Royal eten en drinken

Voorstraat 76 2201 HZ Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Royal eten en drinken

Royaal uit eten!

In het hart van het dorpje Noordwijk, ligt Royal eten en drinken. Het restaurant maakt zijn naam waar, de porties zijn inderdaad royaal. Helemaal als je kijkt naar de prijzen van de diverse gerechten! Het restaurant is leuk ingericht; de grote ramen en lange loungebanken zorgen voor een gezellige sfeer.

Meer informatie over restaurant Royal eten en drinken

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier geweest in kader van AH-actie. Het geserveerde menu was prima, krabsalade, bospaddestoelensoep, diananthaas en kabeljauw. Afgesloten met kaasplankje en lekkere rode port.

Gezellige avond met attente bediening.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Boven verwachting voor de AH actie twee eten voor 1 prijs. Gezellig restaurant waar je gezellig met elkaar kunt kletsen zonder allerlei bijgeluiden. Ook goede wijn. De service was prettig door attente en snelle bediening.
Rkoeman .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker en gezellig gegeten met mijn vriendin. Vroeg begonnen en toch laat geëindigd. Goede keuze voor het AH-menu. Heerlijke soep en verrukkelijk diamant haasje.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
helaas niet best via de ah actie voor dit restaurant gekozen
we kregen direct te horen dat er een ander menu was i,p,v. dat geen er op de site stond. jammer genoeg sprak dit ons niet aan
het was duidelijk liefdeloos bereid het geheel zag er armoedig uit
weinig smaak zeer kleine porties en er zat erg veel tijd tussen de gangen de kabeljauw was koud van binnen aardappelpuree met doperwten? kom op zeg
eten een 3 bediening een 7
hier komen we niet meer terug
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
16-9 bezocht met AH-actiebon. Reservering was helaas niet doorgekomen, gelukkig nog een tafeltje vrij. Druk hotel/restaurant met lokale café-functie. Veel Noordwijkse ondernemers aan d bear en buiten, gezellige en gemoderniseerde tent. Het eten was niet super, maar wel goed, de bediening informeel, maar de wachttijden te lang. Ook was er teveel aandacht voor de vaste klanten en te weinig voor de vele AH-klanten, een gemiste kans! Vooraf zomerse kipsalade, lekker aangemaakte sla met 2 dunne plakjes kipfilet, wat mager voor een KIP-salade. Als hoofdgerecht prima varkenshaas met heerlijke gestoofde groenten. Dessert: kaasplankje met vijgenbrood volgens het menu. Het vijgenbrood bleek echter stukjes bruin brood met daarbij een losse vijg en vijgenjam. Daarnaast 4 stukjes kaas van Zacht tot pittig.
Conclusie, goed restaurant, prima prijsverhouding, maar het kan allemaal nog net iets beter qua bediening en afwerking van het eten.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gegeten met 8 personen. Prima keuze menu van AH bonnen. Goede porties . Leuke tafel tussen de schuifdeuren en vriendelijke bediening. Kortom de moeite waard om te gaan eten. En gratis parkeren voor de deur!
Talithatuyn91 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker eten, hele prettige sfeer en goede bediening. Bediening was iets minder snel naarmate het drukker werd maar niet storend.Hielden goed rekening met mijn lactose allergie. Heb een hele fijne avond gehad!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een keuze menu. Met als vooraf gekozen een heerlijke kipsalade. Hoofdschotel vis, de zeebaars leuk opgediend. En als afsluiting de sorbet met extra slagroom. Uitstekend gegeten met goede en vlotte bediening. Is zeker aan te bevelen met vooral "prijs" 2 voor 1.
Bcwolde .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Alleen de rekening klopte na afloop niet . De fout is hersteld. Verder alles meer dan lof. Volgend jaar weer !
Tineke_StH .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Royal.
Vooraf zomersalade, was lekker fris en goede bite.
Hoofdgerecht varkenshaas met brie, aard., weinig groente had van mij meer mogen zijn.
Echt heerlijke combi.
Als dessert kaasplankje, was een heerlijke afsluiter.
Hele vriendelijke serveerster .
Al met al een geslaagde avond, komen zeker terug.
Sarina.tijsen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik ben met drie vriendinnen bij Royal wezen eten. Het zag er verzorgt uit en het smaakte voortreffelijk.

Wel een opmerking. Twee hadden varkenshaas was uitstekend en ruim voldoende, maar mijn vriendin en ik hadden baars die was erg aan de kleine kant. En wij miste op onze sorbet onze slagroom.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben prima gegeten. Leuk restaurant! De bediening was vriendelijk. Gewoon een gezellig restaurant. Een aanrader als je snel en lekker wilt eten.
Helmus43 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Recht toe recht aan lekker eten in een ongedwongen sfeer.Compliment voor de reële prijzen voor water en dranken. Van harte aanbevolen.
Vannus .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ah actie: Jammer keuze beperkt. Wat we hadden gekozen smaakte lekker!
Bediening : vrolijke, gezellige en hardwerkende vrouw! Had altijd nog even tijd voor een praatje, met humor!
Komen zeker weer terug, ook zonder ah actie
Atiebekker .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
heerlijk gegeten vriendelijke en gastvrije bediening zeker nog een x terug,Het vlees en de rest was heerlijk ook de sorbet toe was heerlijk
Pjdemooy .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lekker dicht bij huis vanuit Rijnsburg. We konden het op de fiets af.Parkeren altijd een probleem in Noordwijk binnen.Sfeer goed, bediening vriendelijk en het eten heel erg lekker en ruim voldoende.
Rkoeman .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk genoten van het AH-menu. Heerlijk zacht, mals varkenshaasje met brie.
En dan als toetje de zomersorbet: lekker fris en fruitig.
Anneliesvandeursen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Via de actie van AH heerlijk gegeten. Mooie presentatie, lekkere huiswijn en vriendelijke bediening. Gastheer en gastvrouw gingen goed om met moment van enorme drukte. Aanrader!!
Alleen jammer dat voor de ingang er altijd weer de notoire rokers staan.....
Germabesselink .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mooi sfeervol restaurant. De bediening was heel vriendelijk. Het eten was lekker, hoewel de varkenshaas bestond uit maar twee kleine stukjes. De vis was echter ruimschoots voldoende en erg smaakvol. De extra bijbestelde patat werd vergeten,hetgeen men heel vervelend vond. Dat werd gelijk gecompenseerd met een gratis kopje koffie na het dessert. De sorbet was heel fris van smaak, zonder slagroom. Kwestie van smaak. Ik vond hem heerlijk. Mijn partner heeft hem liever wat zoeter. Al met al is dit restaurant zeker een aanrader.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We hadden gekozen voor een speciaal "150 jaar Noordwijk" menu.
Een heerlijke gebonden oma tomatensoep als voorgerecht, daarna een varkenshaas die fantastisch was.
Als nagerecht een fruitrijke, seizoensgebonden, sorbet!
De witte wijn was ook zeer. Smaakvol.

Hier gaan we zeker nog een keer naartoe!
Zeer vriendelijk personeel