Roti Palace

6,9
6,9
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Portie telo was bleek gebakken en in plastic verpakt waardoor de telo papperig was geworden maar ook de vis die erbij zit. Had ook nog nasi normaal met kipfilet genomen. Drama, echt niet lekker. Mijn 1e en laatste x daar.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Is meer afhaalrestaurant. Je kan er ook eten. Prima roti,s. Ruime porties, zeker de speciaal. Vegetarische heeft meerdere groenten, niet alleen kouseband. Roti oorlog veel vlees, alleen geen doks, dat verwacht je eigenlijk wel. Lekkere pannenkoeken. Alles keurig verpakt en vriendelijke bediening.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Aangetrokken door de hoge beoordeling vandaag roti lam gehaald . Zeer vriendelijk geholpen decor niet echt bijzonder . De roti is echter zeer netjes verpakt en erg vers .goede smaken maar niet heel erg bijzonder . Gewoon goed, meer niet
Tjeerd1976 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Gisterenavond hier met mijn vrouw allebei een heerlijke roti kip en kipfilet speciaal gegeten. Het waren flinke porties en het vlees was buitengewoon goed gekruid. Prijzen zijn goed betaalbaar en de bediening is ook erg hartelijk. Decor is functioneel en ondanks er mensen in en uit lopen voor het afhalen heb je daar zeker geen last van. Ga zo door mensen!
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Lekker Roti met kip, Roti met lam en rijst bruine bonen afgehaald.
Goed gekruid en goed van smaak.

Service is snel en goed.
Ramona V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Heerlijke roti gegeten, uitgekozen na alle positieve recenties. Allemaal waar! De beste roti! Ik kom hier zeker terug om af te halen!
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Blijft een van de favorieten in de regio. Geen droge kip, maar gewoon een lekkere roti kipfilet. Porties zijn redelijk, smaken overheerlijk. En prima op tijd bezorgd.
Vderidder .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
GELUKKIG! De oude eigenaren zijn weer terug! Supervriendelijke mensen met een hart voor de zaak - én lekker eten. We hebben aardig wat roti's uitgeprobeerd maar deze vinden we gewoonweg de lekkerste. Niet té pittig maar wel lekker spicy, gebruik van kouseband, flinke porties. We komen hier al zo'n 30 jaar en baalden ontzettend toen de zaak was verkocht. Zo fijn dat ze weer terug zijn! Welom terug! Tom & Vanessa
Mao M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Tot nu toe vind ik Roti Palace de beste plek voor de lekkerste roti's in omgeving Den Haag en Rotterdam. Ik heb vaker bij Warung Mini in DH en Rotterdam en andere tentjes gegeten, maar Roti Palace biedt veel meer kwaliteit. Het vlees is zacht en sappig en heerlijk gekruid, de kruiden en de overige ingrediënten die worden gebruikt zijn super vers. De roti rollen smaakt ook erg vers.

Verbeterpunten:
-Decor is niet zo boeiend, dus daar moet je niet heel veel van verwachten. Ziet er ook niet bouwvallig of vies uit ofzo. Gewoon een paar schone tafels en stoelen, that's it.
- veel eettentjes bezorgen boven de 10 Euro gratis, bij Roti Palace betaal je 2,50.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Super lekkere roti, met verse ingrediënten. Zeer goed bereid! Vlees van zeer goede kwaliteit!

Echt een aanrader, ook de eigenaren zijn zeer vriendelijk!!