Rotihuis Maharadj Dordtselaan

Dordtselaan 124D 3073 GK Rotterdam Nederland Kaart
31-104520489

Over restaurant Rotihuis Maharadj Dordtselaan

Hét huis voor klassieke roti

Bakkeljauw, baka bana, of gewoon een klassieke roti; bij Maharadj serveren ze de klassieke Surinaamse keuken. Met aandacht voor ingrediënten zetten ze hier mooie gerechten op tafel. Of ze bezorgen het zo bij je thuis!

Meer informatie over restaurant Rotihuis Maharadj Dordtselaan

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 21:30
Vrijdag 11:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 21:30
6,1
Voordelig
Piya .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Beste sauto soep die ik ooit heb gegeten. Ik hield er niet van. Maar sinds ik daar heb gegeten ben ik er gek op! Eet het alleen daar nog! Lekkere grote portie met alles erop en eraan. Helemaal geweldig! Im vergelijking met andere sauto moet je extra betalen voor ingrediënten of er mist iets. Bij maharadj helemaal compleet heel lekker. Goed in gepakt. En erg vriendelijke mensen! Altijd met een tevreden gevoel weg! Vaak kom ik er laat in de avond aan. En altijd nog even aardige mensen. Bedankt voor de lekkere sauto elke keer en gastvrijheid!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk eten, service is goed. Prima geregeld voor een afhaal restaurant.
Alleen een betje koud als de deur open en dicht blijft gaan.
Inekekees1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk eten, goede bediening, echter heel erg koud daar. Geen verwarming daar in het restaurant, jammer. En de deur blijft steeds op een kier openstaan omdat de dranger niet werkt.
Sharmila D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten vonden we te zoutig, niet echt lekker dus. We zaten al vol van de twee voorgerechten, dus vroegen wij of het hoofdgerecht mee konden nemen, maar dat mocht niet. Dat vonden wij wel jammer . We moesten trouwens ook lang wachten voor het eten. Personeel was wel aardig.
Anneke1091 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
het was geweldig heerlijk eten eerst een soutosoep daarna gevulde bara ik nam tello daarna namen we bami met kipkerrie en ik bami kip ketjap het eten ws overheerlijk en personeel was vriendelijk en erg vrolijk het was een klein en knus paar tafeltjes en stolen het enige was dat het erg koud was binnen dat was erg jammer als ze daar wat aan zouden kunnen doe is alles perfect de prijs was ongeloofelijk 15euro excl drank en het was het dubbel waard ik ga zeker nog eens terug zodra de warmte geregeld is eerder niet helaas .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Eigenlijk afhaalsurinamer met klein restaurantgedeelte
Zoals in Paramaribo!,maar het eten heel lekker en voor een zeer schappelijke prijs
Vooral de kip kerrie is de moeite waard
Je mag dit niet vergelijken met de restaurants in de stadsdriehoek maar de culinaire bevrediging is zeker net zo groot!
StefanieJJ .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Rotihuis Maharadj is geen restaurant waar je een avondje naar toe gaat, maar meer een afhaalrestaurant. Desondanks kan je een tafeltje reserveren en wordt deze voor je ingedekt.
Prima plek om 's avonds even snel lekker te eten. Ze hebben diverse menu's in diverse prijsklasse. Prijs past goed bij de kwaliteit en de hoeveelheid van een maaltijd. De bediening is zeer vriendelijk en netjes. Afhaaltip voor een lunch: rotirol kipfilet voor 7 euro, voortreffelijk!
Petravdwelle1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Dit verwacht je niet bij de AH restaurant actie, want dit mag de naam restaurant niet voeren. Dit behoort meer tot de categorie snackbar. Afhaalcounter naast je tafeltje, borden met prijzen aan het plafond en een soort van TL licht met plastic tafeltjes en placematjes die enorm naar de drukinkt stinken. Kan je hier doorheen kijken dan is het prima en is het eten ook prima. Ik heb echter wel beter Surinaams gegeten.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Met 4 man met ah-actie gekomen. het is geen echt restaurant te noemen, maar als je echt goed, heerlijk en vers eten wilt hebben moet je hier zijn! Sauoto soep vooraf, dan een bara met kip (stijl naar keuze) of casave met bakkeljauw en vervolgens roti, rijst of bami met kip naar keuze. Jammie!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het was geweldig! Alles zo keurig schoon! Heerlijk eten, lieve bediening en gewoon heel leuk om daar te eten. Saotosoep was geweldig, heerlijke roti en zalige bara. Nog meer vertellen? Ga zelf maar kijken.
Ihoogeveen .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk eten, aardige bediening. Entourage is simpel en eigenlijk is dat jammer. Je neemt minder de tijd om van je eten te genieten. Met wat kleine aanpassingen zou het wat gezelliger (en warmer!) kunnen worden.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Het personeel deed erg hun best om het naar je zin te maken.
Het was op dit moment erg druk, vooral met afhalen, waardoor we wel lang moesten wachten.
Maar het overheerlijke eten maakte alles goed.
Klimburg .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Via Albert Heijn hier beland. Cafetariasfeer, klein en wat rommelig door af- en aanlopende bezorgers. Personeel lijkt onervaren in horecawerk, is wel erg vriendelijk en doet haar best. Eten laat erg lang op zich wachten, omdat bezorgen kennelijk primair is, maar de smaak en kwaliteit van het eten: niets op aan te merken. Een driegangenmenu past niet in de formule van deze keten, dus de derde gang hebben we maar niet meer genomen. Koffie is er niet, maar werd voor ons geregeld, sympatiek.
Leon248 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het eten was buitengewoon lekker. De serveerster was heel aardig, duidelijk en gezellig. We hebben een superfijne avond gehad.
Jeanettestreefkerk .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten, echt een aanrader, simpel decor, 4 tafeltjes, verder veel afhaal en bezorgen, je moet ff geduld hebben, maar dan krijg je ook wat
Rnsmit .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gisteravond kennis gemaakt via de AH bon met Maharadj, super, echt een aanrader.
Begonnen zoals iedereen met de saoto soep, heerlijk en ruim genoeg, daarna 1persoon telo, bakkeljauw met casave stukken en ik had de bara met kerrie kip genomen, hou niet van bara maar alles was vers en heerlijk deze keer. Toen moesten we nog beginnen met de roti, hadden daar echt geen ruimte meer voor en hebben het laten inpakken.... Heel mooi verpakt met 2 bakjes zuur, super verzorgt..... Dikke Pluim!!!!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
heerlijk gegeten met de Ah diner bon, keurig schone zaak, heerlijke sauto soep vooraf, vervolgens casave om je vingers er bij op te eten. De roti was ook fantasties.
Wij komen zeker terug
Hertoghin .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Doordat wij aan het verbouwen zijn, hebben we in korte tijd nu 2 x hier eten besteld. Eerste keer hadden we een roti Maharadj met 3 verschillende soorten vlees een broodje en een bara. De tweede keer een sautosoep, een roti kipfilet tandoori en rijst met pom. Wat onwaarschijnlijk lekker en goed. De kwaliteit is momenteel vergeleken met andere roti restaurants in Rotterdam superieur. De roti platen zijn zacht, goed gevuld en vers. De bara's worden vers gebakken en zijn smaakvol! Ze zijn zelfs nog lekkerder dan mijn eigen bara's.. De porties zijn erg ruim. De doksa (eend) is pittig en heerlijk gekruid, de kip en kipfilet zijn met goede massala bereid en erg lekker. De groenten en het zuurgoed ernaast is vers, niet kapot gekookt, maar met zorg bereid. De sauto smaakt en oogt smakelijk en de kruiden zijn subtiel, maar aanwezig, zoals het hoort. De pom is niet kapotgegooid met suiker, zoals veel restaurants tegenwoordig doen om de smaak aan te passen voor mensen die het niet gewend zijn, maar is authentiek. De diverse varianten gemalen pepers zijn vers en qua smaak een perfecte aanvulling op je maaltijd. Ik ben erg kieskeurig, maar dit restaurant verdiend toch echt mijn compliment(en)!
Marjab1 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Bediening was zeer vriendelijke, schone nette zaak en het eten was erg lekker. We konden niet alles krijgen, dus hebben we de roti mee naar huis genomen.
Roelof P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vegetarische roti en saoto soep en een bara. Heerlijk zoals het hoort te smaken. Vergeet de sambal niet. Lekker pittig en toch smaakvol.