Royal Curry

Damlaan 25 2265 Leidschendam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Royal Curry

In hartje Leidschendam vind je Royal Curry. Een Indian Tandoori Restaurant waar de geuren je verleiden. Een explosie van kleuren en smaken hoort bij de Indiase keuken en dus ook bij Royal Curry. Laat vooral je smaakpapillen hun werk doen en geniet van een heerlijk avondje uit met vrienden of familie.

Meer informatie over restaurant Royal Curry

• : Op de Damlaan geld gedurende winkelopeningstijden een maximale parkeerduur van 1,5 uur d.m.v. een blauwe schijf. Echter achter het theater (Rijnlandstraat) is voldoende gratis parkeergelegenheid zonder enige restrictie en aan het einde van de Damlaan bevi

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Royal Curry

Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hadden met Iens 20% korting op de rekening dus dat was een leuke meevaller
De kaart is uitgebreid waardoor het tijd kost om te ontdekken wat je wilt eten maar met een mandje pamedum is fat goed te overbruggen. We hebben uiteindelijk een menuutje gegeten waarbij vooraf een soep en daarna een tandori, groenten curry en kipmadrs werden geserveerd. Nog een Indiaas ijsje en iets met deegballetjes. Zelf vind ik tandoori minder omdat ik het te droog vind. Een curry of meerdere gerechtjes daar beleef ik meer plezier aan. Het menu voorziet in alles. Vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer. Een restaurant om zeker naar terug te gaan
H.m. K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten .lekkere rode wijn .goede bediening .Nette zaak Aanrader!
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekkere rijsttafels gegeten en alles op ! Toppie
anita V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben weer heerlijk gegeten!
Ralph W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Lekker kipmenu gegeten met goede uitleg over de gerechten.
De gerechten werden in rap tempo geserveerd en er is 3x gevraagd of we al uitgegeten waren. Leek alsof men haast had om de tafel vrij te maken.
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Dit is echt heelijk eten! hier en daar kan het wellicht wat verfijnder, maar dat komt doordat ik zelf van Indiase afkomst ben waardoor ik een hogere standaard heb. Verder zou ik het leuker vinden indien de menukaart wordt voorzien van meer bijzondere gerechten ipv de standaard curries zoals de chicken tikka masala en butter chicken, wat je zowat in iedere Indiase restaurant verkrijgen. Indiaas eten veel meer heerlijke gerechten dan alleen deze bekende curries.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Totaal niet pittig, dus vraag daarom als je dat wilt. Het zou verder wel leuk zijn om wat Indiase accenten in het restaurant te zien. Nu is het interieur gelijk aan het vorige restaurant dat hier zat. Netjes, maar erg neutraal. En Indiase muziek hoort er eigenlijk ook wel bij. De lassi mango is overigens erg lekker.
Jerry K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Zeer uitgebreide kaart, dus veel keuze. Veel authentieke gerechten. Zeer goed klaargemaakt. Prettige setting.
Liane S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten!
Anoeshka V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mixed grill menu gegeten, voorgerecht heerlijke Samosa en chicken chat, de gerechten waren heerlijk. Het hoofdgerecht bestond uit tandoori mixed grill, rogan josh, baigan bharta, rijst, nanbrood met Raita. Het eten was voortreffelijk, en zoveel dat we een doggie bag mee naar huis hebben genomen. De toetjes ijs kulfa en gulab jamun waren de kers op de taart. Dit Restaurant is een aanrader!!
nancy S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
wederom heerlijk gegeten.
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten
André N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima voor een lekker hapje Indian. Enthousiaste eigenaar. Kwaliteit en smaak eten prima. Bediening ok. Leuke aanwinst voor Leidschendam.
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Rustig restaurant met vriendelijke bediening.
Engels sprekende serveerster heeft collega gestuurd.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Beetje lang gewacht voordat besteld kon worden. Geen Indiase ambiance; zou elk restaurant kunnen zijn. Heerlijk eten! En daar gaat het toch vooral om. Mooie smaken; hoeveelheid voldoende. Beetje jammer dat ik om de op de site aangekondigde korting moest vragen...
Evert W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten ,alleen jammer dat bij de afrekening , de korting van 20% niet vermeld stond , toen ik daarom vroeg werd direct de korting in rekening gebracht ,echter zonder excuses te maken en mij verder geen blik waardig te gunnen ,zeer arrogant ! Jammer ..
Paulien O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Eten was zeer smakelijk en goed klaar gemaakt. Bediening reageerde niet erg snel op vragen van klanten.
Sandhya H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke vers bereide maaltijden!!!
wallydewalvis W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goede ontvangst, lekker gegeten, hebben eigenaar gevraagd om een menu te maken waarbij we kennis konden maken met verschillende gerechten. Ruim voldoende bedienend personeel aanwezig waardoor af en toe dubbel of driedubbel werd gevraagd of we wat wilden drinken.
Ook een stel die hun hond meenamen het restaurant in.....dat kan echt niet (vinden wij)
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was heel erg goed. Vooraf een Dal soep en daarna de beef madras. De bediening was ook erg vriendelijk. We gaan zeker nog een keer terug!