Ross Lovell aan den IJssel

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Ross Lovell aan den IJssel

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Het eten was best aardig maar niet in verhouding tot de prijs die er voor gerekend wordt. Hertenbiefstuk € 35,50, ik moest nog om de aardappalgratin vragen, die was niet meegeserveerd. Het personeel is wat apart. 3 wat oudere mannen (1 liep mank, 1 zweette erg, overhemd half uit zijn broek, 1 hield zich totaal niet aan de etiquette met uitserveren bijvoorbeeld)....kortom niet wat je verwacht in een restaurant waar topprijzen voor de gerechten berekend worden. De koffie/thee met friandises was wel top. Wij komen hier niet meer terug helaas.
A.C D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooi en net restaurant met goede ontvangst en bediening door behulpzaam en sympathiek personeel. Goed verzorgd diner voor eerlijke prijs. Wel had ik graag bij het hoofdgerecht enige stukjes gebakken aardappel / een bolletje aardappelpuree gezien. Verder voortreffelijk van smaak. Aanbevelenswaardig.
jbvandoorn .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten (4-gangen verrassingsmenu). Goede smaakcombinaties, bijpassende wijnen. Bediening kundig en vriendelijk
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Vrijdag avond hier van een 4 gangen diner met heerlijke wijnen genoten.
Geweldige antourage, heerlijk eten en een gezellige en vakbekwame gastvrouw. Hier komen we zeker terug!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Mooi ingericht, eten was goed en bediening zeer goed................................................................................
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
We waren aangenaam verrast, vergeleken met ons laatste bezoek. Nieuwe eigenaar gezorgd voor bijzondere gerechten, zeer uitgebreide wijnkaart. Keuze uit verschillende menu's. Wij hadden gekozen voor het 4 gangenmenu. Bediening was zeer vriendelijk.
Birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Grote oppervlakte dus lastig om het een warme uitstraling en temperatuur te geven. Tafels staan erg ver uit elkaar. Hogere prijsklasse wij betaalden 90,00 pp voor 3 gangen met koffie en wijn. Voor en hoofdgerecht uitstekend, dessert viel tegen helaas. Heeft zeker kwaliteit maar wel prijzig.
pluimers P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was heerlijk alleen het biefstukje was niet al te gaar!
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij hebben 23 december een heerlijk 5 gangen menu gegeten het was heel erg goed ook de bij passende wijnen waren goed gekozen dit is zeker voor herhaling en aan te bevelen aan een ieder die van lekker eten houd
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Zeer prettige ambiance en voortreffelijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.En kleine tekortkoming bij het dessert(wijn te laat ingeschonken) werd keurig opgelost.(wijn niet in rekening gebracht).
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
De kaart is erg beperkt. Vegetarische gerechten staan er helemaal niet op. Dat kan echt niet in deze tijd. Wij hebben het vegetarische 3-gangen menu genomen. Dan begrijp je ook wel waarom er geen veg. gerechten op de kaart staan. De kok kan niet veg. koken. Twee personen in onze groep hadden vleesgerechten en die waren wel goed. De inrichting is sfeervol maar de bediening straalt totaal geen sfeer uit. Uit eten gaan moet een feestje zijn en dat is het bij Ross Lovell zeker niet.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Uitstekend gegeten. Prijs-kwaliteit is in orde. Verlichting in de ruimte waar de bar is (in de molen zelf) is veel te fel. Manlijke bediening was niet echt representatief. Zou eens wat nieuwe kleding kunnen kopen.....
Caatje D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
aangenaam verrast, gezellige ambiance, vriendelijk allert personeel en verdomd lekker eten, een minpuntje dan.......mijn portie had iets groter gekund v.w.b groente e.d. Vlees voldoende en zoo lekker !!
inafrans .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eerste kennismaking in de vorm van een wijnproeverij.
Door de sneeuwval kwamen uur te laat, hier werd erg soepel mee omgesprongen en wij konden op ons gemak proeven en kregen diverse soorten oesters en heerlijke bitterballen.
Binnenkort komen wij terug om te dineren.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten is goed , smakelijk en zeer verzorgd, de borden mooi opgemaakt. De tijd tussen de gerechten zou wat langer mogen zijn, zodat je het gevoel hebt “uit” te zijn.. Het jonge personeel is wel erg onervaren en bedeesd, bang om iets verkeerd te doen en zeker niet assertief. De ervaren ober zou zich in deze gelegenheid wel iets netter mogen kleden. De ambiance is prettig, goed verzorgd en gezellig. Het was voor ons een “probeersel” gezien het feit dat er een nieuwe eigenaar is.
Wat opviel is dat bij sommige tafels een amuse werd geserveerd en bij andere niet. Misschien heeft dit te maken met de menu keuze, maar valt wel op.
Sid D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gezellig, ruime opzet. Mooie composities en zeer smakelijk. ..................................................................................................................................
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Voor de 80ste verjaardag van mijn vader een high tea gereserveerd
voor 11 personen bij Ross Lovell in Krimpen a/d IJssel.
Een prachtige locatie die geheel in kerstsfeer was, zeer sfeervol.
Wij werden hartelijk ontvangen door een gastvrouw die aangaf
dat zij waarnam voor Isabella omdat zij een vrije dag had.
De high tea werd echter niet geserveerd zoals afgesproken.
Ik moest verschillende keren aangeven dat er gerechten ontbraken
die wel bij de high tea geserveerd zouden worden.
Geen theekopjes op tafel, zelf vragen om koffie.
De hartelijke gastvrouw deed erg haar best maar het was duidelijk
dat dit niet haar dagelijkse werk was. Bij het afrekenen stond de
koffie apart berekend terwijl dit bij de high tea inbegrepen was.
De gastvrouw wist niet hoe de pinautomaat werkte.
Niet professioneel. Ik heb bovenstaande met de eigenaresse
per e-mail gecommuniceerd en kreeg als reactie dat de de kok
niet alle ingrediënten in huis had. En dat ze er de volgende keer
op zouden letten. Die volgende keer komt er voor ons niet…….
Ik vind goede service en betrokkenheid bij de klant erg belangrijk.
Voor Ross Lovell is dit duidelijk een bijzaak.
Mw. H. S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ondanks dat er vele tafeltjes bezet waren, was het gezellig rustig. De gerechten waren culinair. Men moet er wel 'n voorgerecht bij nemen, anders gaat men onvoldaan van tafel.
F.M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij werden niet ontvangen en bij vertrek was er wel een personeelslid aanwezig, maar zij gaf helaas niet onze jassen aan en hield ook de deur niet open. Kan dus beter. Het eten werd tijdig opgediend en smaakte heerlijk. Omdat mijn partner alleen alcoholvrije wijn drinkt en het restaurant momenteel daar geen voorraad van had, mocht ie zijn eigen wijn meebrengen. Tot onze verbazing werd daar kurkengeld voor gerekend. Dit hadden we begrijpelijk gevonden als men zelf de wijn op voorraad had. Toch een beetje jammer, temeer daar dit niet vooraf gemeld werd. Ook kan er niet met een creditcard worden betaald.