Roti Center Oosterheem

7,2
7,2
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Voor het eerst 3 roti besteld kreeg er maar 2 geleverd. Zes keer gebeld maar om een of andere reden niet telefonisch bereikbaar. Slechte service en bestolen van 9 Euries.
Janelee P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Prima tent om roti te halen. Wij hadden 2 roti kip en 1 met kipfilet. Goede porties waar je bijna 2 keer van kunt eten. De massala aardappeltjes mochten wel wat beter gekruid want de binnenkant had nauwelijks smaak. Nog een minpuntje is dat het eten opgewarmd wordt in de magnetron. Tip vraag of je het koud mee mag nemen en warm het thuis op om te voorkomen dat het hard is voordat het op je bord ligt. Ik ben zeker van plan weer eens te gaan!
Radha R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Heerlijk eten lekkerste roti van zoetermeer. Het ziet er trendy en gezellig uit binnen met tafels. Meiden zijn erg vriendelijk. Ze bezorgen ook!! Top