Royal Curry

Damlaan 25 2265 Leidschendam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Royal Curry

In hartje Leidschendam vind je Royal Curry. Een Indian Tandoori Restaurant waar de geuren je verleiden. Een explosie van kleuren en smaken hoort bij de Indiase keuken en dus ook bij Royal Curry. Laat vooral je smaakpapillen hun werk doen en geniet van een heerlijk avondje uit met vrienden of familie.

Meer informatie over restaurant Royal Curry

• : Op de Damlaan geld gedurende winkelopeningstijden een maximale parkeerduur van 1,5 uur d.m.v. een blauwe schijf. Echter achter het theater (Rijnlandstraat) is voldoende gratis parkeergelegenheid zonder enige restrictie en aan het einde van de Damlaan bevi

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Royal Curry

Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Altijd verse ingredienten en constante kwaliteit! Mooi restaurant met attente en snelle service dat we ook daarom vaak bezoeken.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Vriendelijk personeel, mooi restaurant..eten vond ik niet smaakvol..beetje vlak van smaak.
Wopke K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Eten was echt goed, veel smaak invoorafje en in hoofdgerecht. inrichting is te veel licht waardoor de sfeer noet goed aanvoelt. Service is wel goed, altijd netjes geholpen en te woord gestaan, uitleg gekregen. Zeker de moeite waard om heen te gaan.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Uitstekend menu, alles iedere keer weer fantastisch lekker. Muziek uit India, rustig op achtergrond en aangepast aan westerse smaak.
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima restaurant, eten is goed van smaak en kwaliteit, punt van aandacht is de bediening, die mag wel iets attenter, doordat men continu bezig is met thuisbezorgd bestellingen verslapt de aandacht aan tafel wat, ik snap thuisbezorgd zijn ook klanten maar persoonlijk zou mijn voorkeur bij de klanten in een vol restaurant liggen, hierdoor wat lang op ons hoofdgerecht moeten wachten, of wellicht de bediening/keuken personeel wat uitbreiden op drukke avonden, al met al een fijne avond, laat je er zeker niet door tegenhouden want men is verder vriendelijk.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk indiaas gegeten! Aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten aardige bediening kortom dikke aanrader
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het zag er heel goed uit ,eten was heerlijk . Is een aanrader ,was er alleen niet druk jammer voor die mensen .
groeten
wil de konink
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Vriendelijke bediening. Rustig en harmonisch ingericht. Heerlijk eten met specifieke smaken. En goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!
Natascha P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Superlekker gegeten, alles even smaakvol. Wij komen snel terug!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Een leuke gevarieerde kaart die je keus begeleidt van mild naar heet. Vegetarische keus en mogelijkheden als side dish. En ze bezorgen ook thuis! Dat gaan we ook uitproberen.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk eten en geweldige bediening
Suzanna S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij komen hier zeker 2x per maand en het eten is altijd super lekker. Het leuke aan dit Indiase restaurant, is dat het ook gezellig ingericht is, in tegenstelling tot de meeste andere Indiase restaurants. Het is een gezellige, ontspannen sfeer en altijd smullen want het eten is verrukkelijk!
Job H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Goed, we gaan het niet over de inrichting, indeling en uitstraling hebben. We kwamen om te eten. Met een 8.7 op basis van 199 reviews, moest het gewoon goed zijn. Bij binnenkomst vroegen we ons meteen af, waarom een zo’n goed gewaardeerd restaurant het zo rustig had.

Na een vriendelijke ontvangst, eerst maar een biertje en een wijn. Al snel volgde de Urad Plain Papad, welke door 3 sauzen ondersteund werden.

Het hoofdgerecht bestond uit Butter chicken’, geroosterde kip Tikka en lam Biriana. Dit alles met bijbehorende Basmati rijst en groenten welke uiteraard op smaak zijn gebracht met originele Indiaase kruiden. Gewoon heerlijk!

Als afsluiter, zelfgemaakt ijs in diverse smaken… Toppertje!

Heel vreemd dat een restaurant van dergelijke kwaliteit het zo rustig had. Alles klopte. De smaak van de de diverse kipgerechten, het lamsgerecht en de rijst waren goed op elkaar afgestemd en het visuele aspect verdient wat ons betreft, ook een dikke 9,

Persoonlijk zou ik meer schermen neerzetten bij delen in het restauarant, die minder snel bezet zijn. En vooral op plaatsen waar je regelrecht de keuken en wc-ingang inkijkt. Het wordt dan een stuk intiemer en je kunt je veel meer richten op de heerlijke gerechten en je tafelgenoot, zonder steeds door genoemde factoren afgeleid te worden.
Wiebe V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en dat allemaal voor een schappelijke prijs. Aanrader!
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gewoon lekkeker eten en genoeg keuze
Servaasvanheck V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
albert heijn kaart gold hier niet. Wel 20% korting.
Germain S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten.. echt een aanrader
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wederom erg goed gegeten
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Een mooi en schoon restaurant. Heerlijk gegeten.