Royal Curry

Damlaan 25 2265 Leidschendam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Royal Curry

In hartje Leidschendam vind je Royal Curry. Een Indian Tandoori Restaurant waar de geuren je verleiden. Een explosie van kleuren en smaken hoort bij de Indiase keuken en dus ook bij Royal Curry. Laat vooral je smaakpapillen hun werk doen en geniet van een heerlijk avondje uit met vrienden of familie.

Meer informatie over restaurant Royal Curry

• : Op de Damlaan geld gedurende winkelopeningstijden een maximale parkeerduur van 1,5 uur d.m.v. een blauwe schijf. Echter achter het theater (Rijnlandstraat) is voldoende gratis parkeergelegenheid zonder enige restrictie en aan het einde van de Damlaan bevi

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Royal Curry

Ed B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Na een vriendelijke ontvangst bleek het tafelblad erg te wippen.
Het was de reserve-tafel die uitsluitend bij grote drukte werd gebruikt.
Er was helaas geen mogelijkheid het probleem op te lossen.
Bij elke handeling wiebelden het bord en de opgediende schalen.
Zeer hinderlijk.
Koert G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Prima sfeer en goed eten, ik kom zeker nog een keer terug!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Extra papadum met pittige mango chutney als voorgerecht besteld. Daarna duurde het een uur voor het hoofdgerecht kwam. De okra was erg lekker, net als de curries en Saag alo. Jammer alleen dat de muziek echt vreselijk was, hard en nog slechter danmuziekjes in de lift of aan de lijn. We zitten in een indiaas restaurant, zet wat mooie indiase muziek op, er is genoeg keus!
De bediening is vriendelijk, maar vreselijk traag. Grote fles spa rood besteld, komt er een klein flesje. Tafel was blijkbaar net vrij, maar op loper vlekken. Die wilde men weer gebruiken, op ons verzoek een schone loper gekregen. Na een uur kwamen de curries, maar blijkbaar was niet meer bekend wat er nog meer moest komen dus werd dat aan ons gevraagd.
Vooral door de muziek en de stoelen die niet bij de tafels passen (tijdens het eten heb je geen steun in je rug want stoel kan niet aangeschoven worden) is het voor ons niet voor herhaling vatbaar. Misschien dat we eens bestellen of afhalen, want het eten an sich was lekker.
Sus K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Het eten was heel goed,de bediening wat minder,we moesten te lang wachten !!
Madhu S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Prettige bediening. Meer aandacht voor het moment waarop een gerecht wordt uitgeserveerd, zal de beleving in zijn geheel ten goede komen. Mijn partner was jarig op de dag dat wij hier dineerden. Ik had dit aangegeven via mail. Top dat men hem verrast maar net op t moment dat ik naar t toilet was. Beetje een gemiste kans. Grtz
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Stoelen zijn niet aan te schuiven aan de tafel.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening en niet duur. Echt een aanrader.
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten, authentieke smaak!
Wij komen terug.

Tips achtergrond muziek zou meer passend Indiaas kunnen zijn en alle keuzes witte wijn direct gekoeld hebben.
L B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heeeerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Kortom hier komen we terug!! Niet te duur en keuze zat. Reserveer wel. Was bommetje vol.
Sherry F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
veel indiase restaurants gehad in mijn leven, maar deze steekt met kop en schouder boven de rest uit.
je proeft dat het vlees echt authentiek is bereid, er zit veel smaak aan.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Altijd uitstekende kwaliteit van traditionele Indiase gerechten die perfect op de gewenste smaak worden gebracht. Vriendelijke en efficiënte bediening in een sfeervol restaurant.
Handoko S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het eten was heerlijk.! Een echte aanrader. Alleen de bediening was niet best.. Tijdens het serveren viel t flesje spa blauw om en het water kwam op de tafel en op mijn broek terecht. Dit kan gebeuren.
Echter, ik zou verwachten dat de tafel een beetje werd schoongemaakt en dat ik een nieuw flesje zou krijgen. Deze laatste moest ik er zelfs om vragen. Een beetje jammer. Voor de rest heb ik van de zwoele zomeravond genoten.
Claudia F.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, we gaan zeker nog een keer terug
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
heerlijk gegeten. prima restaurant aardige bediening. gaan we zeker vaker bezoeken
Gonnie M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Meer mensen zouden moeten weten hoe lekker en goed je daar kunt eten.
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hadden met Iens 20% korting op de rekening dus dat was een leuke meevaller
De kaart is uitgebreid waardoor het tijd kost om te ontdekken wat je wilt eten maar met een mandje pamedum is fat goed te overbruggen. We hebben uiteindelijk een menuutje gegeten waarbij vooraf een soep en daarna een tandori, groenten curry en kipmadrs werden geserveerd. Nog een Indiaas ijsje en iets met deegballetjes. Zelf vind ik tandoori minder omdat ik het te droog vind. Een curry of meerdere gerechtjes daar beleef ik meer plezier aan. Het menu voorziet in alles. Vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer. Een restaurant om zeker naar terug te gaan