Foto's van gerechten

Over het restaurant Rosso

WELKOM BIJ ROSSO
'’een top avond met partner, collega’s of zakenrelaties. Dé plek als het goed moet zijn maar wel anders’’ want..... wij zijn Rosso.

Het concept van Rosso is comfortfood & fine dining in een tikje ondeugende ambiance op de mooiste locatie van Rotterdam.

COMFORTFOOD
Non fuss gerechtjes met de focus op smaak. Rosso’s comfort&streetfood; een andere dimensie van wereldgerechtjes, toegankelijk, betaalbaar en hemeltergend lekker. Voor iedereen!

FINE DINING
Uitgekristalliseerde gerechtjes van tussengerecht formaat die naar verlangen gecombineerd kunnen worden. De keukenbrigade werkt uitsluitend met dagverse producten en de garnituren kunnen dagelijks wisselen

Als de keuze moeilijk is laat je dan verrassen met het beste van chefkok Lars en zijn team.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosso

lijn 7
  • : Gratis parkeren in de buurt (Parklaan) & Valetparking

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten (voor gezelschappen maken wij graag een uitzondering)
VAKANTIESLUITING ZOMER 23 JULI TOT EN MET 5 AUGUSTUS 2018

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi
9,1
Aubine P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij zaten buiten, dat was heerlijk dus geen last van harde muziek wat ik in vorige recensies heb gelezen. Service vond ik ook top, ook al waren er buiten 2 tafels bezet, service kwam zeer regelmatig langs. Eten ook mooi opgediend en lekker.
Jammer dat er geen dessert in t verrassingsmenu zat (of hoorde dat óók bij de verrassing?) en vond daardoor de rekening wel even slikken. Maar Rosso is dan ook wel n heel unieke ervaring dus dat mag wat kosten!
Dank jullie voor de fijne avond!
Simon En Giena P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Vanavond super gegeten bij Rosso. Kleine gerechten maar zeer fraai opgemaakt en uitstekend van smaak. Iets duurder dan we gewend zijn maar elke euro waard. Ook het personeel doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen. Echt een aanrader en we gaan zeker terug.
Beste Simon en Giena, leuk dat jullie je bevindingen hebben gedeeld met andere Iens bezoekers. Het is een score waar we blij van worden, hier doen we het voor met ons team. Graag tot de volgende keer, groet Hans
Dagmara A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heel tevreden over verrassingsmenu. Wij hebben gekozen voor twee visgerechten en een vlees, alle drie boven verwachtingen. Mooie smaakcombinatie en niet te vol boord, genoeg groente. Wij komen graag terug!
Beste Dagmara,
Leuk om jouw recensie te lezen! Wij zien je komst graag weer tegemoet. Groet Hans
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker eten wel wat lang moeten wachten
Beste Mieke, wij hebben je beoordeling gelezen en willen je graag bedanken dat je de moeite hebt genomen om je bevindingen te delen op Iens. Uiteraard houden wij het tempo volgende keer iets hoger. Groet en graag tot ziens, Hans
Cock K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima avond gehad bij Rosso. Altijd een feestje om hier een avond te vertoeven. Verrassende gerechtjes met bijpassende wijnen. Alles is een prima tempo, geen gehaast waardoor je zo makkelijk 4 uur zit en volop in rust geniet . Geen gelegenheid voor mensen welke haast hebben.
Beste Cock, wij werken met een superteam en dan is het zo leuk om jouw recensie te lezen. Een avondje Rosso moet ook een feestje zijn. Voor de gasten die wel snel willen eten een tip; als er van te voren wordt aangegeven dat er een beperkte tijd is dan houden wij hier rekening mee, anders wordt een bezoek aan Rosso 'gewoon' een avondvullend feestje, groet Hans
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Mooie sfeer en lekker eten
Beste Maria, bedankt voor je mooie beoordeling. Groet Hans
Maurice E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Uitmuntende service door Hans cs. èn memorabele wijn/spijskwaliteit. Zeker aanrader, òòk met uitdagende eters zoals onze jongste dochter.
Beste Maurice, leuk om te lezen dat jullie een mooie avond hebben gehad en dat jullie onze prijs-kwaliteit kunnen waarderen. Groet en graag tot de volgende keer, Hans
Alice K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu gekozen en grand dessert gedeeld; top!!
Beste Alice, fijn dat jullie lekker hebben gegeten en wij hopen jullie weer een keer te mogen verwelkomen.
Groet Hans
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Ons laten verrassen door de kok met heerlijk gerechtje met heilbot en daarna een creatief gerecht met tong en kreeft. Ook de runderhaas was perfect. Hans Veerman en zijn mooie en leuke crew hebben er voor mijn ouders en onszelf een heerlijke avond van gemaakt.
Beste Hans, hier doen wij het met z'n allen voor! Bedankt voor je mooie recensie! groet Hans
Willemieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was heerlijk, mooie en fijne gerechtjes!

De service was niet prettig. Je voelt aan alles dat je flink moet bestellen, wil je hier positief behandeld worden. ‘Morgen komt er een nieuwe kaart’, dus het verrassingsmenu wordt je in de maag gesplitst. Bij afrekenen blijkt dit 2x zo duur te zijn. Wij voelden ons opgelicht bij Rosso en niet op ons gemak.
Beste Willemieke, bedankt dat je de moeite hebt genomen om je bevindingen te delen op Iens. Het is nooit onze bedoeling geweest en het zal ook nooit onze bedoeling zijn om onze gasten een onprettig gevoel te geven. Jammer dat wij het nu op Iens lezen, wij hadden het graag op de avond zelf opgelost. Groet Hans
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eten was als altijd uitstekend; prijskwaliteit verhouding kan beter
Beste Ingrid, bedankt voor je beoordeling. groet Hans
Ekin O.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Ten opzichte van eerdere bezoeken teleurstellend: weinig aandacht van personeel, zeer veel tijd tussen gerechten terwijl het absoluut niet druk was (gemiddeld drie kwartier tussen gerechten) en bijzondere porties. De calamares bijvoorbeeld, 6 dunne ringen gedrapeerd op het bord met 2 gamba’s voor 12 euro is gewoon te veel geld. Rest van het eten was oke, frieten waren niet knapperig en de vleesgerechten waren lauw. Al met al een enorm verschil met de laatste keer.
Beste Ekin, jouw recensie was voor ons voldoende aanleiding om je een persoonlijke mail te sturen. Deze tref je in de mailbox aan. Groet Hans
Faye V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Top restaurant en top service
Beste Faye, wij worden blij van je mooie recensie! Graag tot de volgende keer, groet Hans
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Was weer een tijdje geleden dat we bij Rosso hadden gegeten. We hadden voor het verassingsmenu gekozen en hebben van elke gang genoten. Bijzonder restaurant net even iets anders, muziek staat wat harder en je moet geen haast hebben. Maar heerlijk ontspannen genieten van de verschillende combinaties van smaken en wijnen.
Beste Dejan, leuk dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen met ons en andere Iens bezoekers. Een bezoek aan Rosso moet een feestje zijn. Uiteraard kunnen wij bij je volgende bezoek het tempo van serveren wat versnellen. Groet Hans
Fleur G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten maar erg duur voor wat je krijgt. Wij hadden 4 (kleine) gangen (de specialiteiten van de chef zoals ons werd verteld) waar we geen dessert bij kregen en dit (exclusief drankjes) kostte al 114 euro. Op sommige gerechten moesten we erg lang wachten. Verder hele vriendelijke bediening.
Beste Fleur, bedankt voor je eerlijke beoordeling op Iens. Uiteraard gaan wij jouw recensie intern evalueren. Groet Hans
Arjan G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Geweldige avond, lekker eten en uitstekende sfeer
Beste Arjan, bedankt voor je beoordeling en mooie cijfers. Graag tot de volgende keer, groet Hans
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
65 eur voor een fles Bernardus chardonnay is niet in verhouding. Dit zegt iets over de winstmarges van de gerechten.
Beste Matthijs, op de eerste plaats bedankt voor je eerlijke mening op Iens. Wij kunnen met alle oprechtheid zeggen dat wij eerlijke marges hanteren. Gezien de stijgende inkoopprijs van Bernardus is de kaartprijs denken wij goed in verhouding. Het is altijd een keuze om bepaalde wijnen of gerechten zelf uit te zoeken. Momenteel serveren wij een voorjaarsspecial voor € 39,50 (5 gangen) Groet Hans
luuk V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
De week goed begonnen bij Rosso. Wat een leuk concept met kleine gerechtjes. Wij begonnen met een lekker glas champagne, vervolgens kwam de bediening overleggen hoe we de avond konden gaan invullen. De kaart is heel veelzijdig, kleine gerechtjes (leuk om te delen) en de mogelijkheid om je te laten verrassen. Wij besloten het te combineren en lieten ons verrassen maar gaven wel aan wat we lekker vonden van de comfortfoodkaart. Alles kon en werd keurig geregeld. Ook een groot compliment voor de wijnkeuze. Het was heel druk met een leuk publiek, de muziek was duidelijk aanwezig maar en dat maakt de sfeer heel onderscheidend van andere restaurants. Ze durven bij Rosso!
Beste Luuk. Wij worden blij van je schitterende beoordeling op Iens. Graag tot de volgende keer, groet Hans
robin P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het was een zonnige namiddag en toevallig kwamen we terecht bij Rosso. Op het mooie terras een glas Rose gedronken, heel lekker uit Bulgarije!! Een glas werd een fles en daar bestelden wij allemaal kleine gerechtjes bij; een soort pizaatje met gamba’s, steak tartaar, de lekkerste pasta met kreeft op de wereld en tamme eendenborst om je vingers bij af te likken. Wij komen terug om de rest te proeven want er staan alleen maar lekkere dingen op de kaart.
Beste Robin, dat zijn de beste avonden inderdaad. Wij verwelkomen jullie graag weer op ons gezellige terras! groet Hans
ron H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij waren een beetje overdondert door de sfeer in dit mooie restaurant. Wat een mooie plek en wat hebben we een superavond gehad.
Gerechtjes met rauw gemarineerde kabeljauw, gebakken roodbaars, tamme eendenborst en Hollands rund. Stuk voor stuk mooi gepresenteerd en super op smaak.
De wijnen gingen feilloos bij de gerechten, wij hebben zelden zulke mooie wijn-spijscombinatie voorgeschoteld gekregen.
Beste Ron, bedankt voor je geweldige recensie! bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer! groet Hans