Route 66

Lange Kruisweg 66 5503 RB Veldhoven Nederland Kaart

Over restaurant Route 66

De weg door Amerika

Food & Fun is hun slogan. En niets is minder waar in dit typische Amerikaans restaurant waar de hamburger, Ceasar salad en smokey bbq wrap hoogtij vieren. Route 66 was een historische autoweg van 3940 km dwars door de Verenigde Staten. In het restaurant kunnen groepen terecht tot zestig personen en ook kinderfeestjes worden leuk met hotdogs en frietjes.

Meer informatie over restaurant Route 66

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
leuke zaak, amerikaans ingericht met rode banken, eten was goed lekkere steak, goede porties, ruime keuze, een vlotte en goede service.
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Met wat kennissen zijn we hier onlangs last minute gaan eten. De aankleding is lekker casual en alles ziet er goed onderhouden uit. Lekker ruim opgezet. In het begin van de avond werden we steeds vlot geholpen. Later op de avond moesten we een paar keer een langere tijd wachten voordat we de aandacht van de bediening hadden getrokken. Wel moet ik zeggen dat als we eenmaal de aandacht hadden, we ook vlot geholpen werden. Ook vond ik het erg netjes dat de kok een keer aan onze tafel is verschenen om te vragen of het allemaal smaakte.

De porties vond ik redelijk groot. Ik deelde als voorgerecht met iemand anders de 1-persoons portie nacho's en dat was voor ons beide echt voldoende als voorgerecht. De hoofdgerechten waren lekker, maar niet heel bijzonder. De friet vond ik zelf wat droog, maar mijn tafelgenoten vonden de frietjes erg lekker.
Als nagerecht vond ik het prettig dat er ook losse bolletjes ijs besteld konden worden. €1,75 per bolletje vond ik wat duur, maar het ijs was wel lekker.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
1x gegeten, wel fijn bij t speelhokje voor kinderen. Amerikaans eten, maar ons viel t tegen. Helaas.
Misschien de smaak, maar t was niet ons ding.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Dit restaurant is een prima optie als je een hapje wilt eten, niet teveel en niet teveel geld kwijt wilt zijn. Het eten is wel aardig, maar niet top. De bediening is wat onervaren, er moest veel gevraagd worden. Het idee van een typisch amerikaans restaurant is wel leuk.
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Gisteren gegeten met een bon van Socialdeal. 4 gangen verrassingsmenu voor 15 euro. Wat hebben we heerlijk gegeten, echt een absolute aanrader. De gerechten waren vernieuwend en lekker. Het was niet echt Amerikaans eten, wat je wel zou verwachten bij een Amerikaans restaurant, maar dat mocht de pret niet drukken.
Wij gaan zeker nog een keertje terug!
CoraBa .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Zeer goed en sfeervol Amerikaanse restaurant, met de juiste uitstraling. Het eten is zalig, echt een culinair hogestandje, vooral de calamaris en cheescake. Zeer aan te raden aan iedereen!
Etertje61 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Heel attente bediening; sprak ons bij binnenkomst spontaan aan bij de naam die ik bij reserveren had genoemd. Hield ons goed in de gaten zonder opdringerig te zijn. Eten smaakte prima en de presentatie was goed verzorgd. Goede huiswijn. Kortom een zaak om nog eens bij terug te komen.