Foto's van gerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Rosso

WELKOM BIJ ROSSO
'’een top avond met partner, collega’s of zakenrelaties. Dé plek als het goed moet zijn maar wel anders’’ want..... wij zijn Rosso.

Het concept van Rosso is comfortfood & fine dining in een tikje ondeugende ambiance op de mooiste locatie van Rotterdam.

COMFORTFOOD
Non fuss gerechtjes met de focus op smaak. Rosso’s comfort&streetfood; een andere dimensie van wereldgerechtjes, toegankelijk, betaalbaar en hemeltergend lekker. Voor iedereen!

FINE DINING
Uitgekristalliseerde gerechtjes van tussengerecht formaat die naar verlangen gecombineerd kunnen worden. De keukenbrigade werkt uitsluitend met dagverse producten en de garnituren kunnen dagelijks wisselen

Als de keuze moeilijk is laat je dan verrassen met het beste van chefkok Lars en zijn team.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosso

lijn 7
  • : Gratis parkeren in de buurt (Parklaan) & Valetparking

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten (voor gezelschappen maken wij graag een uitzondering)
VAKANTIESLUITING ZOMER 23 JULI TOT EN MET 5 AUGUSTUS 2018

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rosso

Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Rosso is een omweg waard! We hebben erg lekker gegeten en de gastvrijheid kan als uniek worden bestempeld. Veel lokale dranken, wij zijn aangenaam verrast
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gewoon top !!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
sfeer en bediening niets op aan te merken, prijs/kwaliteit van het eten valt tegen, wel een leuke avond gehad.
Cecile W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Alles was heel erg goed, helemaal in de watten gelegd met meer dan uitstekende service, super gerechten en gevaarlijk lekkere wijnen
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We waren een jaar getrouwd en dat hebben we gevierd bij ons favoriete restaurant waar wij elkaar ook ontmoet hebben een paar jaar geleden. Een glas bubbels ‘on the house’ was een goeie binnenkomer. Daarna gingen we voor de verrassing van 5 gerechtjes met aangepaste wijnen. Mijn vrouw had een aantal aanpassingen op het menu en de wijnen waren ook daarop weer aangepast. Nuances maken het verschil. Uiterst charmante meisjes in de bediening. Foto’s van mooie vrouwen, sexy maar toch heel stijlvol
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben super genoten aan de bar, leuke interactie met bediening en koks. Verassende kaart en alles was mogelijk. Mooie compacte wijnkaart, goede prijzen
Werner Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eigenlijk heel toevallig bij Rosso terecht gekomen. Van al onze eet ervaringen was dit de beste! Ontzettend leuke bediening, alleen daarom al komen we terug. Het eten was fenomenaal! Leuke gerechtjes, smaakvol en ook best betaalbaar. Prijs en kwaliteit in prima verhouding
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We reserveerden voor het all in arrangement! Was allemaal erg lekker, kabeljauw, tong en Hollands rund, super gerechtjes. De wijnen waren briljant gekozen. Goede service
Mark C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Super hip restaurant met lekkere gerechtjes. leuke gastheer en te gekken loungemuziek. mooie ambiance en de gerechten zijn van hoge kwaliteit. absolute aanrader
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Weer enorm genoten van de ambiance, gerechten en de wijnen! Het onthaal was fijn; je voelt je welkom. Ook de DJ later op de avond was erg goed
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Geluid van de basboxen stond vol gas aan. Niet even rustig eten. Eten was prima, voor en nagerecht beetje matig.
Fijn was heel goed.
Gino M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten vrij zwak, aangepaste wijnen zeker niet doen. Prijs kwaliteit over eten en drank max een 6/10. Bediening en kader maken veel goed. Probleem met hygiëne in de keuken. Koelkamer gans de avond meer dan 10 graden. In open keuken staat een kok heel de tijd te eten en aan neus te komen zonder zijn handen er na te wassen!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Super lekker eten en heerlijke bijpassende wijnen
Manuela D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Als we goed en lekker willen eten gaan we naar Rosso.
Deze keer gebruikt gemaakt van het 5 gangen arrangement.
5 héérlijke nieuwe gerechten die Rosso op de kaart wil zetten.
Ik zeg doen!
En natuurlijke is de sfeer en de ontvangst altijd tip top!
We hebben weer genoten.
René S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Drie gangen verrassingsmenu gegeten. De kwaliteit van de gerechten was zeer naar wens, maar de portiegroottes waren dermate klein dat we na 3 gangen niet voldaan waren. Heel netjes opgelost met een vierde gang van het huis.
Joep W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We hebben absoluut top gegeten en gedronken. In een informele sfeer waar alles klopt ontbrak het ons aan niets. Mooie gerechtjes en verrassende smaken. Een dikke pluim voor de keuze van de wijnen, heel goed uitgebalanceerd en op de perfecte temperatuur geserveerd. Mooie en professionele bediening, ook leuk dat de eigenaar ook onderdeel is van het team.
Clarissa B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We zijn verwend en wel zo goed dat we ervan gedroomd hebben. Zonder twijfel een van de beste en leukste restaurants van Rotterdam. Jammer dat het vrij stil was op het terrein maar bij Rosso was het lekker druk. We hebben ons laten verrassen met een all-in arrangement en dat was een uitstekende keuze. Tot snel Rosso
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zaterdag tijdens de wereldhavendagen hebben wij een hele leuke avond gehad bij Rosso. Zeer attente bediening die ondanks dat het heel druk was toch tijd had voor een praatje en uitleg van gerechten en wijnen. Een aanrader
Jos I.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het eten was zeker gezien de prijsstelling heel goed. Echter de bediening was zeer slecht. 4 keer vragen voor de kaart, meerdere keren vragen voor wat brood. De ober die meerdere keren zijn verontschuldigingen aanbood voor zijn eigen blunders. Echt werkelijk alles ging fout bij deze persoon. Hij zou het goed maken met de rekening en we kregen 2 drankjes gratis maar hij zette vervolgens een niet bestelde Gin tonic op de rekening erbij. Echt heel erg slecht. Heel jammer, want voor ons een reden om hier nooit meer terug te komen.