Royal Curry

Damlaan 25 2265 Leidschendam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Royal Curry

In hartje Leidschendam vind je Royal Curry. Een Indian Tandoori Restaurant waar de geuren je verleiden. Een explosie van kleuren en smaken hoort bij de Indiase keuken en dus ook bij Royal Curry. Laat vooral je smaakpapillen hun werk doen en geniet van een heerlijk avondje uit met vrienden of familie.

Meer informatie over restaurant Royal Curry

• : Op de Damlaan geld gedurende winkelopeningstijden een maximale parkeerduur van 1,5 uur d.m.v. een blauwe schijf. Echter achter het theater (Rijnlandstraat) is voldoende gratis parkeergelegenheid zonder enige restrictie en aan het einde van de Damlaan bevi

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Royal Curry

Liane S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten!
Anoeshka V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mixed grill menu gegeten, voorgerecht heerlijke Samosa en chicken chat, de gerechten waren heerlijk. Het hoofdgerecht bestond uit tandoori mixed grill, rogan josh, baigan bharta, rijst, nanbrood met Raita. Het eten was voortreffelijk, en zoveel dat we een doggie bag mee naar huis hebben genomen. De toetjes ijs kulfa en gulab jamun waren de kers op de taart. Dit Restaurant is een aanrader!!
nancy S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
wederom heerlijk gegeten.
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten
André N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima voor een lekker hapje Indian. Enthousiaste eigenaar. Kwaliteit en smaak eten prima. Bediening ok. Leuke aanwinst voor Leidschendam.
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Rustig restaurant met vriendelijke bediening.
Engels sprekende serveerster heeft collega gestuurd.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Beetje lang gewacht voordat besteld kon worden. Geen Indiase ambiance; zou elk restaurant kunnen zijn. Heerlijk eten! En daar gaat het toch vooral om. Mooie smaken; hoeveelheid voldoende. Beetje jammer dat ik om de op de site aangekondigde korting moest vragen...
Evert W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten ,alleen jammer dat bij de afrekening , de korting van 20% niet vermeld stond , toen ik daarom vroeg werd direct de korting in rekening gebracht ,echter zonder excuses te maken en mij verder geen blik waardig te gunnen ,zeer arrogant ! Jammer ..
Paulien O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Eten was zeer smakelijk en goed klaar gemaakt. Bediening reageerde niet erg snel op vragen van klanten.
Sandhya H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke vers bereide maaltijden!!!
wallydewalvis W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goede ontvangst, lekker gegeten, hebben eigenaar gevraagd om een menu te maken waarbij we kennis konden maken met verschillende gerechten. Ruim voldoende bedienend personeel aanwezig waardoor af en toe dubbel of driedubbel werd gevraagd of we wat wilden drinken.
Ook een stel die hun hond meenamen het restaurant in.....dat kan echt niet (vinden wij)
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was heel erg goed. Vooraf een Dal soep en daarna de beef madras. De bediening was ook erg vriendelijk. We gaan zeker nog een keer terug!
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten en voldoende !
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten is erg smaakvol en redelijk geprijsd. Er is veel keuze in verschillende curry gerechten van mild tot heet. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Gisella M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lieve bediening, lekker eten. Mag iets meer voor t geld dat je betaald maar dat komt omdat t eten lekker is. Rustige inrichting is ook heel fijn.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het eten was echt goed en lekker. Echter neem er wel Naan bij, want dat maakt het wat completer. Verder is het het aan te raden, advies aan de eigenaar te vragen, waanneer men een saus bij het gerecht wil hebben. Ik heb mint en yoghurt sauzen bij mijn lamsvlees genomen op zijn advies en dat maakte het gerecht pas echt compleet en erg lekker.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten en goede service. Wij komen hier vaker en het is altijd een feestje!
nancy S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Mooi restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk traditioneel indiaas eten. Eindelijk een restaurant gevonden die de prawn puri heeft en die was heerlijk. Wij komen terug.
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het ontvangst is zeer vriendelijk. Uitleg over het eten wordt op goede wijze gegeven. De sfeer is gemoedelijk en casual. De verlicht is naar mijn smaak te veel waardoor er geen ‘intieme sfeer’ is. Het straalt hierdoor geenwarmte uit.
Het eten is heerlijk en wordt op een goed tempo geserveerd. Het personeel vraagt regelmatig of alles naar wens is.
We vinden de kipstukjes in de curry te groot gesneden waardoor het vlees wat droog is. Dot zou beter kunnen.
We hadden een verkeerde keuze van wijn. De huiswijn smaakte minder goed in combinatie met de heerlijke soep. Advies over de wijn bij het eten, zou een pluspunt zijn. We komen zeker nog eens terug.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten !!! Echt een aanrader.