Rotimahal

Dinsdag t/m Zaterdag 13:00 - 21:00

• Af te huren
Roger .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
In Surinaamse eethuisjes staan schalen met de gerechten vaak uitgestald in een vitrine zodat je ziet wat je bestelt.
Dat is bij Rotimahal niet zo omdat er alleen blikjes fris in de vitrine staan, het eten komt allemaal uit de keuken achterin.

Als je een broodje pom, bakkeljauw of kippenlevertjes bestelt, dan vind ik het toch wel prettig als je even kunt zien wat je bestelt...

Maar goed, ik nam een roti speciaal voor 8,50 om ter plekke op te eten, en die smaakte gewoon voortreffelijk, malse kip, saus goed op smaak en met heerlijke verse zelfgemaakte peper (sambal).

Vriendelijke eigenaar !

De aankleding van de zaak stelt niet veel voor, maar voor deze prijs vind ik het verder prima.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de broodjes, iemand ervaring mee?
HettyFFF .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Elke keer weer een uitstekende roti. Vers, vol smaak, karakter. Vriendelijke bediening en altijd op tijd met bestellingen. Tof tentje. Binnenkort ook Indiaas proberen - heeft hij in het weekend - nb vooraf bestellen. Wat ik daarover lees is het zeker ook de moeite.
connie W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
zoals we van plan waren hebben we 1 dag van te voren tandoori kip besteld. Alles was netjes op tijd klaar. De eigenaar is zeer vriendelijk en we kregen een extra nan brood en bananenchips gratis. Toen we thuis waren ( we komen helemaal uit Voorburg) konden we niet wachten met eten. Tandoori kip? In één woord geweldig. Wat een smaak. Ongelooflijk. In een kleioven gebakken kip. En dat proef je. Er zat knoflooksaus bij en een salade. Knoflooksaus hebben we niet gebruikt want dan gaat de heerlijke smaak verloren dus dat kan je beter achterwege laten. De sla met tomaat en komkommer was zonder dressing niet lekker. Iets zoetzuur erbij zou het gerecht nog beter laten uitkomen. Het decor blijft een 2 want je moet niet naar de toilet willen. Deze is vies. Maar we komen zeker nog vaker langs voor de broodjes en de tandoori. Één van de beste kipgerechten die ik in lange tijd gegeten heb.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Hele lekkere roti met een goede prijs/kwaltiteit verhouding. Roti speciaal met kip (met bot, heeft meer smaak) een ei, kousenband, aardappel en een blanco "rotipannenkoek" voor 7,50. Daar ga ik niet voor koken! Als je geen botjes wilt dan heeft hij ook kipfilet of lam. Portiegrootte is ook prima. Je kan er eventueel ook zitten, maar dat is niet heel gezellig, wel schoon en de eigenaar is aardig. Zeker een aanrader als je geen zin hebt om te koken. Wel 20 min van tevoren bellen, want het duurt even voor het klaar is en hij bezorgt niet, dus je moet het wel zelf even ophalen.
connie W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Mijn man en ik hebben hier broodjes kip/kousenband, bakkeljouw/kousenband en garnalen/kousenband gegeten. Het was super lekker. We zijn het er beide over eens dat het broodje kip/kousenband voor ons nummer 1 is. We eten ze overal en dit broodje steekt met kop en schouders boven de rest uit. Je proeft de versheid van alles. De eigenaar is vriendelijk en bescheiden. De tandoori moet je 1 dag van te voren bestellen en we kunnen niet wachten om dit te proeven. De aankleding van het zaakje is erg sober maar wordt goed gemaakt door het eten. Één nadeel? De wc. Werkelijk verschrikkelijk en dat kan in deze tijd echt niet. Zonde zonde zonde.