Rôtisserie Limes

Cattenhagestraat 9 1411 CR Naarden Nederland Kaart
31-358200930

Over het restaurant Rôtisserie Limes

Karakteristiek restaurant met heerlijke gerechten uit de Rotisserie. Fantastische Franse boerderijkippen (drie sterren, Label Rouge), wild en andere vleesgerechten. Ook altijd prachtige visgerechten. De houten vloer, kleurrijke muren en open keuken vormen samen de smaakvolle inrichting met een eigen karakter. Terwijl de Franse boerderijkip aan de rotisserie draait, geniet je ondertussen alvast van een mooi, met zorg geselecteerd glas wijn. Alle wijnen zijn trouwens ook per glas te bestellen. Kortom, Limes is een reden om Naarden eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Rôtisserie Limes

Di tot vrij: 17.00 tot 23.30 uur
Za en zo: 12.00 tot 23.30
Keuken sluit om 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Rôtisserie Limes

Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig restaurant. Goed eten. Beperkte maar aantrekkelijke kaart. Achterin restaurant is het wat koud en loop je de kans dat de bediening je uit het oog verliest.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
De borrelkaart is teleurstellend: de prijs is net wat hoger dan elders, maar de kwaliteit matig. We hebben hier eerder gedineerd, toen was het eten wel oké.
jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
heerlijk gegeten. chefkok stefan
maak er een feestje van. Je proef de liefde en passie.
fre F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fantastisch gegeten! Gezellige sfeer. Zeer vriendelijk en lieve bediening. Gewoon super!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, fijne atmosfeer en goede services.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
PRIMA
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Uitstekend lekker eten, alleen best lange wachttijd tussen de gerechten
1251 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een absolute aanrader, er wordt op uitstekend niveau gekookt in een super gezellige ambiance. Wij komen zeker terug. Helga en Rinus
Vicky K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Altijd super, weer heerlijk onvergetelijk gegeten!! Langoustinevoorgerecht was niet alleen uitzonderlijk prachtig,( kan ik zeggen als foodphotographer)maar ook buitengewoon van smaak!! De wilde eend en de bavette van mijn partner waren super! Het granddesert te mooi om op te eten.. maar lekker wel gedaan!!! Geweldig assortiment aan wijnen om uit te kiezen.. weer een avond om niet te vergeten!! Aanrader!! ????????????
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vlotte reservering online, vriendelijk onthaal en service, lekkere seizoensgerechten en alles vers in huis gemaakt, aan een zeer redelijke prijs.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten (Franse boerderijkip en Kalfsucade) en gedronken (Huiswijn - merlot). Vergis je niet in de prijzen! Wij hadden hoofd- en nagerecht, dronken totaal 3 glazen wijn en betaalden €94. Dat komt vooral door de bijgerechten die je los moet kopen, zelfs de friet en salade. Dat zou naar mijn idee gewoon standaard bij hoofdgerecht moeten zitten.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met het AH actie menu gedineerd bij Limes.
Heel attente en aardige bediening, en we hebben genoten van een heerlijk menu. Vooral het kalfsstaarstuk smaakte erg lekker.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten en een mooie locatie. Wij vonden de hoofdgerechten erg duur voor wat er werd geserveerd en dan moest je er nog salade exta bij betalen. Bediening was redelijk maar niet erg relaxed (constante upsale). Ik was teleurgesteld want ik vind de lunch qua prijs-kwaliteit erg goed daar.
agassi P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Attent personeel en gewoon lekkere gerechten met verse ingredienten. Limes houdt zijn niveau constant op peil en dat is knap. Alles huisgemaakt, vooral de frieten zijn top. Heerlijke kip, zoals kip hoort te smaken. Prettige muziek, kortom, we komen wéér terug..
Yv H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Enthousiaste en blije ontvangst, we voelden ons zeer welkom. De gerechten werden mooi en op een warm bord, voorzover van toepassing, opgediend en waren erg smaakvol. Alle lof voor dit restaurant waar we zeker vaker heen zullen gaan.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten alleen was het nu een beetje lawaaiig.
Wij zijn hier via de AH Restaurantactie terecht gekomen en wat ons betreft is dit restaurant een van de betere die wij tijdens onze rondgang langs verschillende restaurants zijn tegen gekomen.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wat we bestelden was enige tijd na bestelling niet mogelijk. Er was geen vis geleverd. De kok kwam aan de tafel met een alternatief.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jammer dat er bij het AH 2e menu gratis een speciaal zeer beperkt menu was samengesteld. Ik had graag meer uitgegeven indien er algemeen gebruik gemaakt mocht worden van alle menu's. De porties in het AH menu waren gewoon klein (Cannelloni 1x en 4 kleine stukjes kalfsstaartstuk). Patatjes (zoals bij velen) waarschijnlijk dubbel gebakken.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het restaurant was eerlijk om op de menukaart aan te geven dat er voor de reservering E 2,-- p.p. extra werd gerekend. Dit bedrag waren we niet eerder tegengekomen bij onze bezoeken aan een Iens restaurant. Was een kleine verrassing !
De sfeer was prima, er was een aardige bediening, de gerechten werden smaakvol opgediend. Het voorgerecht, makreel, was geweldig. Het toetje was een waar meesterwerk. Het (vlees) hoofdgerecht was lekker maar al lauw bij het opdienen en er was een (te) kleine portie patates frites voor twee personen.
Al met al was het een aangename ambiance en we zullen zeker nog een keer van dit restaurant gebruik maken.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke kwalitatief mooie gerechten in een prachtige ambiance met een prima service
Beslist een aanrader