Royal China

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Job S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Ook wij waren op vakantie in Midlaren. Wilden met (klein)kinderen ergens gaan weten. De keus viel dus op Royal China. De naam doet al iets goeds vermoeden. We hebben er geen spijt van gekregen. Hartelijke ontvangst, voortreffelijke bediening. En een zeer leuk concept, dat we (nog) niet eerder waren tegen gekomen. Leuk dat je van verschillende gerechten gebruik kunt maken en dat zelfs onbeperkt. Jammer, dat we niet in de buurt wonen. Komen we ooit nog eens in de buurt op vakantie, komen we zeker nog eens terug.
KoeFoeBoe .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Prima prijs kwaliteit verhouding: het 4 gangen menu (onbeperkt) is vooral aan te bevelen. Kortom een bezoek waard. Daarom als afscheid gedacht: tot morgen! Maar dat ligt een beetje moeilijk als je in Limburg woont.
John R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Op vakantie in Zuidlaren kwamen we een Chinees restaurant tegen wat een onbeperkt 4gangen tafelbuffet aanbood. Wij houden altijd wel van om iets nieuws uit te proberen en ook van het eten van diverse gerechtjes vinden wij fijn. Maar dit was weer iets heel anders en leek ons lekker.
Dus gingen we voor het 4gangen tafelbuffet. Wat ons te wachten stond, wisten we niet maar heeft onze stoutste dromen overtroffen. Het was heerlijk en afwisselend.
Je begint met een voorgerecht, bestaande uit een kom soep. Daarna een tussengerecht en daarna begint het tafelbuffet, elke keer maximaal 2 gerechtjes per persoon, met als afsluiter het nagerecht.

Wij kozen voor de kippensoep en de haaienvinnensoep. Daarna pangsit goreng en mini loempia's.
Als eerste kozen we bij het buffet voor kipfilet in ketjapsaus, ossenhaas, Ko Lo yoek en varkensvlees in pittige saus. 4 heerlijke gerechtjes, niet te veel niet te weinig, precies genoeg. Alleen jammer dat de dunne plakjes kip te gaar waren maar de rest was prima.
Daarna kozen we voor tongfilet, gesmoord rundvlees tsa sui mai (gepaneerd spek gehakt) en saté ajam. Ook weer heerlijk en ook weer precies de juiste hoeveelheid.
Als laatste namen we babi spek, de echte babi pangang zoals een chinees het zelf eet.
Als nagerecht namen we koffie en thee.

De bediening was zeer vriendelijk en de bestelde gerechtjes kwamen vlot door. Ook de rijst en bami werd warm gehouden door een warmhoudplaat. Het decor was zoals je verwacht van een Chinees restaurant, netjes en smaakvol ingericht.

Zoals al eerder aangegeven, houden wij van verschillende gerechtjes proeven en dit is echt een aanrader. Jammer dat Zuidlaren niet in de buurt ligt, dus als we weer in de buurt zijn dan gaan we er zeker weer eten.

Een echte AANRADER.