Royal eten en drinken

Voorstraat 76 2201 HZ Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Royal eten en drinken

Royaal uit eten!

In het hart van het dorpje Noordwijk, ligt Royal eten en drinken. Het restaurant maakt zijn naam waar, de porties zijn inderdaad royaal. Helemaal als je kijkt naar de prijzen van de diverse gerechten! Het restaurant is leuk ingericht; de grote ramen en lange loungebanken zorgen voor een gezellige sfeer.

Meer informatie over restaurant Royal eten en drinken

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Royal eten en drinken

Ans D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was gezellig druk, waardoor er een leuke sfeer ontstond. De bediening was goed en hartelijk, waardoor je je welkom voelt en het eten was lekker. Ik ga zeker nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Carpaccio was lekker, maar wel een beetje te koud, wat zonde is van de smaak. Temperatuur trok gelukkig snel bij.
Kalfsoester was heerlijk. Aardappelgerechtje en prei waren ook erg lekker, maar weinig, waardoor wij er extra frietjes bij besteld hebben, die overigens heerlijk krokant waren. Als dessert hadden wij sereh panacotta. Deze was niet zo lekker, beetje smaakloos.
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gewoon goed no nonsense restaurant. Erg lekkere kalfsoester! De gerechten kwamen in lekker tempo achter elkaar aan. Niks op aan te merken. Erg lekker uit eten geweest!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met de AH actie heerlijk en gezellig gegeten met vlotte en zeer vriendelijke bediening.
De keus was steeds uit 2 gerechten per gang, maar dat was geen probleem
Hugo O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zou leuk zijn als er ook verteld wordt wat er op je bord ligt. Nu moest je er soms naar raden. Kleine moeite toch? Verder was het prima eten.
g.j.m. O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Sfeervol restaurant met heel veel aandacht voor de klant.
Het eten vonden wij iets minder ( erg zout en de gebakken aardappeltjes erg hard).
Mijn man had helemaal geen groente (alleen een beetje prei door de saus bij het vlees)
Heerlijke rode wijn.
De rekening was niet correct(teveel berekend duinwater wat wij niet besteld en gebruikt hebben)
Maar al met al wel een restaurant om weer eens terug te gaan.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prettige ambiance
Prima eten; vooral kalfsoester was perfect
Leuke soepkommen
Bediening was energiek en flexibel
Prima wijntje
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een gezellig huiselijk restaurant
van tevoren broodje met heerlijke huisgemaakte pesto en
Keuze uit 2 voorgerechten een soort soep (die vond de ander te zout) en heerlijke carpaccio
Hoofdmenu; gamba's of kalfsoester wat ook erg lekker was
als toetje mango compote gekozen. Je kon ook kaasplankje kiezen.
janvanruitenburg .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
gezellige locatie met prima eten en vlotte, nette bediening. de locatie ligt in een van de meest sfeervolle straatjes van Noordwijk
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super leuk restaurant met een goeie akoestiek en goeie sfeer. Het eten was heerlijk en de bediening perfect.
Geen 5 medewerkers die om en om bij je tafeltje komen en die elkaar in de weg lopen. Nee slechts 1 super goeie serveerster die alles onder controle had en uiterst vriendelijk was. Zeker een aanrader. Wij komen graag terug.
e.a.eulderink .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Royal is een mooie en sfeervolle gelegenheid, we kregen een goede bediening en smakelijk eten. Alleen had de hoeveelheid wat mij betreft iets meer mogen zijn. Voor mijn vrouw was het overigens wel genoeg.
HUUG H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hadden het AH menu en gaan hier al vele jaren met veel plezier naar toe. Maar deze keer was helaas de Kalfsoester verre van mals en dat viel erg tegen. Ook de toetjes waren wel heel simpel: een glas half gevuld met wat smaakte als yoghurt met daarop wat kruimels en fruit.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima gegeten, zeer betaalbare goede wijnen, prettige bediening......................................................................................
lenyvanbragt .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We vonden het heel gezellig leuk straatje en het was super lekker . Het is zeker aan te bevelen als ze in de buurt van Noordwijk zijn.

Vele groetjes Leny van Bragt
b O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig restaurant. Gegeten met AH actie, daardoor beperkte keuze in menu, maar het eten was prima. Tafeltjes wel dicht op elkaar. Hierdoor wat minder privacy.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Menu was lekker en voldoende. Omgeving heel rustig, gedempte gesprekken goed mogelijk. Zeker een aanrader om nogmaals te gaan eten.
jc.haasnoot .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was onverwacht erg druk toen wij binnenkwamen. Het personeel ging bijzonder goed om met deze situatie, Wat je als rumoerig zou kunnen beschouwen, werd daardoor eigenlijk erg gezellig. Wat later keerde de rust weer.
We hebben overheerlijk gegeten en genoten van de bediening en de ambiance. Top!
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
heerlijk gegeten leuke en vlotte bediening, en perfect hotel leuke gastheer en dame.nette zaak.komen zeker nog een keer terug
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De ontvangst was correct. De inrichting was smaakvol. De bediening was goed, we hoefden niet lang op de gerechten te wachten. Het eten was ook goed.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten was het, vriendelijke bediening.
Ik had per ongeluk voor vrijdag gereserveerd en kwamen pas zaterdag dat was geen probleem voor het personeel petje af, al met al een gezellig etentje voor herhaling vatbaar.