Foto's van gerechten

Over het restaurant Rosso

WELKOM BIJ ROSSO
'’een top avond met partner, collega’s of zakenrelaties. Dé plek als het goed moet zijn maar wel anders’’ want..... wij zijn Rosso.

Het concept van Rosso is comfortfood & fine dining in een tikje ondeugende ambiance op de mooiste locatie van Rotterdam.

COMFORTFOOD
Non fuss gerechtjes met de focus op smaak. Rosso’s comfort&streetfood; een andere dimensie van wereldgerechtjes, toegankelijk, betaalbaar en hemeltergend lekker. Voor iedereen!

FINE DINING
Uitgekristalliseerde gerechtjes van tussengerecht formaat die naar verlangen gecombineerd kunnen worden. De keukenbrigade werkt uitsluitend met dagverse producten en de garnituren kunnen dagelijks wisselen

Als de keuze moeilijk is laat je dan verrassen met het beste van chefkok Lars en zijn team.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosso

lijn 7
  • : Gratis parkeren in de buurt (Parklaan) & Valetparking

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten (voor gezelschappen maken wij graag een uitzondering)
VAKANTIESLUITING ZOMER 23 JULI TOT EN MET 5 AUGUSTUS 2018

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rosso

Jorrin T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Goede aankleding, mooi pand en door de prominent aanwezige open keuken goed zicht op een team wat de beloftes op de kaart meer dan waar maakt op het bord
Loen S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
wij werden ontvangen door een nietszeggend beetje kille jonge dame, helaas, service van de andere was wel goed tot zeer vriendelijk, het eerste gerecht van kabeljauw was blend, weinig smaak maar de rest was echt super lekker echt top,
Pepijn T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was perfect! We hadden een 4 gangen verassingsmenu waarbij elk gerecht creatief en zeer lekker was. Daarbij smaakten de voorgestelde wijnen uitstekend.
Rian B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een heerlijke verwenavond in Rosso. Zeer gastvrij ontvangen en ontspannen bediening. Het verrassingsmenu was erg goed. Prachtig opgemaakte gerechtjes. Top!
Phil B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten gisteravond bij Rosso.
Verassingsmenu met Wijn arrangement.
Uitstekend eten en prima service.
Jasmijn D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Hartelijk ontvangen en fijne uitleg over de kaart en mogelijkheden. Snel waren wij eruit dat we ons graag lieten verrassen. Aangegeven dat de fritti misti van de kaart er wel erg goed uitzag en dit gerechtje hebben we ook gekregen. Met de dieetwensen is ook goed rekening gehouden en de bob-glaasjes waren een fijne mogelijkheid om toch de wijntjes te proeven. Wijntjes perfect afgestemd op de gerechtjes. Bedankt Hans, de gezellige sommelier en de rest van het team. Wij komen zeker weer bij jullie eten!
Annet E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
We hadden een salade met kreeft en een gerechtje met argentijnse gamba’s, beiden echt heerlijk!
Vooral prettig dat je afhankelijk van type diner je gerechten kan kiezen: nu was ik erg laat met een collega en dan hoef ik geen grote borden vol meer.
Bediening erg vriendelijk en intichting erg gezellig met relaxte muziek
Hiska V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten en goede service, leuke locatie ook!
Jonathan R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Tja... 2e keer dat ik hier ben. Heerlijke sfeer, stoere inrichting, sympathiek personeel en prachtig eten ????
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Top bediening en heerlijk eten
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heel lekker gegeten. Wij hebben allemaal het verrassingsmenu genomen.
De gerechtjes waren allemaal ware kunstwerkjes. Verrassende smaakcombinaties en glutenvrij was ook geen probleem.
De prijs is hoog, maar dat kan denk ik ook niet anders, als je kijkt naar de kwaliteit van de ingrediënten
Gelukkig voor ons ging er 20% van de rekening af.
Naomi C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Mij vriend verrast met het etentje en het was super!!
Denise E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Leuke avond, heel gastvrij en
attente bediening. Lekkere gerechten.
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben de 4 gangen menu gekozen van de chef. Het was heerlijk! Echt een aanrader. Bediening was top! Klein minpuntje dat we de drankjes en dessert best duur vonden. Wij drinken geen alcohol, maar voor een flesje ginger ale of Fanta €3,75 voor 200ml vinden we aan de prijzige kant. En wat betreft het dessert het was heerlijk, aan wat duur voor een kleine portie. Verder een top restaurant en zeker voor herhaling vatbaar!
Levi V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Over de gerechten werd goed nagedacht. Nu voor a la carte gegaan, maar wil misschien nog wel een keertje de proeverij doen. De rode wijn die werd aangeraden was ook erg lekker. Service was goed en attent. Het was een lekker relaxte avond.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Prachtige locatie, goed eten, maar schandalig hoge prijs, niet in verhouding tot de kwallteit van het eten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Rosso is een omweg waard! We hebben erg lekker gegeten en de gastvrijheid kan als uniek worden bestempeld. Veel lokale dranken, wij zijn aangenaam verrast
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gewoon top !!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
sfeer en bediening niets op aan te merken, prijs/kwaliteit van het eten valt tegen, wel een leuke avond gehad.
Cecile W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Alles was heel erg goed, helemaal in de watten gelegd met meer dan uitstekende service, super gerechten en gevaarlijk lekkere wijnen