Rotimahal

Dinsdag t/m Zaterdag 13:00 - 21:00

• Af te huren
Roger .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
In Surinaamse eethuisjes staan schalen met de gerechten vaak uitgestald in een vitrine zodat je ziet wat je bestelt.
Dat is bij Rotimahal niet zo omdat er alleen blikjes fris in de vitrine staan, het eten komt allemaal uit de keuken achterin.

Als je een broodje pom, bakkeljauw of kippenlevertjes bestelt, dan vind ik het toch wel prettig als je even kunt zien wat je bestelt...

Maar goed, ik nam een roti speciaal voor 8,50 om ter plekke op te eten, en die smaakte gewoon voortreffelijk, malse kip, saus goed op smaak en met heerlijke verse zelfgemaakte peper (sambal).

Vriendelijke eigenaar !

De aankleding van de zaak stelt niet veel voor, maar voor deze prijs vind ik het verder prima.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de broodjes, iemand ervaring mee?
HettyFFF .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Elke keer weer een uitstekende roti. Vers, vol smaak, karakter. Vriendelijke bediening en altijd op tijd met bestellingen. Tof tentje. Binnenkort ook Indiaas proberen - heeft hij in het weekend - nb vooraf bestellen. Wat ik daarover lees is het zeker ook de moeite.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Hele lekkere roti met een goede prijs/kwaltiteit verhouding. Roti speciaal met kip (met bot, heeft meer smaak) een ei, kousenband, aardappel en een blanco "rotipannenkoek" voor 7,50. Daar ga ik niet voor koken! Als je geen botjes wilt dan heeft hij ook kipfilet of lam. Portiegrootte is ook prima. Je kan er eventueel ook zitten, maar dat is niet heel gezellig, wel schoon en de eigenaar is aardig. Zeker een aanrader als je geen zin hebt om te koken. Wel 20 min van tevoren bellen, want het duurt even voor het klaar is en hij bezorgt niet, dus je moet het wel zelf even ophalen.