Rôtisserie Limes

Cattenhagestraat 9 1411 CR Naarden Nederland Kaart
31-358200930

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Kantonese kabeljauw
      paté Normand, kweeperencompote en brioche
      Salade met Tete de Moine-kaas en walnootdressing
  • Hoofdgerechten
    • gebakken doradefilet, amandesaus, mousseline van aardappel en groenten
      runderstoof, pompoenmousseline en lof
      truffelrisotto
  • Nagerecht
    • mousse van witte chocolade en kokos met kokosijs
      kaasplankje van drie soorten kaas
      Grand dessert (+ € 6,50)

Over het restaurant Rôtisserie Limes

Karakteristiek restaurant met heerlijke gerechten uit de Rotisserie. Fantastische Franse boerderijkippen (drie sterren, Label Rouge), wild en andere vleesgerechten. Ook altijd prachtige visgerechten. De houten vloer, kleurrijke muren en open keuken vormen samen de smaakvolle inrichting met een eigen karakter. Terwijl de Franse boerderijkip aan de rotisserie draait, geniet je ondertussen alvast van een mooi, met zorg geselecteerd glas wijn. Alle wijnen zijn trouwens ook per glas te bestellen. Kortom, Limes is een reden om Naarden eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Rôtisserie Limes

Christina V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hebben het 3 gangen keuze menu gegeten dat Limes aanbiedt in het kader van de AH restaurant actie. Voortreffelijk gegeten, alles even verfijnd. Prettige ambiance en geen hinderlijke muziek op de achtergrond. Vriendelijke bediening en toen we wat lang op het dessert moesten wachten kregen wij een glaasje heerlijke limoncello aangeboden. Zeker een aanrader!!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Gewoon heel erg lekker en leuk! Écht goed bereid eten, leuke ambiance. Aanrader voor iedereen die van lékker eten houdt.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel lekker gegeten. Konden kiezen uit 3 verwchillende voor- hoofd- en nagerechten. Prettig personeel. Vlotte bediening. Leuke lokatie. Restaurant zet helemaal vol. De wat langere wachttijd tussen het hoofd- en nagerecht werd opgelost door het aanbieden van een glaasje limoncello. Zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval terug.
Eugene E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Het 3 gangen menu van de chef is een aanrader! Zeer verrassend is het voorgerecht "rilette van kabeljauw". Het hoofdgerecht bavette werd geserveerd met bijzondere groentes en bij alles konden we een bijpassende wijn kiezen, want alle wijnen waren ook per glas te bestellen. Het dessert hebben we gedeeld, want ze waren allebei echt lekker!
Sylvie W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Wijn aan de dure kant.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Leuk om tijdens de restaurantweek eens kennis te maken met een andere keuken. We werden verrast met 4 ipv 3 gerechten. Amuse van bloemkool en geitenkaas was niet onze keuze geweest maar de gerechten zelf waren qua opmaak aantrekkelijk en qua smaak heerlijk en verrassend. Nog niet de verfijndheid van een Michelin ster maar absoluut behorend tot de betere restaurants in het pittoreske Naarden.
Sfeer is prima, maar de jongeman welke ons bediende was duidelijk nog aan het begin van zijn carrière. Serveren en uithalen van gerechten heeft echt zijn eigen kant maar hij wist de gerechten wel heel smaakvol aan te prijzen. Een passend wijnarrangement zou bij een verrassingsmenu een leuke aanvulling zijn. De heerlijke Salentein was helaas niet voldoende op voorraad voor een 2de fles maar dit werd uitstekend opgelost.
Het is een prima restaurant, het heeft echt smaakvolle gerechten en behoort tot de betere restaurants in het Gooi.
Beste gast, dank voor uw uitgebreide recensie. We spraken elkaar al via de telefoon. Wij hebben bewust niet gekozen voor een wijnarrangement, omdat wij alle wijnen ook per glas schenken. Dat haalt de noodzaak voor een arrangement weg, want u kunt zelf indien gewenst uw eigen arrangement samenstellen. Hopelijk tot snel weer..
Lidy B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het eten was smakelijk. Alleen de geringe garnituur bij het hoofdgerecht was teleurstellend. Een volgende keer is het echt raadzaam om extra bijgerechten te bestellen!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Gewoon super lekker eten. Wij gingen met de ah kaart en het menu dat je hier krijgt is heerlijk. Ook super vriendelijke bediening! ????
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Geweldig gegeten wat een heerlijke smaken. Alles vers gemaakt dat proef je zeker! Bediening was erg goed!! Even als de ambiance wij gaan zeker terug
Isabella S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij gingen voor een heerlijke lunch op een regenachtige zondagmiddag met vrienden naar limes.
Heerlijke lunch van zowel vlees als visgerechten in een rustige ambiance, voldeed aan onze verwachtingen, echt een aanrader in Naarden-Vesting.
Mieke Q.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Verrassende kaart. Leuke wijnkaart. Heerlijk gegeten.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We hebben goed gegeten: gerechten waren smakelijk en vooral niet in te grote porties. Het enige minpunt vond ik de chocolademousse als dessert: het smaakte eerder naar mocca dan naar chocola; ik had een donkerbruine mousse verwacht, die veel meer smaak heeft.
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heel lekker gegeten en de hele sfeer was heel prettig en zeer gericht op de klant. Absoluut aanvevelenswaardig.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
De houten stoelen zijn niet comfortabel.Dan duurt een etentje van drie gangen te lang.
Agassi P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Weer gezellig gezeten en gegeten bij Limes. Constante kwaliteit en altijd prima bediening. Warm welkom, servicegericht en niet opdringerig. Mooi glas wijn gedronken, wat goed kan omdat alle wijnen ook per glas beschikbaar zijn. Prachtige combinatie van vis gegeten, mijn partner de halve Franse boerderijkip. Wat een topper is dat toch...kortom, een aanrader.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst. Uitstekende bediening..en heerlijk eten.. we waren er van de AH dineractie.. maar er was geen verschil met de gewone kaart .
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
goed gegeten. Dit is de eerste keer ergens met de AH restaurantactie dat wij 2 x € 4,00 moesten
betalen voor de reservering via Iens.
Grecilla K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We kregen een warm welkom en maakten gebruik van de AH actie. Het eten was top en de bavette was fantastisch! Ook de bediening was erg vriendelijk. Een aanrader!
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Alles was verrassend en lekker. Goede sfeer en een bijzonder vriendelijke bediening. Echte horecamensen! Leuke ambiance met buitenterras en de akoestiek was ook goed.