Rossetti

Plein 15 4001 LG Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Rossetti

Genieten van het echte Italia

Al meer dan 12 jaar is het Italiaanse restaurant Rossetti (vernoemd naar schilder Dante Gabriel Rossetti 1828-1882) in Tiel en omstreken een begrip, door de gezellige sfeer, de voortreffelijke en unieke verzameling wijnen en natuurlijk de ruime keuze aan overheerlijke Italiaanse gerechten. Ristorante Rossetti onderscheidt zich van andere restaurants, door alleen gebruik te maken van de beste, verse producten. Olijfolie, basilicum, rozemarijn, Parmezaanse kaas, grof zeezout en zwarte peper vormen de basis voor onze traditioneel bereide gerechten. Ze werken met seizoengebonden gerechten waardoor de menukaart kan variëren. In de Italiaanse keuken blijft de smaak van vlees, vis en groenten behouden, waardoor de bijzondere combinatie van ingrediënten je altijd zal verrassen. Probeer eens één van de vis- of vleesgerechten óf een ambachtelijke Italiaanse pizza of pasta, maar begin met de antipasti. Als dessert bieden ze diverse soorten ambachtelijk Italiaans ijs, maar ook bijzondere soorten Italiaans dessert, zoals panna cotta en natuurlijk tiramisu. Als je het nog niet was, zul je bij Ristorante Rossetti verliefd worden op de puurheid van de Italiaanse keuken. De zuidelijke gastvrijheid staat borg voor een gezellig en warm welkom en een maaltijd die je nooit zult vergeten.

Meer informatie over restaurant Rossetti

bus trein
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rossetti

Nikki N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Grote porties, aardig personeel, lekker eten! Top
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten !!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zoals altijd een goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een goede prijs
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
het is me een ster waardig! De vis voor ons werd culinair opgediend en smaakte voortreffelijk! Alles erom heen was gewoon goed.
Margo H.
Heerlijk gegeten
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Verrassend goed! Zaak ziet eruit als een pizzeria, maar hier wordt gekookt met verse ingredienten en op een prima niveau. De Spaghetti All'Amatriciana was heerlijk en het rundvlees uitzonderlijk mals.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Genieten van Italiaanse smaken. Incombinatiemet Italiaanse bediening goed voor een avondje vakantiegevoel.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De ontvangst was rommelig; wij kregen sterk de indruk dat de reserveringen niet op orde zijn. Uiteindelijk een tafel gekregen.
De bediening wordt gedaan door erg jonge obers die weinig attent zijn. Er wordt niet opgelet of we nog wat willen drinken en er komt (na drie keer vragen!) geen antwoord op een vraag over het dessert.
Met een klein beetje moeite had de rekening minimaal € 20 hoger uit kunnen vallen en hadden wij het idee gehad dat wij welkome gasten waren.
Al met al dus een matige ervaring qua bediening; de pizza's waren heerlijk!
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk Italiaans eten, bijna vakantiegevoel! Goede kaart, lekkere gerechten en leuke ( en Italiaanse) service. We komen snel terug!!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een ouderwetse Italiaan. Prima pizza maar het beleg zou wel wat meer kunnen. Ik had een pizza funghi besteld en zag dat er in totaal 2 champignons als beleg op lagen. Dat vind ik dan wel erg mager zeker gelet op het feit dat er verder alleen tomatensaus en kaas op lagen. Dat zou mijns inziens wel wat meer mogen zijn, zeker voor die prijs!
Ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijke soep vooraf: puur smaak van de ingredienten. Zo ook de pizza en de huisgemaakte tiramisu.
Aardige bediening, dus een ontspannen etentje in Tiel.
Sita S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Door de inrichting , overgens niet ongezellig hoor, meer gedateerd italiaans . Zou je deze zaak misschien voorbij lopen. smaken verschillen.
Maar de keuken is echt goed!
Heerlijk eten ! Bediening vriendelijk .
Persoonlijk hou ik niet zo van meerdere shifts en met de italiaanse snelheid waarmee ,( ik geef toe , nederlanders zijn niet zo goed in lang tafelen) .voel ik me altijd wel wat gehaast in dit restaurant. Dat vindt ik jammer. De obers rennen en roepen naar elkaar af en aan en dat geeft wat onrust. Ik kan er niks aan doen maar dat blijf ik een beetje jammer vinden. Maar nogmaals het eten is heerlijk en daarom kom ik hier graag.
colindavantintelen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig en goed restaurant en zeer vriendelijk personeel!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Aanrader
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig restaurant en vriendelijk personeel. Hooguit 15 min aan de bar gewacht en wat te drinken gekregen. We hebben allebei een visgerecht genomen en deze waren erg goed! Culinair opgemaakt en heerlijk van smaak. Toppertje voor ons.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijk personeel en goede bediening, het eten heel lekker. Kom zeker terug!!
Tine M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten bij Rosetti voelt als even op vakantie gaan... Echt Italiaans eten, enthousiast gastheerschap, vlotte en hartelijke bediening en altijd een volle, maar wel gezellig drukke zaak.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Reservering was niet doorgevoerd. Erg gestresst personeel
Geachte mevrouw de Laet,
Op zaterdag 9 Sep is in Tiel appelpoep en fruitcorso, we nemen dan geen reserveringen aan.
Die van u hadden we niet gezien door de drukte, maar toch hebben wij ons best gedaan om u te helpen.
Wij hebben gemiddeld 120/150 mensen op een normale zaterdag, maar op die dag hebben wij meer dan 500 mensen geholpen tussen 17 een 20 uur, het is normaal dan dat iets anders een haastiger gaat,
maar toch hebben we iedereen geholpen en goeie service gegeven.
Ik verwacht ook van u dat u een betere cijfer geeft dan een 6.
met vriendelijke groeten,

Ristorante Rossetti,
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Aardige bediening, erg gezellig maar de pizza was wel heel erg zout.