Royal Curry

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Royal Curry

In hartje Leidschendam vind je Royal Curry. Een Indian Tandoori Restaurant waar de geuren je verleiden. Een explosie van kleuren en smaken hoort bij de Indiase keuken en dus ook bij Royal Curry. Laat vooral je smaakpapillen hun werk doen en geniet van een heerlijk avondje uit met vrienden of familie.

Meer informatie over restaurant Royal Curry

• : Op de Damlaan geld gedurende winkelopeningstijden een maximale parkeerduur van 1,5 uur d.m.v. een blauwe schijf. Echter achter het theater (Rijnlandstraat) is voldoende gratis parkeergelegenheid zonder enige restrictie en aan het einde van de Damlaan bevi

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Royal Curry

Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Reservering bij ander restaurant geannuleerd voor kerst en hier een tafel geboekt. Zegt genoeg toch!
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hartelijke ontvangst, goede bediening, prima gerechten en 20% kortong door boeking via IENS,
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk uitgebreid eten. Veel keuze en variatie
Alma B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ruime keus en goede prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Waren hier de eerste keer, maar voor herhaling vatbaar
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met een groep van 16 personen gaan eten. Drie gangen menu afgesproken met koffie na. De ontvangst, bediening en sfeer was prima en de opgediende gerechten, zowel voor-, hoofd- als nagerechten waren stuk voor stuk heerlijk en voldoende. De eigenaar gedroeg zich als een echte gastheer, en legde goed de verschillende gerechten uit en vroeg ook of mensen iets niet lusten. Ook de overige bediening was keurig en correct. Water gewoon in karaffen op tafels is echt een pluspunt! Het was voor veel deelnemers een eerste kennismaking met indiaas eten, maar zeker niet de laatst.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker Indiaas gegeten voor een prettige prijs. Bediening was correct en we werden snel geholpen.
Een heel klein minpuntje is dat onze kleding/jassen na afloop naar eten roken.
Liset V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik heb hier voor de derde keer gegeten; bediening is nog wat klungelig maar al heel wat beter dan de vorige keren. Ik vond het niet storend. Het eten is heerlijk en de sfeer is prima.
Maya B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij waren heel vriendelijk ontvangen.medewerkers waren ook aardig.
We hebben heel erg lekker gegeten.
Is een aanrader voor de volgende keer.
Dankje wel Royal Curry en iens
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hadden via de ah aktie geboekt, maar eigenlijk kon je daar niet op vrijdag of zaterdag met de aktie komen eten, maar gelukkig mochten we blijven, ook omdat het de laatste dag was van de aktie...heerlijk gegeten, echt voortreffelijk..kregen meer dan genoeg van al dat lekkers...echt een aanrader en gaan er daarom zeker nog eens eten..toch wel goed die akties...zo kom je nog ergens, waar je verder niet zo gauw bij stilstaat om er te gaan eten....echt top
Sjc S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Alles vers bereid en warm. We hadden het restaurant. Voor ons twee. Wel stonden er resreveringsbordjes, wij waren er ook erg vroeg
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Als altijd bij Royal Curry weer heerlijk gegeten, ook, zoals nu, met de AH actie. Eten is prima en leuke bediening en service. Inrichting is gezellig. Prima avondje uit en voor herhaling vatbaar.
Florentina1 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hier gegeten met AH restaurantactie. Bijna alle kunnen kiezen van de kaart.
Lekker gegeten, de kip in de curry vond ik te droog.
Dessert niet bijzonder.
Ik kom hier nog wel terg
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met AH korting beperkte keuze en en smaak en variatie van de gekozen gerechten viel wat tegen.
Gastheer deed zijn best helaas waren we toch teleurgesteld.
Marina 1.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Met de AH actie, daarmee was de kaart iets ingeperkt, maar keus te over.
Vooraf kregen we Paperdam met 3 dipsausjes (mango chutney, munt yoghurt en een rode saus met peper).
Het voorgerecht: Samosa en Kip tandoori kebab, hoofd: Kip Kasmiri en Butter Chicken, en als dessert ijs Kulfi en Gulab Jamun. Allemaal bijzonder lekker.
Verder is de service zeer goed, de inrichting is modern en sfeervol, rustige muziek op de achtergrond. Ook fijne locatie, makkelijk bereikbaar, gratis parkeren. We komen zeker terug!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Keuze voldoende uit voor- en hoofdgerecht. Helaas maar 2 keuzes bij het dessert. Beiden vonden we niet lekker. Jammer dat we niet van de kaart mochten kiezen. De toetjes bij een Indiaas restaurant zijn over het algemeen niet fantastisch maar hier stond ook dame blanche op de kaart.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met de AH-actie gegeten bij Royal Curry. Ruime keuze in gerechten van mild naar zeer heet, prijs/kwaiteit goed, ontvangst/bediening zeer vriendelijk. Prima adres om een keer terug te komen.
Nicolette S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Voor de verjaardag van onze dochter waren we op zoek naar een indiaas restaurant en zijn uiteindelijk bij Royal Curry terecht gekomen. Het was een maandagavond en erg rustig, maar wat een heerlijk eten!! Van het brood tot de voorgerechten, de curry's en de garnalen. Alles even lekker. De bediening was ontzettend vriendelijk. Echt een aanrader. Wij gaan er zeker nog een keer heen binnenkort!!
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke bediening, uitgebreide kaart, heerlijk gegeten. De gerechten worden op een rechaud in het midden van de tafel geplaatst, je kunt dus delen.
P. C. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijne sfeer. Goede en prettige bediening. Heel lekker eten. Kortom we waren zeer tevreden.
Youp V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekkere en ruime keuze. Alle klassiekers zijn er, maar ook zeker een aantal verrassende (vegetarische) opties! Lekkerste mango lassi die ik in mijn leven op heb.