Roxis

Meer informatie over restaurant Roxis

• Terras
HarleyHarrie .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Prima gegeten. Kleine, overzichtelijke kaart. Aanrader: carpaccio met truffeldressing! Stevige portie die niet van je bord waait bij de eerste de beste windvlaag.
Sfeer/service: "ouwe jongens-krentenbrood".
Antoinette00 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Voor zolang ik mij kan herinneren kom ik al bij Roxis eten met ons kleine gezinnetje. De service is heel persoonlijk en 'bekend' en het heeft echt een woonkamer sfeertje.
Het eten is heerlijk, om de zoveel tijd een nieuwe kaart, en ik ben nogal kieskeurig dus dat is perfect voor mij. Niks is te gek, extra dressing op de salade (die overigens HEERLIJK zijn), een bakje extra friet, een ingredient minder. Geen probleem. Geen extra kosten worden gerekend, dat noem ik nou waar voor je geld en service. Helemaal tevreden
WillieMillie .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Ik geniet elke keer dat ik hier kom. Ik kom al van jongs af aan hier samen met mijn ouders eten. Favorieten blijven de carpaccio en tournedos maar voor het wild seizoen en de daarbij horende gerechten kom ik speciaal terug om met mijn ouders te komen eten! Top restaurant!
Present .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Na langere periode weer eens bij Roxis gegeten. Vrienden en wij waren gecharmeerd van o.a. Kip Oriëntaal en Roxis Salade.
Niet goedkoop maar goede kwaliteit en normale hoeveelheid. Maar nu staan er als hoofdgerecht alleen rundvlees-en visgerechten op de kaart. En wat betreft de salade was net erg, erg weinig en zeer vlak van smaak. Jammer want dit was voor mij altijd een trekker.
Voor deze kaart heb ik niet zoveel animo meer en dat vind ik erg jammer
HarleyHarrie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Zoals altijd bij Roxis, wederom uitstekend gegeten.
Redelijk "stevig" geprijsd, maar daar is de kwaliteit ook naar.
Zeer persoonlijke benadering door de gastheer(& overig personeel) dat vooral tot uiting komt als je vaker hier dineert.
Gastheer is bekend met je voorkeuren van gerechten & wijnen.