Glas champagne

Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij hebben donderdag 15 juni gegeten bij Ross Lovell. Wij hadden Isabella al verklapt dat we dan 8 jaar getrouwd waren.
Simon verwelkomde ons hartelijk, feliciteerde ons en verrasste ons met een glas champagne van het huis.
We kozen voor het 4 gangen sense menu. De 3-delige amuse was al een feest op zich, aspergesoepje, nieuwe haring en een oester. Wij houden niet van oesters maar deze was zalig!!! Zalm met asperges als 1e voorgerecht, nog een heerlijke vis, en als hoofdgerecht langzaam gegaarde lam en 2 lamsracks en een heerlijk garnituur. Kim heeft speciaal voor ons een heerlijk dessert gemaakt omdat ik niet van rabarber hou en een bord met een chocolade gespoten felicitatie en ijsfontein. Toen nog koffie met lekkers erbij. Een avond met een gouden randje.
Hein P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mijn vrouw en ik hebben hier uitstekend gegeten. Een 3-gangen menuutje voor € 30,00 en van uitstekende kwaliteit is alleszins redelijk . De bediening was prima en het ziet er allemaal keurig uit. Alleen.... een borreltje voor € 4,00 en de port in een halfvol borrelglaasje (€ 4,50) ..... waren wat mij betreft wenkbrauwenfronsers!!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten van leuke, originele gerechten met een lekker glas wijn. Bediening was erg vriendelijk en kundig.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fantastische beleving, Wij hadden het 4 gangen verrassings menu, met het wijnarragement. Niets meer dan lof, zowel voor de chef als voor de tafeldame.
Wij zullen zeker terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
dit is gewoon de ideale plek om met familie/vrienden enz uit eten te gaan. Het is een restaurant met ambitie om je culinair te laten genieten tegen zeer aanvaarbare prijzen.
Lodders L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het 3-gangen arrangement dat tot 31-08-2017 geserveerd wordt is zeer goed en zeer scherp geprijsd. Champagne vooraf, perfecte gerechten en vriendelijke bediening.
Jan Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het restaurant is mooi, maar van de begane grond heb je weinig uitzicht. Ik vond de houten tafels bijzonder mooi, er zit ook een verhaal bij: de kostprijs gaat ten bate van Malawi. Wij kozen voor de driegangen verrassingsmenu, waarbij we mochten aangeven, wat we liever niet op ons bord wilden krijgen. Voorgerecht en nagerecht waren heerlijk, hoofdgerecht vond ik niet bijzonder. Ik had wat meer groenten en wat meer smaak aan de vis verwacht. De porties zijn niet groot, iedereen kan de 3 gerechten opeten. De bediening was vriendelijk, maar we moesten erg lang wachten op het nagerecht. Ik had eerlijk gezegd wat meer verwacht van dit restaurant.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heel goede prijs kwaliteit. En fijne en corecte bediening. Aanbevelen waard
Ragnar R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gezellig restaurant , en een ontspannen sfeertje en geen opdringerige bediening.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ca. 2 weken geleden op vrijdagavond weer eens met Henk bij Ross Lovell gegeten.
Voor het eerst van de kaart gegeten, anders nemen we altijd een menu. We kregen een uitgebreide amuse met o.a. een aspergesoepje, dit was al een heerlijkheidje. Het voorgerecht met vis en hoofdgerecht met vlees waren echt zó lekker. Een lekkere Chardonnay bij amuse en voorgerecht en een rode huiswijn bij het hoofdgerecht. Tot slot konden we een kaasplankje niet weerstaan en daar hoort een portje bij. De door ons bestelde port was niet genoeg meer dus kregen we een gratis upgrade naar een nog mooier glaasje port. Het was top, het eten, de bediening, de sfeer.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Zakelijk met een gezelschap gegeten, waarbij wij het menu van de dag voorgezet kregen. Voor aanvang van het diner een drankje met een hapje gebruikt beneden in de bar - dat was zeer wel verzorgd. Niet zo maar wat bitterballen of zo, maar een mooie tappasplank met voor ieder wat wils en alles zeer smakelijk. Aan tafel als voorgerecht mooie asperges met een stuk kabeljauw; zeer smakelijke combi van romig en silt, en dat in combi met een lekker bijpassend glaasje wit. Als hoofdgerecht een mooie ossenhaas in rode wijnsaus; in combi met een wat stevige rode wijn. Als afsluiter was ook het dessert zeer smakelijk - een combi van (witte chocolade) mousse met kaneelijs. Een restaurant waar ik zeker nog eens terug ga komen.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Wij zaten vanavond buiten op een kaal terras. De verbazing was dan ook groot toen we even naar binnen gingen voor het toilet. Dat de inrichting binnen af is.

Wat het eten betreft vinden wij prijs kwaliteit minder.... of zelfs ronduit slecht
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Was top heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Verassingsmenu is een aanrader
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. We hadden gekozen voor het 4 gangen Senses menu. De 3 amuses waren lekker. Het eerste voorgerecht (een stukje tongschar met een kleine gamba) en het tweede voorgerecht (een stukje zalm) waren prima. Het hoofdgerecht viel tegen. Gebraden kwartel met linzen. Niet bijzonder en te weinig. Dit moet echt meer zijn (of er zouden wat bijgerechten bij moeten zijn). Het nagerecht (Straciatella-ijs met ananas) was lekker en het kaasplankje met 7 soorten kaas was van grote klasse. Een ander pluspunt, lekker huiswijn (Riesling). Een minpuntje: De kuipstoeltjes zien er leuk uit, maar leverden wel lichte rugpijn op. Een leuk restaurant. Het eten is het belangrijkste. Goed, maar niet spectaculair. Een 8.
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Was een hele gezellige avond, lekker relaxed en geweldig eten, zeker aan te bevelen. super ........................ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke atmosfeer, goede ambiance en vriendelijke bediening. Het eten met goede wijn heerlijk!
We namen een drie gangen menu met extra vooraf heerlijke oesters en het dessert omgeruild voor koffie met iets lekkers erbij.
Leuke avond!
Reedijkj R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hoi,
We hebben een super avond gehad, de bediening was prima, echter was de eigenaresse Isabella vrij zakelijk en redelijk gehaast die avond, het was ook erg druk (moet geen excuus zijn), de wijnen heeft ze prima uitgelegd daar was niks op af te dingen. Eten was heerlijk, we hebben echt culinair gegeten.
PETER R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Super lekker gegeten. Aardig personeel en alles goed verzorgd.
Wij vonden het zeer geslaagd.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten, het is op zaterdag wel drukker waardoor we deze keer wat langer op de volgende gerechten moesten wachten. Leuke seizoensgebonden gerechten, het zag er niet alleen mooi uit maar smaakten ook prima.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastische wijn spijs combinaties, uiterst vriendelijke bediening, kortom echt een aanrader voor een heerlijke avond uit!