Rossetti

Plein 15 4001 LG Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Rossetti

Genieten van het echte Italia

Al meer dan 12 jaar is het Italiaanse restaurant Rossetti (vernoemd naar schilder Dante Gabriel Rossetti 1828-1882) in Tiel en omstreken een begrip, door de gezellige sfeer, de voortreffelijke en unieke verzameling wijnen en natuurlijk de ruime keuze aan overheerlijke Italiaanse gerechten. Ristorante Rossetti onderscheidt zich van andere restaurants, door alleen gebruik te maken van de beste, verse producten. Olijfolie, basilicum, rozemarijn, Parmezaanse kaas, grof zeezout en zwarte peper vormen de basis voor onze traditioneel bereide gerechten. Ze werken met seizoengebonden gerechten waardoor de menukaart kan variëren. In de Italiaanse keuken blijft de smaak van vlees, vis en groenten behouden, waardoor de bijzondere combinatie van ingrediënten je altijd zal verrassen. Probeer eens één van de vis- of vleesgerechten óf een ambachtelijke Italiaanse pizza of pasta, maar begin met de antipasti. Als dessert bieden ze diverse soorten ambachtelijk Italiaans ijs, maar ook bijzondere soorten Italiaans dessert, zoals panna cotta en natuurlijk tiramisu. Als je het nog niet was, zul je bij Ristorante Rossetti verliefd worden op de puurheid van de Italiaanse keuken. De zuidelijke gastvrijheid staat borg voor een gezellig en warm welkom en een maaltijd die je nooit zult vergeten.

Meer informatie over restaurant Rossetti

bus trein
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Rossetti

Tine M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten bij Rosetti voelt als even op vakantie gaan... Echt Italiaans eten, enthousiast gastheerschap, vlotte en hartelijke bediening en altijd een volle, maar wel gezellig drukke zaak.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Reservering was niet doorgevoerd. Erg gestresst personeel
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Aardige bediening, erg gezellig maar de pizza was wel heel erg zout.
Diane S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke personeel.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Goede pizza's, vlotte bediening. Tot het op afrekenen aan komt, dan kun je het beste naar de bar lopen anders kom je nooit weg.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten en een prima sfeer !!!
Regine B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Altijd heerlijk eten, vriendelijke eigenaren en personeel!!
job V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
we hebben weer een heerlijke pasta gegeten, voor een redelijke prijs lekker gegeten een aanrader met dat mooie weer even niet zelf koken!!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We zijn al vaker hier geweest en het is altijd even gezellig als smakelijk. Het was druk dus gingen we ervan uit dat het wel even zou duren maar dat viel reuze mee. De ober kwam zelfs zijn excuus maken dat het wat langer duurde dan normaal. Ik was aangenaam verbaasd want we waren er een half uur, hadden al besteld en we zaten al aan een wijntje. Het eten was super. Ik had zalm en die was verrukkelijk. Mijn man had een piza die ook heel lekker was.
We komen graag nog eens!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer, de bediening is zoals altijd vrolijk en vriendelijk. Je waant jezelf even in Italië.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
gezellig restaurant, vriendelijk personeel, prima eten en..je kunt er heerlijk nog even naborrelen en krijft er nog een drankje van het huis bij kado!!
job V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heb hier al meerdere malen gegeten en altijd naar tevredenheid, we vinden het een gezellige sfeer en worden leuk geholpen. Zullen hier nog regelmatig een hapje doen, goede variabele kaart.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wij hebben gister bij dit restaurant gegeten. Een onvergetelijke belevenis, en niet in positieve zin.
Allereerst hebben wij 2 uur op ons eten én drinken moeten wachten (de ober bleek onze bestelling vergeten te zijn vergeten en had niks ingevoerd) vervolgens kregen wij onze pizza's en beschuldigde de ober ons ervan het bestek te hebben verstopt? Hij wist namelijk zeker dat hij dit al op onze tafel had gelegd. Erg bijzonder.
Om het feest compleet te maken bleken de drankjes bij het afrekenen ook nog eens duurder te zijn dan op de menukaart stond. Volgens de mevrouw aan de bar was dit een fout op de menukaart (?) en moesten wij dit betalen.
Omdat wij het hier niet bij lieten zitten kregen wij uiteindelijk dit geld terug, maar absoluut niet zonder slag of stoot. Er werd ons nog nageroepen dat we lekker gegeten hadden dus waar deden we moeilijk over?
Het personeel was bijzonder onbeleefd en, in tegenstelling tot wat zij zelf beweerden, hebben we helemaal niet lekker gegeten. De pizza was slap en ongaar en hebben wij alleen opgegeten omdat we na 2 uur (!!) wachten inmiddels bereid waren om alles te eten wat voor ons neus werd gezet.
Al met al een bijzonder onprettige ervaring waar wij allen een naar gevoel aan over hebben gehouden.
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Uitstekend en gezellig restaurant. Wij hadden de malse en smakelijke filetto, pasta met zalm en pasta bolognese. Salade, bruchetta en limon van het huis. De huisgemaakte tiramisu is een aanrader! Vlotte en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar ????
Daniëlle G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hadden gereserveerd en konden uit 2 tafeltjes kiezen. 1 piepklein tafeltje in de verdrukking in het midden van het restaurant of 1 tafeltje onder een groot scherm waar voetbal op vertoond werd (geen NL voetbal!?), met de mededeling, "ja, het is druk". We kozen voor deze laatste tafel, naar bleek precies voor de trap die de ingang naar de keuken vormt. Helaas schreeuwt de bediening vanaf die trap de bestellingen naar de kok, in feite dus net achter je oor!
Het eten was prima, de saus van de vitello tonato had wat minder waterig mogen zijn. Een 2e glaasje wijn moesten we wel 3x om vragen en kwam uiteindelijk toen de pizza bijna op was.
Er is weinig aandacht voor de klanten en voor de details rondom de tafels (er stond een leeg bierflesje op een schouw), maar de pizza's zijn erg lekker!! Denk niet dat wij teruggaan om hier te eten, dan zou ik liever hier de pizza's ophalen.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ons bezoek aan Rossetti op deze dag was eerlijk gezegd onze tweede keus, we werden op een ander adres zo onbeschoft behandeld dat we per direct omkeerden. Dus we kwamen hier met een wat katterig gevoel hier binnen. Gelukkig werd ons humeur direct verbeterd door de gastvrije ontvangst en het warm overkomende interieur. Alles is wat 'klassiek' Italiaans maar netjes en er is geen gemaakt 'italiaans' accent te horen.

Goed gevarieerde menukaart (op Italiaanse wijze opgemaakt dus met primi en secondi piatti) , lekkere gerechten met goede garnituur en uitstekende huiswijn. Een plezierige avond dus.

Reserveer wel, want wij kwamen vroeg 'binnenvallen' maar in de loop van de avond ontstond er wel een wachtrij aan de bar.
Mftf .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij zijn hier gaan eten na een bezoek aan Ouwehands dierenpark in Rhenen. We hadden vantevoren geen idee wat we konden verwachten omdat we normaal gesproken nooit in deze regio uit eten gaan, maar we waren enorm verrast door het heerlijke eten, de fijne ontvangst en de vriendelijke bediening. De pizza's waren echt voortreffelijk. Onze zoon wilde graag een (kinder)pastagerecht welke niet op de kaart stond , maar dit was geen enkel probleem. De porties zijn groot en ook deze pasta was heerlijk van smaak. Ook de bruchetta van het huis was een zeer aangename verrassing. Wij gaan zeker nog een keer terug ondanks de afstand!
David U.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Smakelijke Italiaanse gerechten in dit restaurant met vriendelijke service. Wij aten de antipasti Rossetti voor 2 personen en de gegrilde courgettes met kaas en tomatensaus als voorgerecht. Als hoofdgerecht aten wij de met spinazie gevulde ravioli en pizza mafioso en pizza spinazie.
eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Prima restaurant. Kwalitatief goed, pizza's zijn erg lekker. Vriendelijk personeel. Klein minpuntje is de ruimte aan de tafel. Met vier volwassenen zit je soms erg krap.
LauravanEssen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Afgelopen Zondag zijn we met de familie wezen eten .Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Eenmaal plaatsgenomen aan een mooie tafel bij het raam werden wij snel geholpen. Op advies van de bediening een lekkere fles negroamaro uitgekozen,en wat was die lekker! Nadat onze bestelling was opgenomen kregen we van het huis bruschetta. Toen onze voorgerechten kwamen werden we blij verrast, volle borden, mandje brood erbij en de smaak was heerlijk. Mijn man en ik hadden allebei een carpaccio en de tomatensoep van de kinderen viel ook in de smaak. Als hoofdgerecht een vismix en de filetto tartufo van het weekmenu, met pizza voor de kinderen. De smaak was weer voortreffelijk. Het team was erg attent en vriendelijk. We hebben de avond afgesloten met een heerlijk glaasje limoncello van het huis kortom een hele fijne avond en zeker een aanrader!