Roti Mahal 786

Meer informatie over restaurant Roti Mahal 786

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 21:00

Rhimo .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Dit is authentiek. Heb op veel verschillende plaatsen gegeten(ook bij mensen thuis) maar dit is heerlijk; zowe de roti als de surinaamse gerechten. Kwaliteit is ook altijd tzelfde. Top
Veter V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lekkerste Roti die ik ken.
Vers gemaakt net zoals de sambal.
Als je bestelt, en een tijd afspreekt hoef je nooit te wachten.
Wordt ook zeer goed ingepakt voor vervoer.
Zeer handig dat ze ook kinderrotie hebben.
Zeer vriendelijk peroneel, goede kwaliteit en niet duur.
Aanrader!!!
Bedankt voor deze prachtige recensie!! We hopen dat jullie genoten hebben met de feestdagen en wensen jullie een heerlijk 2016 toe.

Overigens: leuk dat je de kinderroti op prijs stelt. Met kinderen en inmiddels een flink aantal kleinkinderen hebben we altijd met plezier ons menu ook afgestemd op onze jonge gasten.

Jozef
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Al jaren kom ik bij Roti Mahal 786, meestal voor roti maar soms ook voor andere Surinaamse gerechten. Het is altijd heerlijk! Vers bereid en je proeft gewoon de passie en liefde waarmee het wordt gemaakt. Ze zijn niet duur en voor rond de 10 euro heb je een flinke maaltijd.

Bel wel vooraf met je bestelling anders heb je kans dat je een half uurtje zit te wachten, vooral rond etenstijd in het weekend. Als je belt word je verteld hoe laat het klaar is en dan is het een kwestie van ophalen. De mensen zijn daar altijd vrolijk en vriendelijk en ze weten inmiddels dat ik groot liefhebben heb van hun zoet-zure komkommer. Toen ik vanavond mijn bami kipsaté kwam halen hadden ze er al een zakje voor me bij gedaan :)

Echte aanrader dus.
Beste Robert. Wow, wat een geweldige recensie. We zijn oprecht stil van zoveel lof en waardering. Wat fijn dat onze filosofie wat betreft 'authentiek is met de hand gemaakt' zo op prijs wordt gesteld. Dat kost net als in een goed restaurant wat tijd, maar dan heb je ook wat.

De extra komkommertjes op zuur zitten er ook volgende keer weer standaard bij Robert. Vriendelijke groet, fam. Harpal-Aliar
Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Super lekker eten. Heerlijke verse roti's en probeer ook de bara eens. Zalig gewoon. Een van de eerste woordjes die onze dochter kon zeggen was Bara. Als je geen zin hebt om te koken en je wilt toch een gezonde hap, dan is Roti Mahal jouw plek.
Het is wel duidelijk dat ze zich richten op het afhalen, want het restaurant gedeelte kan gezelliger.
Bedankt voor deze geweldige recensie Sonja! Roti Mahal 786 is inderdaad voornamelijk een afhaalcentrum, al willen we de wachtruimte zo comfortabel mogelijk inrichten. Vandaar de verwarring dat we een restaurant zijn. Natuurlijk is iedereen van harte welkom om tijdens de bestelling een hapje en een drankje te nuttigen. Voor een gezellig babbeltje maken we ook altijd tijd. We zien je graag weer terug :-). Fam. Aliar-Harpal
Lamar D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Roti kende ik van vroeger, toen wij hele vriendelijke Surinaamse buren hadden. Zelden heb ik 'buitende deur' die verse smaak van roti geproefd zoals bij die mensen thuis. Het leek wel alsof ik die smaak niet zo snel meer zou proeven tot ik bij Jozef en Halima (eigenaars) in Arnhem langs kwam. Een collega uit Arnhem nam mij na het werk mee en daar heb ik geen spijt van gekregen! De roti smaakt zo vers dat je het ook gewoon zonder extra's zou kunnen eten.

We hebben er gezellig gezeten. Wat een leuke sfeer en leuke mensen. Voor verse roti en Surinaams eten is dit zeker het omrijden waard.
Onze dank voor je geweldig goede recensie is groot Lamar. Fam. Aliar-Harpal
Maatjs J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat er op iens nog geen recensies zijn geschreven over Roti Mahal in Arnhem. Naar mijn mening de lekkerste roti die ik tot nu toe heb gegeten van ' buiten' . Volgens mij is dit een van de weinige afhaaladresjes waar roti nog met de hand gemaakt wordt: zacht, uitstekende vulling en milde zoute smaak. Het duurt dan ook een paar minuten extra, maar dan heb je ook echt wat. Ook de kerriekip smaakt uitstekend en is goed gekruid. Ik herken hier zelfs wat smaken uit mijn jeugd, en dat is echt een compliment. Let wel: ik beoordeel hier vooral de roti. Vegetarische gerechten , en met name de kool zijn niet hun sterkste kant hoorde ik van mijn partner. Je moet wel van 'druk, gezellig en Surinaams' houden. De Hindoestaanse muziek is altijd goed te horen. Het is een echte afhaaltent. Hoewel romantisch dineren er zeker niet bij is, wordt je goed en zeer vriendelijk bediend als je besluit plaats te nemen aan een van de twee tafeltjes. Voor een echte roti is deze zaak echt de moeite (en het reizen) waard.
Hallo Mattieu. We zijn je ontzettend dankbaar dat je als eerste een recensie hebt geplaatst en zo de aanzet hebt gegeven voor onze andere gasten. We blijven ons inzetten om jullie te laten genieten van de lekkerste home-made roti. Als er verder nog speciale wensen zijn van jullie kant, dan horen we dat graag. Vriendelijke en smakelijke groeten, fam. Aliar-Harpal.