Royal eten en drinken

Voorstraat 76 2201 HZ Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Royal eten en drinken

Royaal uit eten!

In het hart van het dorpje Noordwijk, ligt Royal eten en drinken. Het restaurant maakt zijn naam waar, de porties zijn inderdaad royaal. Helemaal als je kijkt naar de prijzen van de diverse gerechten! Het restaurant is leuk ingericht; de grote ramen en lange loungebanken zorgen voor een gezellige sfeer.

Meer informatie over restaurant Royal eten en drinken

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gebruik gemaakt van de restaurantzegels van AH. Keuze uit twee voor, hoofd en nagerechten .
Niet veel keus, maar prima gegeten
Wiersema .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij eten hier vaak. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Altijd goed. De service is gemoedelijk en huiselijk. Druk maar gezellig.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten. Vriendelijk personeel.
Gezellig druk. Parkeren na 18.00 uur geen probleem, prima lokatie.
Voor herhaling vatbaar!
herman H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij aten hier met AH-kaarten. Toen wij arriveerden was het nog niet zo druk en kregen we zeer snel ons voorgerecht en een beetje tè snel daarna ons hoofdgerecht; vervolgens werd het zeer druk (bijna laatste AH-kaartendag) en hebben we erg lang op ons nagerecht moeten wachten. We kregen te horen dat iedereen tegelijk kwam en dat het personeel daar niet op berekend was en het niet bij de reservering (op de site) kon aanpassen (de tijd'slots'), temeer daar mensen ook wel verkeerd reserveren (dus direct via Iens en niet via AH-Iens) en die moeten ook geholpen worden.... Alles was wel erg smakelijk.
W.P. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ongedwongen prettige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Prijs /kwaliteit in de goede verhouding. Een fijne en gezellige avond gehad.
Fons de Haan .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fijne en gemoedelijke zaak! Wat wij erg plezierig vonden is dat wij met de A.H. actie kwamen eten, dat er toch een aanpassing van het hoofdgerecht kon plaatsvinden
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk.
Deze keer met de AH restaurant bon gegeten, prima keuzen menu hiervoor.
Moeder van 92 meegenomen ook hiervoor werd verschillende dingen aangepast.
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een heerlijk restaurant, echt een aanrader! Het restaurant zat nagenoeg vol, maar wel hadden er geen last van, het was juist gezellig.
De mensen die er werken zijn echt top, je werd ontvangen alsof je op visite kwam. Wachttijd tussen de gangen precies goed. We kregen ook wat extra's en dat maakte t helemaal af. Echt een aanrader.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De keuken was super, de bediening was prima en de ligging in de voorstraat erg mooi. Ik vind het dan alleen jammer dat de uitstraling een beetje oudbollig is. Met zo'n keuken moet er meer mogelijk zijn.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Restaurant geen hoogvlieger , maar prijs kwaliteit zeker niet verkeerd. Leuke Ambiance. Menu volgens AH-restaurantactie. Beperkte keus maar een goede carpaccio en lekkere heilbot. Jammer dat van één van de borden en flink stuk was afgebroken.
Scheffie .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We kwamen hier voor het eerst vanwege de AH actie. We hebben heerlijk gegeten. Het was een gezellige en sfeervolle avond. We komen zeker nog eens terug!
Ad J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De gerechten o.a.knolselderijsoep, maiskip en gebakken kabeljauw waren met zorg bereid overzichtelijk en speels opgediend en prima van smaak. Ook de rustige ambiance droeg bij aan een prettige sfeer. Een aanrader!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH aktie heerlijk gegeten. keuze uit twee voor, twee hoofd en twee desserts van een uitstekende kwaliteit! Ondanks de drukte een super bediening, onze complimenten! Een persoon wilde geen nagerecht maar liever "gewoon" koffie, dit was geen probleem er werd een heerlijke verwenkoffie geserveerd. Wij komen hier zeker terug!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Geen wereldschokkende gerechten, maar goed eten voor een redelijke prijs. Sfeervol restaurant als deel van een hotel. In het kader van de AH-actie had ik iets meer keuze gewenst.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Top! In een van de mooiste straten van Nederland in een fraai oud hotel / restaurant te eten. Alles in kerstsfeer, de weg erheen op de fiets was zelfs geweldig.!
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier geweest in kader van AH-actie. Het geserveerde menu was prima, krabsalade, bospaddestoelensoep, diananthaas en kabeljauw. Afgesloten met kaasplankje en lekkere rode port.

Gezellige avond met attente bediening.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Boven verwachting voor de AH actie twee eten voor 1 prijs. Gezellig restaurant waar je gezellig met elkaar kunt kletsen zonder allerlei bijgeluiden. Ook goede wijn. De service was prettig door attente en snelle bediening.
rkoeman .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker en gezellig gegeten met mijn vriendin. Vroeg begonnen en toch laat geëindigd. Goede keuze voor het AH-menu. Heerlijke soep en verrukkelijk diamant haasje.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
helaas niet best via de ah actie voor dit restaurant gekozen
we kregen direct te horen dat er een ander menu was i,p,v. dat geen er op de site stond. jammer genoeg sprak dit ons niet aan
het was duidelijk liefdeloos bereid het geheel zag er armoedig uit
weinig smaak zeer kleine porties en er zat erg veel tijd tussen de gangen de kabeljauw was koud van binnen aardappelpuree met doperwten? kom op zeg
eten een 3 bediening een 7
hier komen we niet meer terug
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
16-9 bezocht met AH-actiebon. Reservering was helaas niet doorgekomen, gelukkig nog een tafeltje vrij. Druk hotel/restaurant met lokale café-functie. Veel Noordwijkse ondernemers aan d bear en buiten, gezellige en gemoderniseerde tent. Het eten was niet super, maar wel goed, de bediening informeel, maar de wachttijden te lang. Ook was er teveel aandacht voor de vaste klanten en te weinig voor de vele AH-klanten, een gemiste kans! Vooraf zomerse kipsalade, lekker aangemaakte sla met 2 dunne plakjes kipfilet, wat mager voor een KIP-salade. Als hoofdgerecht prima varkenshaas met heerlijke gestoofde groenten. Dessert: kaasplankje met vijgenbrood volgens het menu. Het vijgenbrood bleek echter stukjes bruin brood met daarbij een losse vijg en vijgenjam. Daarnaast 4 stukjes kaas van Zacht tot pittig.
Conclusie, goed restaurant, prima prijsverhouding, maar het kan allemaal nog net iets beter qua bediening en afwerking van het eten.