Rotisserie Ongedwongen

Wilhelminastraat 30 6881 LJ Velp (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant Rotisserie Ongedwongen

Iedereen is welkom

Zoek een plekje op een van de grote banken, kom eten aan de bar of ga lekker chillen in de zithoek. Rotisserie Ongedwongen is helemaal ingericht voor een ontspannen maaltijd in een ongedwongen sfeer. Wil je uit eten met een groep familieleden of vrienden? Geen probleem. Rotisserie Ongedwongen heeft hiervoor een speciale achterkamer, waar jullie allemaal plaatsnemen aan de grote tafel. De Rotisserie-grill is onvermoeibaar en maakt ook voor kinderen de lekkerste gerechten klaar.

Meer informatie over restaurant Rotisserie Ongedwongen

Maandag 17:00 - 21:30
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Rotisserie Ongedwongen

Boterenbrood .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mijn verjaardag hier gevierd met zes personen. Bediening aardig en attent. Restaurant heeft een open keuken. Hier wordt met plezier gekookt! Gerechten heerlijk en verrassend. Dieetwensen geen probleem. Gezellig restaurant, waar we zeker vaker gaan eten.
ChantalKM .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten voor een goede prijs. We komen hier steeds naar terug. Samen of met de kids.
Bijna alles klopt hier, van de bediening tot aan het eten. Als enige minpuntje zou ik wat kunnen zeggen over de inrichting, de tafeltjes staan dicht op elkaar. Maar het voordeel daarvan is weer dat als je komt, er plek is.
Aangename en snelle bediening, kindvriendelijk, rekening houden met eetwensen. Een dikke aanrader dit restaurant.
Yv7171 H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Zondagavond gegeten. Het zat helemaal gezellig vol, maar er kwam gelukkig snel een plekje vrij. We hadden niet gereserveerd namelijk.
Het is klein/knus; de tafels staan dicht naast elkaar, dus je moet het niet erg vinden dat de buren je gesprek kunnen volgen.
Hele leuke inrichting en vriendelijk personeel. We hebben erg lekker gegeten. Wilden allebei een kippetje als hoofdgerecht. Van tevoren kwam de bediening al aangeven dat wanneer we de kip wilden, deze nog 25 min. in de oven moest. Erg netjes vond ik dat. Voor het hoofdgerecht moesten we soms wel een poosje wachten terwijl alle mensen in de bediening dan naar mijn idee bezig waren met dingen die niet per sé belangrijk waren op dat moment.
Al met al dikke prima :)
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Vandaag heerlijk gegeten.
De sfeer is geweldig.
Prima service en de bediening was zeer vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ongedwongen is een geweldig restaurant, die haar naam eer aan doet. Er heerst een gezellige sfeer, die zowel het gevolg is van de drukte als van de enthousiaste bediening en gastvrouw.
Eten is ook buitengewoon goed. M.n. de konijnenragu was voortreffelijk.

Enige minpuntje was de tocht die in het achterste gedeelte van het restaurant duidelijk voelbaar was.

Sanitair was mooi en schoon.

Kortom een resaurant waar ik zeker vaker terug ga komern.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Weer verschillende keren gegeten bij Rotisserie Ongedwongen. Vaak loopt de kwaliteit bij restaurants over de tijd terug en vinden we de smaak van de gerechten vervlakken maar bij Ongedwongen is dat niet het geval. Iedere zes weken is er een nieuwe kaart en we worden eigenlijk nooit teleurgesteld. De smaken en combinaties kloppen hier gewoon. Daarnaast is de sfeer heel prettig. Fijne bediening met oog voor de gast.
sasvelt .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten ter ere van mijn verjaardag :-)
Goede sfeer en prima bediening.
Leuk dat je zo in de open keuken kunt kijken.
Er werd meteen een karaf water neer gezet, fijn!

Erg gericht op kinderen; prima menukaart en veel van de gerechten zijn ook in kleinere porties te verkrijgen. De kinderen namen kip met frietjes en daarbij een gezond puntzakje met wortel en komkommertjes. IJsje op een stokje (zelf kiezen) is natuurlijk een perfect toetje.

Wij namen zelf eendenborst en kabeljauwwangetjes (twee voorgerechten als hoofdgerecht), fijn gekruid, niet te veel, lekker van smaak.

Zelf baalde ik aanvankelijk dat er 'maar' één vega hoofdgerecht op de kaart stond: quinoa-zoete-aardappel-kale-fritter, want daardoor niet echt iets te kiezen maar... wat een lekker gerecht. Er zat een heerlijke bloemkoolpuree bij en de smaken waren perfect in balans. Zalig!
De witte wijn was super lekker (chardonnay-viognier)

Lekkere koffie na en daarna op het fietsje weer naar huis. Top!
Pukkie1 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Samen met mijn echtgenoot gegeten op een drukke 1e Pinksterdag. Gestart met oesters, dit was heerlijk. Manlief ging aan het kippetje, ik koos voor lam met couscous. Lekker wijntje erbij. De couscous was helaas gebakken maar na mijn opmerking hierover werd dit prima opgelost. Wat ik jammer vind is dat de tafels erg dicht op elkaar staan. Zeker als je met twee bent en je zit op de bank voor het raam dan kun je het gesprek van de buren zonder moeite volgen.
Miriam Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Prima restaurant zo dichtbij huis! Fijne ambiance en echt lekker eten. Ik at hier met een jeugdvriend (33 jaar al bevriend). Als voorgerecht de charcuterie (zeer uitgebreide vleesplank). Wat een genot. Zoveel lekkers en al behoorlijk vullend. Begeleid met een prima prosecco (of twee). Als hoofdgerecht had ik vegetarische taartjes met veel gegrilde groente en een heerlijk pittige saus. Alles mooi van smaak en vers. Mijn tafelgenoot koos poussin (piepkuiken) en at daar zijn vingers bij op! Mooi mals en goed op smaak. Beetje weinig groente maar de frietjes waren prima.
Te vol voor een dessert kozen we voor koffie en thee. Een decaf Irish coffee was de (prima) keus van mijn tafelgenoot. Ik drink het liefst thee en genoot van een prachtige groene jasmijnthee. Zelden zulke mooie thee geproefd. Meteen nog eentje besteld! Kortom, los van een prima gezelschap komen we zeker terug bij Ongedwongen vanwege de prima sfeer en het heerlijke eten!
MarkEsselink .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Gisteravond hier heerlijk gegeten met een groep van 12 personen. Gastvrije ontvangst, knusse sfeer en fantastisch eten! De Duif als voorgerecht was heerlijk en het Hertebiefstuk fantastisch. Mijn vrouw heeft enorm genoten van de risotto (met truffel) en de roodbaars (met bisque). Alles wordt gemaakt in een kleine open keuken waar men enthousiast aan het koken is. Was de eerste keer dat we hier gingen eten en kan het iedereen van harte aanraden. (qua whisky was de Springbank 10 een heerlijke en originele keus!)
janny V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We eten hier regelmatig met onze oude (schoon)moeder van bijna 90. Dat gaat prima. Het eten is altijd perfect, wat we ook nemen. Gisteren b.v. was met name het hertenbiefstuk fantastisch!
De sfeer is prettig, ook bij het personeel onderling wat je merkt aan alles. Attent, rustig, vriendelijk en vrolijk. Hoewel 'wij uit de randstad' natuurlijk best wel verwend zijn, eten we hier het aller prettigst!
jeanpaulk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Weer heerlijk "Ongedwongen" gegeten. Het restaurant doet zijn naam eer aan, het geheel klopt en je krijgt meer als waar voor je geld. Het eten is goed op smaak en de service is top.

Nou ben ik een vlees liefhebber en ik heb mijn hart op kunnen halen. Vooraf de Charcuterie genomen waar voor iedereen wat lekkers op zat. Zelf heb ik daarna het lam genomen die was mals sappig en smaakte naar wat je ervan zou verwachten. Het zoete van de chutney was een compliment op het vlees.

De Black Angus sukade was het hoofdgerecht, een lekker stuk mannenvlees (sorry dames). Een super stuk vlees dat voor zichzelf spreekt. De yorkshire pudding heeft de laatste restjes van de jus van het bord genomen.

De avond afgesloten met het kaasplankje en een port. Ik blijf het leuk vinden dat je op je plankje na kunt lezen om wat voor kaas het gaat, de kaas selectie is een opbouw van verschillende smaken waar ik nou eenmaal van hou.

Al met al weer een geslaagde beleving van smaak en sfeer voor iedereen aan tafel.
amerongendaan .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik heb inmiddels meerdere malen bij ongedwongen gegeten. De bediening doet de naam van de zaak eer aan. Prettig in omgang en goed in staat aan te voelen waar je als gast behoefte aan hebt. Prijs kwaliteit van het eten is fantastisch. Mijn persoonlijke favoriet de Black Angus!
S. B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
We werden door aardig personeel ontvangen. De stoeltjes nodigen niet uit om lang te zitten.
Eten is zeer scherp geprijsd, echter niet altijd smaakvol. Het vegetarische voorgerecht bestond uit een vierkantje van soort plakrijst met een zeer vet slap korstje op een bedje van sla en smaakte naar niks. Het hoofdgerecht, een klein kippetje is goed gegaard, maar opgewarmd zonder een lekker krokant korstje.De erbij geserveerde patat was prima.
De tafelgenoten hadden gerechten waarbij een schaaltje patat en een schaaltje salade nodig was voor 1,50 per schaaltje. Gratis karaf kraanwater word zonder problemen gegeven.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Heerlijk op het terras genoten van een zwoele zomeravond vlak voordat er een onweersbui los zou barsten. Het eten was zoals gebruikelijk zeer smaakvol, scherp geprijsd en voor de kinderen was er erg veel keuze omdat een groot deel van de menukaart voor hen beschikbaar is. Bediening was zeer attent.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Na het bezoek afgelopen december weer eens bij Ongedwongen gegeten, inmiddels wel ons favoriete restaurant in Velp. Ik had de black angus schouderhaas op een bedje van linzen. Het vlees was erg goed. De bijbehorende bearnaisesaus vond ik wat aan de zure kant. Leuk om te zien hoe de zaak zich blijft ontwikkelen. Er is nu een heus buitenterras en het kaasplankje wordt geserveerd met kaartjes waarop staat hoe elke kaas heet met bijzonderheden over de kaas. Erg lekker ook die kazen! Mijn commentaar van vorige keer over de kou van de deur is opgelost door een extra strippengordijn bij de deur.
Mathijs U.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Heerlijk ongedwongen bistro-achtig restaurantje. Vriendelijk en kundig personeel. Niets is teveel gevraagd. Zelfs als ik buiten de kaart om vanilleijs met chocoladesaus vraag maakt de chef dit à la minute even voor me klaar. Prettig publiek en keurige prijs/kwaliteit verhouding. Een 100% aanrader als je ongedwongen wilt genieten!
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Als een 8 'goed' en een 9 'zeer goed' en een 10 'uitmuntend' betekent, zou een 11 dan 'zeer uitmuntend' zijn? Met enige aarzeling geef ik opnieuw een recensie van Ongedwongen in Velp, want als er veel mensen gaan eten is er voor mij geen plek meer... Als het gaat om kwaliteit en prijs/kwaliteit is dit één van mijn absolute favorieten.

Voorgerechten:
Livarwangetjes met gegrilde aubergines, vijgenchutney, ratte aardappeltjes en koningszwam... Ab-so-luut TOP, heerlijke combinatie en de wangetjes waren fantastisch bereid!

Pompoen risotto, met makreel en garnalenbisque... Heeeeeeerlijk

De hoofdgerechten:
Skrei (kabeljauw), artisjok, rucolapuree en zongedroogde tomaatjes. Prima combinatie, goed geportioneerd...

En dan.... Picanha van Angus Rund (runderstaartstuk)... Het is lang geleden dat ik zo'n voortreffelijk lekker stuk vlees EN garnituur gegeten heb...

Inclusief twee glazen merlot en twee glazen water en dan 66 euro afrekenen. Je geneert je bijna als je je pinpas er weer uittrekt!!!

Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Dit is mijn favoriete restaurant omdat alles klopt: prettige ontvangst, attente bediening, originele inrichting en een frequent wisselende kaart met heerlijke gerechten.
Ook het meedenken met de voorgerechten voor de kinderen wordt zeer gewaardeerd. We zijn nu vier keer geweest en elke keer ben ik weer verrast over het fantastische vegetarische gerecht.
De tafels wiebelen een beetje maar gek genoeg heb ik daar helemaal niets meer van gemerkt vanaf het moment dat de eerste gangen op tafel kwamen.
Neem een warm vest mee voor het geval je 's winters bij de toegangsdeur zit.
O ja, de achtergrondmuziek is ook perfect en wat fijn dat je per mail kan reserveren en wat doordacht dat er in noodgevallen ook potloodjes en kleurplaten voorhanden zijn. Helemaal geweldig.
vschouwenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Wat een gezellig restaurant, geen pretenties die zouden ze best mogen hebben!

Heerlijk eten, zowel voor als hoofdgerecht verrukkelijk.
De salade met visjes heerlijk en het vlees was overheerlijk.
De thee werd op een heel bijzondere manier gebracht, nog nooit gezien en heerlijk van smaak!
De bediening was super aardig en correct. Een wereldtent waar ik graag terugkom!