Royal eten en drinken

Voorstraat 76 2201 HZ Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Royal eten en drinken

Royaal uit eten!

In het hart van het dorpje Noordwijk, ligt Royal eten en drinken. Het restaurant maakt zijn naam waar, de porties zijn inderdaad royaal. Helemaal als je kijkt naar de prijzen van de diverse gerechten! Het restaurant is leuk ingericht; de grote ramen en lange loungebanken zorgen voor een gezellige sfeer.

Meer informatie over restaurant Royal eten en drinken

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk.
Deze keer met de AH restaurant bon gegeten, prima keuzen menu hiervoor.
Moeder van 92 meegenomen ook hiervoor werd verschillende dingen aangepast.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De keuken was super, de bediening was prima en de ligging in de voorstraat erg mooi. Ik vind het dan alleen jammer dat de uitstraling een beetje oudbollig is. Met zo'n keuken moet er meer mogelijk zijn.
rienineke .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Restaurant geen hoogvlieger , maar prijs kwaliteit zeker niet verkeerd. Leuke Ambiance. Menu volgens AH-restaurantactie. Beperkte keus maar een goede carpaccio en lekkere heilbot. Jammer dat van één van de borden en flink stuk was afgebroken.
Scheffie .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We kwamen hier voor het eerst vanwege de AH actie. We hebben heerlijk gegeten. Het was een gezellige en sfeervolle avond. We komen zeker nog eens terug!
Ad J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De gerechten o.a.knolselderijsoep, maiskip en gebakken kabeljauw waren met zorg bereid overzichtelijk en speels opgediend en prima van smaak. Ook de rustige ambiance droeg bij aan een prettige sfeer. Een aanrader!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH aktie heerlijk gegeten. keuze uit twee voor, twee hoofd en twee desserts van een uitstekende kwaliteit! Ondanks de drukte een super bediening, onze complimenten! Een persoon wilde geen nagerecht maar liever "gewoon" koffie, dit was geen probleem er werd een heerlijke verwenkoffie geserveerd. Wij komen hier zeker terug!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Geen wereldschokkende gerechten, maar goed eten voor een redelijke prijs. Sfeervol restaurant als deel van een hotel. In het kader van de AH-actie had ik iets meer keuze gewenst.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Top! In een van de mooiste straten van Nederland in een fraai oud hotel / restaurant te eten. Alles in kerstsfeer, de weg erheen op de fiets was zelfs geweldig.!
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier geweest in kader van AH-actie. Het geserveerde menu was prima, krabsalade, bospaddestoelensoep, diananthaas en kabeljauw. Afgesloten met kaasplankje en lekkere rode port.

Gezellige avond met attente bediening.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Boven verwachting voor de AH actie twee eten voor 1 prijs. Gezellig restaurant waar je gezellig met elkaar kunt kletsen zonder allerlei bijgeluiden. Ook goede wijn. De service was prettig door attente en snelle bediening.
rkoeman .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker en gezellig gegeten met mijn vriendin. Vroeg begonnen en toch laat geëindigd. Goede keuze voor het AH-menu. Heerlijke soep en verrukkelijk diamant haasje.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
helaas niet best via de ah actie voor dit restaurant gekozen
we kregen direct te horen dat er een ander menu was i,p,v. dat geen er op de site stond. jammer genoeg sprak dit ons niet aan
het was duidelijk liefdeloos bereid het geheel zag er armoedig uit
weinig smaak zeer kleine porties en er zat erg veel tijd tussen de gangen de kabeljauw was koud van binnen aardappelpuree met doperwten? kom op zeg
eten een 3 bediening een 7
hier komen we niet meer terug
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
16-9 bezocht met AH-actiebon. Reservering was helaas niet doorgekomen, gelukkig nog een tafeltje vrij. Druk hotel/restaurant met lokale café-functie. Veel Noordwijkse ondernemers aan d bear en buiten, gezellige en gemoderniseerde tent. Het eten was niet super, maar wel goed, de bediening informeel, maar de wachttijden te lang. Ook was er teveel aandacht voor de vaste klanten en te weinig voor de vele AH-klanten, een gemiste kans! Vooraf zomerse kipsalade, lekker aangemaakte sla met 2 dunne plakjes kipfilet, wat mager voor een KIP-salade. Als hoofdgerecht prima varkenshaas met heerlijke gestoofde groenten. Dessert: kaasplankje met vijgenbrood volgens het menu. Het vijgenbrood bleek echter stukjes bruin brood met daarbij een losse vijg en vijgenjam. Daarnaast 4 stukjes kaas van Zacht tot pittig.
Conclusie, goed restaurant, prima prijsverhouding, maar het kan allemaal nog net iets beter qua bediening en afwerking van het eten.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gegeten met 8 personen. Prima keuze menu van AH bonnen. Goede porties . Leuke tafel tussen de schuifdeuren en vriendelijke bediening. Kortom de moeite waard om te gaan eten. En gratis parkeren voor de deur!
talithatuyn91 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker eten, hele prettige sfeer en goede bediening. Bediening was iets minder snel naarmate het drukker werd maar niet storend.Hielden goed rekening met mijn lactose allergie. Heb een hele fijne avond gehad!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een keuze menu. Met als vooraf gekozen een heerlijke kipsalade. Hoofdschotel vis, de zeebaars leuk opgediend. En als afsluiting de sorbet met extra slagroom. Uitstekend gegeten met goede en vlotte bediening. Is zeker aan te bevelen met vooral "prijs" 2 voor 1.
bcwolde .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Alleen de rekening klopte na afloop niet . De fout is hersteld. Verder alles meer dan lof. Volgend jaar weer !
Tineke_StH .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Royal.
Vooraf zomersalade, was lekker fris en goede bite.
Hoofdgerecht varkenshaas met brie, aard., weinig groente had van mij meer mogen zijn.
Echt heerlijke combi.
Als dessert kaasplankje, was een heerlijke afsluiter.
Hele vriendelijke serveerster .
Al met al een geslaagde avond, komen zeker terug.
sarina.tijsen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik ben met drie vriendinnen bij Royal wezen eten. Het zag er verzorgt uit en het smaakte voortreffelijk.

Wel een opmerking. Twee hadden varkenshaas was uitstekend en ruim voldoende, maar mijn vriendin en ik hadden baars die was erg aan de kleine kant. En wij miste op onze sorbet onze slagroom.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben prima gegeten. Leuk restaurant! De bediening was vriendelijk. Gewoon een gezellig restaurant. Een aanrader als je snel en lekker wilt eten.