Foto's van gerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Rosso

WELKOM BIJ ROSSO
'’een top avond met partner, collega’s of zakenrelaties. Dé plek als het goed moet zijn maar wel anders’’ want..... wij zijn Rosso.

Het concept van Rosso is comfortfood & fine dining in een tikje ondeugende ambiance op de mooiste locatie van Rotterdam.

COMFORTFOOD
Non fuss gerechtjes met de focus op smaak. Rosso’s comfort&streetfood; een andere dimensie van wereldgerechtjes, toegankelijk, betaalbaar en hemeltergend lekker. Voor iedereen!

FINE DINING
Uitgekristalliseerde gerechtjes van tussengerecht formaat die naar verlangen gecombineerd kunnen worden. De keukenbrigade werkt uitsluitend met dagverse producten en de garnituren kunnen dagelijks wisselen

Als de keuze moeilijk is laat je dan verrassen met het beste van chefkok Lars en zijn team.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosso

lijn 7
  • : Gratis parkeren in de buurt (Parklaan) & Valetparking

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten (voor gezelschappen maken wij graag een uitzondering)
VAKANTIESLUITING ZOMER 23 JULI TOT EN MET 5 AUGUSTUS 2018

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
lilly S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Leuke date gehad gisteren; genoten van erg lekkere gerechtjes, ik heb nog gedroomd van de kreeft Spaghettini met een glas viognier
Bedankt voor je vertrouwen in Rosso Lilly en leuk dat je date geslaagd was, groet Hans
libbey M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Een bijzonder aangenaam restaurant met de focus op kwaliteit! Mooie gerechtjes en verbluffend goeie wijn spijs combinatie. Prettige en attente bediening
Bedankt Libbey, leuk dat jullie zo enthousiast zijn en onze wijn-spijs combinatie konden waarderen, groet Hans
dave B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Met vrienden een leuke avond gehad, we gaven de regie in handen van de eigenaar en dat bleek een goeie beslissing! Alles klopte
Beste Dave, goed om te lezen dat de verrassing goed heeft uitgepakt. Graag tot de volgende keer, groet Hans
pernille L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Absoluut onze favoriet in Rotterdam! Unieke sfeer, sexy foto’s en heerlijk muziek. Deed ons beetje denken aan een chique nachtclub in Parijs. Chique, klasse, exclusief. Zeer deskundige bediening en een sterrenchef in de keuken.
carlijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Helemaal in de watten gelegd door Hans en zijn brigade. Wij voelden ons erg welkom en kregen veel aandacht, wij voelden ons gevleid dat Hans ons nog herkende van een paar jaar geleden. Hebben we toch indruk gemaakt. We hebben erg lekker gegeten.
Beste Carlijn, het was leuk om jullie na een paar geleden weer te zien! graag tot de volgende keer, groet Hans
fons W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prima plek om relaties mee naar toe te nemen. Lekkere gerechtjes, uitstekende wijnen en uitermate charmante bediening met verstand van zaken
Bedankt voor de mooie beoordeling op Iens Fons, wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen! groet Hans
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Leuk concept, lekkere gerechten aan de bar. Niveau van het eten is prima en afwisseling in gerechtjes prima. Als de bediening nog iets beter georganiseerd zou zijn, dan had het op alle punten 5**** gekregen. Prijs is wat in het hogere segment, maar het is het waard!
Bedankt voor je beoordeling Marieke, volgende keer gaan we voor de volle 10 punten, wij nemen je kritiek uiteraard zeer serieus. Groet Hans
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lang wachten, een uur, voor eerste gerechtje.
Smaak goed, maar wel kleine porties.
Beste Remco, bedankt dat je je bevindingen hebt willen delen. Wij nemen jouw opmerkingen uiteraard serieus en gaan hiermee aan de slag. Wij hopen je nogmaals te verwelkomen, groet Hans
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Afgelopen vrijdag samen met vriendinnen een hapje gegeten bij Rosso, en hoe!! Fantastische mooie gerechtjes, super relaxte sfeer. Muziek als prettig ervaren, kortom een feestje van A tot Z.
Beste Nathalie, leuk dat jullie we weer waren en leuk dat je zo enthousiast bent over Rosso. Graag tot de volgende keer, gaan we proberen de vorige keren te overtreffen! Groet Hans
brian V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Wat een leuke avond hebben we gehad; compleet in de watten gelegd, heerlijk gegeten en genoten van super wijnen. Wij komen terug
Beste Brian, uiteraard leggen wij onze gasten graag in de watten! Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot de volgende keer!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Lekker gegeten, mooie gerechtjes, erg attente service. Witte brigade top, zwarte brigade moet nog iets meer op elkaar ingespeeld raken.
Met Hans in de zaak is er net nog dat "tikkie meer".
Liz K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Service was slecht na een half uur iets te drinken en na drie kwartier kwamen ze pas vragen of we iets wilden eten. Dat duurde veel te lang!
corinastoffer .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, complimenten voor de chefkok.
En de gastheer is ook heel vriendelijk. Laat je verassen met al die heerlijke gerechtjes en bijpassende wijnen, daar word een mens gelukkig van.
linsy B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben een super Valentijn avond gehad. Ze hadden een mooie proeverij gemaakt van de lekkerste gerechtjes. De wijnen pasten en meer dan uitstekend bij!
De bediening was enthousiast en accuraat. Het was een avondvullend programma maar dat kun je verwachten bij een zaak als Rosso. Ze maken er echt een feestje van en dat werd door ons erg gewaardeerd. Zeker tot snel
claudia B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Door mijn vriend heel erg aangenaam verrast met een avondje Rosso. De ideale plek voor een romantische avond. De hele sfeer is chique, zwoel en heel warm. De koks toveren de lekkerste gerechtjes uit de open keuken. Een pastrami van tonijn, wilde met de hengel gevangen (zo vertelde de eigenaar) zeebaars, tamme eend en het lekkerste stukje rundvlees dat ik ooit gegeten heb. De wijnen waren erg lekker en verrassend en ook niet onbelangrijk op perfecte temperatuur. Met heel veel passie werden de gerechten en de wijnen uitgelegd. De muziek stond best stevig aan maar dat voorkomt dat je de mensen naast je hoort praten en het past bij de sfeer.
Wij waren er om zeven uur en omstreeks elf uur gingen wij met een heel voldaan gevoel weer naar huis. Wij willen graag de complimenten overbrengen aan de bediening en zeker ook aan de keukenbrigade voor deze perfecte avond. Rosso heeft een speciaal plekje in ons hart.
pieter V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We gingen voor een glas wijn naar Rosso en hebben heerlijk aan de bar gezeten en genoten van de allerlekkerste bites van Rotterdam. Leuk concept, tot in perfecte uitgedacht en uitgevoerd. Wanneer komt Rosso naar Amsterdam want we zijn stiekem een beetje jaloers op Rotterdam geworden
Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Verrukkelijk gegeten! Jammer dat de service zo langzaam was. Het duurde een uur per gerecht! De serveersters deden het ook allemaal lekker op hun gemakje. Hierdoor hadden we geen zin meer om nog een uur op ons dessert te wachten. Leuke inrichting geeft een mooie sfeer. Alleen de stoelen waren erg hoog, had moeite om de tafel te kunnen verlaten. Eten was echt heerlijk maar ik zou niet nog eens terug komen.
valerie B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Genoten van de service, het eten en de ambiance. Niet goedkoop maar absoluut waar voor je geld. Wij vonden het een unieke ervaring
kelly B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Wij voelden ons zeer welkom bij Hans en zijn brigade. We kozen de lekkerste Comfortfood gerechtjes, topkwaliteit en zeer betaalbaar. Voor 6 gerechtjes en een lekkere fles wijn waren wij iets meer dan 100 euro kwijt, dat noem ik de perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Charmante bediening en een mooie open keuken waar super gekookt wordt.
Sonja P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Verrassende en smaakvolle gerechten, mooie beleving!