Foto's van gerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Rosso

WELKOM BIJ ROSSO
'’een top avond met partner, collega’s of zakenrelaties. Dé plek als het goed moet zijn maar wel anders’’ want..... wij zijn Rosso.

Het concept van Rosso is comfortfood & fine dining in een tikje ondeugende ambiance op de mooiste locatie van Rotterdam.

COMFORTFOOD
Non fuss gerechtjes met de focus op smaak. Rosso’s comfort&streetfood; een andere dimensie van wereldgerechtjes, toegankelijk, betaalbaar en hemeltergend lekker. Voor iedereen!

FINE DINING
Uitgekristalliseerde gerechtjes van tussengerecht formaat die naar verlangen gecombineerd kunnen worden. De keukenbrigade werkt uitsluitend met dagverse producten en de garnituren kunnen dagelijks wisselen

Als de keuze moeilijk is laat je dan verrassen met het beste van chefkok Lars en zijn team.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosso

lijn 7
  • : Gratis parkeren in de buurt (Parklaan) & Valetparking

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten (voor gezelschappen maken wij graag een uitzondering)
VAKANTIESLUITING ZOMER 23 JULI TOT EN MET 5 AUGUSTUS 2018

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Rosso

Jesse S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Eten fantastisch, net iets te weinig maar who cares. Uitstraling in restaurant ook gewaagd, maar wel leuk. Aanrader dus.
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We zijn erg goed ontvangen, persoonlijk en vriendelijk. Er werd gevraagd of we van de kaart wilde eten of dat we voor het verrassingsmenu gingen. Wij kozen, zonder verder te weten wat het inhield, voor het verrassingsmenu. Ook hebben wij een notenallergie doorgegeven. De gerechtjes waren heerlijk, origineel en met goede producten. Helaas kwam er tussendoor een gerecht met amandelen bovenop! Jammer dat dit gebeurd, terwijl je de allergie duidelijk hebt aangegeven. Na het vierde gerechtje werd het dessert ingedekt. Toen we na een half uur nog geen dessert hadden, hebben we gevraagd waarom het zo lang duurde. We kregen toen te horen dat het dessert niet in het verrassingsmenu zat en kregen de kaart om alsnog een dessert te bestellen. Dit was wel een domper op de avond. Naast dat wij geen idee hadden waar het verrassingsmenu uit bestond (oprecht een verrassing dus) werd het dessert wel ingedekt en werd er niet gevraagd of we een dessert wilde bestellen. Je gaat er dan vanuit dat er een dessert aan komt. Jammer!
Just M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Mooie combinatie van wijn en spijs.

Gastheerschap is uitmuntend.

Kortom, een verborgen parel in Rotterdam!
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gisteren met onze businessclub gegeten en gedronken bij Rosso. Zoals vanouds allemaal top geregeld door Hans en zijn attente en charmante brigade. Het aperitief op het terras en diner binnen. Complimenten voor Lars en zijn jongens, supergerechtjes, mooi opgemaakt, lekker van en op smaak.
Ik ga regelmatig met mijn echtgenote eten bij Rosso maar ook voor een groep mannen is het een perfect adres. Na het diner op het terras nog even blijven hangen en genoten van heerlijke gin tonics.
Leuk dat je deze mooie beoordeling hebt geplaatst op Iens, dank je wel en graag tot snel, groet Hans
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vandaag gegeten bij Rosso. Het eten was lekker & goed op smaak, echter wel hele kleine porties en voor grote eters onvoldoende. Spijtig dat de maag dan gevuld moet worden met afbakbroodjes. Daarnaast veel herrie en overlast van aangrenzend terras waar een buikdanseres los ging. Uiteindelijk kan Rosso hier ook weinig aan doen maar het beïnvloedt wel de avond. Aan het einde van de avond hadden we helaas ook een geschil over de rekening gecombineerd met de IENS korting die niet verrekend werd of kon worden. De reden hiervoor was voor ons niet duidelijk. Hierdoor waren we door onduidelijkheden een stuk duurder uit dan verwacht. Al met al, kleine portie en een matige service konden niet voldoen aan de (hoge) verwachting die we hadden.
Beste Stefan, bedankt voor je moeite om jouw bevindingen te delen met andere Iens bezoekers. Uiteraard gaan wij serieus om met kritiek waar wij iets mee kunnen. Ik neem toch van deze gelegenheid gebruik om te reageren op jouw kritiek. Het klopt dat je had gereserveerd met een speciale Iens korting. Echter gaven jullie de voorkeur om te kiezen voor ons zomerarrangement voor € 39,50 pp. Uiteraard geven wij geen korting op korting. Wij hebben voor deze € 39,50 vier gerechten geserveerd van hoogwaardig niveau. Jullie gaven de voorkeur aan een mooie selectie kazen waarvoor wij normaal een meerprijs berekenen. Deze meerprijs hebben wij bij jullie niet doorberekend. Wij zijn van mening dat een menu van 4 gangen met uitsluitend dagverse hoogwaardige ingredienten incl. kaas, een mooie fles wijn en water met drie personen voor € 168,00 een hele mooie prijs is. Groet Hans
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Je 60e verjaardag vieren met goede vrienden bij Rosso betekend een onvergetelijke avond. Heerlijk buiten aan een tafeltje in een unieke ambiance met de heerlijkste gerechten. Fantastische keuze van de wijnen uit de verschillende landen maakten het helemaal af. Complimenten namens ons allen aan het hele team.
Beste Kees, leuk dat we hebben mogen meedragen aan een geslaagde verjaardag. Hier worden wij als team heel erg blij van! groet Hans
Wesley M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Echt een aanrader!
Dank je wel Wesley, leuk dat jullie er waren en graag tot de volgende keer, groet Hans
Nick N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Bij ieder gerecht beleefden we een ware smaaksensatie. De bediening was zeer attent, vriendelijk en vlot.
De sfeer bij Rosso is gezellig. Kortom.....waanzinning goed!
Beste Nick, leuk om jouw recensie te lezen, hier doen we het voor! groet Hans
Noudje P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wat een super avond hebben we gehad! Op vrijdag waren we bij Rosso en het was gezellig druk, alle tafels bezet en ook mensen aan de schitterende bar. We werden ondanks de drukte enthousiast ontvangen door de eigenaar. Leuk welkom. Aan tafel begonnen we met een lekker glas champagne en lieten de keuze van het eten aan de keuken over. Dat was een goeie keuze want alles was even lekker en goed op smaak. Wij vroegen advies voor de wijn en dat pakte ook heel goed uit. Een Amerikaanse chardonnay maar niet zo’n hele vette. De gastheer voelde ons heel goed aan! Wij hadden het gevoel dat we bij vrienden op visite waren. We konden zelfs deze wijn per glas doordrinken. Het tempo was prima, wij waren echt een avondje uit dus een avondvullend programma was voor ons een schot in de roos. Dikke kus van ons
Beste Noudje, dank je wel voor je mooie recensie, jullie waren gezellge gasten. Graag tot snel, groet Hans
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Eten is een feestje . Geweldig
Ga er met plezier er naar toe .
Service is top
Bedankt voor je mooie recensie Michel, leuk dat je jouw bevindingen hebt gedeeld met andere Iens bezoekers. Groet en tot snel, Hans
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Eten was goed, de bediening was met weinig. Er werd veel vergeten, het duurde lang voor het eten kwam.
Beste Eva, wij hebben jouw kritiek gelezen en gaan dat zeker intern evalueren. Wij betreuren het dat je je bezoek aan ons zo ervaren hebt. groet Hans
Radjen B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker eten, maar wel erg prijzig (zelfs met 20% korting deal). EUR 4.15 voor een cola light betaal ik normaal met uitzicht op de Eiffeltoren. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Alain M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Mooie gerechten met een mooie ambiance. Echt een top avondje uit.
Bedankt Alain, een bezoek aan Rosso moet ook een topavond zijn! Leuke recensie waarvoor onze dank. Groet Hans
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Verrassende gerechten, erg lekker. Heerlijke huiswijn. Dankzij 20% korting zeer redelijk geprijsd. Kleine porties. Zeer lawaaiig door dreunende muziek. Dat laatste is voor ons reden om niet meer terug te komen.
Beste Johan, bedankt dat je de moeite hebt genomen om je bevindingen te delen op Iens. Jammer dat je met name de muziek (volume) niet kon waarderen. Groet Hans
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Was weer een hele leuke gezellige avond en het eten was perfect ook de bijpassende wijnen waren verassend maar bijzonder lekker. Hans en zijn team bedankt voor een geslaagde avond.
Beste Jan, het was leuk dat jullie er waren en fijn dat jullie zo hebben genoten! Graag tot snel, groet Hans
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Prima ontspannen begeleiding houden goed rekening met tijds wensen van de klant.
Beste Ron, leuke recensie over je bezoek aan Rosso, dank je wel en graag tot de volgende keer, groet Hans
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Voorgerecht bitterballen van doperwten was top. Hoofdgerechten (zeeduivel en steak tartaar) waren prima maar de side dishes, dikke friet (beetje taai) en salade (paar blaadjes sla met zout) viel tegen. Nagerecht cheesecake viel ook tegen, erg droog en geen lekkere harde bodem, basilicum ijs was wel smaakvol! Daarna koffie en munt-thee, lekker maar de prijzen hiervan zijn buitenproportioneel, er worden friandises in rekening gebracht waar je ook niet om heb gevraagd bijv. We hadden via Iens met 20% korting gereserveerd maar was niet op de bon eraf gehaald. Ook het tientje loyaliteitskorting moest ik zelf aangeven waarna de bon weer opnieuw werd gemaakt.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke avond gehad!
Dank je wel Cor, graag tot snel! groet Hans
Aubine P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij zaten buiten, dat was heerlijk dus geen last van harde muziek wat ik in vorige recensies heb gelezen. Service vond ik ook top, ook al waren er buiten 2 tafels bezet, service kwam zeer regelmatig langs. Eten ook mooi opgediend en lekker.
Jammer dat er geen dessert in t verrassingsmenu zat (of hoorde dat óók bij de verrassing?) en vond daardoor de rekening wel even slikken. Maar Rosso is dan ook wel n heel unieke ervaring dus dat mag wat kosten!
Dank jullie voor de fijne avond!
Simon En Giena P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Vanavond super gegeten bij Rosso. Kleine gerechten maar zeer fraai opgemaakt en uitstekend van smaak. Iets duurder dan we gewend zijn maar elke euro waard. Ook het personeel doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen. Echt een aanrader en we gaan zeker terug.
Beste Simon en Giena, leuk dat jullie je bevindingen hebben gedeeld met andere Iens bezoekers. Het is een score waar we blij van worden, hier doen we het voor met ons team. Graag tot de volgende keer, groet Hans