Royal China

Meer informatie over restaurant Royal China

Jouw recensie over het restaurant Royal China

Hans R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Sfeer, eten, locatie en bediening was allemaal dik in orde. Buiten de goede kwaliteit van het eten blijkt vriendelijkheid tot kunst verheven te zijn in dit gezellige restaurant. Wanneer ik uit eten ga en voor Chinees kies is dit mijn favoriete (en vaste) restaurant geworden.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Ontvangst was vriendelijk en persoonlijk. Bediening uitstekend, veel aandacht voor de gast, goede uitleg. ALLE producten van de Chinese Rijsttafel waren van uitstekende kwaliteit. Een favoriet kan ik daarom niet noemen. Probeer het zelf maar eens, zou ik zeggen. De Chinese inrichting is standaard, maar niet overdadig.
Elena S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Smakeloze meuk! Laf, waterig en half verbrand eten bij afhalen. Zwarte bonen saus zonder enig smaak. Knoflook kip zonder enige knoflook. Kippensoep waterig. Babi pangang aangebrand.