Rotihuis Maharadj

Spitsenhagen 1 3078 BM Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Rotihuis Maharadj

Surinaamse verwennerij

Bij dit restaurant kun je terecht voor de Surinaamse en Hindoestaanse keuken. Midden in het centrum van Rotterdam, genieten van de meest verrukkelijke Roti’s, gevulde Bara’s en Casave voor een betaalbare prijs. Het personeel is zeer vriendelijk, snel en bekwaam. Laat je meenemen door de Surinaamse gastvrijheid en laat je een avond heerlijk verwennen.

Meer informatie over restaurant Rotihuis Maharadj

• : Parkeerplaats

6,8
6,2
Duur
Lang
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ik heb een paar keet eten hier besteld. Het eten vind ik voldoende. Vooral het broodje kipkerrie en de bara zijn mijn favoriet.
Laatste keer dat ik mijn bestelling wilde doorgeven moest ik 8 min in de wacht staan. Ik vond dit erg lang dus hing ik maar op en ben ergens anders gaan bestellen.
De bananenchips waren trouwens erg lekker. Nu is de prijs niet gestegen, maar is de inhoud wel met de helft afgenomen. Erg jammer. Steeds minder zin om hier wat eten te halen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
voor het decor hoef je hier niet naar toe te gaan , echter het eten maakt dat dubbel en dwars goed personeel is vriendelijk en snel het eten is echt goed aanrader telo met bakkaljauw
P.vreeken .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Albert Heyn actie is niet echt omgezet in driegangenmenu . Alles is opzichzelfstaand en vult enorm. De gang soep is al een gerecht op zich .daarna broodje vis en dan nog roti. Fantasieloos. Eten is prima, maar machtig en veel te zout. Het diner is overladen en zwaar, maar dat claimt voor de gastvrijheid en de Surinaamse keuken. Service is basic en prima. Decor is matig, snackbar met tafeltjes. Veel last van wachtende klanten en opengaande deur.

Rcr .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was echt uitstekend. Echt een surinaams eethuis, waar je heerlijk kunt eten. Alle surinaamse gerechten staan erop, van bara en roti tot pom. De bediening is zeer vriendelijk en legt duidelijk uit hoe het zit. We hebben zitten smullen. Dat dit een eethuis is en geen restaurant, hebben wij alleen maar kunnen merken aan de temperatuur, maar na de hete kip, hadden we het niet koud meer. Ook liet het voorgerecht en tussen gerecht even op zich wachten, maar vermoedelijk kwam dat door de drukte, omdat iedereen weet dat het hier uitstekend eten is
Annievdzalm .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
goed gegeten, schoon restaurant. vriendelijke bediening. veel eten voor weinig geld, ook met AH bon. wel onrustig omdat het ook een afhaal gelegenheid is. zou mooi zijn als dit in een andere ruimte gebeurde.
Izb .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Na de film hier gegeten met een AH bon voor 2p, 1p bestelde los.
Net eethuis, vriendelijk personeel.
Het eten was goed en veel (zeker na een bak popcorn) maar de roti werd ingepakt voor thuis. Kinderen vonden vooral sauto soep erg lekker.
Ni_mar .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Schoon en overzichtelijk restaurant. Nette en vriendelijke bediening. Alleen de cassave was een beetje hard waarschijnlijk niet genoeg gebakken of niet voorgekookt. Ik kom mijn roti niet op vanwege de grootte van de maaltijden. Muziek mag wat zachter en rustiger.
Het eten was verrukkelijk.
Een aanrader als je geen zin hebt om te koken.
Wilma.schutten .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Het eten was eenvoudig, maar prima. We bleken echter in een ander restaurant te zitten dan was gereserveerd. Er bleek nog een restaurant in deze keten te zijn. We zijn daar evengoed prettig ontvangen...
Ah.groenenboom .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Moesten erg lang wachten op eerste en tweede gang. Na een uur pas tweede gang. Tafel werd niet schoongemaakt toen we aan tafel zaten. De soto soep was heerlijk. WE vonden de roti erg zout en we hebben roti geproefd die veel lekkerder was.
Karinvanoosten .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We zijn erg teleurgesteld. Vorige week waren we erg tevreden, maar gisteravond werden we niet verwacht.
Wat heel erg was dat ik een vegetarische soep had gevraagd, maar ik kreeg een soep met vlees.
Er kon geen excuus vanaf.
We hadden drinken besteld, er kwam niets. Men was niet met klanten bezig.
We zijn eerder weggegaan.
Vorige week vond ik dit rotihuis een aanrader, nu vind ik het ronduit slecht.
Vahverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Lekker gegeten voor weinig geld. Het is een echt afhaalrestaurant met een beperkt aantal tafeltjes. Vriendelijke bediening.
Wptz .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het eten was voortreffelijk! 3 heerlijke gangen. Porties waren zo groot dat we het laatste gerecht niet op konden. Geen probleem, werd keuring ingepakt met nog een extraatje erbij.
Zaak ziet er keurig uit. Enige puntje: veel afhalers, maar dat zegt ook wel veel over de kwaliteit!
Monique_butterfly .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voor mij was het de eerste keer na een lange ziekbed het huis uit te gaan . Het eten was voortreffelijk. Het restaurant was lekker levendig. Het personeel was vriendelijk, correct en stipt.
Als leek vond ik geweldig dat het persoonlijk je op weg hielp naar de regels van ahactie. Los van dat het eten betaalbaar was, was het eten met zorg en liefde bereid. Het decor is aan vernieuwing toe, desnoods een mix- muziek.
Top:* keuken personeel had een koksmuts op.
*bedieningspersoneel deed handschoenen aan daar waar nodig was.
*Ik kreeg het hoofdgerecht niet op. Het werd voor mij ingepakt.
*toppie toppie
Tip: kijk naar het bestek op het in orde is, voordat de tafel wordt gedekt.
Kingroy .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We waren met z'n vieren en hebben heerlijk gegeten! We hadden 1 volle AH spaarkaart, dus 1 drie gangen menu gratis. Als voorafje kregen we saoto, deze smaakte al direct naar meer. Tweede gang was telo bakkeljauw, zelden dit gerecht zo lekker buiten de deur gegeten! Als hoofdgerecht had ik roti doksa. Deze smaakte zoals m'n ma ze thuis ook maakt! Al met al dus prima gegeten. Enige minpunt is dat er mensen in en uit lopen vanwege de afhaal.
Jazareit .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Ik eet graag surinaams,maak het zelf ook,, maar het is de lekkerste bara warm vlees ooit..je krkjg een 3 gangen saoto soep en dan keuze uit 2,, ik nam bara warm vlees,en roti,, het is erg veel eten ,, wij waren voor 2 pers maar 19 euro kwijt inc drinken.het is een aanrader
Marjon P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Als je hier gaat eten moet je uiteraard niet denken dat je in een echt restaurant zit. Het is een eethuis. Je bestelt zelf aan de balie en er lopen mensen in en uit om eten af te halen.
De dame aan de balie kwam in 1e instantie wat nors over, maar was best vriendelijk.
Je krijgt veel eten voor weinig geld.
De saoto, bara en telo waren erg goed. De nasi en bami vonden wij wat minder. Wat eentonig van smaak. De nasi/bami heeft onze beoordeling voor het eten wat omlaag gebracht. De andere gerechten waren nl wel een 8,5 waard.
Alles was vers bereid.
Wij komen hier zeker terug. Zijn erg benieuwd naar de roti...volgende keer gaan we die zeker proberen!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
vrijdag met de AH actie heerlijk gegeten. Als voorgerecht Saotosoep, als 2e gerecht casave met kipfilet, en vervolgens nog een hoofdgerecht Roti met kipfilet. Alles was heerlijk. Alleen veel te veel. Maar te lekker om te laten staan!! Wij komen snel terug.
Tinecoschrelen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wij aten hier met de AH actie. Zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Ondanks dat we niet alles van de kaart konden kiezen waren de keuze mogelijkheden besr ruim en de porties ook! We hebben heerlijk gegeten. Het was wel een snackbar uitstraling. We misten ontvangst bij binnenkomst. Bediening was vriendelijk en snel. Ook vonden we het positief dat na iedere gang gevraagd werd of ze de volgende gang konden klaarmaken, of dat we nog wilde wachten.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Met Albert Heijn actie geweest. Erg druk met afhalers, overduidelijk een populaire zaak. Duurde daarom lang voordat we geholpen werden maar vanaf toen liep het vlot. Keurige en vriendelijke bediening. Het menu in deze actie staat min of meer vast. Lekkere saoto, heerlijke bara. Roti was ook goed, nasi lekker, vlees (tja sieuw, kip kerrie, kip ketjap) is wel behoorlijk zout. Wij kregen het eten niet op, al met al best veel en dan hebben ze de porties toch al aangepast. Al met al zeker een aanrader om af te halen, maar niet om gezellig te zitten.
Franklagendijk .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We kwamen binnen en er was verder niemand. Er stond een jonge vrouw achter de toonbank, maar keek op noch om. Zelfs geen welkom. Wij gingen aan een tafeltje zitten. Na ongeveer een minuut of 5, wij wilden net weggaan, riep de jonge vrouw ineens vanachter de toonbank, ´wat mag het zijn?'. Ze nam niet eens de moeite om aan ons tafeltje te komen. Wij komen voor de AH actie. O? vanavond? Toen ging ze kijken bij de kassa en ja hoor inderdaad zag ze de bevestiging van de reservering. Ze bleef achter de toonbank en riep ineens weer na een minuut of 3 wat we wilden eten. Ze riep een paar gerechten, wat we niet konden verstaan en we riepen dus wat ze zei. (erg gênant, er waren intussen een paar mensen voor afhalen binnengekomen.) We konden kiezen uit 2 gerechten en hebben er toen maar 1 gekozen die we verstonden. Na een minuut of 7 werd het eerste opgediend, een kom soep. Smaakte prima. Daarna kregen we een flink broodje wat ook wel goed smaakte. Intussen liep de jonge vrouw ruzie te maken met iemand in de keuken en schold ze hem uit. (ongelooflijk zoiets in een restaurant) Heel de avond kon er geen lach af. Blijkbaar vond ze het werk niet leuk. Toen kregen we nog het hoofdgerecht. Ook dit smaakte prima. Voor mijn vrouw was het allemaal toch wel veel en omdat er in één van de recensies stond dat ze het eten mee naar huis mochten nemen, dachten we laten we dat dan maar doen. Helaas. Dit was absoluut niet toegestaan. Na wat gepraat bleef ze bij haar standpunt. Niet meenemen. Wat betreft het eten hebben niets aan te merken, dit was heerlijk en het restaurant zag er verder prima uit. Maar de service was beneden alle peil. Nog nooit hebben we zoiets meegemaakt. Wij zullen er in ieder geval nooit meer gaan eten en zullen onze vrienden ook adviseren dit niet te doen.