Roy's Tapas

Marsdiep 2 Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Roy's Tapas

Roy's Tapas

Misschien niet gelegen op het meest idyllische plekje van Capelle, de ingang van de zaak is namelijk in de parkeergarage van W.C. de Terp
(gratis parkeren en bij slecht weer droog naar binnen), maar bij binnenkomst is het een ruim opgezette zaak met veel ramen en een zonnig terras aan een vijver. Naast onbeperkt tapas (= kleine hapjes en zeker niet alleen Spaanse) serveren wij ook een Tapas proeverij, een dagmenu en een kindermenu.

Meer informatie over restaurant Roy's Tapas

donderdag t/m zondag v.a. 17.00 uur

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Netjes bedient . eten veel wel wat tegen. Inrichting was wat kaal en donker
Daphne T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wat een ontzettend leuke zaak, mooi en sfeervol ingericht, voldoende ruimte tussen de tafels. Heel sympathieke bediening en alles is mogelijk. De porties zijn heel behoorlijk en een halve portie was geen enkel probleem. Alleen maar verse producten en zeer smaakvol. Tempo bepaal je zelf door de tijd te nemen of juist snel je nieuwe bestelling door te geven. Wij namen heel erg de tijd en dat was heel fijn. Gratis parkeren om de hoek en heel schappelijk geprijsd. Echt een aanrader!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gebruik gemaakt van het tapasmenu waarbij iedereen aan tafel 2 gerechtjes per gang (totaal 4 gangen + nagerecht of koffie/thee) mag kiezen. Per gang heb je de keuze uit een stuk of 5 gerechtjes. Niet alle gerechten worden vers gemaakt wat toch jammer is bij tapas. De gastvrouw is erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant zit wel een beetje weggestopt in de parkeergarage van het winkelcentrum 'De Terp' dus het is wel even zoeken.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben met 5 personen heerlijk gegeten op zaterdagavond. Hebben gekozen voor onbeperkt tapas eten. We hadden erg veel keuze en de gerechtjes waren erg lekker. Sommige gerechtjes zijn vrij groot, dus die kan je ook delen met iemand anders uit je gezelschap. Zelfs het dessert zit bij de prijs inbegrepen, keuze uit 4 stuks. Het was die avond vrij rustig, en we werden dan ook vlot bediend. Buiten is er ook nog een terras aan het water, dat komen we in de zomer een keer testen. De ingang is in de parkeergarage, dat is niet zo uitnodigend. Binnen is het gezellig. We komen zeker een keer terug.
Nennie71 J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekkere tapas in een knus restaurant met vriendelijke gastvrouw!
Leny L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met een vriendin gegeten via de AH restaurantactie. Heerlijke tapas! Voldoende gerechtjes! Zeer vriendelijke bediening! Ruim opgezette restaurantinrichting. Een echte aanrader!
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vorig weekend weer eens bij Roy's Tapas gegeten.
Het was zoals altijd weer heerlijk. Ik had mijn ouders meegenomen. Zij waren daar voor het eerst. Ook zij vonden alle tapas heel lekker en hebben een gezellige avond gehad. De vele rondes waren zelfs teveel voor hen waardoor ze het nagerecht niet eens meer op konden. Ik heb een peper allergie maar bij Roy's Tapas weten ze daarvan af waardoor ik me nooit zorgen maak want de peper wordt altijd weggelaten uit mijn Tapas. Dit komt doordat alle Tapas zelf vers worden gemaakt door Roy. Mijn ouders vonden het lekker lang tafelen zo leuk omdat het voor hun als een echt avondje uit werd ervaren. Toen zij de rekening zagen waren zij helemaal verbaasd. Zij hadden een veel hogere rekening verwacht. Kortom bij Roy eet je veel voor weinig in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Margé V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met AH-aktie hier lekker gegeten. Ruime keus, vriendelijk personeel, gezellige inrichting. Een aanrader!
Even zoeken naar de ingang vanuit parkeergarage..
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
we hebben zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten en genoten van de super vriendelijke bediening wij komen zeker terug binnenkort
Judy R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was niet gekruid. Bepaalde etenwaren kwamen zo uit pak zonder bewerking.
Geeft niet echt het tapas gevoel , zoals je verwacht
Els W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
ten opzichte van onze 1e keer was het nog beter geworden met lekkere gerechten , heerlijke wijnen, variabel aanbod en uitstekende service kortom wij gaan zeker weer eens lekker eten daar
x_louise_x .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op zondagavond heb ik hier gegeten met mijn vriend. Wij kwamen binnen en er waren toen in totaal 12 mensen aan het eten daar. Het is een vrij grote ruimte en er staan vrij weinig tafels en stoelen in wat ervoor zorgt dat de sfeer wat minder is. Verder is de eigenaresse erg gastvrij en legt zij de gerechten goed uit. Al met al lekker gegeten (maar niet speciaal) en vriendelijke bediening.
Chevron D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Alles was prima op een paar dingentjes na: Muziek mag wat zachter, bestek mag schoner, wijn mag kouder en de bediening mag iets beter opletten.
cc.arends1952 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Omdat je Roy's Tapas via de parkeergarage binnenkomt, verwacht je niet veel. Maar eenmaal binnen ziet het er leuk en gezellig uit. De ontvangst is vriendelijk. En het eten is prima en ruim voldoende. Zeker om nog een keer voor terug te komen.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
26 november om 18:30 uur hier gaan eten. Geparkeerd in de garage was de ingang al gezellig met het open vuur. Binnen komende valt de grote zaak goed op. Werden welkom geheten en mochten een tafel van twee of drie uit kiezen. Het was erg leeg in het restaurant, wat uiteindelijk totdat wij weg gingen zo is gebleven. Totaal 4 tafels waar stelletjes van twee personen aan zaten. De AH kaart bestond uit diverse gerechten en kosten per persoon € 24 euro. De tweede persoon was gratis. Wel vreemd dat je zonder AH kaart op de duurste dagen slechts € 21,75 kwijt bent en dan onbeperkt kan eten en ook nog de vrije keuzen heb om van de gehele kaart te kiezen. Dan heeft men de AH kaart duurder gemaakt per persoon dan hun eigen kaart. Maar voor 24 euro met twee personen kan je niet klagen. Een glas wijn is geen € 2,= zoals op de IENS kaart staat, maar € 3,50.

We konden per persoon van de AH kaart kiezen uit 1 voorgerecht, 2 tussengerechten, nogmaals 2 tussengerechten, 2 hoofgerechten en 1 nagerecht. Het eten was voldoende, maar matig. Soms was de smaak erg neutraal. Misschien daar er maar heel weinig mensen waren, maar het eten werd heel snel bezorgd. We hebben tussendoor even een pauze ingelast. Toen we aan wilde geven of we de volgende ronde konden krijgen, werd deze eigenlijk al ongevraagd neergezet. Er zat een tempo in alsof men snel naar huis wilde. Het is voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. We miste iets van belangstelling bij de bediening. Het enige wat snel werd gevraagd was of het smaakte, daarna werd er weer een hoog tempo ingezet. Het stokbrood was al wat aan het uitdrogen aan de buitenzijde. Het restaurant was wat karig aangekleed en deed niet echt warm aan. Mogelijk door alle lege tafels.

Voor een snelle hap door de weeks na het boodschappen doen, snap ik dat mensen even snel tussen door naar binnen wippen. Om een avond gezellig uit te gaan is dit niet echt onze keuzen.
Janina V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijke tapas gegeten en komen zeker een keer terug! De gerechtjes waren leuk gepresenteerd en smaakten heerlijk. Parkeren in de parkeergarage was gratis en erg makkelijk. Het restaurant ligt in de hoek en kan haast niet missen.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren hier voor het eerst we hebben alle gerechtjes geprobeerd waaruit we mochten kiezen.
Heerlijk en voldoende gegeten lekker wijntje erbij ijsje toe wat wil je nog meer?
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Als je in de parkeergarage van winkelcentrum 'De Terp' Roy's Tapas hebt gespot, wekt deze zaak weinig indruk. Van buiten ziet het er nogal sober uit. Maar eenmaal binnen ziet het er heel gezellig uit en het eten is voortreffelijk. Het AH-menu is gevarieerd en precies goed qua hoeveelheid. We gingen lekker gevuld de deur weer uit en komen hier zeker terug.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
<et de AH restaurantactie heerlijke tapas gegeten bij Roy's tapas. Er was een goede keus uit gerechten en de bediening was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!
esme_xx_1985 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Moeder en dochter hebben na een gezellig dagje Breda dit afgesloten met lekkere tapas. We waren hier terecht gekomen dankzij de AH-actie en we hadden keus uit een aantal gerechten die gepresenteerd werden op een A4-tje. We konden niet kiezen uit gerechten van de kaart. De gerechten waren lekker, maar niet speciaal. De service was uitstekend en het restaurant is gezellig aangekleed.