Royal Curry

Damlaan 25 2265 Leidschendam Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Royal Curry

In hartje Leidschendam vind je Royal Curry. Een Indian Tandoori Restaurant waar de geuren je verleiden. Een explosie van kleuren en smaken hoort bij de Indiase keuken en dus ook bij Royal Curry. Laat vooral je smaakpapillen hun werk doen en geniet van een heerlijk avondje uit met vrienden of familie.

Meer informatie over restaurant Royal Curry

• : Op de Damlaan geld gedurende winkelopeningstijden een maximale parkeerduur van 1,5 uur d.m.v. een blauwe schijf. Echter achter het theater (Rijnlandstraat) is voldoende gratis parkeergelegenheid zonder enige restrictie en aan het einde van de Damlaan bevi

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Royal Curry

Tim L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten en voldoende !
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten is erg smaakvol en redelijk geprijsd. Er is veel keuze in verschillende curry gerechten van mild tot heet. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Gisella M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lieve bediening, lekker eten. Mag iets meer voor t geld dat je betaald maar dat komt omdat t eten lekker is. Rustige inrichting is ook heel fijn.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het eten was echt goed en lekker. Echter neem er wel Naan bij, want dat maakt het wat completer. Verder is het het aan te raden, advies aan de eigenaar te vragen, waanneer men een saus bij het gerecht wil hebben. Ik heb mint en yoghurt sauzen bij mijn lamsvlees genomen op zijn advies en dat maakte het gerecht pas echt compleet en erg lekker.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten en goede service. Wij komen hier vaker en het is altijd een feestje!
Nans S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Mooi restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk traditioneel indiaas eten. Eindelijk een restaurant gevonden die de prawn puri heeft en die was heerlijk. Wij komen terug.
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het ontvangst is zeer vriendelijk. Uitleg over het eten wordt op goede wijze gegeven. De sfeer is gemoedelijk en casual. De verlicht is naar mijn smaak te veel waardoor er geen ‘intieme sfeer’ is. Het straalt hierdoor geenwarmte uit.
Het eten is heerlijk en wordt op een goed tempo geserveerd. Het personeel vraagt regelmatig of alles naar wens is.
We vinden de kipstukjes in de curry te groot gesneden waardoor het vlees wat droog is. Dot zou beter kunnen.
We hadden een verkeerde keuze van wijn. De huiswijn smaakte minder goed in combinatie met de heerlijke soep. Advies over de wijn bij het eten, zou een pluspunt zijn. We komen zeker nog eens terug.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten !!! Echt een aanrader.
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Chantal Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk genoten van diverse gerechten, verschillende smaken, was erg goed
BeekBroersma J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Als je 55 jaar getrouwd bent wil je dat samen op een aparte manier vieren. Golden Glory dus.
Mooie ambiance, heerlijke eten en een zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Echte gastheer en -vrouw.
Kregen zelfs nog een speciaal opgemaakt desert (ijs) met in chocolade geschreven felicitatie.
Voor ons voor herhaling vatbaar. Zal dit zeker doorvertellen naar mijn vrienden en bekenden.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!!
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het was allemaal heerlijk en gezellig, het was alleen steenkoud in het restaurant. Verbeterpuntje!
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Reservering bij ander restaurant geannuleerd voor kerst en hier een tafel geboekt. Zegt genoeg toch!
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hartelijke ontvangst, goede bediening, prima gerechten en 20% kortong door boeking via IENS,
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk uitgebreid eten. Veel keuze en variatie
Alma B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ruime keus en goede prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Waren hier de eerste keer, maar voor herhaling vatbaar
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met een groep van 16 personen gaan eten. Drie gangen menu afgesproken met koffie na. De ontvangst, bediening en sfeer was prima en de opgediende gerechten, zowel voor-, hoofd- als nagerechten waren stuk voor stuk heerlijk en voldoende. De eigenaar gedroeg zich als een echte gastheer, en legde goed de verschillende gerechten uit en vroeg ook of mensen iets niet lusten. Ook de overige bediening was keurig en correct. Water gewoon in karaffen op tafels is echt een pluspunt! Het was voor veel deelnemers een eerste kennismaking met indiaas eten, maar zeker niet de laatst.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker Indiaas gegeten voor een prettige prijs. Bediening was correct en we werden snel geholpen.
Een heel klein minpuntje is dat onze kleding/jassen na afloop naar eten roken.