Roy's Tapas

Marsdiep 2 Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over restaurant Roy's Tapas

Roy's Tapas

Misschien niet gelegen op het meest idyllische plekje van Capelle, de ingang van de zaak is namelijk in de parkeergarage van W.C. de Terp
(gratis parkeren en bij slecht weer droog naar binnen), maar bij binnenkomst is het een ruim opgezette zaak met veel ramen en een zonnig terras aan een vijver. Naast onbeperkt tapas (= kleine hapjes en zeker niet alleen Spaanse) serveren wij ook een Tapas proeverij, een dagmenu en een kindermenu.

Meer informatie over restaurant Roy's Tapas

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,1
Voordelig
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
26 november om 18:30 uur hier gaan eten. Geparkeerd in de garage was de ingang al gezellig met het open vuur. Binnen komende valt de grote zaak goed op. Werden welkom geheten en mochten een tafel van twee of drie uit kiezen. Het was erg leeg in het restaurant, wat uiteindelijk totdat wij weg gingen zo is gebleven. Totaal 4 tafels waar stelletjes van twee personen aan zaten. De AH kaart bestond uit diverse gerechten en kosten per persoon € 24 euro. De tweede persoon was gratis. Wel vreemd dat je zonder AH kaart op de duurste dagen slechts € 21,75 kwijt bent en dan onbeperkt kan eten en ook nog de vrije keuzen heb om van de gehele kaart te kiezen. Dan heeft men de AH kaart duurder gemaakt per persoon dan hun eigen kaart. Maar voor 24 euro met twee personen kan je niet klagen. Een glas wijn is geen € 2,= zoals op de IENS kaart staat, maar € 3,50.

We konden per persoon van de AH kaart kiezen uit 1 voorgerecht, 2 tussengerechten, nogmaals 2 tussengerechten, 2 hoofgerechten en 1 nagerecht. Het eten was voldoende, maar matig. Soms was de smaak erg neutraal. Misschien daar er maar heel weinig mensen waren, maar het eten werd heel snel bezorgd. We hebben tussendoor even een pauze ingelast. Toen we aan wilde geven of we de volgende ronde konden krijgen, werd deze eigenlijk al ongevraagd neergezet. Er zat een tempo in alsof men snel naar huis wilde. Het is voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. We miste iets van belangstelling bij de bediening. Het enige wat snel werd gevraagd was of het smaakte, daarna werd er weer een hoog tempo ingezet. Het stokbrood was al wat aan het uitdrogen aan de buitenzijde. Het restaurant was wat karig aangekleed en deed niet echt warm aan. Mogelijk door alle lege tafels.

Voor een snelle hap door de weeks na het boodschappen doen, snap ik dat mensen even snel tussen door naar binnen wippen. Om een avond gezellig uit te gaan is dit niet echt onze keuzen.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren hier voor het eerst we hebben alle gerechtjes geprobeerd waaruit we mochten kiezen.
Heerlijk en voldoende gegeten lekker wijntje erbij ijsje toe wat wil je nog meer?
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Als je in de parkeergarage van winkelcentrum 'De Terp' Roy's Tapas hebt gespot, wekt deze zaak weinig indruk. Van buiten ziet het er nogal sober uit. Maar eenmaal binnen ziet het er heel gezellig uit en het eten is voortreffelijk. Het AH-menu is gevarieerd en precies goed qua hoeveelheid. We gingen lekker gevuld de deur weer uit en komen hier zeker terug.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
<et de AH restaurantactie heerlijke tapas gegeten bij Roy's tapas. Er was een goede keus uit gerechten en de bediening was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!
Esme_xx_1985 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Moeder en dochter hebben na een gezellig dagje Breda dit afgesloten met lekkere tapas. We waren hier terecht gekomen dankzij de AH-actie en we hadden keus uit een aantal gerechten die gepresenteerd werden op een A4-tje. We konden niet kiezen uit gerechten van de kaart. De gerechten waren lekker, maar niet speciaal. De service was uitstekend en het restaurant is gezellig aangekleed.
Robertjanvansteenis .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
de bediening was vriendelijk en vlot, er was veel variatie in gerechten, de inrichting is plezierig, het parkeren waarbij je zo van de parkeergarage het restaurant inloopt ideaal, het is ook nog eens betaalbaar
T_vaneijk60 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Als je de parkeergarage inrijd kom je tot voor het restaurant uit , gemakkelijk bij slecht weer. het eten was redelijk tot goed ,was voor ons de eerste keer dat we tapas gegeten hebben en is alleen niet echt ons ding maar toch al met al niet verkeerd maar ook niet echt bijzonder. Om die reden dan ook niet echt voor herhaling vatbaar en kiezen we toch voor een andere smaak/stijl restaurant de volgende keer.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Erg leuk restaurant. Inrichting is gezellig en erg ruim opgezet. Kwaliteit is prima. Prijs kwaliteit verhouding is top. Gewoon lekkere gerechten.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker eten en vriendelijke bediening. Locatie een beetje moeilijk te vinden als je niet bekend bent in die wijk van Capelle aan de IJssel.
---Tony--- .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Geweldig gegeten en fantastische bediening.
Super gezellige avond gehad! Ook heel erg kindvriendelijk! We komen zeker terug!
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met AHbon verschillende tapasgerechtjes gegeten. Keuze was prima en voldoende.
Juiste prijs qua kwaliteit.
Je moet wel even zoeken om het restaurant te vinden.
Geertje R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk vol gegeten: de tortilla was warm wel lekkerder geweest.Gezellig restaurant, niet duur! We komen vast nog eens!
Zwabber .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Eten was goed en ruim voldoende
De bediening was goed en vriendelijk.
De bereikbaarheid was ok het regende en je kon vanuit de parkeergarage zo naar binnen en het is als het mooi weer kan je lekker buiten zitten.
Kortom we gaan ee zeker met onze vrienden lekker eten.
Tinkk .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
De locatie was even zoeken, het zit onder in een parkeergarage. Maar eenmaal binnen wordt we hartelijk ontvangen en lopen we een zeer ruim opgezetten, gezellig zaak binnen. We mogen zal onze tafel kiezen.

De bediening was fantastisch, aanwezig wanneer nodig maar niet storend! Het eten was bovendien verrukkelijk. Er is keuze uit verschillende soorten hapjes (vlees, vis, groente) die ik allemaal even lekker vond! En al was het te veel om op te krijgen het was een heerlijk avond. We komen zeker terug!!
Theodorus51 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gezellig druk. Onbeperkt tapas. Vele diverse kleine gerechten. Gebakken garnalen top. Ossehaas super. (Staat niet op dekaart werd aanbevolen ). Bediening is reuze attent! . Kom zeker terug!
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vandaag gegeten bij Roy's Tapas zoals wij wel vaker doen. Wij komen hier graag omdat we altijd hartelijk worden ontvangen en heerlijk kunnen eten. Wij kregen stokbrood met kruidenboter, tortillachips met aioli en salsa saus, vervolgens kozen wij dit keer voor de overheerlijke uiensoep uiteraard met stokbrood met gegratineerde kaas. Hierna hadden wij de tortilla, garnalen in aioli en courgette met roomkaas. De volgende gang was met garnalen kroketjes, gehaktballetjes in salsasaus en dadels met kaas en spek gevolgd door patatas bravas varkenshaas in roomsaus, kipkluifjes en kipstukjes in Chilisaus. Voor het toetje kozen wij voor ijs met slagroom. Wij hebben heerlijk gegeten. Waren er dan geen minpunten? Neen, gezellige sfeer, fijne bediening, prijs/kwaliteit verhouding als ik dat een cijfer zou moeten geven scoort Roy een dikke 9. Wij komen hier dan ook heel graag weer terug.
Elvira S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Laat ik beginnen met de bediening,TOP!! Ontzettend vriendelijk meisje!!! Maar dat was het dan ook. Dit is NIET restaurant waardig en zou roy's tapas absoluut niet aanbevelen.
Tapas waren lauw, flauw van smaak,vet en heeeeel simpel. Ik denk dat de tapas van de ah beter hadden gesmaakt. Zonde van onze avond.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het eten was opzich niet verkeerd alleen de tijd die tussen de gerechtjes zaten was erg lang. Sfeer was gezellig , mooie nieuwe vloer, drinken werd niet echt goed aangevuld , er werd ook een aantal keer vergeten af te ruimen.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat een leuke ontvangst door 2 alleraardigste dames.
De vriendelijkheid zette zich door in de bediening, terwijl de opvolging van de lekkere tapas hapjes dik in orde was.
Niets te klagen dus met bovendien prima smakende (huis) wijnen.
Goede afronding met een dessert van ijs en warm appelgebak.
Tot slot : cappuccino niet helemaal onze smaak, maar daar is altijd over te twisten.
Ga gerust zelf de ervaring aan bij Roy's Tapas !
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Al een aantal keer heerlijk gegeten. Ze bieden een heel gevarieerd menu voor elk wat wils. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en houden rekening met dieetwensen. De sfeer is goed zeker nu met de mooie nieuwe vloer. Kom zeker vaker eten!