Meer informatie over restaurant Ross Lovell

- Diner vanaf 17:30
Zondag Gesloten

A.J. L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Aanrader voor iedereen die kookkunst kan waarderen,kwaliteit versus kwantiteit,bovendien prettig geprijsd,chapeau!
V.d.Linden V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het verrassingsmenu is echt een aanrader!
Mees H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer goede maaltijd, het verrassingsmenu was ook een grote verrassing. Bijzondere combinaties in de gerechten, waarbij de kok gedurfd aan het werk is gegaan op een goede manier. Met een zeer voldaan gevoel zijn we opgestapt, waarbij we zeker weer terug komen.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Op advies van vrienden vrijdag een tafel gereserveerd. Prettige ontvangst en een leuke tafel bij de haard. Op advies van de gastvrouw gekozen voor een 5-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De gerechten waren goed op smaak en de wijnen uitstekend. De ongedwongen en gezellige sfeer maakte de avond compleet. Aansluitend aan de bar nog een afzakkertje gedronken. Een heerlijke avond uit, zeker voor herhaling vatbaar!!!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met vrienden hier een 4 gangen menu gegeten. Als amuse vlierbessen ijs en -schuim met paling, heerlijk. Daarna gangen met Rog/Griet/Fazant en een zoet dessert van mintijs en gesuikerde groenten. Alles keurig op smaak. Prima atmosfeer met de open haard aan. De bediening is erg jong, blue en nauwelijks verstaanbaar, blijven oefenen. Fijne tent hier aan het Waaltje.
Irisbrik .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor ons de eerste keer. We vonden het eten heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk. Een minpuntje was wel dat er weinig aandacht voor ons was. Duurde vrij lang voordat we iets te drinken kregen en het brood op tafel kwam. Mogelijk te wijten aan het feit dat het goed druk was, waardoor mogelijk te weinig personeel. Zonder dat we er iets van gezegd hadden kregen wij een extra gerechtje van het huis aangeboden. Was zeer lekker en werd zeer gewaardeerd door ons. Het minpuntje werd zo een pluspunt. Voor ons een restaurant waar we zeker terug komen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zeer gezellige inrichting, prettige bediening en mooie gerechten. Wij kozen voor het 4 gangen sense menu met daarbij het bob-wijnarrangement (halve glazen). Dat is ons heel goed bevallen. Toch alle bijpassende wijnen geproefd maar niet teveel gedronken.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Super restaurant met heerlijk eten heb genoten van chef Gerrit en gastvrouw Isabella
M. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in mooie ambiance. De gerechten zijn niet erg groot maar lekker. Lekkere wijnen er bij. Al met al best prijzig.
Leri N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vrijdag 4 november met partner gedineerd, we hadden hoge verwachtingen. We hadden een Sense 4 gangen menu met amuses en een wijnarrangement. Inrichting was mooi. De gastheer aan tafel was zeer vriendelijk. Hij heeft duidelijk uitleg over de gerechten en de wijnen gegeven. We hadden meer amuses verwacht, we hebben één amuse gehad. Het voorgerecht en het tussengerecht waren te vlak van smaak. Het hoofdgerecht (patrijs) was uitstekend. Nagerecht viel tegen. We vonden de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Te duur voor het gebodene.
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Op dinsdagavond met de zaak wezen eten bij Ross Lovell. Gekozen voor een verrassings driegangendiner op basis van verschillende geuren. Alle vier de gangen voortreffelijk gegeten. Alle smaken heel mooi op elkaar afgestemd. De gastheer was zeer kundig en vriendelijk. De wijnen waren ook heerlijk! Al met al, zeker een aanrader om een keer te gaan dineren! Smaaksensatie!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met een zakenrelatie hier gegeten, nieuwsgierig naar dit restaurant want de vorige keer was het nog bij de vorige eigenaar. De inrichting is flink veranderd in positieve zin, de sfeer is gemoedelijk en gezellig en door wat Rotterdamse zakenmannen ook lekker bruisend en ongedwongen. Het eten is uitstekend van smaak en met zorg bereid. Mijn tafelgenoot had wad allergieën en daarvoor maakte men ook iets speciaals tijdens het dessert. Wel vond ik de porties erg klein uitvallen en als ik dit dan vergelijk met andere restaurants met ongeveer hetzelfde prijsniveau en kwaliteit van eten zou ik toch daarvoor kiezen in het vervolg. Groot pluspunt is dan weer wel dat het prima te bereiken is en er veel gratis parkeergelegenheid is.
Anca K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De op de website genoemde eenvoudige lunch trok ons, 3 vriendinnen, over de streep om een keer bij Ross Lovell te lunchen. We werden door een vriendelijke ober naar onze plaats gebracht en gaf ons de lunchkaart.
De kaart bekeken, maar kwamen niet ,ons, broodje tegen. De ober geroepen en hem gezegd dat we een eeenvoudige lunch wilde waarop hij zei dat we dat hadden moeten zeggen, terwijl dat volgens mij zijn taak is.
We kregen de gevraagde lunchkaart en op dat moment veranderde de houding van de ober, niet dat hij on vriendelijk werd, maar er kon geen extra woord meer af wat wij zeer onprofessioneel vonden en ons alle drie een naar gevoel gaf. We hebben een heerlijke en zeer smaakvolle lunch gehad met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Al met al hebben we een gezellige middag gehad en komen zeker terug.
JFVT .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ross Lovell stond al langer op de verlanglijst en ons jubileum was een mooie gelegenheid om eindelijk te reserveren. We hadden een gezellig plekje bij de open haard, in een semi-afgescheiden gedeelte waar slechts enkele tafels staan. We kozen voor het 4 gangen menu, waarbij opvallend was dat de eerste 3 gerechten allemaal met vis waren (o.a. rogvleugel en rode mul). Normaal zouden we minimaal één vleesgerecht verwachten. Maar de vis was 3 maal erg lekker bereid, dus geen reden tot klagen. Bij het dessert maakten we wel een opmerking, aangezien dit erg eenvoudig was vergeleken met de overige gerechten (twee bolletjes ijs met wat rood fruit). Dit werd prima opgepakt, want we kregen een extra dessert aangeboden ter compensatie (met rode kool en salie, erg smakelijk). De twee heren van de bediening lieten wat kleine steekjes vallen (bijv. een leeg vies glas bijna de hele avond op tafel laten staan), maar deden hun werk verder op een prettige manier. Dit restaurant valt in een wat hogere prijsklasse, maar dat zie je zeker terug in de kwaliteit en uitstraling van de gerechten op je bord. Voor de huiswijn en een fles water vraagt men zeer acceptabele prijzen, wat bij vergelijkbare restaurants wel eens anders is. Bij een volgend bezoek zouden wij overigens wel een extra bijgerecht bestellen, want wij zaten na 5 gangen, een amuse en wat brood niet echt vol (en we zijn geen grote eters). Ondanks de genoemde aandachtspuntjes, was onze kennismaking met Ross Lovell absoluut positief.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een gezellig restaurant aan het water met een romantische uitstraling. Het eten is er prima. Leuke start van de avond was het sense verrassing menu waarbij je mocht ruiken aan drie buisjes met ingrediënten die verwezen naar de gerechten in het menu. De gerechten waren divers en met verschillende smaken samengesteld. Erg lekker en ook leuk om naar te kijken. Goede bediening. Kort om, zeker een restaurant om nog eens terug te gaan.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vorige week voor het eerst hier gegeten. Het 6-gangen verrassingsmenu (incl. wijn arrangement) was heerlijk, complimenten aan de kok(s). De bediening was heel slecht. Weinig tijd, de wijnen zijn tot de 3e gang toegelicht. Gastvrouw heeft vnl. bij 2 andere tafels heel lang staan praten. Zij had beter de bediening kunnen helpen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Vorige week weer gegeten bij Ross. Buiten gezeten met een heerlijke plaid die Simon ons aanbood. Wij kozen voor het 4 gangen sense menu met amuse en wijnarrangement. De verschillende gangen waren (zoals altijd eigenlijk) superlekker en prachtig om te zien. Een klein minpuntje was dat er weinig tijd tussen de gangen zat dus na het hoofdgerecht hebben we aangegeven even te willen wachten met het dessert. Dat was geen probleem. Binnenkort komen we weer met vrienden hier eten. We zijn echt heel blij met Gerrit en Isabella in dit prachtige pand.
Inge.vanwolde .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ik was daar met mijn aandeelhouders ter afsluiting, geweldig 4 gangen menu geserveerd gekregen met een fantastische bijpassende wijn.
Complimenten aan de keuken en de bediening.
Sigridlouise .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We hebben hier voor de tweede keer gedineerd. We hebben er uiteraard wel patatjes bij gevraagd, dat was geen probleem. De chef kwam ze zelf brengen!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hier voor het eerst geweest voor Wijndagen aan de Waal. Je kon 40 verschillende wijnen proeven en daarbij werden hapjes van de bbq geserveerd. Er werd goede, uitgebreide informatie gegeven over de verschillende wijnen. De geserveerde hapjes waren erg lekker en er was een leuke band welke voor een gezellige sfeer zorgde ondanks dat het een beetje regende! Wij vonden de hapjes zo lekker dat we graag nog eens terugkomen om volledig te dineren bij Ross Lovell!