Meer informatie over restaurant Ross Lovell

- Diner vanaf 17:30
Zondag Gesloten

Robert C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. We hadden gekozen voor het 4 gangen Senses menu. De 3 amuses waren lekker. Het eerste voorgerecht (een stukje tongschar met een kleine gamba) en het tweede voorgerecht (een stukje zalm) waren prima. Het hoofdgerecht viel tegen. Gebraden kwartel met linzen. Niet bijzonder en te weinig. Dit moet echt meer zijn (of er zouden wat bijgerechten bij moeten zijn). Het nagerecht (Straciatella-ijs met ananas) was lekker en het kaasplankje met 7 soorten kaas was van grote klasse. Een ander pluspunt, lekker huiswijn (Riesling). Een minpuntje: De kuipstoeltjes zien er leuk uit, maar leverden wel lichte rugpijn op. Een leuk restaurant. Het eten is het belangrijkste. Goed, maar niet spectaculair. Een 8.
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke atmosfeer, goede ambiance en vriendelijke bediening. Het eten met goede wijn heerlijk!
We namen een drie gangen menu met extra vooraf heerlijke oesters en het dessert omgeruild voor koffie met iets lekkers erbij.
Leuke avond!
Reedijkj R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hoi,
We hebben een super avond gehad, de bediening was prima, echter was de eigenaresse Isabella vrij zakelijk en redelijk gehaast die avond, het was ook erg druk (moet geen excuus zijn), de wijnen heeft ze prima uitgelegd daar was niks op af te dingen. Eten was heerlijk, we hebben echt culinair gegeten.
PETER R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Super lekker gegeten. Aardig personeel en alles goed verzorgd.
Wij vonden het zeer geslaagd.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten, het is op zaterdag wel drukker waardoor we deze keer wat langer op de volgende gerechten moesten wachten. Leuke seizoensgebonden gerechten, het zag er niet alleen mooi uit maar smaakten ook prima.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastische wijn spijs combinaties, uiterst vriendelijke bediening, kortom echt een aanrader voor een heerlijke avond uit!
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijke avond attente bediening.
Prima gegeten.
Monand .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Afgelopen dinsdag met 4 personen een 5 gangen menu gegeten en afgesloten met een kaasplankje (omdat het zo lekker is)
Alles was top geregeld en we hebben ontzettend genoten.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
het vier gangen menu met wijnarrangement was goed en afwisselend. prijs en kwaliteit prima. Alleen de stoelen zaten niet goed. Niettemin een gelegenheid om nogmaals naar toe te gaan.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
goede prijs en kwaliteit verhouding met een viergangen menu en wijnarrangement. Alleen de stoelen zaten wat ongelukkig. Zeker een aanrader om terug te gaan. Bediening snel en vriendelijk.
Willem H. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Perfect gegeten, zeer prettig ontvangst en bediening, juiste prijs productverhouding. aanrader.
Wij bestelden een halfje Bordeaux, was niet voor handen, geen enkel probleem er wordt gewoon een hele fles geopend en totaal niet moeilijk gedaan over de hoeveelheid glazen en er werd maar een halfje afgerekend.
Voor de regio een toplocatie.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Als gebruikelijk keurig verzorgd, prima prijs/prestatie
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij kregen hier een 4 gangendiner aangeboden met 10 personen.We werden naar boven begeleid naar een kamer met 1 grote tafel,alleen voor ons gezelschap,heel gezellig.Wij hebben eerst 3 amuses gekregen aan de bar,dat was al heel lekker.Toen naar boven waar het diner geserveerd werd.Het eten was heerlijk en de bediening was ook top.Gewoon een heerlijke avond gehad.Het leek net of je thuis zat alleen hadden we dus bediening.We hebben verder natuurlijk niet veel van het restaurant gezien.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
1e kerstdag wezen eten met de familie. 2e zit begon 19.30 uur. Rommelig, chaotisch, lauw eten, onpersoonlijk, geen sfeer. 00.30 uur pas het laatste gerecht. Restaurant had het niet onder controle en sloeg hier de plank volledig mee mis. Zou er met de feestdagen zeker niet meer heen gaan.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijke en correcte ontvangst. Aan tafel gebracht en direct attente bediening. Prima eten. Voortreffelijke wijnen. Soms kleine 'slordigheden' door de bediening. Maar ach, die komen overal voor. Bij hoofdgerecht de combinatie rogvleugel, zuurkool uit de Elzas, niet direct favoriete combinatie qua smaakovereenkomst e.d.
Aangegeven bij reservering diner t.g.v. tante die 90 werd. Daaraan werd op zeer passende wijze aandacht geschonken tijdens het dessert. Ontspannen en hartelijke sfeer. Het restaurant is wat ons betreft een aanrader!
A.J. L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Aanrader voor iedereen die kookkunst kan waarderen,kwaliteit versus kwantiteit,bovendien prettig geprijsd,chapeau!
V.d.Linden V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het verrassingsmenu is echt een aanrader!
Mees H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer goede maaltijd, het verrassingsmenu was ook een grote verrassing. Bijzondere combinaties in de gerechten, waarbij de kok gedurfd aan het werk is gegaan op een goede manier. Met een zeer voldaan gevoel zijn we opgestapt, waarbij we zeker weer terug komen.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Op advies van vrienden vrijdag een tafel gereserveerd. Prettige ontvangst en een leuke tafel bij de haard. Op advies van de gastvrouw gekozen voor een 5-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De gerechten waren goed op smaak en de wijnen uitstekend. De ongedwongen en gezellige sfeer maakte de avond compleet. Aansluitend aan de bar nog een afzakkertje gedronken. Een heerlijke avond uit, zeker voor herhaling vatbaar!!!