Rôtisserie Limes

Cattenhagestraat 9 1411 CR Naarden Nederland Kaart
31-358200930

Over het restaurant Rôtisserie Limes

Karakteristiek restaurant met heerlijke gerechten uit de Rotisserie. Fantastische Franse boerderijkippen (drie sterren, Label Rouge), wild en andere vleesgerechten. Ook altijd prachtige visgerechten. De houten vloer, kleurrijke muren en open keuken vormen samen de smaakvolle inrichting met een eigen karakter. Terwijl de Franse boerderijkip aan de rotisserie draait, geniet je ondertussen alvast van een mooi, met zorg geselecteerd glas wijn. Alle wijnen zijn trouwens ook per glas te bestellen. Kortom, Limes is een reden om Naarden eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Rôtisserie Limes

Di tot vrij: 17.00 tot 23.30 uur
Za en zo: 12.00 tot 23.30
Keuken sluit om 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Rôtisserie Limes

Josefa V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Lekker gegeten maar wegens Matthäus drukte veel te lang moeten wachten en hoofdgerecht dus snel naar binnen moeten werken. Dat is niet prettig.
Susanne T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gister met mijn vrouw gegeten bij restaurant Limes in Naarden. We werden netjes ontvangen en geholpen, en door de langwerpige vorm van het restaurant heerst er een levendige en gemoedelijke sfeer. De open keuken zorgt ervoor dat een praatje met de chef vanzelfsprekend is. Door de rustige sfeer en de gedimde lichten een uitstekend restaurant om uit eten te gaan met je partner!
Er was een flink aantal verschillende opties te kiezen van de kaart, zowel in de voor-, hoofd- als nagerechten. De bospaddestoelensoep had goede krachtige smaak en de vegetarische linzenroti met geitenkaas was een verassend goede combinatie. Wij hebben zitten smullen en genoeg positieve redenen gehad om de gerechten uitvoerig na te bespreken in de autorit terug naar huis (en ons volgend bezoek alvast te plannen!).
TC W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij binnenkomst met ons vieren - van wie één person op krukken - geen enkele aandacht anders dan het wijzen naar de tafel. Jassen worden niet aangenomen en deze kun je eigenlijk niet kwijt op stoel en bank. Kennelijk is er geen kapstok/garderobe. Gehannes met een plaats voor de krukken wordt niet opgemerkt. Na ruim 15 minuten zonder aandach, zelf maar om de kaart en een drankje gevraagd. Het naast de wijn bestelde water en één van de voorgerechten worden vergeten.
Wij arriveren om 19.30u en dan is er klaarblijkelijk voornamelijk aandacht voor de laatste koffies en betalingen van de eerste eters die avond. Aan onze buurtafel vangen wij dat ook op als verontschuldiging van de bediening. Het is overigens niet heel erg druk, we konden kort tevoren nog onze tafel boeken. Het restaurant mist (goede) aansturing. Weinig professioneel is dat nog tijdens ons hoofdgerecht de eerste biertjes de keuken worden binnengebracht. "Mag het allemaal smaken?" werd ons regelmatig gevraagd, apart. Niet meer bij Limes.
Anneroos P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Fijn restaurant! We hadden de risotto (vega) en vis van de dag (dorade). Bijgerechten moeten los bijbesteld worden, beetje groeten bij de vis was wel lekker geweest. Verder heerlijk gegeten, goede wijn en heel vriendelijke bediening. Aanrader!
agassi P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Zoals gebruikelijk was het weer top bij Limes. De nieuwe kaart kent weer leuke verrassingen. En alles is met zorg en smaakvol bereid. De Franse keuken zoals we die kennen! Mooie sauzen en klassieke kwaliteit. De bediening verdient een extra pluim. Je voelt je altijd welkom, hoe laat je ook komt. Ga zo door!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig restaurant. Goed eten. Beperkte maar aantrekkelijke kaart. Achterin restaurant is het wat koud en loop je de kans dat de bediening je uit het oog verliest.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
De borrelkaart is teleurstellend: de prijs is net wat hoger dan elders, maar de kwaliteit matig. We hebben hier eerder gedineerd, toen was het eten wel oké.
jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
heerlijk gegeten. chefkok stefan
maak er een feestje van. Je proef de liefde en passie.
fre F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fantastisch gegeten! Gezellige sfeer. Zeer vriendelijk en lieve bediening. Gewoon super!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, fijne atmosfeer en goede services.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
PRIMA
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Uitstekend lekker eten, alleen best lange wachttijd tussen de gerechten
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een absolute aanrader, er wordt op uitstekend niveau gekookt in een super gezellige ambiance. Wij komen zeker terug. Helga en Rinus
Vicky K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Altijd super, weer heerlijk onvergetelijk gegeten!! Langoustinevoorgerecht was niet alleen uitzonderlijk prachtig,( kan ik zeggen als foodphotographer)maar ook buitengewoon van smaak!! De wilde eend en de bavette van mijn partner waren super! Het granddesert te mooi om op te eten.. maar lekker wel gedaan!!! Geweldig assortiment aan wijnen om uit te kiezen.. weer een avond om niet te vergeten!! Aanrader!! ????????????
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vlotte reservering online, vriendelijk onthaal en service, lekkere seizoensgerechten en alles vers in huis gemaakt, aan een zeer redelijke prijs.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten (Franse boerderijkip en Kalfsucade) en gedronken (Huiswijn - merlot). Vergis je niet in de prijzen! Wij hadden hoofd- en nagerecht, dronken totaal 3 glazen wijn en betaalden €94. Dat komt vooral door de bijgerechten die je los moet kopen, zelfs de friet en salade. Dat zou naar mijn idee gewoon standaard bij hoofdgerecht moeten zitten.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met het AH actie menu gedineerd bij Limes.
Heel attente en aardige bediening, en we hebben genoten van een heerlijk menu. Vooral het kalfsstaarstuk smaakte erg lekker.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten en een mooie locatie. Wij vonden de hoofdgerechten erg duur voor wat er werd geserveerd en dan moest je er nog salade exta bij betalen. Bediening was redelijk maar niet erg relaxed (constante upsale). Ik was teleurgesteld want ik vind de lunch qua prijs-kwaliteit erg goed daar.
agassi P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Attent personeel en gewoon lekkere gerechten met verse ingredienten. Limes houdt zijn niveau constant op peil en dat is knap. Alles huisgemaakt, vooral de frieten zijn top. Heerlijke kip, zoals kip hoort te smaken. Prettige muziek, kortom, we komen wéér terug..
Yv H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Enthousiaste en blije ontvangst, we voelden ons zeer welkom. De gerechten werden mooi en op een warm bord, voorzover van toepassing, opgediend en waren erg smaakvol. Alle lof voor dit restaurant waar we zeker vaker heen zullen gaan.