Royal Fook Long

Meer informatie over restaurant Royal Fook Long

Voordelig
MarijnWillmes W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was goed, niet bijster bijzonder. Service was erg slecht. De dames en heren van de bediening leken wel robots zonder enige vorm van beleefdheid. Bepaalde gerechten werden steeds niet gebracht, ondanks meerdere malen hiernaar gevraagd te hebben. De manager kwam erbij maar ook hij bood geen excuses aan. Bij 1 gerecht zaten er zelfs splinters hout in het vlees. Dit werd niet opgepakt. Bij het afrekenen hebben we de punten nogmaals benoemd. Het commentaar? "De volgende keer beter". Maar die komt er niet.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vorige week gegeten met dochterlief, vrouw en haat vriendin uit Thailand. Wij zijn vaker hier geweest, uitleg over hoe de tablet werkt is niet nodig. De shusi's kwamen vlot op tafel, de kwaliteit is goed maar je moet wel weten wat je kiest....

Ook zijn er andere gerechten te bestellen, Thais en Chinese gerechten, sommige tegen bij betaling. Soepjes waren lekker op smaak.

Blijft het melden, voor kinderen is het geweldig om telkens een eigen keuze te mogen maken en de ouders hebben er geen omkijken meer naar. Ze eten wel heerlijk door....
Anton P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
top restaurant.gerechten zijn heerlijk van smaak en vers.bediening super snel en vriendelijk met oog voor details.menu is erg groot met zeer veel keuze.
Jacqy .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Royal Fook Long. Makkelijk bestellen met de Ipad en gaan met die banaan. Ondanks dat het best groot is heb je totaal niet het gevoel van een vreetschuur zoals je bij bv. Sumo wel eens ervaart . In tegendeel, de inrichting is rustig, gezellig en smaakvol. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteit is zeer dik in orde.

Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Afgelopen weekend hebben we hier een stop gemaakt, onderweg naar een musical. Met een uur de tijd, was het de vraag of het haalbaar was. Maar het personeel was zó snel, dat we zelfs het gevoel hadden nog rustig te kunnen eten. Zowel de sushi-Rolls waren top; heerlijke gyoza en Vietnamese loempia's, maar ook rijstgerechten. Dus: heerlijk gegeten (zelfs terwijl ik zwanger was en geen rauwe vis mocht; een uitdaging bij veel sushi-restaurants), en met een snelheid die ik niet eerder ben tegengekomen. Aanrader!!
Nibboramsterdam .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Prima restaurant, lekkere sushi en leuke entourage. Omdat je met een i pad werkt weinig contact met de bediening. Eten komt snel, net als de drankjes.
WW-Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vorige week weer eens bij Royal Fook Long gegeten. We wonen in de buurt dus komen hier vaker. Het eten is altijd heerlijk! Veel soorten sushi en ook een ruime keus aan andere gerechten. Een van onze favoriete restaurants!
Cucimulut X.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We kwamen na een lang weekend op Vlieland aanwaaien bij Royal Fook Long, waar we in het verleden alleen maar afgehaald hadden. Deze Pinkstermaandag wilden we er een keer gaan eten, en we bleken niet de enigen. We hadden niet gereserveerd en konden nog net een tafeltje voor vier bemachtigen. Ze hanteren het all-you-can-eat-concept, binnen twee uur kun je van de uitgebreide kaart alles bestellen wat je maar wilt. Via een tablet. Kinderen half geld. Op de kaart veel sushi, maar ook Chinese, Indonesische en Thaise gerechtjes. Voor deze drukke avond was een flink blik extra personeel opengetrokken, waardoor het een hectisch geheel werd, maar alle gerechtjes snel op tafel verschenen. En ondanks de drukte ging het maar een paar keer verkeerd: we lieten ons dan verrassen door iets wat door iemand anders moest zijn besteld en een paar van onze bestelling zijn op andere tafels beland. Alles smaakte eerder Chinees dan Japans, Indonesisch of Thais, maar dat pakte voor ons juist erg goed uit. Want eigenlijk zijn we niet zulke sushi-liefhebbers, behalve onze zoon van 8 jaar: hij ging zich te buiten aan de sushi met krab, octopus, mosselen, garnalen en zalm. En dan toch ook nog maar een bordje patatjes. Voor de vegetariërs veel variatie met omelet, mango, banaan, courgette, aardappeltjes, zoete aardappel, avocado, tofu, zeewier, sesam, loempiaatjes... Zeker niet vergeten: een bolletje zwart sesamijs! Ook de modern-Oosters ogende aankleding met orchideeën doet het goed. We komen nog een keer terug!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Qua all you can eat vonden wij dit geen hoogvlieger! Onze sushi was in orde maar hebben we zeker lekkerder gegeten. De bijgerechten waren vaak nét niet; of te doorbakken, of te vet, of te veel saus. Bediening prima, tafeltjes vrij dicht bij elkaar. Misschien een slechte dag maar wij slaan deze volgende keer over.
Dmanasse .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Zo vers hebben we het al een tijd niet meer gegeten. Zowel de sushi, de Udon noodles als het vlees waren super vers en erg lekker.
Geweldig.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met man en Kids. Prima kwaliteit en vriendelijke bediening. Ze hebben er echt een sfeervolle tent van gemaakt. Dinsdag maar weer heen.
Corry K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gisteravond hier gegeten voor mijn verjaardag. Ik vond het eten erg lekker maar jammer vond ik dat we weggestuurd werden omdat de volgende ploeg al stond te trappelen om onze tafel te nemen. Het is ook nog extra duur omdat het zondag/pasen was dus dat is jammer.
Amsterdammm .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een voormalig afhaalchinees, inmiddels omgeturnd tot sushipaleis. Lekker eten, vriendelijke ontvangst en een leuke ambiance. Bestellen gaat via de Ipad. Ze zitten altijd vol en het personeel is altijd druk in de weer. We hebben een leuke avond gehad. Zeker een aanrader !
Marjobb90 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Lekker ongedwongen sushi gegeten. Handig bestellen via een tablet, snelle service en lekker sushi. Mooie zaak en leuke ambiance.
Salli .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Nadat ik een jaar geleden al keer ben gaan eten en niet onderste boven was van de sushi`s ben ik toch maar weer een keer gaan proberen. Was wel een kleine verbetering maar toch vond de eigenaresse het nodig om met mij in discussie te gaan over de sushi die koud en niet vers meer was. Volgens mij is het nog steeds zo dat klant de koning is, ik ga er nooit meer naar toe.
Berend H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Hier gegeten op 25ste. Het eten was heerlijk zoals gewend en de sfeer was beter dan voorheen door de kerstversiering! Het was levendig en druk op deze dag, erg gezellig. We kregen ook een toetje aangeboden die normaal niet beschikbaar is, ook deze heel lekker. Voor nieuwkomers: het restaurant werkt met bestellen via tabletten: snel en handig voor als de sojasaus of wasabi op is.
Ceees .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag hier gegeten,wij kwamen hier voor de 7 e keer, helaas kon men het "kerstdiner"niet goed de baas. Over de kwaliteit eten viel niet te twisten, die was zoals altijd goed maar de bediening was waardeloos. eten werd niet goed of helemaal niet uitgeserveerd en bij navraag kreeg ik bijvoorbeeld over niet uitgeserveerde soep bestellingendiscussie als antwoord ; het is kerst,u moet er over 3 kwartier uit vanwege de tweede shift, dus wordt de soep niet meer gemaakt. Het kerstdiner verliep niet zoals verwacht maar gaf aan tafel wel een levendige discussie .
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Dit was ons tweede bezoek. Heerlijk gegeten in het restaurant. Vriendelijk en snelle bediening, en het belangrijkst waar we voor gekomen zijn: vers eten, zowel sushi als de warme gerechten. Eerste keer geen recensie achtergelaten, dit keer toch echt verdiend. Volgende keer weer.
SvDriessel .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gezellig avondje uit eten, heerlijk sushi! Prachtige locatie, mooi open. Aardige en snelle bediening, had amper besteld of het stond er al! En het was heerlijk, wat een top restaurant! Als ik een keer weer in de buurt ben weet ik waar ik ga eten!
Ajemail .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Heerlijk gegeten van de ruime keuze aan sushi en andere lekkernijen. Leuke manier van bestellen via een tablet zodat je nooit hoeft te wachten als je verder wilt met eten. Ik heb constant zitten genieten en kom zeker nog eens terug. Prettige en snelle bediening voor drankjes, en gebruikte schaaltjes werden regelmatig en snel weggehaald. Super.