Ross Lovell aan den IJssel

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Ross Lovell aan den IJssel

J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Op advies van een vriend onverwachts met echtgenoot gereserveerd. Het bezoek is ons prima bevallen. Wij gaan zeker nog een keer met vrienden terug.
H.C.A. A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heel mooie locatie op het terras. Was erg warm mar de willen we toch. Wel heel jammer dat als je een karaf water bestel deze erg lauw is zonder ijs. Lijkt wel of men je dan gelijk je minderwaardig vinden. Dit bleek ook uit de opmerking Oh hij is we erg lauw maar dat vinden jullie vast niet erg. "Rare opmerking vond ik dat. Zoals ik zei, heel erg jammer, schelt vel van de waardering. Nou ja. Het amuse was lekker maar meer ook niet. Het voorgerecht , het buikspek ne tartaar van kalfsvlees was erg lekker en goed op smaak. Ik vond het buikspek wel erg zwart wat de smaak wel wat beïnvloedde. Als geheel allebei toch wel smakelijk. Bij het hoofd gerecht bleek de chef toch wel wat te kunnen. De Anjou duif was hoed gegaard. De saus erg lekker. Ook de kabeljauw was goed op smaak. Een heerlijk dik stuk kabeljauw met goed gegaarde lamellen. Jammer alleen dat er zelf het meest eenvoudige garnituur ontbrak.
Het nagerecht was niets. Iets wat ik 40 jaar geleden al een verjaardagsvisite gaf. Pisang Ambon met een tic van 7-up en een scheutje sinaasappelsap.
Al met al jammer van wat kritische kanttekening maar toch een prima avond gehad.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goes gegeten . Redelijke prijs . D e porties waren niet. al te groot .De bediening was vriendelijk. Heerlijk een aperitief in de tuin gedronken.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten@ Verrassende combi's zoals de ravioli met kreeft samen met buikspek en het pasteitje van ossenstaart met kaneelijs! Zeer goede schenkwijnen van het huis!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Gisterenmiddag heerlijke lunch gehad op deze prachtige locatie. Mooie zaak met oog voor detail. Gekozen voor 4 gangen verassingsmenu, gerechten waren verassend, goed op smaak en porties ruim voldoende. Bijpassende wijnen vulden de gerechten perfect aan. Alle lof voor het gastvrij en kundig bedienend personeel , hier komen we zeker terug.
Suus C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Een beperkte kaart. Op deze locatie zou het fijn zijn als er iets meer keuze was en er voor de prijzen die nu gevraagd worden ook groente/aardappeltjes bij horen. Wij schrokken van onze rekening. Verder vind ik het inmiddels niet meer kunnen dat je geen karafje water krijgt maar verplicht wordt tot flessen water. Zeker niet bij deze prijzen. Jammer, de locatie is mooi, het personeel doet z’n best, maar met deze prijzen en kaart komen wij niet meer terug.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Gebruik gemaakt van het terras. Vriendelijk personeel. Voor de eerste keer gegeten. Wist niet wat me te wachten stond maar heeft onze verwachting overtroffen. Komen beslist terug
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Een berichtje op Facebook en een verzorgd mailtje deden ons beslissen voor een Paas-brunch naar de voor ons verste vestiging van de twee te gaan en daar hebben wij geen spijt van. Makkelijk parkeren , vriendelijke ontvangst en verzorging van de jassen. Deze molen is een mooi ingerichte hereca-gelegenheid. Na een glaasje bubbels werd de Paas-brunch uitgeserveerd aan tafel , een scala van goed opgemaakte schaaltjes met een ruime keus aan lekkers , vooraf gegaan door een lekkere soep. Als dessert werd het een bord met fijne zoetigheden.
De zeer attente , enthousiaste gastvrouw weet zich zoals wij ervaarden
omringd door een goed team van vriendelijke dames in de bediening.Over de keukenbrigade kunnen we alleen maar oordelen wat op tafel kwam en dat was goed.
DANY B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
frietje,s of gebakken aardappelen worden niet aangeboden bij bestelling
jan herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het was een doordeweekse dag, dus rustig. Wachttijden tussen gerechten precies goed. Bediening prettig en correct. Het eten was een feest van heerlijke smaken!
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ik had dit restaurant uitgekozen wegens de aanbeveling voor vis.Bij aankomst bleek het niet om een visrestaurant te gaan.Echter de kreeftensoep en de hertenbiefstuk waren prima.
De huiswijn vond ik aan de dure kant.
Ton en Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Leuke ontvangst door jonge en aardige bediening zea gangen verrrassingsmenu gekozen doorgegeven wat je niet lust en het eten was prima????
mieny W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Kim een fantastiche gastdame
gvanderhoek V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
correcte, vriendelijke bediening,kwaliteit!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Het eten was best aardig maar niet in verhouding tot de prijs die er voor gerekend wordt. Hertenbiefstuk € 35,50, ik moest nog om de aardappalgratin vragen, die was niet meegeserveerd. Het personeel is wat apart. 3 wat oudere mannen (1 liep mank, 1 zweette erg, overhemd half uit zijn broek, 1 hield zich totaal niet aan de etiquette met uitserveren bijvoorbeeld)....kortom niet wat je verwacht in een restaurant waar topprijzen voor de gerechten berekend worden. De koffie/thee met friandises was wel top. Wij komen hier niet meer terug helaas.
A.C D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooi en net restaurant met goede ontvangst en bediening door behulpzaam en sympathiek personeel. Goed verzorgd diner voor eerlijke prijs. Wel had ik graag bij het hoofdgerecht enige stukjes gebakken aardappel / een bolletje aardappelpuree gezien. Verder voortreffelijk van smaak. Aanbevelenswaardig.
jbvandoorn .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten (4-gangen verrassingsmenu). Goede smaakcombinaties, bijpassende wijnen. Bediening kundig en vriendelijk
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Vrijdag avond hier van een 4 gangen diner met heerlijke wijnen genoten.
Geweldige antourage, heerlijk eten en een gezellige en vakbekwame gastvrouw. Hier komen we zeker terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Mooi ingericht, eten was goed en bediening zeer goed................................................................................
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
We waren aangenaam verrast, vergeleken met ons laatste bezoek. Nieuwe eigenaar gezorgd voor bijzondere gerechten, zeer uitgebreide wijnkaart. Keuze uit verschillende menu's. Wij hadden gekozen voor het 4 gangenmenu. Bediening was zeer vriendelijk.