Meer informatie over restaurant Ross Lovell

Vera G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
het vier gangen menu met wijnarrangement was goed en afwisselend. prijs en kwaliteit prima. Alleen de stoelen zaten niet goed. Niettemin een gelegenheid om nogmaals naar toe te gaan.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
goede prijs en kwaliteit verhouding met een viergangen menu en wijnarrangement. Alleen de stoelen zaten wat ongelukkig. Zeker een aanrader om terug te gaan. Bediening snel en vriendelijk.
Willem Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Perfect gegeten, zeer prettig ontvangst en bediening, juiste prijs productverhouding. aanrader.
Wij bestelden een halfje Bordeaux, was niet voor handen, geen enkel probleem er wordt gewoon een hele fles geopend en totaal niet moeilijk gedaan over de hoeveelheid glazen en er werd maar een halfje afgerekend.
Voor de regio een toplocatie.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Als gebruikelijk keurig verzorgd, prima prijs/prestatie
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij kregen hier een 4 gangendiner aangeboden met 10 personen.We werden naar boven begeleid naar een kamer met 1 grote tafel,alleen voor ons gezelschap,heel gezellig.Wij hebben eerst 3 amuses gekregen aan de bar,dat was al heel lekker.Toen naar boven waar het diner geserveerd werd.Het eten was heerlijk en de bediening was ook top.Gewoon een heerlijke avond gehad.Het leek net of je thuis zat alleen hadden we dus bediening.We hebben verder natuurlijk niet veel van het restaurant gezien.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
1e kerstdag wezen eten met de familie. 2e zit begon 19.30 uur. Rommelig, chaotisch, lauw eten, onpersoonlijk, geen sfeer. 00.30 uur pas het laatste gerecht. Restaurant had het niet onder controle en sloeg hier de plank volledig mee mis. Zou er met de feestdagen zeker niet meer heen gaan.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijke en correcte ontvangst. Aan tafel gebracht en direct attente bediening. Prima eten. Voortreffelijke wijnen. Soms kleine 'slordigheden' door de bediening. Maar ach, die komen overal voor. Bij hoofdgerecht de combinatie rogvleugel, zuurkool uit de Elzas, niet direct favoriete combinatie qua smaakovereenkomst e.d.
Aangegeven bij reservering diner t.g.v. tante die 90 werd. Daaraan werd op zeer passende wijze aandacht geschonken tijdens het dessert. Ontspannen en hartelijke sfeer. Het restaurant is wat ons betreft een aanrader!
A.J. L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Aanrader voor iedereen die kookkunst kan waarderen,kwaliteit versus kwantiteit,bovendien prettig geprijsd,chapeau!
V.d.Linden V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het verrassingsmenu is echt een aanrader!
Mees H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer goede maaltijd, het verrassingsmenu was ook een grote verrassing. Bijzondere combinaties in de gerechten, waarbij de kok gedurfd aan het werk is gegaan op een goede manier. Met een zeer voldaan gevoel zijn we opgestapt, waarbij we zeker weer terug komen.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Op advies van vrienden vrijdag een tafel gereserveerd. Prettige ontvangst en een leuke tafel bij de haard. Op advies van de gastvrouw gekozen voor een 5-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De gerechten waren goed op smaak en de wijnen uitstekend. De ongedwongen en gezellige sfeer maakte de avond compleet. Aansluitend aan de bar nog een afzakkertje gedronken. Een heerlijke avond uit, zeker voor herhaling vatbaar!!!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met vrienden hier een 4 gangen menu gegeten. Als amuse vlierbessen ijs en -schuim met paling, heerlijk. Daarna gangen met Rog/Griet/Fazant en een zoet dessert van mintijs en gesuikerde groenten. Alles keurig op smaak. Prima atmosfeer met de open haard aan. De bediening is erg jong, blue en nauwelijks verstaanbaar, blijven oefenen. Fijne tent hier aan het Waaltje.
irisbrik .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor ons de eerste keer. We vonden het eten heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk. Een minpuntje was wel dat er weinig aandacht voor ons was. Duurde vrij lang voordat we iets te drinken kregen en het brood op tafel kwam. Mogelijk te wijten aan het feit dat het goed druk was, waardoor mogelijk te weinig personeel. Zonder dat we er iets van gezegd hadden kregen wij een extra gerechtje van het huis aangeboden. Was zeer lekker en werd zeer gewaardeerd door ons. Het minpuntje werd zo een pluspunt. Voor ons een restaurant waar we zeker terug komen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zeer gezellige inrichting, prettige bediening en mooie gerechten. Wij kozen voor het 4 gangen sense menu met daarbij het bob-wijnarrangement (halve glazen). Dat is ons heel goed bevallen. Toch alle bijpassende wijnen geproefd maar niet teveel gedronken.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Super restaurant met heerlijk eten heb genoten van chef Gerrit en gastvrouw Isabella
M. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in mooie ambiance. De gerechten zijn niet erg groot maar lekker. Lekkere wijnen er bij. Al met al best prijzig.
leri N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vrijdag 4 november met partner gedineerd, we hadden hoge verwachtingen. We hadden een Sense 4 gangen menu met amuses en een wijnarrangement. Inrichting was mooi. De gastheer aan tafel was zeer vriendelijk. Hij heeft duidelijk uitleg over de gerechten en de wijnen gegeven. We hadden meer amuses verwacht, we hebben één amuse gehad. Het voorgerecht en het tussengerecht waren te vlak van smaak. Het hoofdgerecht (patrijs) was uitstekend. Nagerecht viel tegen. We vonden de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Te duur voor het gebodene.
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Op dinsdagavond met de zaak wezen eten bij Ross Lovell. Gekozen voor een verrassings driegangendiner op basis van verschillende geuren. Alle vier de gangen voortreffelijk gegeten. Alle smaken heel mooi op elkaar afgestemd. De gastheer was zeer kundig en vriendelijk. De wijnen waren ook heerlijk! Al met al, zeker een aanrader om een keer te gaan dineren! Smaaksensatie!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met een zakenrelatie hier gegeten, nieuwsgierig naar dit restaurant want de vorige keer was het nog bij de vorige eigenaar. De inrichting is flink veranderd in positieve zin, de sfeer is gemoedelijk en gezellig en door wat Rotterdamse zakenmannen ook lekker bruisend en ongedwongen. Het eten is uitstekend van smaak en met zorg bereid. Mijn tafelgenoot had wad allergieën en daarvoor maakte men ook iets speciaals tijdens het dessert. Wel vond ik de porties erg klein uitvallen en als ik dit dan vergelijk met andere restaurants met ongeveer hetzelfde prijsniveau en kwaliteit van eten zou ik toch daarvoor kiezen in het vervolg. Groot pluspunt is dan weer wel dat het prima te bereiken is en er veel gratis parkeergelegenheid is.