Foto's van gerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Rosso

WELKOM BIJ ROSSO
'’een top avond met partner, collega’s of zakenrelaties. Dé plek als het goed moet zijn maar wel anders’’ want..... wij zijn Rosso.

Het concept van Rosso is comfortfood & fine dining in een tikje ondeugende ambiance op de mooiste locatie van Rotterdam.

COMFORTFOOD
Non fuss gerechtjes met de focus op smaak. Rosso’s comfort&streetfood; een andere dimensie van wereldgerechtjes, toegankelijk, betaalbaar en hemeltergend lekker. Voor iedereen!

FINE DINING
Uitgekristalliseerde gerechtjes van tussengerecht formaat die naar verlangen gecombineerd kunnen worden. De keukenbrigade werkt uitsluitend met dagverse producten en de garnituren kunnen dagelijks wisselen

Als de keuze moeilijk is laat je dan verrassen met het beste van chefkok Lars en zijn team.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosso

lijn 7
  • : Gratis parkeren in de buurt (Parklaan) & Valetparking

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten (voor gezelschappen maken wij graag een uitzondering)
VAKANTIESLUITING ZOMER 23 JULI TOT EN MET 5 AUGUSTUS 2018

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Leuke sfeer en lekkere muziek.
Dank je wel Saskia, leuk dat je een gezellige avond hebt gehad, graag tot ziens, groet Hans
diana S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Compleet in de watten gelegd tijdens de clubavond, super gegeten, lekkere wijn gedronken (iets teveel) en genoten van de ambiance, muziek en gastvrijheid. Vandaag nog even nagenieten en uitkijken naar de volgende avond Rosso
Beste Diana, bedankt voor je mooie recensie, wij zien je komst graag weer tegemoet. Groet Hans
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het is erg sfeervol in Rosso en er is een vriendelijke bediening en keuze uit leuke kleinere gerechten voor ieder wat wils ..op de achtergrond een dj .. Rosso is echt een aanrader !! ????
Dank je wel Yvonne, wij hopen je weer een keer te mogen verwelkomen, groet Hans
francis B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Verscholen achter een grote poort ontdekten wij per toeval Rosso. En daar waren we maar al te blij mee. Top gegeten en gedronken, leuk voor een hele avond maar ook voor ‘even een paar gerechtjes’ . Uiterst charmante bediening, een sterrenkok in de keuken en een eigenaar die zijn vak verstaat.
Beste Francis, leuk dat jullie Rosso hebben ontdekt en dat je zo enthousiast bent. Graag tot ziens, groet Hans
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Genoten van het 4-gangen verrassingsmenu in een goede, gezellige sfeer. De muziek is aanwezig, maar niet overheersend. Het personeel is vriendelijk en service-gericht.
Bedankt voor je attente beoordeling, graag tot de volgende keer. Groet Hans
jannie D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Super relaxte avond gehad, wij kozen zelf van de kaart, wat een heerlijke gerechtjes, mooi op smaak en creatief gepresenteerd. Attente bediening. Een restaurant met een geweldige vibe
Bedankt Jannie voor je mooie en attente beoordeling, graag tot de volgende keer, groet Hans
natasja Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Mijn verjaardag gevierd bij Rosso en dat kan ik iedereen aanraden. Wat een feestje was deze avond. We hebben lekker gegeten en gedronken en zijn echt in de watten gelegd
Beste Natasja, leuk dat je je verjaardag bij ons gevierd hebt, nogmaals proficiat en graag tot snel, groet Hans
harrie S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Hippe tent op een bijzonder mooie lokatie. De kwaliteit van de gerechten en de wijnen is ver boven gemiddeld en de bediening is lekker eigentijds. Mooie open keuken, strakke maar toch hele warme inrichting
Bedankt voor je hele mooie beoordeling Harrie, graag tot de volgende keer! groet Hans
tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Vanuit 020 speciaal naar. 010 gekomen om Rosso te proberen. Etentje bij Rosso is een omweg waard!! Hier wordt lekker creatief gekookt, de wijnkaart zit goed in elkaar en ze weten wat gastvrijheid is. waarom geen Rosso in Amsterdam? Zou een schot in de roos zijn.
Beste Tjeerd, bedankt dat je de moeite hebt genomen om naar Rotterdam te komen! Als we ooit uit gaan breiden dan zullen we Amsterdam zeker in overweging nemen! Groet Hans
chantal B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het jaar goed begonnen bij Rosso. Wat een leuk concept hebben ze hier neergezet. Wij begonnen met een lekker glas champagne, vervolgens kwam de eigenaar overleggen hoe we de avond konden gaan invullen. De kaart is heel veelzijdig, heeeerlijke comfortfood gerechtjes (leuk om te delen) en de mogelijkheid om je te laten verrassen. Wij besloten het te combineren en lieten ons verrassen maar gaven wel aan wat we lekker vonden van de comfortfoodkaart. Alles kon en werd keurig geregeld. Ook een groot compliment voor de wijnkeuze, dat je met zoveel verschillende gerechten de wijnen zo kunt laten aansluiten dan ben je voor ons de ‘koning van de wijn!’. Het was heel druk met een leuk publiek, de muziek was duidelijk aanwezig maar en dat maakt de sfeer heel onderscheidend van andere restaurants. Ze durven bij Rosso alles net even anders te doen en dat kunnen wij erg waarderen. Tot snel weer Rosso
Dank je wel Chantal en leuk dat voor Rosso gekozen hebt! groet Hans
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hadden een verrassingsmenu met zowel vis als vlees. Het zag er mooi opgemaakt uit en het smakate heerlijk zonder dat het te complex was. De bediening was vriendelijk en attent. Toen we de wijn per glas wilde doordrinken waarvan we al een fles hadden gedronken was dat geen probleem. De sfeer was gezellig en ongedwongen. Enig minpuntje is dat we zonder dat het was aangegeven aan de bar moesten zitten. Maar dat zat op zich prima.
Dank je wel Onno voor je mooie beoordeling! Als je de volgende keer bij het reserveren zou willen aangeven dat je de voorkeur voor een tafel hebt ipv de bar dan gaan we uiteraard voor een hele mooie tafel zorgen! Groet Hans
Hide Section - Web InformationWeb Information
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
heerlijk gegeten. prima sfeer, en fijne mensen. een absolute aanrader
Dank je wel Frank, wij zien je komst graag weer tegemoet. Groet Hans
Leen H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het is een goed restaurant met een sfeervolle inrichting. Ook de bediening is perfect.
Er is een goede verdeling van de smaakvolle gerechten die in kleine porties kunnen worden besteld.
Bedankt Leen, altijd leuk om de ervaring van gasten te lezen! groet Hans
fons M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Knap hoor, eerste week januari en helemaal vol! Lekkere sfeer, DJ, een zeer attente en adequate bediening onder aanvoer van de eigenaar en gerechtjes op topniveau. Ook een groot compliment voor de wijnen!!!
Beste Fons, leuk dat je je ervaring hebt gedeeld met andere Iens bezoekers, graag tot ziens, groet Hans
beertje F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Volgende week gaan we weer! Dat zegt eigenlijk al genoeg over onze ervaring gisteren. Bedankt Hans en zijn team voor deze onvergetelijke avond! Groet van Beertje
Dat is een mooie compliment Beertje, dan gaan we de vorige keer weer overtreffen! groet Hans
beertje F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Volgende week komen er terug! Dat zegt al genoeg over onze ervaring! Bedankt Rosso voor een topavond. Eten, bediening, wijnen en ambiance gewoon heel erg goed
N. J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een voortreffelijk verrassingsmenu met dito wijnen. Rosso staat garant voor een verwenavond.
Alleen die krukken op en af is een crime, maar wordt gedurende de avond vordert (na wat wijntjes) hilarisch.
Wordt/is vast jullie handelsmerk! Heb nog een leuk foto, maar kan die hier niet achterlaten.
De tafel van Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten, uitstekende service. Ook persoonlijke aandacht van de eigenaar, gewaardeerd.
Bedankt voor je mooie beoordeling Wim, graag tot snel! groet Hans
Ben V.
Prima plek voor goed eten en rust voor goed gesprek. Fijne ontvangst
Beste Ben, bedankt voor je beoordeling op Iens, graag tot de volgende keer.groet Hans
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zeer prettige en deskundige bediening. Nadeel vonden wij de te overheersende muziek van de DJ Temeer omdat de accoustiek wat rumoerig is.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
De bediening kijkt niet naar je, lijkt het te druk te hebben met vaste klanten, we hebben er 3.5uur gezeten voor een simple maar lekker dinner
Beste Ellen, na het lezen van je recensie schrok ik van jouw ervaring bij Rosso. Ons streven is om het al onze gasten naar hun zin te maken. Ik heb je een mail gestuurd. Groet Hans