Roti Tori

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
G K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Kleine porties. Droog (te weinig Jus). Zout. (Heel Zout)

Keuken is bijna onzichtbaar maar wat je ziet zijn grote plastic bakken waaruit geschept wordt ( deze staan ongekoeld, Als vegetariër nog en 50/50 kans dat je er niets van krijgt.

naar mijn mening was het niet vers... en er zijn alternatieven op een paar minuten afstand. Waar je in ondergegaan ziet dat er vers gekookt wordt en dat het niet uit grote plastic bakken komt (mijn idee dat dit niet dagelijks vers gekookt wordt en ook zeker niet gekoeld staat!!)
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Kwaliteit is goed, roti is vers. Hoeveelheid valt wat tegen, roti nogal klein. Wat meer jus zou prettig zijn. Kipfilet lekker zacht en niet droog. Behoorlijk wat kousenband.
Al met al valt het beslist niet tegen.
De nasi ketjap met kip is ook niet slecht (het gaat hier dus eigenlijk om tjauw fan, maar die aanduiding kende de dame niet) Wel jammer dat men zoete ketjap gebruikt. Ik hou persoonlijk meer van de zoute variant, maar dat is een kwestie van smaak. De bijgevoegde kip was prima.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Hier afgelopen weekend wat eten opgehaald.

De zaak ziet er vergeleken met de gangbare rotishops in NL er prachtig en goed verzorgd uit. Ook achter de toonbank ziet het er goed schoon en hygiënisch uit. De dame achter de toonbank, die hoogstwaarschijnlijk ook in de keukenstaat, draagt keurig een haarnetje zoals het hoort.

Dan het belangrijkste; het eten. De roti was heerlijk zacht en erg smaakvol. Dan het gerecht zelf. Ik had kipkerrie genomen en mijn vriend had doks (eend) genomen. Het was allemaal prima te doen! Ik heb er lekker van gesmuld en mijn vriend ook. Zeker voor herhaling vatbaar.

De kip kerrie en doks is absoluut niet te vergelijken qua heerlijkheid met de welbekende rotishops in Suriname, maar voor wat betreft vergelijking met de Nederlandse rotishops scoort deze ruim voldoende.

Ik hoop van harte dat ze hun kerrie nog verder zulle verbeteren/ontwikkelen en de rotivel iets groter wordt (nu kwam ik iets te kort). Tevens hoop ik dat ze meer saus/jus erbij doen, zodat je lekker met je rotivel in de saus/jus kunt dippen (zoals het hoort).