Over het restaurant Ross Lovell

Als je een stapje verder wilt dan ‘gewoon’ culinair genieten, is dit een restaurant waar je helemaal op je plek bent. Gastronomische verwennerij klinkt natuurlijk net ietsje chiquer en verleidelijker! En daar heeft het hier wel veel van weg. Prachtige gerechten, gemaakt van pure ingrediënten maar altijd herkenbaar. Alles om de gast een topgastronomische beleving mee te geven zodat ze met een glimlach weer vertrekken. Wel om nog een keer terug te komen natuurlijk!

Glas champagne

Erikedel E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De gerechten waren zeer smakelijk en de borden waren zeer mooi opgemaakt.
De dame in de bediening was zeer vriendelijk.
Echter, de eigenaresse c.q. sommelier kan nog wel iets doen aan klantvriendelijkheid en gastvrijheid!
Hely V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellig, lekker en onze gasten waren heel erg tevreden. Dank je wel medewerkers van Ross' Lovell
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
lekker gegeten, vriendelijke bediening maar helaas met aantal zaken die misgingen. voor ons was het lazy summer diner iets minder lazy en compleet.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben onze vrienden kunnen verassen en laten genieten van de kunsten van Chef Gijs, tel daar bij op de uitstekende bediening, en de avond is een succes.
Dank voor de mooie smaken!
Ja N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Fantastisch voorgerecht met garnalen! De bediening zet zich in voor een sfeervolle avond.
We hebben heerlijk op het terras gezeten en genoten van al het lekkers en het uitzicht op 't Waaltje.
Roberto S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Genoten van rustige omgeving en het heerlijke eten.
cvanderheyden .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Super lekker gegeten. Hadden 5 gangen lsd arrangement. Enige tip, bij hoofdgerecht iets van aardappel (maakt niet uit in welke vorm) serveren. Voor grote eters zoals wij is dit 5 gangen arrangement maar net voldoende, had iets meer mogen zijn.
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zaterdagavond 24 juni met 3 personen bij Ross Lovell gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze tafel. We kozen voor het 3 gangen weekmenu. Voorgerecht zalm, asperges, zeekraal en ei. Als hoofdgerecht lam en dessert rijstepap met ijs. Alle gerechten waren vers en mooi opgemaakte borden. De smaken hadden voor ons iets spannender gemogen, we vonden het vrij vlak van smaak ondanks dat het er erg mooi uitzag allemaal. De bediening is zeer vriendelijk en maakt contact met de gasten wat zeker een pluspunt is. De gerechten kwamen vrij snel achter elkaar maar op het dessert moesten we lang wachten. Voor 30,- euro p.p per menu hebben we hier prima gegeten en we komen zeker een keer terug voor de kaart. Hopen dat daar iets meer pit in de smaken zit.
Marnix D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Kwaliteit van het eten erg goed! Sfeer huiskamer-achtig, warm, mooi en erg prettig. Wij vonden het enthousiasme niet van onze tafel-heer afspatten, wat wij jammer vonden, beetje meer contact maken met je gasten zou niet misstaan in een restaurant met deze allure! Smaaksensatie maar door behandeling niet voor herhaling vatbaar.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij hebben donderdag 15 juni gegeten bij Ross Lovell. Wij hadden Isabella al verklapt dat we dan 8 jaar getrouwd waren.
Simon verwelkomde ons hartelijk, feliciteerde ons en verrasste ons met een glas champagne van het huis.
We kozen voor het 4 gangen sense menu. De 3-delige amuse was al een feest op zich, aspergesoepje, nieuwe haring en een oester. Wij houden niet van oesters maar deze was zalig!!! Zalm met asperges als 1e voorgerecht, nog een heerlijke vis, en als hoofdgerecht langzaam gegaarde lam en 2 lamsracks en een heerlijk garnituur. Kim heeft speciaal voor ons een heerlijk dessert gemaakt omdat ik niet van rabarber hou en een bord met een chocolade gespoten felicitatie en ijsfontein. Toen nog koffie met lekkers erbij. Een avond met een gouden randje.
Hein P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mijn vrouw en ik hebben hier uitstekend gegeten. Een 3-gangen menuutje voor € 30,00 en van uitstekende kwaliteit is alleszins redelijk . De bediening was prima en het ziet er allemaal keurig uit. Alleen.... een borreltje voor € 4,00 en de port in een halfvol borrelglaasje (€ 4,50) ..... waren wat mij betreft wenkbrauwenfronsers!!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten van leuke, originele gerechten met een lekker glas wijn. Bediening was erg vriendelijk en kundig.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fantastische beleving, Wij hadden het 4 gangen verrassings menu, met het wijnarragement. Niets meer dan lof, zowel voor de chef als voor de tafeldame.
Wij zullen zeker terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
dit is gewoon de ideale plek om met familie/vrienden enz uit eten te gaan. Het is een restaurant met ambitie om je culinair te laten genieten tegen zeer aanvaarbare prijzen.
Lodders L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het 3-gangen arrangement dat tot 31-08-2017 geserveerd wordt is zeer goed en zeer scherp geprijsd. Champagne vooraf, perfecte gerechten en vriendelijke bediening.
Jan Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het restaurant is mooi, maar van de begane grond heb je weinig uitzicht. Ik vond de houten tafels bijzonder mooi, er zit ook een verhaal bij: de kostprijs gaat ten bate van Malawi. Wij kozen voor de driegangen verrassingsmenu, waarbij we mochten aangeven, wat we liever niet op ons bord wilden krijgen. Voorgerecht en nagerecht waren heerlijk, hoofdgerecht vond ik niet bijzonder. Ik had wat meer groenten en wat meer smaak aan de vis verwacht. De porties zijn niet groot, iedereen kan de 3 gerechten opeten. De bediening was vriendelijk, maar we moesten erg lang wachten op het nagerecht. Ik had eerlijk gezegd wat meer verwacht van dit restaurant.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heel goede prijs kwaliteit. En fijne en corecte bediening. Aanbevelen waard
Ragnar R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gezellig restaurant , en een ontspannen sfeertje en geen opdringerige bediening.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ca. 2 weken geleden op vrijdagavond weer eens met Henk bij Ross Lovell gegeten.
Voor het eerst van de kaart gegeten, anders nemen we altijd een menu. We kregen een uitgebreide amuse met o.a. een aspergesoepje, dit was al een heerlijkheidje. Het voorgerecht met vis en hoofdgerecht met vlees waren echt zó lekker. Een lekkere Chardonnay bij amuse en voorgerecht en een rode huiswijn bij het hoofdgerecht. Tot slot konden we een kaasplankje niet weerstaan en daar hoort een portje bij. De door ons bestelde port was niet genoeg meer dus kregen we een gratis upgrade naar een nog mooier glaasje port. Het was top, het eten, de bediening, de sfeer.