Røst

Zondag Gesloten, koopzondagen open. van 10:00 tot 17:00
Voordelig
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
heerlijk was de clubsandwich en
warme geitenkaas. veel keuze op drinkbaar. eten en drinken mooi verzorgd.vriendelijke gastvrouw. een aanrader
Josiendegraaf .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
heerlijke lunch gehad. Een erg lekkere geroosterde boterham met geitenkaas en veel verse spullen. En de tomaten kokossoep is een aanrader. ( lekker glutenvrij brood erbij.)
De pruimentaart is een topper! erg lekker zanddeeg. Niet te zoet. Taart zoals taart moet smaken.
Josiendegraaf .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Røst is een heel gezellig tentje in een erg leuk straatje. Ik heb er genoten van een broodje met gegrilde groentes en een lekkere koffie. Ik voelde me er direct thuis. Zeker ook door de vrolijke eigenares. Een terugkom plek!
BeaB .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
vandaag een club sandwich gegeten in deze recent geopende lunchzaak. Prima kwaliteit en personeel met een hoge gunfactor. Ik kom zeker terug.