Royal eten en drinken

Voorstraat 76 2201 HZ Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Royal eten en drinken

Royaal uit eten!

In het hart van het dorpje Noordwijk, ligt Royal eten en drinken. Het restaurant maakt zijn naam waar, de porties zijn inderdaad royaal. Helemaal als je kijkt naar de prijzen van de diverse gerechten! Het restaurant is leuk ingericht; de grote ramen en lange loungebanken zorgen voor een gezellige sfeer.

Meer informatie over restaurant Royal eten en drinken

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

vdlugt .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima gegeten, zeer betaalbare goede wijnen, prettige bediening......................................................................................
b O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig restaurant. Gegeten met AH actie, daardoor beperkte keuze in menu, maar het eten was prima. Tafeltjes wel dicht op elkaar. Hierdoor wat minder privacy.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Menu was lekker en voldoende. Omgeving heel rustig, gedempte gesprekken goed mogelijk. Zeker een aanrader om nogmaals te gaan eten.
jc.haasnoot .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was onverwacht erg druk toen wij binnenkwamen. Het personeel ging bijzonder goed om met deze situatie, Wat je als rumoerig zou kunnen beschouwen, werd daardoor eigenlijk erg gezellig. Wat later keerde de rust weer.
We hebben overheerlijk gegeten en genoten van de bediening en de ambiance. Top!
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
heerlijk gegeten leuke en vlotte bediening, en perfect hotel leuke gastheer en dame.nette zaak.komen zeker nog een keer terug
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De ontvangst was correct. De inrichting was smaakvol. De bediening was goed, we hoefden niet lang op de gerechten te wachten. Het eten was ook goed.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten was het, vriendelijke bediening.
Ik had per ongeluk voor vrijdag gereserveerd en kwamen pas zaterdag dat was geen probleem voor het personeel petje af, al met al een gezellig etentje voor herhaling vatbaar.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is top! Heerlijke gerechten geserveerd met goede wijnen. Prettige ambiance met gezellig personeel.
Dini L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
een heel gezellig restaurant met goede kwaliteit eten
fantastische ligging in het hart van Noordwijk Binnen
voor senioren zeker aan te raden
wij komen hier zeker terug !
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zoals al vermeld grote porties maar van een goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Door de plaatsing van de tafeltjes met een lange bank weinig privacy.
Niels L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Maaltijd was lekker. Rode wijn was erg goed. Personeel was niet erg service gericht. Onze reservering stond niet op de lijst.
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gebruik gemaakt van de restaurantzegels van AH. Keuze uit twee voor, hoofd en nagerechten .
Niet veel keus, maar prima gegeten
Wiersema .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij eten hier vaak. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Altijd goed. De service is gemoedelijk en huiselijk. Druk maar gezellig.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten. Vriendelijk personeel.
Gezellig druk. Parkeren na 18.00 uur geen probleem, prima lokatie.
Voor herhaling vatbaar!
herman H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij aten hier met AH-kaarten. Toen wij arriveerden was het nog niet zo druk en kregen we zeer snel ons voorgerecht en een beetje tè snel daarna ons hoofdgerecht; vervolgens werd het zeer druk (bijna laatste AH-kaartendag) en hebben we erg lang op ons nagerecht moeten wachten. We kregen te horen dat iedereen tegelijk kwam en dat het personeel daar niet op berekend was en het niet bij de reservering (op de site) kon aanpassen (de tijd'slots'), temeer daar mensen ook wel verkeerd reserveren (dus direct via Iens en niet via AH-Iens) en die moeten ook geholpen worden.... Alles was wel erg smakelijk.
W.P. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ongedwongen prettige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Prijs /kwaliteit in de goede verhouding. Een fijne en gezellige avond gehad.
Fons de Haan .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fijne en gemoedelijke zaak! Wat wij erg plezierig vonden is dat wij met de A.H. actie kwamen eten, dat er toch een aanpassing van het hoofdgerecht kon plaatsvinden
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk.
Deze keer met de AH restaurant bon gegeten, prima keuzen menu hiervoor.
Moeder van 92 meegenomen ook hiervoor werd verschillende dingen aangepast.
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een heerlijk restaurant, echt een aanrader! Het restaurant zat nagenoeg vol, maar wel hadden er geen last van, het was juist gezellig.
De mensen die er werken zijn echt top, je werd ontvangen alsof je op visite kwam. Wachttijd tussen de gangen precies goed. We kregen ook wat extra's en dat maakte t helemaal af. Echt een aanrader.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De keuken was super, de bediening was prima en de ligging in de voorstraat erg mooi. Ik vind het dan alleen jammer dat de uitstraling een beetje oudbollig is. Met zo'n keuken moet er meer mogelijk zijn.