het aanraden waard.
jjdv .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voorgerecht veel heerlijke tapas met verrukkelijk turks brood
Hoofdgerecht weinig groente/sla, veel vlees
Nagerecht prima ijs
wendy V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, zowel voor, hoofd als na gerecht waren heerlijk. Je hebt een ruime keuze uit verschillende soorten vlees. Enig minpuntje was dat er een aantal drankjes niet beschikbaar waren. Verder erg tevreden.
D.P. H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk en gezellig restaurant met vrolijke ober. Het eten was heerlijk, we hadden 4 soorten vlees waaronder spare-ribs en gebakken aardappels.
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Traditioneel Turks restaurant met een chique tintje.
Het voorgerecht was uitgebreid en rijkelijk aan smaken. Het 3-gangen hoofdgerecht - wat 3 vleesgerechten inhield - was gewoon goed. En als laatst was het ijsje een heerlijke afsluiter. Bovendien was het personeel erg vriendelijk en ging de bediening vlot.