Rôtisserie Limes

Cattenhagestraat 9 1411 CR Naarden Nederland Kaart
31-358200930

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Sashimi van tonijn
      Steak tartaar
      Salade met geitenkaas in filodeeg
  • Hoofdgerechten
    • Runderbavette in rodewijnsaus met mousseline en div. groenten
      Filet van kabeljauw met kruidige beurre blanc, mousseline en div. groenten
      Canneloni met vulling van ricotta, tomaat en basilicum
  • Nagerecht
    • Chocolademousse
      Carré van bladerdeeg met roquefort
      Grand dessert (+ € 6,50)

Over het restaurant Rôtisserie Limes

Karakteristiek restaurant met heerlijke gerechten uit de Rotisserie. Fantastische Franse boerderijkippen (drie sterren, Label Rouge), wild en andere vleesgerechten. Ook altijd prachtige visgerechten. De houten vloer, kleurrijke muren en open keuken vormen samen de smaakvolle inrichting met een eigen karakter. Terwijl de Franse boerderijkip aan de rotisserie draait, geniet je ondertussen alvast van een mooi, met zorg geselecteerd glas wijn. Alle wijnen zijn trouwens ook per glas te bestellen. Kortom, Limes is een reden om Naarden eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant Rôtisserie Limes

Di tot vrij: 17.00 tot 23.30 uur
Za en zo: 12.00 tot 23.30
Keuken sluit om 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Rôtisserie Limes

Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Verrassend sfeervol, open keuken, enthousiaste bediening en keuken brigade en heerlijke gerechten met zorg klaargemaakt. Smaakvol gegeten op een gezellig terras.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Goed gegeten en vriendelijke bediening
Janie M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Goed gegeten op een knus en sfeervol terras.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Gisteren bij Limes gegeten met AH Restaurantzegels. Waren zeer aangenaam verrast zowel over inrichting restaurant, uitstekende en enthousiaste bediening en het vakmanschap van de koks. Wij komen zeker terug!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras naast de grote kerk. De bavette was voortreffelijk. Die kom je niet vaak tegen op de kaart. Vriendelijk personeel. Mooie zaak. Ze hadden wel mogen melden dat de frites en salade als supplement op de kaart stonden. Verder heerlijke avond gehad.
Komen zeker terug.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben hier erg lekker gegeten. Leuke ambiance en mooie tuin waar we gegeten hebben. Personeel zeer vriendelijk.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Lekker geluncht, buiten in de tuin. Aardige bediening, heerlijke salades en omelet.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vriendelijk ontvangen en heerlijk geluncht!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten met een zeer attente gastheer. Wist leuk te vertellen over de vesting. Eten was goed en de inrichting past bij de naam Limes. Komen wij zeker nog eens terug!
agassi P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We konden nog lekker op het heerlijke terras borrelen en met uitzicht op de Grote Kerk van wat bites genieten. Lekkere Zeeuwse oesters en wat huisgemaakte garnalenkroketjes met een mooi glas St. Veran. Fijn dat alle wijnen per glas zijn te bestellen trouwens. Daarna naar binnen en zoals gebruikelijk heerlijk gegeten onder begeleiding van de altijd prettige bediening. We komen hier nu al jaren en de kwaliteit blijft constant en de gerechten verrassend. Tot de volgende keer maar weer...
Josefa V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Lekker gegeten maar wegens Matthäus drukte veel te lang moeten wachten en hoofdgerecht dus snel naar binnen moeten werken. Dat is niet prettig.
Susanne T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gister met mijn vrouw gegeten bij restaurant Limes in Naarden. We werden netjes ontvangen en geholpen, en door de langwerpige vorm van het restaurant heerst er een levendige en gemoedelijke sfeer. De open keuken zorgt ervoor dat een praatje met de chef vanzelfsprekend is. Door de rustige sfeer en de gedimde lichten een uitstekend restaurant om uit eten te gaan met je partner!
Er was een flink aantal verschillende opties te kiezen van de kaart, zowel in de voor-, hoofd- als nagerechten. De bospaddestoelensoep had goede krachtige smaak en de vegetarische linzenroti met geitenkaas was een verassend goede combinatie. Wij hebben zitten smullen en genoeg positieve redenen gehad om de gerechten uitvoerig na te bespreken in de autorit terug naar huis (en ons volgend bezoek alvast te plannen!).
TC W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij binnenkomst met ons vieren - van wie één person op krukken - geen enkele aandacht anders dan het wijzen naar de tafel. Jassen worden niet aangenomen en deze kun je eigenlijk niet kwijt op stoel en bank. Kennelijk is er geen kapstok/garderobe. Gehannes met een plaats voor de krukken wordt niet opgemerkt. Na ruim 15 minuten zonder aandach, zelf maar om de kaart en een drankje gevraagd. Het naast de wijn bestelde water en één van de voorgerechten worden vergeten.
Wij arriveren om 19.30u en dan is er klaarblijkelijk voornamelijk aandacht voor de laatste koffies en betalingen van de eerste eters die avond. Aan onze buurtafel vangen wij dat ook op als verontschuldiging van de bediening. Het is overigens niet heel erg druk, we konden kort tevoren nog onze tafel boeken. Het restaurant mist (goede) aansturing. Weinig professioneel is dat nog tijdens ons hoofdgerecht de eerste biertjes de keuken worden binnengebracht. "Mag het allemaal smaken?" werd ons regelmatig gevraagd, apart. Niet meer bij Limes.
Anneroos P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Fijn restaurant! We hadden de risotto (vega) en vis van de dag (dorade). Bijgerechten moeten los bijbesteld worden, beetje groeten bij de vis was wel lekker geweest. Verder heerlijk gegeten, goede wijn en heel vriendelijke bediening. Aanrader!
agassi P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Zoals gebruikelijk was het weer top bij Limes. De nieuwe kaart kent weer leuke verrassingen. En alles is met zorg en smaakvol bereid. De Franse keuken zoals we die kennen! Mooie sauzen en klassieke kwaliteit. De bediening verdient een extra pluim. Je voelt je altijd welkom, hoe laat je ook komt. Ga zo door!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig restaurant. Goed eten. Beperkte maar aantrekkelijke kaart. Achterin restaurant is het wat koud en loop je de kans dat de bediening je uit het oog verliest.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
De borrelkaart is teleurstellend: de prijs is net wat hoger dan elders, maar de kwaliteit matig. We hebben hier eerder gedineerd, toen was het eten wel oké.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
heerlijk gegeten. chefkok stefan
maak er een feestje van. Je proef de liefde en passie.
fre F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fantastisch gegeten! Gezellige sfeer. Zeer vriendelijk en lieve bediening. Gewoon super!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, fijne atmosfeer en goede services.