rotirestaurant Roopram

Mathenesserplein 89 3022 LD Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant rotirestaurant Roopram

Eten8,3/10
Service6,9/10
Decor6,1/10
Kuno S. Fijnproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik hou van hun manier van kruiden... wat ze met de Kip en Aardappelpuree doen is echt zalig wat mij betreft... Ik woon in de buurt dus haal meestal of, voor het decor of de bediening hoef je er denk ik ook niet heen... De bediening is wel beter geworden, vroeger stond je nog wel 's een half uurtje te wachten....dat is wel voorbij..... Voor afhaal, erg erg lekker...
Wiresh K. Gastronoom (11 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Voor de service en sfeer hoef je hier niet naartoe te gaan. Maar des te meer voor het eten. De roti kip en roti doks zijn heerlijk. Ook geven ze goede porties, waardoor je na het eten een voldaan gevoel hebt. Voor de roti moet je naar Roopram Rotterdam gaan!
Erik P. Gastronoom (25 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Roopram is ons vaste adres voor roti. Na de eerste keer dat we hier roti hebben gegeten, hebben we dat nooit meer ergens anders gedaan. De inrichting is wat ouderwets maar het personeel vind ik zelf altijd vriendelijk. Uiteindelijk ben je hier toch vooral voor het eten en dat is altijd goed en een grote portie.
Annie M. 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Lekker gegeten maar de inrichting was wel minder. Ook vond ik dat de medewerker bij het opnemen van de bestelling iets vriendelijker mag zijn. Iets meer lachen. Inrichting is voor een snelle hap en niet echt gezellig het heeft iets weg van een kantine. Eten smaakte overigens goed.
Floor-5 . Gastronoom (54 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Vandaag bij dit restaurant geluncht met een roti kip en een bara hete kip. De ruimte zelf is niet bepaald gezellig ingericht - de gemiddelde snackbar is knusser. Maar de roti zelf was echt verrukkelijk... en daar gaat het hier om! Echt één van de betere die we in Rotterdam gegeten hebben!
Nassira . Fijnproever (6 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Zoals meerdere mensen hier zeggen is het decor echt van een snackbar. Er is daar dus geen aandacht aan besteedt. Het bestek is van plastic wat ik vond tegenvallen want ik kon de kip totaal niet goed snijden want de mes was van plastic. Beetje raar maargoed. Het eten vond ik ook niet bijzonder. Het was erg droog dus dat was wel jammer want ik hoorde juist goede verhalen over het restaurant maar helaas was het eten niet erg lekker. Het personeel was overigens wel heel erg aardig.
Ingridvanegmond . Gastronoom (102 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
De service is hier enorm snel omdat alles al in bakken klaarstaat. Zowel voor afhalen of eten geldt je bestelt en kan het eten meteen krijgen en afrekenen. De mensen die hier werken zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was redelijk tot goed, de roti vond ik niet bijzonder maar de aubergine als bijgerecht weer heel geslaagd. De inrichting is kaal en kantine-achtig. Het is een gelegenheid om echt snel iets te eten niet om uitgebreid te tafelen.
Jordie W. Gastronoom (21 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Hier gegeten met wat zakelijke klanten uit Rotterdam. Goede roti, smaak is goed, lamsvlees was een beetje taai, maar beter dan veel andere roti shops.

Alleen jammer dat het personeel niet zo vriendelijk is, de inrichting mag wel aangepast worden. We in ieder geval net lekker geluncht.
Geria V. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
We hebben vandaag weer heerlijke roti gegeten,we komen van ver maar dan heb je ook wat.
Het is het waard om eens in de zoveel tijd hier lekker te genieten van de Surinaamse gerechten, en het pabo bier.
Johan M. Gastronoom (162 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Eindelijk een zaak gevonden waar echt goede roti wordt geserveerd. Mooi pand op een mooie plek, de inrichting is inderdaad die van een kantine. Maar wat maakt het uit... aan de bediening is niks mis, vriendelijke mensen in een kantine-setting waar dus weinig contact mee is
Burç K. Gastronoom (20 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Roopram heeft de beste roti van Rotterdam en Den Haag. Dat durf ik met 90% zekerheid te zeggen. De broodjes kipkerrie kunnen beter (droge kip), maar de Bara is ook geweldig. Het enige nadeel van Roopram is de service. Erg bot en misschien onbewust ogend arrogant personeel. Het is geen restaurant maar voor een fastfoodtent lijkt het decor een beetje op de McDonalds uit de jaren negentig met goedkope stoeltjes.
Nomnom1 . 1e beoordeling (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
De roti, kip, kouseband en aardappelcurry is heerlijk. Je krijgt er ook lekker veel jus bij.
De bediening is zakelijk; niet klantvriendelijk.
Het decor is een drama. De zaak is alleen gericht om te verkopen, hoe het eruitziet maakt hun geen bal uit... JAMMER !!!
Mm-proever H. Gastronoom (35 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Ruim ( afhaal) restaurant. Roti vis hier besteld en ook opgegeten. De rotikoek prima, de vulling genoeg en goed op smaak,voldoende stukjes vis. Als je weinig tijd hebt, kun je hier snel en goede roti eten. De sfeer is net of je even in Parimaribo bent, met muziek.Wij vonden dit wel grappig. Tafels waren schoon, maar het ziet er kantineachtig uit, wat ook zijn charme heeft.
Romy U. Fijnproever (7 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Een afhaal restaurant met een ruim functioneel interieur. De bediening is rap en zakelijk, maar niet perse onvriendelijk. Je kunt ook binnen aanschuiven. De roti is prima, maar de nasi kip kun je beter achterwege laten, gortdroog. Verder dan dit ben ik niet gekomen.
DameNatas . Bourgondiër (2 recensies) 2,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
van buiten ziet het er beter uit dan van binnen. echt hartelijk verwelkomd werden we ook niet. we hadden roti kip extra besteld voor 13 euro. niet bepaald goedkoop dus dan verwacht je ook wel wat. maar bleek erg teleurstellend. er was weinig kip en de smaak was flauw. hier komen we niet meer terug.
Arjan V. Gastronoom (17 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Eten:
De Roti was op zich goed op smaak, de sambal heerlijk scherp, de portionering leek ruim voldoende. Jammer genoeg waren er meer (verbluffend scherpe) botten opgediend dan vlees, waardoor je een schijnbaar vol bord voor 2/3 in de vuilnisbak kan gooien. Ik heb bij de mixed roti eigenlijk geen enkel stukje eetbare eend gehad. Belachelijk: om nog wat vlees van het bot te krijgen wordt er plastic bestek aangeboden. Kansloos. Bier in blik met een plastic glas...Jammer!

Service:
Is non-existent. Vuile tafels, lange rij voor de counter en zelf afruimen. Personeel nogal kortaf. Ik zou niet weten wat ik hier aan zou moeten prijzen.

Decor:
Fel licht, snoeiharde muziek wisselend uit Gabberhouse en Indiase smartlappen bestaat, vieze tafels, plakkerige vloer. Ik ken rookruimtes op luchthavens die aanzienlijk schoner, warmer ingericht en gezelliger zijn.

Generiek:
Om af te halen wellicht best een overweging waard, indien er echt vlees in plaats van botresten wordt geserveerd. Om te zitten een no-go-area. Eens, maar niet weer.
Fred D. Gastronoom (26 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Met een vriend een mix roti genomen . 12,50 euro is geen crisisprijs . Daarvoor krijg je 4 stukjes Doksa - 5 stukjes lam en 2 kleine onderpootjes van de kip + wat mashed potato ipv aardappel en wat kouseband.
Voor zo'n prijs veels te weinig !
De smaak is okay . Wel oppassen voor de scherpe Doksa beentjes . je vindt ook kleine stukjes terug in de saus
Opletten mr Roopram !!

Christa P. Bourgondiër (2 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Na jaren eindelijk eens weer bij Roopram gaan eten. In vergelijking tot vroeger zijn de porties kleiner, de borden en bestek plastic afval geworden. Desondanks smaakte het wel goed, maar prijs/kwantiteit vd maaltijd vrij duur geworden.
Se . Gastronoom (38 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Tot voor kort was hier een van de lekkerste roti in Nederland te halen. Helaas houd men dit niet vast want wij hebben onlangs enkele roti,s gehaald waaronder enkele met kip en een met Doks (eend). De service is barslecht en kan geen lachje er van af maar men haalt toch alleen het eten op en gaat meestal meteen weg. Spijs van de laatste keer was heel flauw en en niet wat wij ervan gewend zijn. Ik ga weer opzoek naar een betere roti shop.