Rough Meat

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Woensdag 7 september met vier personen in dit restaurant gegeten. Weer was nog prima dus perfect om op het terras achter de zaak te zitten, met uitzicht op de Drogenapstoren. Als vooraf een broodplank deluxe gekozen en als hoofdgerecht o.a. Black Angus steak met uitjes, spekje en kippenlevertjes. Zeer aan te bevelen. Ook de andere steaks waren perfect klaargemaakt. Goed gebakken friet en een frisse salade maakten het geheel af. Als dessert een zeer goed klaargemaakte crème brûlée met ijs en een Braziliaanse koffie. Zaak en kaart nodigt zeker uit om hier vaker te komen eten. Goede toevoeging voor Zutphen als het gaat om een vleesrestaurant met echt kwaliteitsvlees.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben zondag avond 14 augustus heerlijk gegeten met z'n vijven bij the rough meat company. Heerlijke vleesgerechten, uitstekende service en uitleg en een heerlijke avond. Wij komen zeker terug!
Britt B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteravond voor het eerst bij dit restaurant gegeten met vier vrienden. Ik had al veel enthousiaste verhalen gehoord en de eigenaar, kok en de bediening hebben deze verwachtingen meer dan waar gemaakt! We hebben op het leuke buitenplaatsje (onder de druivenstruiken) gegeten. Het vlees (ik had de Bavette) was zó mals dat m'n mes er gewoon doorheen gleed. De vleesgerechten werden geserveerd met lekkere bijgerechten en de desserts zijn echt bijzonder. Ik kom zeker weten terug! Bedankt voor de geslaagde avond :)
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima bedieding,
mooie steak tartaar als starter.
aansluitend in overleg met de chef een mooi,boterzacht stukje vlees uitgezocht.
Enige minpuntje is misschien de beparkte wijnkaart maar de Malbec buiten de kaart is zeker aanbevlingswaardig
Roweco .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heel aardig gegeten bij Rough Meat, maar niet uitzonderlijk, zeker niet gezien het prijskaartje. Direct opvallend bij binnenkomst was het volume van de geluidsinstallatie, te hoog om aan tafel elkaar zonder stemverheffing te spreken. Mooi concept en veel keuze op de kaart. Fijn dat een karaf water zonder te vragen op tafel komt. Vooraf de steak tartaar. Op eigen wijze stond op de kaart, dat klopte. Naar mijn smaak iets te eigenwijs, qua textuur meer filet americain, veel grote croutons, geen ei en karig van omvang. Had een andere verwachting van dit gerecht. De hoofdgerechten bestonden uit mooie stukken vlees, mooie entrecotes voor mijn tafelgenoten, een uitstekende bavette voor mijzelf. Bijgerechten, afgezien van de friet, erg karig en de als extra bij te bestellen sauzen bleken qua hoeveelheid tegen te vallen. Het dessert, ananas van de grill met roomijs was prima. Service was redelijk, opvallend dat bij een nog niet voor de helft gevuld restaurant groepen direct naast elkaar geplaatst worden in plaats van wat verder uit elkaar.

Diana H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wat een ontzettend leuk restaurant en wat een lekker eten! De hele entourage is prettig en sfeervol. Het stokbrood met kruidenboter was vers, knapperig en het was veel. Leuk gepresenteerd en lekker gekruid. Als voorgerecht had ik de steak Tartare. Die was prima, al heb ik betere gehad. Hoofdgerecht is uiteraard vlees, onze keuze was erg mals en smolt gewoon weg bijna. Goed gebakken en er werd met passie verteld waar het vlees vandaan kwam. De wijn was relatief prijzig, ca. 6 euro per glas. Wel ook weer erg lekker moet ik dan zeggen. Al met al erg genoten en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Het restaurant is een aanwinst voor Zutphen!
Gerrit02 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met 2 pers. Rib-Eye gegeten, goede uitleg van de kok over het vlees. Kwaliteit/prijs zoals mag worden verwacht. Geserveerd met friet en salade (uit een potje?) Jammer dat deze niet aan de vers kwaliteit voldeed.
Het stonk verschrikkelijk!! Gemeld bij bediening en kok. Even later werd er een nieuwe salade neergezet zonder enkele vorm van excuus!
Onze avond was bedorven.
Diesert .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Restaurant en decoratie zien er goed uit. Eten was matig, vlakke smaak, geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Chef heeft moeite met feedback om te gaan. Geen succes...
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Eigenlijk omdat het restaurant waar we naar toe wilden erg weinig gasten had en we dat niet gezellig vonden kwamen we bij Rough Meat in Zutphen terecht. Terwijl ik zelf niet zo'n enorme vleeseter ben hadden we hier geen spijt van!
Ruime kaart en zelfs speciale Ladies porties... Vlotte leuke bediening en duidelijke uitleg. Superkwaliteit vlees. Voor de dame eend en voor de heer ossenhaas! Leuk wijnconcept: je krijgt de hele fles met een "meter" en je rekent af wat je hebt gedronken. Rood zwarte inrichting, apart te noemen en nee als je vegetariër bent moet je hier niet zijn!
Antoine P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Na aanvankelijke twijfels (afgaande op eerdere recensies) toch maar eens een hapje wezen eten bij Rough Meat. Goed eten, lekkere biertjes, prima bediening met verstand van zaken maar wel relatief duur. Leuk voor een keertje maar ik zal geen frequente gast worden.
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vanavond hier gegeten met ons gezin. Wat eerder al eens recensies gezien over bediening maar dat is absoluut verbeterd. Heel attent en regelmatig kwam men langs om te vragen of alles in orde was. Wij hadden vier keer de Burger (de luxe) en 1 x de Ceasar salad. Helemaal prima met erg lekker brood en goed vlees. Leuk ook hoe het geregeld is met de wijn, je betaalt wat je drinkt. Het was de rode huiswijn en die was van prima kwaliteit. Water werd zonder te vragen ook op tafel gezet, erg fijn. Kortom top en wij komen terug!
Ingeborg-S .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Mooie plek! Op een vrijdagavond zonder reservering hier binnen gelopen, er was nog een tafeltje vrij bij het raam (voor in het restaurant). In de herfst/winter zit je hier wel op de tocht. Mooie uitgebreide kaart, de carpaccio en droge ham waren van mooie kwaliteit. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was erg lang. Afzuiging kan beter want hele restaurant stond vol rook (heftige geur). Eten is van goede kwaliteit. Wat verbeterpuntjes maar wel een aanrader!
PauldeGoede .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Ik ben er nu voor de derde keer geweest en dit is een heerlijk low profile restaurant. Alles gaat in een zeer gemoedelijke sfeer en je kunt ook gerust in de keuken kijken.

Het menu is werkelijk top, want als alles wat een Bourgondiër zich wenst is in grote variatie te krijgen. Veel keuzes in zeer verrassende bieren. En ook wijnen zijn uitstekend.

De bitterballen vind ik verhaal apart. Ongehoord lekker en verrassend. Alles zelf gemaakt. Dan voortreffelijke hammetjes en kaasjes.

Geweldig dat ze zo zorgvuldig met vlees omgaan.
Wij vinden het een echte verrijking voor Zutphen.
Een echte aanrader
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gerechten waren all about meat. En daar hou ik van. Was ook bereid een vega gerecht te maken, maar kon er meer mee doen als hij het van tevoren wist. Vlees was erg goed. Service erg goed en bediening voldoende. Inrichting paste mooi bij de gerechten. Origineel en informeel ingericht. Leuke tent. Zeker een keer hem gaan als je van goed vlees houd. Als je vega bent even van tevoren aangeven.
Sheila B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk gegeten ,subliem,duidelijk verschil te proeven in t vlees.maar de bijgerechten ook top van smaak.de kok komt kijken,praatje maken over t stuk gekozen vlees,top! Zeker nog een x terug
Indra O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het eten was heerlijk! Met 7 personen hadden we diverse gerechten van de kaart. Het vlees was enorm mals en alles smaakte lekker. Samen met de bijgeserveerde friet en koolsalade meer dan genoeg! Ook de wijn en de gin tonic (!) die we erbij dronken waren uitstekend!
Het restaurant is sfeervol ingericht. Donker met veel hout en vachtjes. Gezellig! Alles in het teken van meat.
Bediening was vriendelijk en snel. We hoefden niet lang op ons eten te wachten.
Het eten is heel erg betaalbaar, zeker voor deze kwaliteit en hoeveelheden. Wij komen zeker terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Niet vaak zulke malse biefstukken gehad, daarbij overheerlijke eigengemaakte friet (portie net aan voor 2 personen) en heerlijke koolsalade (te weinig voor 2 personen). Geen amuse of iets van brood/kruidenboter vooraf. De menukaart biedt voor elk wat wils, ook qua prijs, geen vis of vegetarisch gerecht voor de niet vleeseter. Jonge bediening. De karaf kraanwater 'van het huis' met munt en citroen maakte meteen een goede indruk op ons. De Portugese witte huiswijn was lekker, redelijk geprijsd en kwam van de buurman= Wijnhandel Schaapveld. De voorkant van het restaurant is onopvallend, van binnen is het wat donker en eetcafe-achtig ingericht met eeuwenoude plavuizen. Op deze mooie zomeravond zaten we heerlijk op het romantische terras aan de voet van de Drogenapstoren.
Joris-leonard .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
het vlees smaakte goed, maar de porties van de (bij)gerechten waren bijzonder matig.. Een 1 persoons portie friet, sla en groente mochten we met z'n drieën delen.
Verder moesten we erg lang wachten op onze gerechten.. Was niet leuk meer. Vooral het dessert duurde erg lang. Zou je denken dat juist de creme brulee en de yoghurt al wel klaar zou staan in de koelkast. Zeker 35 a 40 minuten op gewacht.

Ook erg jammer dat het personeel geen idee heeft wat er speelt in het restaurant, langzaam is en geen contact heeft met de gasten.

Bij het betalen toch even gemeld dat het allemaal erg lang duurde, waarop wij de reactie kregen van een jonge dame: dat vonden wij ook wel.
Nou gelukkig vond zij het ook.
Lot R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het eten was prima, maar dat was het dan ook. Ik vind de binnentuin een beetje verwaarloosd en weinig gezellig gemaakt.
De bediening vond ik echt zwaar tegenvallen. Bij vragen over de verschillende soorten vlees, kon de ober niet meer vertellen dan 'is van verschillende runderen'. Goh!
Bediening was traag en niet oplettend. De dikke houten planken zijn veel te zwaar, waardoor de bediening met trillende armen de planken neer zet.
Die rare meter om de fles wijn slaat wat mij betreft nergens op.

Kortom; eten lekker, maar service onder de maat, helaas!
ArrisjaJan .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk met ons gezin gegeten op het gezellige terras achter. De kinderen en kleinkinderen zijn echte hamburger- en vleesfreaks. We vonden het top! Hele vriendelijke bediening. Kan misschien wat sneller, maar iedereen doet zijn best. We komen zeker terug en zullen het iedereen aanbevelen.