Rossetti

• Romantisch
  • Tuin
  • ...

Over restaurant Rossetti

Ristorante Pizzeria Rossetti heeft een menu dat voor iedereen gangbaar is. Wij maken alleen gebruik van verse producten. Olijfolie, basilicum, rozemarijn, parmezaanse kaas, grof zeezout en zwarte peper vormen de basis voor onze traditioneel bereide gerechten.

In de Italiaanse keuken blijft de smaak van vlees, vis en groenten behouden, waardoor de bijzondere combinatie van ingrediënten u altijd zal verrassen. Probeert u eens één van onze vis- of vleesgerechten, een ambachtelijke Italiaanse pasta, óf een echte steenoven pizza, maar begin met onze antipasti.

Naast het vaste menu van Ristorante Pizzeria Rossetti bieden wij u ook variërende weekgerechten. In deze gerechten maken gebruik van seizoensgebonden producten.

Als u het nog niet was, zult u bij Ristorante Pizzeria Rossetti verliefd worden op de puurheid van de Italiaanse keuken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rossetti

Komt u met de bus, stap dan uit bij Halte Emmastraat, u vindt de Emmastraat op loopafstand (±25 meter). Na 25 meter vindt u ons restaurant aan de rechterhand. Tot ziens in Ristorante Pizzeria Rossetti – Velp
  • Kom je met de auto?
    Ristorante Pizzeria Rossetti is gevestigd in de Emmastraat 10-12 te Velp, een gezellige, rustige winkelstraat met veel ludieke & gespecialiseerde winkels.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gereserveerd via de site van het restaurant. Deze werd netjes bevestigd. De ontvangst verliep goed en na de bestelling van de drankjes en het brood met heerlijke kruidenboter kregen we een bruschetta. Smaakte erg goed. Na een tijdje werden de gerechten gebracht. De pizza was matig, deeg leek niet helemaal goed gebakken. Vreemd was dat we het personeel vervolgens een hele tijd niet meer hebben gezien. Het duurde lang voordat we weer iets te drinken konden bestellen. Het verliep allemaal erg rommelig en het personeel had alle interesse in de gasten verloren. Werd voorheen bij het afrekenen nog een drankje van het huis aangeboden, ook dat zat er dit keer niet in. Jammer. We zullen nog wel een keer terugkomen en hopen dat het dan beter is.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima bediening, uitstekende gerechten. Alleen hoofdgerechten gekozen, de kwaliteit van was erg goed, medium gebakken had iets donkerder gemogen. Verse ingredienten, heerlijke spaghetti en uigebalanceerde variatie.
Janhofman .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Lekkere bruchette van het huis, hoofdgerechten, dorade en risotto, allebei erg goed bereid. De tiramisu viel helaas erg tegen. Wij vonden het storend dat een deel van het personeel vooral met elkaar en met telefoons bezig was terwijl de andere dames het niet bol konden werken. Op een gegeven moment kwam een vrij jonge man (ook personeel?) aan een tafel dicht bij de keuken zitten en een deel van het personeel ging er regelmatig bij zitten en had geen enkele aandacht meer voor de gasten. Als we iets wilden bestellen kregen we het gevoel dat we de dame stoorde in haar gesprek en dat gaf ons het niet gevoel dat we erg welkom waren. Ondanks het lekkere eten voor ons niet nog een keer.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voor een verjaardag met een gezelschap van 10 gegeten. Menu was vooraf doorgesproken, hoofdgerecht: kreeft of kalfsvlees. De kreeft was erg goed en de pasta die er bij werd geserveerd zeer smakelijk. De wijnen waren ook lekker. De bediening is af en toe wat slordig, maar de hardwerkende dames en heren zijn heel vriendelijk. Kortom een prima avond gehad!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bij een vorige recensie had ik eens aangegeven dat ik een koude(re) pizza uitgeserveerd kreeg, maar dat verder alles prima was. We zijn na die ene keer, nog twee keer bij Il Rossetti geweest; het ligt vaak op de doorweg naar huis, en je kunt er makkelijk je auto in de buurt parkeren; dus soms is dat idealer dan het centrum van Arnhem bijvoorbeeld in. Zo ook gisteravond; leuke serveersters in de bediening, prima Italiaans eten en schappelijke prijzen. Il Rossetti is wel een nieuw vast adresje geworden! Ga zo door.
Estaree .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heel leuk restaurant als je even zin hebt in een lekkere pizza. Ook ideaal om met vrienden te eten. Genoten daar en een hele aardige bediening. Je wacht niet lang op je eten en dat is wel fijn. Zeker een aanrader.
Rassel .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
vandaag uit eten geweest bij de Italiaan in Velp. We aten alledrie vis en het was heerlijk! Lekkere groenten en aardappeltjes er bij precies beetgaar. Samen dronken we een fles witte wijn van het huis die ook prima smaakte. De bediening super vriendelijk en professioneel. Naast ons zaten een groep damens die wij aan een stuk door hoorden klagen over van alles en nog wat. Wij hebben meegeluisterd, de bediening loste het netjes op en een van ons had hetzelfde gerecht als een van de vrouwen die haar bord terugstuurde (zeetong) nou Rossetti, totaal onterecht want ik vond de tong heerlijk! Dikke 10 voor jullie eten, de service en het geduld wat jullie hebben! Ons zien jullie terug!
AMGoos .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ja, ik was een van deze dames, we hadden wat te vieren en uit eten gaan is voor mij een feestje. Als voorgerecht hebben we 4 antipasti misti besteld voor 9 personen, om bij het eerste drankje iets te eten. fantasieloos zou ik dit gerecht omschrijven, geen eigen inbreng van de chef. het is niet slecht maar zeker niet met liefde klaargemaakt. wat plakjes van verschillende salami en kaas en wat geroosterde groentes ik miste de persoonlijke hand van de chef. daarna kregen wij ons hoofdgerecht. ik had verse ravioli met ricotta en spinazie besteld met een saus van Parmezaanse kaas knoflook en verse tomaat. dat verwacht ik dan ook , maar het was geen ravioli en het werd geserveerd met een roomsaus op koude borden en omdat de andere gerechten veel later geserveerd werden was mijn pasta niet meer warm, ik heb toen gevraagd of ze mijn pasta gerecht opnieuw warm wilde maken, wat ze ook direct hebben gedaan. alleen toen ik het terug kreeg was het weliswaar warm maar ook ingedikt en erg zout en de room daar had ik niet voor gekozen. ik wilde graag pasta met verse tomaat en knoflook zoals er op de kaart staat. het eten was niet wat ik me erbij had voorgesteld
BiancaJansen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Als hoofdgerecht had ik zeetong. De vis zag er al niet smakelijk uit op het bord, de kop (wat er van over was) zat er nog aan, er zat een gat op de plek van het oog waardoor het mij deed denken aan zo'n aangespoelde half weggerotte vis op het strand. het visvlees gleed niet soepel van de graten, de structuur oogde 'rommelig'. Het bord was ook niet mooi opgemaakt (bij geen van mijn tafelgenoten). Het bord was koud. Er werd geen extra garnituur op de tafel gezet. In de goede hoop dat de vis wel lekker zou smaken (je verwacht toch wat voor €31,50) nam ik een eerste hapje. Niet om te overdrijven, maar ik kreeg kokhalsneigingen. En dan heb ik het niet over de manier van bereiden (teveel peper, zurig), maar echt de smaak van slechte vis. Hij was denk ik niet rot, maar de smaak was gewoon niet zoals het hoort. Misschien een oude of zieke vis? Ik heb 5 tafelgenoten ook laten proeven, en iedereen was het met mee eens dat de vis vies smaakte. De bediening ging echter een discussie aan met mij (de vis was goed, ik zou er geen verstand van hebben) en wilde in eerste instantie de vis gewoon in rekening brengen. Inmiddels had ik dan maar een pizza Margaritha besteld met het idee dat daar weinig aan verpest kon worden, maar de lol was er natuurlijk al vanaf. Blijkbaar hoorde de bediening mij praten over Iens.nl want uiteindelijk werd er verteld dat de vis toch maar niet in rekening zou worden gebracht... Mijn tafelgenoten waren ook niet zo te spreken over hun eten. Vlees dat doorbakken had moeten zijn was nog rood, en medium was niet medium. Pasta werd op een koud bord geserveerd en niet iedereen aan tafel kreeg zijn eten tegelijk uitgeserveerd, daar zat zeker ruim 5 a 10 minuten tussen. Qua decor was het wel gezellig, alleen jammer dat de tafel vrij laag was (of de stoelen te hoog) waardoor lekker zitten niet echt mogelijk was. Ook was het behoorlijk warm binnen. Kortom: geen aanrader.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gisteravond gegeten met mijn partner; buiten gezeten ivm het goede weer, dus over de entourage binnen kan ik niet veel zeggen. De jongen die ons hielp deed het vlot en was 'spot on' qua bediening etc. Niets van te zeggen. Mijn vriendin had een mixed grill van vis, en die was prima qua smaak. Alleen wat veel olie onder de vis. Zelf had ik een pizza met parmaham. In alle eerlijkheid was de smaak goed en vers, maar écht te koud uitgeserveerd. Was ook een heel dunne pizza, en die koelen ook snel af. Voor nu heb ik er niets van gezegd, want ik had geen zin in gedoe en opnieuw wachten; we hadden wat honger en niet zeeën van tijd; de volgende keer zou ik er wel wat van zeggen. We komen wel terug, want daarvoor was het goed genoeg!
Caterina204 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Op een dinsdag avond gezeten met nog 7 andere teamgenoten. Voor een dinsdagavond zat het restaurant aardig gevuld. Heerlijk gegeten had zelf de ossenhaas stukjes en die waren heerlijk mals gebraden, met een lekkere gorgonzolasaus. Ook de rest van het gezelschap heb ik niet horen klagen.
De bediening was goed en vriendelijk. De kok zelf kwam met enige regelmaat vragen of alles naar wens was.

Ik zeg aanrader!
Juliëtte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor de verjaardag van mijn broer hier gegeten op een drukke zaterdag. We deelden samen wat anti pasti als voorgerecht. Daarna had mijn moeder zalm uit de oven, ik tagliatelle met zeevruchten en mijn broer ossenhaas. Ik lust geen vlees, maar het zag er zeker goed uit! En mijn pasta was heerlijk. Van mijn moeder ook een stukje geproefd, echt heel erg lekker! Voor mijn verjaardag weet ik ook waar ik naar toe wil! Naar Rossetti!
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vriendelijke en attente ontvangst. We besluiten om buiten te gaan zitten hoewel het licht storend is dat de tafeltjes letterlijk op de stoep staan. Maar het weer nodigt uit tot buiten eten.
De kaart biedt volop keuze uit pizza , risotto, pasta's etc.
De goede huiswijn , het italiaans bier en Pellegrino bronwater doen vermoeden dat de uitbaters een neus hebben voor de betere ingrediënten. Wel ...dat vermoeden wordt helemaal waar gemaakt. Heerlijke risotto en pizza's . Pizza's niet te dik en te vet en uitgebalanceerd belegd met goed afgestemde kwaliteits- producten. De bediening is correct en klantvriendelijk niet nadrukkelijk aanwezig. Tot slot is de rekening passend voor hetgeen gedoden werd. Goed restaurant , wij komen hier beslist nog eens terug.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een gezellig restaurantje, waar we ons bezoek begonnen met een rode en witte wijn met brood met huisgemaakte knoflookboter. Uitstekende wijnen en prima knoflookboter! Van het huis kregen we nog een bruschetta, waar de tomaat net te koud was voor de smaakafstemming.
Als hofdgerecht namen we de Spaghetti aglio olio e peperoncino en de Cotolette d’agnello. De spaghetti was (volgens mijn tafelgenote) voortreffelijk en eigenlijk te weinig.... De lamskoteletten waren prima bereid en met de bijgerechten meer dan voldoende. De op advies genomen bijpassende wijn smaakte uitstekend. De bediening was vriendelijk en de eigenaar kwam aan het eind van ons diner langs met limoncello. Gezellige vriendelijke jonge eigenaar met hart voor de zaak. Als afsluiter van een gezellig avondje namen wij koffie. Prima pizzeria en aanrader.
Helmer B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wat een teleurstellende ervaring, voor ons nooit meer! De eerste witte wijn die ik bestelde smaakte zuur. Ze gaven aan dat de fles net open was dus dan was het gewoon een hele slechte wijn. De tweede wijn die ik bestelde was een pinot grigio voor €7 per glas en ook die was erg slecht. Ik heb wel een beetje verstand van wijn, de wijn was ongeveer van de kwaliteit van een glas dat je in de kroeg krijgt voor €3. Het voorgerecht miste smaak en de St jacobsmosselen waren op een te lage temperatuur gebakken. Echt niet lekker. De pizza was ok maar ook niet bijzonder, duidelijk geen kwalitatief goede ingrediënten. De bediening was onpersoonlijk.
Duidelijk een restaurant dat eerst een goede naam heeft opgebouwd om vervolgens als het loopt de kwaliteit van de ingrediënten te verlagen en de prijzen te verhogen. Vooral de prijs kwaliteit verhouding is erg slecht
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ik vond dit een teleurstellende ervaring. De bediening was kortaf. Toen we aangaven dat we eerst een appetizer wilden bestellen werd ons verteld dat dat niet kon en dat we er meteen een hoofdgerecht bij moesten bestellen. Erg vreemd. Daarnaast viel de carpaccio ook tegen. De wijn van mijn tafelgenoot die niet goed smaakte en terug was gestuurd stond gewoon op de bon. Niet netjes!
Baldor .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Heerlijke Risotto, Cannelloni, het panna cotta toetje is hemels..............De pizza's hebben wij nog niet geproefd maar dat doen wij de volgende keer. Wij komen zeker terug, wel reserveren op vrijdag en zaterdag.
Truusderksen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Van de week hier met het gezin wezen eten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Eenmaal plaatsgenomen aan een mooie tafel bij het raam werden win vlot geholpen. Op advies van de bediening een lekkere fles negroamaro uitgekozen,en wat was die lekker! Nadat onze bestelling was opgenomen kregen we van het huis bruschetta. Toen onze voorgerechten kwamen werden we blij verrast, volle borden, mandje brood erbij en de smaak was heerlijk. Mijn man en ik hadden allebei een vitello tonato en de tomatensoep van de kids viel ook in de smaak. Als hoofdgerecht een vleesmix en de ossobucco van het weekmenu, met pizza voor de kinderen. De smaak was weer voortreffelijk. Het team was vrij jong maar erg attent en vriendelijk. We hebben de avond afgesloten met een heerlijk glaasje limoncello( ook van het huis) kortom een hele fijne avond en zeker een aanrader!
Nimrod00 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Deze week o.b.v. de positieve recensies bij Rossetti gegeten. Als voorgerecht had ik de St. Jacobs schelpen (coquilles). Deze waren helaas een tikkeltje bitter maar de saus was erg lekker.
Mijn tafelgenoot bestelde de gebakken garnalen in saffraansaus doch tot onze verbazing werden deze geserveerd in een tomaten/wijn saus en was in het geheel niet geel! De garnalen hadden overigens wel een goede bite en structuur. Als hoofdgerecht bestelden wij beiden de Saltinbocca alla Romana in witte wijnsaus doch ook deze keer werden deze gerechten in dezelfde saus geserveerd als die v.h. voorgerecht van mijn tafelgenoot......kan dus echt niet...daarnaast hoort het vlees van dit gerecht mals te zijn en dat was het helaas niet...
Kortom, een desillusie voor ons:-(
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heel gezellig Italiaans restaurant waar wij graag blijven terugkomen!
Echte Italiaanse gerechten met goede verse ingrediënten. Bediening is persoonlijk, erg vriendelijk en vertelt met enthousiasme over het restaurant.
Pizza's hebben een fantastische, dunne bodem. Vlees/vis/pasta ook heerlijk bereid.
Aanrader is de tiramisu!