Rotiland

2-A Gerrit Jan Mulderstraat 3023 RE Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rotiland

Lanolou .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk eten, maar de service is helaas erg slecht. Dit zou een aanrader zijn, als de bediening stukken vriendelijker en servicegericht was.
Wendeline V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Hmmmm de lekkerste afhaalroti van Rotterdam! Wat zeg ik? Van Nederland! De vegetarische roti is zelfs top! Met pompoen, aubergine, kousenband, kool, sambal....lekker ruime portie ook. Goeie rotiplaat en vriendelijke service in een authentiek Surinaams afhaalrestaurant. Wat een feestje weer vanavond.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Prima afhaalgelegenheid, het bestelde eten roti met kip en roti met eend is van goede kwaliteit. De service is redelijk snel maar minder snel dan toegezegd. Rotiland ziet er schoon uit en er is één mooie grote plaat aan de muur voor de rest is er nauwelijks aandacht aan de inrichting besteed.
Saefu B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Zoals een Surinaams afhaal eethuis moet zijn. Hier gaat het dus om het eten. Rijkelijke porties en goed van smaak. Zowel de broodjes, bara's als de roti gerechten zijn erg lekker!
Johan Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Heerlijk eten! Top roti moet pompoen! Bara en de sambal is om te smullen. Goede service en aardige bediening. De grote sato is echt groot, een aanrader. Johan uit Amsterdam
Nicole88 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Kom hier al jaren. Mijn favoriet als ik in Rotterdam ben. A must try! Ze hebben meer dan 30 soorten roti keuzemogelijkheden. Echt een roti paradijs! Wel even van te voren bellen. Ze zijn vaak op vakantie :(